Lift Gelendy, jak zrobić mądrze i dobrze??

G, Unimog

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
benek
Posty: 637
Rejestracja: pn wrz 22, 2003 8:01 pm
Lokalizacja: Komorów

Post autor: benek » pt gru 03, 2004 8:37 am

Kupiłem 2 tygodnie temu nowe Dunlop-y Road Gripper 235/85/16 za 1200zł kpl - bieżnik 4 rzędowy M+S - taki AT-ek z niewielką ilością lamelek. Polecam proporcja cena jakość super (przypuszczam że guma co najmniej jakości BFG albo lepiej bo japońska)gość sprzedaje opony fabryczne zdejmowane z TLC przed wysyłką na bliski wschód - wymieniają na inne wymagane przez onz.

Awatar użytkownika
Szafirek
 
 
Posty: 171
Rejestracja: czw paź 21, 2004 8:52 am
Lokalizacja: niestety Warszawa
Kontaktowanie:

TLC

Post autor: Szafirek » pt gru 03, 2004 8:44 am

Benek,
Co to jest to TLC? Toyota, itd? Bo ONZ rozumiem.
Pozdrawiam,

Tomasz
www.gelenda.pl

Awatar użytkownika
Gfan
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 27
Rejestracja: pn sty 19, 2004 12:00 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: Gfan » pt gru 03, 2004 10:25 am

Chyba Toyota Land Cruiser.
MB G350TD

Awatar użytkownika
benek
Posty: 637
Rejestracja: pn wrz 22, 2003 8:01 pm
Lokalizacja: Komorów

Post autor: benek » pt gru 03, 2004 10:31 am

tojota

Awatar użytkownika
Szafirek
 
 
Posty: 171
Rejestracja: czw paź 21, 2004 8:52 am
Lokalizacja: niestety Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Szafirek » pt gru 03, 2004 2:45 pm

Znaczy Toyota Land Cruiser!
TLC, ładnie.
To znaczy, że MBG to Gelenda!
Pozdrawiam,

Tomasz
www.gelenda.pl

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Post autor: Kostuch » pt gru 03, 2004 6:39 pm

benek pisze:Kupiłem 2 tygodnie temu nowe Dunlop-y Road Gripper 235/85/16 za 1200zł kpl - bieżnik 4 rzędowy M+S - taki AT-ek z niewielką ilością lamelek. Polecam proporcja cena jakość super (przypuszczam że guma co najmniej jakości BFG albo lepiej bo japońska)gość sprzedaje opony fabryczne zdejmowane z TLC przed wysyłką na bliski wschód - wymieniają na inne wymagane przez onz.
Napisz na PW gdzie.
Sprawdzę jak sie ma debet na moim koncie i może coś wymyślę :roll:

Awatar użytkownika
kmachacz
 
 
Posty: 932
Rejestracja: wt lis 09, 2004 1:30 pm
Lokalizacja: Krakow-Dobczyce
Kontaktowanie:

Post autor: kmachacz » pn gru 06, 2004 11:16 pm

Drako jak Ci się jeździ na Tych BFG AT. Są warte zakupu, jak w terenie. Nie bardzo mnie stać żeby mieć MT i AT na drogi, więc się zastanawiam.

SHEYR
 
 
Posty: 129
Rejestracja: sob lis 13, 2004 4:59 pm
Lokalizacja: SOPOT

Post autor: SHEYR » pn gru 13, 2004 1:48 pm

benek pisze:Kupiłem 2 tygodnie temu nowe Dunlop-y Road Gripper 235/85/16 za 1200zł kpl - bieżnik 4 rzędowy M+S - taki AT-ek z niewielką ilością lamelek. Polecam proporcja cena jakość super (przypuszczam że guma co najmniej jakości BFG albo lepiej bo japońska)gość sprzedaje opony fabryczne zdejmowane z TLC przed wysyłką na bliski wschód - wymieniają na inne wymagane przez onz.
Kupiłem też te dunlopy ale jeszcze nie próbowałem.... Benek, czy te opony nie obcierają Ci nigdzie? Nie trzeba żadnego liftu? I drugie pytanie - próbowałeś na śniegu?

Awatar użytkownika
andrzej300
 
 
Posty: 105
Rejestracja: pn mar 19, 2007 3:59 pm
Lokalizacja: Beskidy

Re:

Post autor: andrzej300 » pn sty 26, 2009 4:43 pm

czas na małe odświeżenie tematu...

leszek pisze: odkręć 8 śrób zmień na dłuższe daj podkładki pod bude z alu lub polimeru przedłuż przewód od tego drążek od tego czy jak to się w śmietniku merca robi.
ktoś się orientuje (ktos tam napewno, ale czy mu się bedzie chciało pisać?...) jakiej długości jest te 8 srubek w oryginale?
bo akurat nie mam możliwości zmierzyć a musze kupić...
już ... już.... prawie jest...

Kefir
 
 
Posty: 112
Rejestracja: pt kwie 30, 2004 12:21 pm
Lokalizacja: Tychy

Re: Re:

Post autor: Kefir » wt sty 27, 2009 10:44 am

andrzej300 pisze:czas na małe odświeżenie tematu...

leszek pisze: odkręć 8 śrób zmień na dłuższe daj podkładki pod bude z alu lub polimeru przedłuż przewód od tego drążek od tego czy jak to się w śmietniku merca robi.
ktoś się orientuje (ktos tam napewno, ale czy mu się bedzie chciało pisać?...) jakiej długości jest te 8 srubek w oryginale?
bo akurat nie mam możliwości zmierzyć a musze kupić...
wykrecic jedna srube to 5min roboty.Ale akurat pamietam ze orginał ma 10 cm .
plus ewentualny lift .
...G...

Awatar użytkownika
andrzej300
 
 
Posty: 105
Rejestracja: pn mar 19, 2007 3:59 pm
Lokalizacja: Beskidy

Re: Re:

Post autor: andrzej300 » wt sty 27, 2009 11:28 am

Kefir pisze: wykrecic jedna srube to 5min roboty.Ale akurat pamietam ze orginał ma 10 cm .
plus ewentualny lift .
no tak ale żeby wykonać tę pięciominutową pracę musiałbym jechać prawie 300 kilosów do miejsca gdzie stoi auto...

dzięki za odpowiedź...
już ... już.... prawie jest...

Kefir
 
 
Posty: 112
Rejestracja: pt kwie 30, 2004 12:21 pm
Lokalizacja: Tychy

Re: Re:

Post autor: Kefir » wt sty 27, 2009 12:52 pm

andrzej300 pisze:
no tak ale żeby wykonać tę pięciominutową pracę musiałbym jechać prawie 300 kilosów do miejsca gdzie stoi auto...
masz szczeście ;)
...G...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość