nie ślinić się tylko

Moderator: Jerry
zawsze można sprzedaćpiotr borowiec pisze: Tylko co zrobisz z silnikiem jak już reszta podzespołów się rozsypie?
piotr borowiec pisze:noooow polsce pewien servis LR oferuje założenie tego silnika z przeróbkami i osprzętem, za 32.500 zł
![]()
![]()
taapezet pisze:Genialne
Słyszałem że do wyprawowych samochodów można kupić oryginalną, nówkę 3-setkę, ale myślałem że taką "zwykłą".
Ciekawe czy te silniki spełniają normy euro-ileśtam
I czy w związku z tym, ma homologację junijną i czy da się takie autko zarejestrować
50 tysi jak nicJaaareeek ! pisze:piotr borowiec pisze:noooow polsce pewien servis LR oferuje założenie tego silnika z przeróbkami i osprzętem, za 32.500 zł
![]()
![]()
32 500 to sam silnik, z tego co piszą to jeszcze jakiś kit zmieniający mus kupić, płyny, robocizna itp.
Eno nieno,Wiechu pisze:A co to za różnica czy 30 czy 50.
Jak ktoś ma ochotę wrzucić grubszy hajs w starucha realnie wartego +/- 30 tysi, to już mu to nie zrobi wielkiej różnicy.
Cała reszta i tak będzie reanimować do zdychu swoje 200 lub 300.
Abu-srabu dla dewizowców z pewexu.pezet pisze: Jeśli tak, to może pamięta takie kołowrotki ABU Cardinal. Takie z białym korpusem, o archaicznym wygladzie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości