jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
Balu-Balu
-

- Posty: 5312
- Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
- Lokalizacja: GWE
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Balu-Balu » śr wrz 30, 2009 11:33 am
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » śr wrz 30, 2009 11:36 am
zwróc uwagę czy zaciski z wentylowanych tarcz, czy nie - bo grubośc tarczy inna.
-
morte36
-

- Posty: 830
- Rejestracja: pn lis 24, 2008 9:43 pm
- Lokalizacja: Olsztyn / Szczytno / Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: morte36 » śr wrz 30, 2009 5:34 pm
POLO pisze:Witam zaczynam własnie motanie tarczowek na poczatek przód, tarcze mam wentylowane z Lublina.
Moje pytanie czy zaciski np. z Lanosa czy Lucasy tak jak niektórzy zakładają nie sa za słabe 
Zastanawiam się nad zaciskami z Laguny plusem jest to że pasuja oryginalne klocki z lublina, ktore juz mam ale to akurat szczegół wazniejsze jest to że zacisk ładnie pasi do felgi uazoweji że maja spora średnice tłoczka. Mnie jednak kusza zaciski z Mercedesa gdyz sa tam dwa tłoczki więc hamowanie powinno być szatańskie ale zacisk jest spory i kombinowania jest
Może jakies sugestie co moze jeszcze pasic i byc dobrym rozwiazaniem

A jaką będziesz miał pompkę? z serwem czy bez ?
UAZ 31512-1990
GAZ 51-1951 remont
GAZ 69M-1970
tel. 501106073
-
POLO
-

- Posty: 236
- Rejestracja: śr gru 14, 2005 2:08 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: POLO » czw paź 01, 2009 10:03 am
Juz mam z serwem i wiszącą pedaliera od zeszłego roku i mimo bębnów hamulce dużo lepiej działały niz z pompą jednostopniowa (wiadomo) gdyby nie "jednorazowość" okładzin w błocie i upierdliwa ich obsługa oraz fakt że po upalaniu wraca sie do domu bez hampli to powiem szczerze że siła hamowania byłaby dla mnie wystarczająca, ale chce mieć ten komfort zatrzymania uazika zawsze i wszędzie

POJARKA III DID
UAZik 469 B -03.2013
RAFKA 4 I
PIP ZJ
-
morte36
-

- Posty: 830
- Rejestracja: pn lis 24, 2008 9:43 pm
- Lokalizacja: Olsztyn / Szczytno / Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: morte36 » czw paź 01, 2009 5:34 pm
Miałem ten sam problem ja zmotałem pedały od marca kaczki z serwem (i od razu sprzęgło hydrauliczne) i przód tarcze witarki z zaciskami od poldka lukasa z tyłu oryginalne bębny i powiem szczerze że teraz się boję ostro hamować za pierwszym razem an asfalcie myślałem że przez przednią szybe fikne.

UAZ 31512-1990
GAZ 51-1951 remont
GAZ 69M-1970
tel. 501106073
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » czw paź 01, 2009 7:26 pm
morte36 pisze: teraz się boję ostro hamować za pierwszym razem an asfalcie myślałem że przez przednią szybe fikne.

Wystarczy oryginalne servo założyć i wyrególować szczęki a efekt będzie taki sam o ile nie lepszy

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
morte36
-

- Posty: 830
- Rejestracja: pn lis 24, 2008 9:43 pm
- Lokalizacja: Olsztyn / Szczytno / Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: morte36 » czw paź 01, 2009 9:31 pm
klucz13 pisze:morte36 pisze: teraz się boję ostro hamować za pierwszym razem an asfalcie myślałem że przez przednią szybe fikne.

Wystarczy oryginalne servo założyć i wyrególować szczęki a efekt będzie taki sam o ile nie lepszy

u mnie akurat były pedały starego typu z podłogi wychodziły więc musiełem je przerobić na wiszące i serwo od merca za gosze na złomie wyrwałem z uazowym oryginałem było by trudniej i drożej.
UAZ 31512-1990
GAZ 51-1951 remont
GAZ 69M-1970
tel. 501106073
-
piotrek_uaz

- Posty: 534
- Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
- Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy
Post
autor: piotrek_uaz » pn paź 05, 2009 7:21 am
klucz13 pisze:morte36 pisze: teraz się boję ostro hamować za pierwszym razem an asfalcie myślałem że przez przednią szybe fikne.

Wystarczy oryginalne servo założyć i wyrególować szczęki a efekt będzie taki sam o ile nie lepszy

Dopoki nie jezdzisz po blocie to orginalny hamulec z orginalnym serwem jest calkiem ok. Klopot zaczyna sie po wjechaniu w wode ...
Piotr
zmota sie mota
Długie pagiero osobówka

-
romko
- jestem tu nowy...

- Posty: 50
- Rejestracja: ndz gru 17, 2006 3:22 pm
- Lokalizacja: Pyskowice
Post
autor: romko » wt paź 20, 2009 5:16 pm
witam....dysponuję tarczami kotwicznymi do Uaza wypalonymi laserowo pod zestaw : tarcza suzuki Vitara (pełna) i zacisk Poloneza Lucasa...gdyby ktoś był zainteresowany to na pw....
-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » wt paź 20, 2009 7:54 pm
uważaj,bo jest już regulamin...
-
Robsik

- Posty: 466
- Rejestracja: sob paź 06, 2007 7:08 pm
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
Post
autor: Robsik » pt paź 23, 2009 5:04 pm
Witam,
montował ktoś tylne zaciski z ręczny hamulcem?
Plaskata Vitarka V6 z 32" simexem

-
carinus
-

- Posty: 1144
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
- Lokalizacja: lubuskie/Belgia
Post
autor: carinus » pt paź 23, 2009 8:00 pm
Robsik pisze:Witam,
montował ktoś tylne zaciski z ręczny hamulcem?
Popatrz na zaciski od duzego fiata albo poloneza,one miały na tyle tarczowe z ręcznym.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
-
keicam
- jestem tu nowy...

- Posty: 15
- Rejestracja: pn lis 15, 2010 8:23 pm
- Lokalizacja: Krakow
Post
autor: keicam » pt lis 11, 2011 5:56 pm
mam juz wiszace pedaly (rocznik 90 Uaza) jakie serwo oprocz orginalnego bedzie najlatwiej zamontowac?
-
Marci
-

- Posty: 3917
- Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Marci » pt lis 11, 2011 7:02 pm
jeszcze z tyłu passat b3 b4 i podobne tarcza zwykła a na przodzie c5 duzy zacisk i tarca went. 24mm grubosci chodzi o reczny, ja jak miałem uaza to tarcze orginał zaciski przednie scorpio a blachy kotwiczne robiłem samemu mam gdzies zdjecia wal na priwa jak bedziesz zainteresowany to poszukam z tyłu bmiałem bębny , pedały podwieszane od mietka 123 i serwo i pompa i chodziło aż moło
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup

790-71-74-74
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości