kilka pytań o blokady mostów (proszę o wyrozumiałość)

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Carlson
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 80
Rejestracja: wt lis 21, 2006 2:11 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: kilka pytań o blokady mostów (proszę o wyrozumiałość)

Post autor: Carlson » wt mar 31, 2009 9:33 am

morte36 pisze:
landryn pisze:700 zł za blokadę to dużo ? A czy jest jakies inne auto do którego dostaniesz blokade za taką śmieszną kwotę ?
no czasem wasze wypowiedzi mnie bawi, martwi, śmieszy, zmusza do myślenia :D

jeśli to jest taka śmieszna poczułem się jak biedak, ale po chwili zastanowienia to czy jest jakaś terenówka do której blokada kosztuje 1/3 wartości auta ???????????????????????????????????????
Tak.
To normalne proporcje przy 25-letnim samochodzie. Dla przykładu Jeep Cherokee rocznik 1985-1987 spokojnie kupisz za 6000 PLN. Markowa blokada koszt 2000-2500 PLN.

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Re: kilka pytań o blokady mostów (proszę o wyrozumiałość)

Post autor: Kostuch » wt mar 31, 2009 2:23 pm

A takie pytanie do motaczy:
Jak przedłużacie frez na półosi, żeby przesówka miała po czym chodzić?
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

Awatar użytkownika
tarhim
 
 
Posty: 1163
Rejestracja: wt lut 05, 2008 6:09 pm
Lokalizacja: Warszawa/Bydgoszcz

Re: kilka pytań o blokady mostów (proszę o wyrozumiałość)

Post autor: tarhim » wt mar 31, 2009 2:28 pm

morte36 pisze: bo za tyle je kupiłem giełda nie kłamie :D i nie wlicza wartości sentymentalnych :)
Motania do terenu też nie wlicza (rzadkie są przypadki odzyskiwania tyle ile się wsadziło), a blokady to już się do motania zaliczają. Zobacz sobie ile kosztują nawet nieekstremalne części nówki - afgany albo skrzynia biegów. :)21
UAZ 469B '86 z wołgą, "Krokodyl"
Mitsubishi L300 4WD '91, "Busik pełen Polaków"

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Re: kilka pytań o blokady mostów (proszę o wyrozumiałość)

Post autor: gaaz99 » śr kwie 01, 2009 6:53 am

Kostuch pisze:A takie pytanie do motaczy:
Jak przedłużacie frez na półosi, żeby przesówka miała po czym chodzić?
normalnie na frezarce :)2
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Re: kilka pytań o blokady mostów (proszę o wyrozumiałość)

Post autor: Kostuch » śr kwie 01, 2009 10:40 am

gaaz99 pisze:
Kostuch pisze:A takie pytanie do motaczy:
Jak przedłużacie frez na półosi, żeby przesówka miała po czym chodzić?
normalnie na frezarce :)2
No dobra, ale półoś jest powierzchniowo hartowana.
Odpuszczasz, frezujesz i hartujesz czy na żywioł?
Mam wrażenie, że jak się "po prostu" wytnie dłuższy frez, to zostanie samo miękkie i się będzie skręcać/ukręcać.
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

Awatar użytkownika
tarhim
 
 
Posty: 1163
Rejestracja: wt lut 05, 2008 6:09 pm
Lokalizacja: Warszawa/Bydgoszcz

Re: kilka pytań o blokady mostów (proszę o wyrozumiałość)

Post autor: tarhim » pt kwie 03, 2009 1:05 pm

Jarem pisze: Kolego chyba nie montowałeś blokady "automatycznej" czyt. krzywkowej, kułaczkowej skoro twierdzisz że montaż polega
jedynie na wymianie dyfra :roll:
Ja tam nigdy nie montowałem, ale co jeszcze trzeba zrobić? Z zewnątrz wygląda jak dyfer zupełnie...
UAZ 469B '86 z wołgą, "Krokodyl"
Mitsubishi L300 4WD '91, "Busik pełen Polaków"

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Re: kilka pytań o blokady mostów (proszę o wyrozumiałość)

Post autor: Kostuch » pt kwie 10, 2009 12:52 pm

Kostuch pisze:
gaaz99 pisze:
Kostuch pisze:A takie pytanie do motaczy:
Jak przedłużacie frez na półosi, żeby przesówka miała po czym chodzić?
normalnie na frezarce :)2
No dobra, ale półoś jest powierzchniowo hartowana.
Odpuszczasz, frezujesz i hartujesz czy na żywioł?
Mam wrażenie, że jak się "po prostu" wytnie dłuższy frez, to zostanie samo miękkie i się będzie skręcać/ukręcać.
Wszyscy tak zajęci frezowaniem, czy tajemnica zawodowa?
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

Awatar użytkownika
Jarem
 
 
Posty: 1083
Rejestracja: pn maja 01, 2006 12:50 pm
Lokalizacja: Zamość
Kontaktowanie:

Re: kilka pytań o blokady mostów (proszę o wyrozumiałość)

Post autor: Jarem » sob kwie 11, 2009 10:18 am

tarhim pisze:
Jarem pisze: Kolego chyba nie montowałeś blokady "automatycznej" czyt. krzywkowej, kułaczkowej skoro twierdzisz że montaż polega
jedynie na wymianie dyfra :roll:
Ja tam nigdy nie montowałem, ale co jeszcze trzeba zrobić? Z zewnątrz wygląda jak dyfer zupełnie...
A no trzeba otwory w blokadzie rozwiercić coby śruby z koła talerzowego chciały przez nie przechodzić
low range 4x4 team na prawym
-= GAZIOR =- - robi się

Awatar użytkownika
tumek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: wt mar 11, 2008 10:52 am
Lokalizacja: Bytom

Re: kilka pytań o blokady mostów (proszę o wyrozumiałość)

Post autor: tumek » czw maja 14, 2009 12:47 pm

Przyłącze sie do pytania
1. Co trzeba zrobić , zmotać samemu przy tej blokadzie 100% ze sprzęgiełek i jak to zrobić żeby było dobrze
2. Jak uszczelnić most w miejscu otworu na przesówkę ?

Dzieki za odpowiedz

Awatar użytkownika
florek555
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: sob maja 23, 2009 9:04 pm
Lokalizacja: Świdnica

Re: kilka pytań o blokady mostów (proszę o wyrozumiałość)

Post autor: florek555 » sob maja 23, 2009 9:28 pm

Witam. Mam Uaza od 3 tygodni i dopiero stawiam pierwsze kroki w terenie. Dlatego mam pytanie, może głupie. W uazie blokadę mostu zapewnie przesunięcie dźwignie z lewej strony w dół. To działa tylko wtedy gdy jest załączony przedni napęd. Czy jeżeli włączę blokadę mostu to mogę skręcać kołami, czy tylko mogę jechać prosto. Gdzieś czytałem że jak się zablokuje most to nie wolno skręcać kierownicą bo można coś popsuć.

Z góry dzięki za odpowiedź.

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: kilka pytań o blokady mostów (proszę o wyrozumiałość)

Post autor: gri74 » sob maja 23, 2009 9:51 pm

nie masz żadnej blokady :D
w przyklejonych masz instrukcje , weź no sobie najpierw przeczytaj ją , postudiuj --cały-- dział uaza, a nie narazisz się na wiele, chyba :D
uzupełnij profil i ładnie :lol: się przywitaj
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
lucasw
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: ndz sie 02, 2009 8:31 pm
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: kilka pytań o blokady mostów (proszę o wyrozumiałość)

Post autor: lucasw » wt wrz 29, 2009 4:08 pm

prawa dźwignia do przodu = dołączenie przedniego mostu
lewa dźwignia na maxa do tyłu = włączenie reduktora
..bo jazda samochodem jest jak język chiński - jednego i drugiego uczysz się całe życie.

Awatar użytkownika
dardes
Posty: 361
Rejestracja: sob gru 13, 2008 7:27 pm
Lokalizacja: Warka

Re: kilka pytań o blokady mostów (proszę o wyrozumiałość)

Post autor: dardes » ndz paź 04, 2009 8:48 pm

A ktoś może przybliżyć koszt zrobienia / kupienia tej blokady 100%

Awatar użytkownika
Tomek_B
Posty: 376
Rejestracja: wt wrz 13, 2005 1:19 pm
Lokalizacja: Chojnice

Re: kilka pytań o blokady mostów (proszę o wyrozumiałość)

Post autor: Tomek_B » pn paź 05, 2009 9:09 am

lucasw pisze:prawa dźwignia do przodu = dołączenie przedniego mostu
lewa dźwignia na maxa do tyłu = włączenie reduktora
:o przez tyle miesięcy to chyba sam zdążył doczytać :o
GyGy 5479591

Uaz 469 B

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Re: kilka pytań o blokady mostów (proszę o wyrozumiałość)

Post autor: Balu-Balu » pn paź 05, 2009 9:49 am

dardes pisze:A ktoś może przybliżyć koszt zrobienia / kupienia tej blokady 100%
W Kościerzynie robili za 1000 zł. :)21
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

21hans21
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: wt cze 23, 2009 8:08 pm

Re: kilka pytań o blokady mostów (proszę o wyrozumiałość)

Post autor: 21hans21 » pn paź 26, 2009 6:18 pm

Ja po oględzinach tej oto konstrukcji (http://www.4x4.szczecin.pl/joomla/index ... &Itemid=50) zrozebrałem swój zapasowy most i okazało sie ze układ różnicowy sie zupełnie rózni od tago i nie da sie w moim zastosowac takiego patentu. bardziej podchodzi by pablo ale jeszcze pomiarów dokładnych nie robiłem no i półoś za frezem ma mniejsza srednice niż w miejscu frezu wiec drzedłużenie wyszło by o nie pełnym wymiaże. domyślam sie ze to most starszego typu jeszcze na ramieniowych amorach.

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: kilka pytań o blokady mostów (proszę o wyrozumiałość)

Post autor: GAZFAN » czw sie 05, 2010 3:02 pm

Krzysio pisze: 4blokady 100% naszego kolegi są extra
Coś więcej? Jaki kolega? jakie blokady? działa to ? :)21

Akwarium :)2 :)2
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
Krzysio
Posty: 324
Rejestracja: śr lut 20, 2008 4:31 pm
Lokalizacja: Karczew

Re: kilka pytań o blokady mostów (proszę o wyrozumiałość)

Post autor: Krzysio » pt sie 06, 2010 9:07 pm

Z tego akwariuma będziesz miał więcej frajdy niż z tej budy :)21



Ps na zdrówko :)2
Jeep Cheeroke 4.0L
Mechanik 100% blokady Zwolnice

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: kilka pytań o blokady mostów (proszę o wyrozumiałość)

Post autor: GAZFAN » ndz sie 08, 2010 6:00 pm

:)21
Ty mi o tym koledze i blokadach odpowiedz. :)
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
Krzysio
Posty: 324
Rejestracja: śr lut 20, 2008 4:31 pm
Lokalizacja: Karczew

Re: kilka pytań o blokady mostów (proszę o wyrozumiałość)

Post autor: Krzysio » pn sie 09, 2010 11:26 am

Chcesz blokady to przyjedź po 18- tym
Jeep Cheeroke 4.0L
Mechanik 100% blokady Zwolnice

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: kilka pytań o blokady mostów (proszę o wyrozumiałość)

Post autor: GAZFAN » pn sie 09, 2010 11:31 am

Coś więcej? choćby na PW?
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
Krzysio
Posty: 324
Rejestracja: śr lut 20, 2008 4:31 pm
Lokalizacja: Karczew

Re: kilka pytań o blokady mostów (proszę o wyrozumiałość)

Post autor: Krzysio » pn sie 09, 2010 9:17 pm

Wylatuję skoro świt do Egiptu ,długo by pisać...........
Jeep Cheeroke 4.0L
Mechanik 100% blokady Zwolnice

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: kilka pytań o blokady mostów (proszę o wyrozumiałość)

Post autor: GAZFAN » pt sie 20, 2010 8:05 am

Czekam Krzysiu.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość