Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
jarekstryszawa
-

- Posty: 4409
- Rejestracja: sob sie 12, 2006 10:28 pm
- Lokalizacja: Stryszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jarekstryszawa » pn cze 15, 2009 9:21 pm
Witam.
W Vitarce znajomego tak wygląda prawa przednia część ramy (autko w codziennej eksploatacji

):
Można się bawić w spawanie czy odpuścić? Auto służy jako holownik przyczepy, na dojazd od lasu, w większości jednak lata po czarnym.
-
meenia
-

- Posty: 1131
- Rejestracja: śr paź 01, 2008 2:36 pm
- Lokalizacja: Łańcut
Post
autor: meenia » pn cze 15, 2009 9:40 pm
Nie spawac, sprzedac mi za bezcen a ja juz sobie pospawam
Pozdrawiam
sj 425 606468554
-
seba4x4
-

- Posty: 4046
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
- Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: seba4x4 » wt cze 16, 2009 5:36 am
Ciekawie pękło..... Może przygotowania do zmiany kątu natarcia

-
lbl78
-

- Posty: 12628
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » wt cze 16, 2009 7:39 am
seba4x4 pisze:Może przygotowania do zmiany kątu natarcia

to chyba tak już pod konkretną zmote bo chłodnica na pakę poleci
spawać

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
milas
-

- Posty: 4201
- Rejestracja: wt lut 05, 2008 9:40 pm
- Lokalizacja: mysłowice
Post
autor: milas » wt cze 16, 2009 12:38 pm
spawac tylko najlepiej wsadzic cos do srodka i dobre łaty zrobic po bokach (marginesy)
VITARA 1,8 140 KM na 30' /9,5 simex sztywny most
Mysłowice gg 4789697
www.slask4x4.pl
-
ap4x4
-

- Posty: 1258
- Rejestracja: śr mar 02, 2005 3:54 pm
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: ap4x4 » wt cze 16, 2009 12:53 pm
milas pisze:spawac tylko najlepiej wsadzic cos do srodka i dobre łaty zrobic po bokach (marginesy)
Też bym tak zrobił
Może i trochę wolniej ale zawsze do celu.
SUPER Y61 3.0 DIT SUPER
-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » wt cze 16, 2009 3:06 pm
A ja bym najpierw obejrzał przy pomocy młotka resztę ramy, bo może trzyma się tylko na baranku.
Ciekawe, że w vitarach tak gniją ramy. W samuraiu to nie do pomyślenia

Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
Piotr Karcz

- Posty: 1640
- Rejestracja: pn kwie 04, 2005 1:13 am
Post
autor: Piotr Karcz » wt cze 16, 2009 6:59 pm
Kostuch pisze:obejrzał przy pomocy młotka resztę ramy
Też mi taka myśl do głowy przyszła
Jak coś sie urwie, pęknie np. po uderzeniu to inaczej spawanie wygląda.
-
bigos
-

- Posty: 3412
- Rejestracja: wt sty 29, 2008 7:04 am
- Lokalizacja: Połaniec/Kielce
Post
autor: bigos » wt cze 16, 2009 7:02 pm
Kostuch pisze:A ja bym najpierw obejrzał przy pomocy młotka resztę ramy, bo może trzyma się tylko na baranku.
Ciekawe, że w vitarach tak gniją ramy. W samuraiu to nie do pomyślenia

no to jak wygląda (będzie wyglądac za kilka lat) rama w jimnym w takim razie
poszedł w ślady samuraia czy vitar

Jimny

-
seba4x4
-

- Posty: 4046
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
- Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: seba4x4 » wt cze 16, 2009 7:12 pm
Kostuch pisze:A
Ciekawe, że w vitarach tak gniją ramy. W samuraiu to nie do pomyślenia

To moja jest wyjątkiem? Rocznik 1990, przymierzam się do konserwacji i oglądałem ramę, wszystko w porządku

-
bigos
-

- Posty: 3412
- Rejestracja: wt sty 29, 2008 7:04 am
- Lokalizacja: Połaniec/Kielce
Post
autor: bigos » wt cze 16, 2009 7:53 pm
seba4x4 pisze:Kostuch pisze:A
Ciekawe, że w vitarach tak gniją ramy. W samuraiu to nie do pomyślenia

To moja jest wyjątkiem? Rocznik 1990, przymierzam się do konserwacji i oglądałem ramę, wszystko w porządku

vitary wyprodukowane przed 93 są podobno wytrzymalsze oraz spotyka się je czasami w lepszym stanie

Jimny

-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » wt cze 16, 2009 8:54 pm
bigos pisze:seba4x4 pisze:Kostuch pisze:A
Ciekawe, że w vitarach tak gniją ramy. W samuraiu to nie do pomyślenia

To moja jest wyjątkiem? Rocznik 1990, przymierzam się do konserwacji i oglądałem ramę, wszystko w porządku

vitary wyprodukowane przed 93 są podobno wytrzymalsze oraz spotyka się je czasami w lepszym stanie

Eeee...
Miałem vitarę rocznik 90 (japończyk, żeby nie było że hiszpańska padlina). Rama się sypała jak tynk ze ściany.
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
viperecki

- Posty: 1749
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 4:38 pm
- Lokalizacja: JURA Podzamcze
Post
autor: viperecki » wt cze 16, 2009 8:57 pm
potwierdzam moja była niemal niezniszczalna do momentu kiedy 2autka nie mogły wyszarpać mnie z dziury w dnie stawu i po konkretnym rozpędzie zwęziły mi tył o 8 cm

a potem to już tylko spawanie wstawki o reperaturki

Samurai 91R. 31" booger 5.5t t-max calmini 4.16, na springu

5.12 w mostach itp itd
-
10zulu

- Posty: 519
- Rejestracja: sob cze 21, 2008 1:01 pm
- Lokalizacja: Andrychów
Post
autor: 10zulu » wt cze 16, 2009 9:30 pm
moja rocznik '89 rama jak dzwon,to już nie wiadomo od czego zależy że raz jest ok,a w podobnym roczniku katastrofa
Wj/Wg
-
jarekstryszawa
-

- Posty: 4409
- Rejestracja: sob sie 12, 2006 10:28 pm
- Lokalizacja: Stryszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jarekstryszawa » wt cze 16, 2009 9:38 pm
Dzisiaj rama została pospawana- do środka wsadzone jakieś żelastwo dla wzmocnienia (przez lenistwo nie dali wzmocnień na wierzchu). Z ciekawości będę obserwował jak długo wytrzyma, jeśli zdążę, to jutro wrzucę fotki.
Dzięki za rady.
-
seba4x4
-

- Posty: 4046
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
- Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: seba4x4 » śr cze 17, 2009 5:13 am
viperecki pisze:potwierdzam moja była niemal niezniszczalna do momentu kiedy 2autka nie mogły wyszarpać mnie z dziury w dnie stawu i po konkretnym rozpędzie zwęziły mi tył o 8 cm

a potem to już tylko spawanie wstawki o reperaturki

Tego typu weryfikację moja Vitka przechodziła w ciągu ostatnich tygodni kilka razy

Albo "oni" mnie, albo ja "ich" szarpałem

Nadal cała, nie martwi mnie to zresztą

-
Dżem

- Posty: 2458
- Rejestracja: pn maja 18, 2009 11:14 am
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: Dżem » śr cze 17, 2009 7:51 am
To po 93r. Vitary były klepane już tylko w Hiszpanii?
-
bigos
-

- Posty: 3412
- Rejestracja: wt sty 29, 2008 7:04 am
- Lokalizacja: Połaniec/Kielce
Post
autor: bigos » śr cze 17, 2009 8:55 am
Kostuch pisze:
Eeee...
Miałem vitarę rocznik 90 (japończyk, żeby nie było że hiszpańska padlina). Rama się sypała jak tynk ze ściany.
dlatego napisałem podobno i czasami

ogólnie z dobrą vitarą to jak trafić 5 w totka
Dżem pisze:To po 93r. Vitary były klepane już tylko w Hiszpanii?
tak
Jimny

-
piotrk_gd

- Posty: 323
- Rejestracja: wt sty 08, 2008 1:16 am
- Lokalizacja: Rumia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: piotrk_gd » śr cze 17, 2009 9:03 am
bigos pisze:Dżem pisze:To po 93r. Vitary były klepane już tylko w Hiszpanii?
tak
Chyba nie do końca - 2.0 16V były np. w kraju kwitnącej wiśni robione.
Suzuki Vitara Cabrio '96 1.6 16V
-
bigos
-

- Posty: 3412
- Rejestracja: wt sty 29, 2008 7:04 am
- Lokalizacja: Połaniec/Kielce
Post
autor: bigos » śr cze 17, 2009 9:05 am
piotrk_gd pisze:bigos pisze:Dżem pisze:To po 93r. Vitary były klepane już tylko w Hiszpanii?
tak
Chyba nie do końca - 2.0 16V były np. w kraju kwitnącej wiśni robione.
być moze
zapomniałem ze oprócz 1,6 są inne silniki

Jimny

-
KonarskiS

- Posty: 553
- Rejestracja: pn kwie 16, 2007 8:16 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: KonarskiS » śr cze 17, 2009 9:16 am
albo w Kanadzie.
I mówie tu o Vitarze, żeby nie było wątpliwości

zj
-
kosciej
-

- Posty: 275
- Rejestracja: ndz sie 05, 2007 9:53 am
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kosciej » śr cze 17, 2009 1:40 pm
No właśnie - mój kanadyjczyk koniec 92 - rama zdrowiutka - może ta Vitka jest po przejściach?
RRC 3.5 V8 man carb 4d1983
RRC 3.5 V8 auto carb 2d1987
L322 3.0d 2004 "Szary"
-
stasió
Post
autor: stasió » śr cze 17, 2009 3:11 pm
-
Cybm
-

- Posty: 834
- Rejestracja: sob cze 03, 2006 10:12 am
- Lokalizacja: Poznań-Szamotuły-Tuchola
Post
autor: Cybm » śr cze 17, 2009 11:26 pm
kosciej pisze:No właśnie - mój kanadyjczyk koniec 92 - rama zdrowiutka - może ta Vitka jest po przejściach?
Tez mam Kanadyczyjka 92 i rama zdrowiutka.
SJ 413(gaźnik + LPG) -> Vitara JLX 1.6 8v -> lr Discovery 300TDi
-
piotrk_gd

- Posty: 323
- Rejestracja: wt sty 08, 2008 1:16 am
- Lokalizacja: Rumia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: piotrk_gd » czw cze 18, 2009 7:37 am
ja mam hiszpana '96 i rama zdrowa była oprócz jednego miejsca - rurowej poprzeczki przy baku - ale wspawana nowa i śmiga aż miło

Suzuki Vitara Cabrio '96 1.6 16V
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości