Lift 2" w K-160

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Peepuck!
 
 
Posty: 5421
Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
Kontaktowanie:

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: Peepuck! » śr lut 03, 2010 8:54 pm

lub przedłużyc wał
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0

Awatar użytkownika
Hugon
 
 
Posty: 191
Rejestracja: czw cze 25, 2009 7:16 pm
Lokalizacja: Zakrzewo/Poznań

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: Hugon » śr lut 03, 2010 10:11 pm

a jeszcze parę pytań mam. Patrol ma dwu satelitowy mechanizm różnicowy z przodu jaki się wkłada aby był czworo satelitowy? Macie koledzy jakieś fotki lub dojście na fajne zderzaki do parcha? Wywalał któryś kolega tę podporę drążków i robił normalny jeden drążek kierowniczy? Czy jest lepiej w ten sposób czy może jest gorzej? Macie jakieś propozycję na osłonę drążków kierowniczych i mostów? Z góry dziękuję za odpowiedzi na moje pytania i pozdrawiam wszystkich.
Był Parch 160 3.3td 3" Cybuch , 33" Sahara
Jest Nieviasta 1.6 i GV 3D 2.5 R6

Awatar użytkownika
Peepuck!
 
 
Posty: 5421
Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
Kontaktowanie:

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: Peepuck! » śr lut 03, 2010 10:26 pm

Tylny C-200, z aut z przed 1984 roku.
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0

Awatar użytkownika
Gadimex
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 45
Rejestracja: pn sty 02, 2006 1:10 pm
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: Gadimex » czw lut 04, 2010 3:31 pm

Koledzy,

Mam problem, bo na maksa strzelają mi już tueljki w wieszakach w K160. Czy jest jakieś źródło gotowych (ale nie takie po 400pln kpl) - może jakaś łada, tarpan, itp ? Czy jedynym rozwiązaniem jest tokarz ?

Chodzi oczywiście o górną oś wieszaka i tą prostą tulejkę wciskaną w mocowanie wieszaka w ramie - dolne gumowe w resorach mam super, a górne te z kalamitką mają luzy i przy każdym skręcie stuki puki.

Kurcze u mnie resory prawie płaskie..., klepać ich nie chcę, na nowe nie mam kasy, chyba jedyne tanie rozwiązanie to wsadzenie sprężyn nad resory, tak jak miał Mroczny ...(tylko nigdy nie pokazał fotki tego rozwiązania).

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: tomek 79 » czw lut 04, 2010 4:36 pm


Awatar użytkownika
Gadimex
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 45
Rejestracja: pn sty 02, 2006 1:10 pm
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: Gadimex » czw lut 04, 2010 4:44 pm

Bardzo dziękuję ! :)2

To jeszcze te tulejki i jestem 100% happy.

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: tomek 79 » czw lut 04, 2010 4:51 pm

z tulejkami do tokarza :)2

piotr e38
Posty: 742
Rejestracja: pn sty 11, 2010 9:08 pm
Lokalizacja: Bronisze(k.Warszawy)

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: piotr e38 » czw lut 04, 2010 6:16 pm

Przeglądając forum, gdzieś wyczytałem, że te tulejki mają identyczne rozmiary jak sworznie tłokowe od Fiata Argenta. Materiał mocny więc dadzą radę i kupisz za grosze
PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG

Awatar użytkownika
Gadimex
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 45
Rejestracja: pn sty 02, 2006 1:10 pm
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: Gadimex » czw lut 04, 2010 6:31 pm

piotr e38 pisze:Przeglądając forum, gdzieś wyczytałem, że te tulejki mają identyczne rozmiary jak sworznie tłokowe od Fiata Argenta. Materiał mocny więc dadzą radę i kupisz za grosze
o choroba !!!!!!! , jeśli to prawda to będzie rewelacja !!! Kurcze wydaje się, że mają cienkie ścianki jak na sworzeń, ale sprawdzę ten trop. Dzięki !

Awatar użytkownika
Marek
Posty: 1610
Rejestracja: pt mar 07, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Toruń

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: Marek » czw lut 04, 2010 7:05 pm

Gadimex pisze:... wsadzenie sprężyn nad resory, tak jak miał Mroczny ...(tylko nigdy nie pokazał fotki tego rozwiązania)...
Dorzucę pytanko, bo też planuję podnieść swój autobus (W-160) : czy ktoś z Kolegów ćwiczył wstawienie zamiast takich sprężyn pompowanych poduszek powietrznych (miechów) ? Taki patent sprawdza się w dostawczakach (widziałen np. z tyłu w Ducato), więc może i tu ?
(może ktoż powiedzieć, że zazdroszczę LandRoverowcom ich Air Suspension, ale co mi tam, przeżyję ... :wink: )

pzdr. :)21
Marek (Argus)
W-160 3,3TD + Czapajew

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40589
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: Mroczny » czw lut 04, 2010 7:07 pm

ano wkładają.. wkładają
ale to głównie do pickupów..

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: tomek 79 » czw lut 04, 2010 7:23 pm

ktos z pomorza sie chwalil ze w parchu ma i jest git :)2

Awatar użytkownika
Peepuck!
 
 
Posty: 5421
Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
Kontaktowanie:

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: Peepuck! » czw lut 04, 2010 8:45 pm

Gadimex pisze:
piotr e38 pisze:Przeglądając forum, gdzieś wyczytałem, że te tulejki mają identyczne rozmiary jak sworznie tłokowe od Fiata Argenta. Materiał mocny więc dadzą radę i kupisz za grosze
o choroba !!!!!!! , jeśli to prawda to będzie rewelacja !!! Kurcze wydaje się, że mają cienkie ścianki jak na sworzeń, ale sprawdzę ten trop. Dzięki !
Nie jest to do konca dobry pomysł. Lepiej wytocz u tokarza. Zrobi Ci to za czapke gruszek. Wymiana jest banalanie prosta. A jak dasz bardzo twrady materiał to będzie też mocno się niszczył trzpień wieszaka. A chodzi o to by niszczyc własnie tuleję, która jest elementem wymiennym.
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40589
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: Mroczny » czw lut 04, 2010 8:57 pm

z brązu zrób..

Awatar użytkownika
Marek
Posty: 1610
Rejestracja: pt mar 07, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Toruń

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: Marek » czw lut 04, 2010 9:07 pm

Ogniwko się zrobi, więc zacznie się zjadanie sworznia wieszaka i ramy, tam często jest raczej mokro (a szczególnie teraz ...), tak więc też dyskusyjne.
pzdr. :)21
Marek (Argus)
W-160 3,3TD + Czapajew

piotr e38
Posty: 742
Rejestracja: pn sty 11, 2010 9:08 pm
Lokalizacja: Bronisze(k.Warszawy)

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: piotr e38 » czw lut 04, 2010 9:22 pm

Koledzy, jeszcze tego nie rozbierałem, ale może ktoś mi podpowie, bo mnie pewnie też czeka wymiana tych tulejek w ramie. Który element w oryginale jest osią obrotu wieszaka, tulejka w ramie, czy sworzeń wieszaka w tulejce? Chodzi mi o to, który element ma być ruchomy
PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: N2O » czw lut 04, 2010 9:29 pm

Wieszak ma się kręcić, tulejki są wprasowane.
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

piotr e38
Posty: 742
Rejestracja: pn sty 11, 2010 9:08 pm
Lokalizacja: Bronisze(k.Warszawy)

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: piotr e38 » czw lut 04, 2010 9:39 pm

I wszystko jasne, wielkie dzięki :D

Rozumiem, że wieszak skręcamy na maxa, a w jego sworzniu (szpilce) jest jakaś tuleja lub wytoczenie dystansowe, żeby mogło się to obracać.
PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG

Awatar użytkownika
Hugon
 
 
Posty: 191
Rejestracja: czw cze 25, 2009 7:16 pm
Lokalizacja: Zakrzewo/Poznań

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: Hugon » czw lut 04, 2010 9:46 pm

sworznie wieszaków pasują od żuka akurat są szesnastki w 160 a w 260 są osiemnastki. Mi tokarz dorobił nowe od podstaw sworznie i skasował 100 zł za szt. ale jest oryginał.
Był Parch 160 3.3td 3" Cybuch , 33" Sahara
Jest Nieviasta 1.6 i GV 3D 2.5 R6

piotr e38
Posty: 742
Rejestracja: pn sty 11, 2010 9:08 pm
Lokalizacja: Bronisze(k.Warszawy)

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: piotr e38 » czw lut 04, 2010 9:50 pm

Tylko jak dorabiać, to nie może być z plasteliny, tylko czegoś mocnego 10.9 lub więcej, tak mi się wydaje.
PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG

Awatar użytkownika
Maqlinka
 
 
Posty: 2888
Rejestracja: czw lip 28, 2005 12:45 pm
Lokalizacja: Kielce

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: Maqlinka » czw lut 04, 2010 10:37 pm

A komplet dobrych tulei na przód kosztuje grubo poniżej 3 stówek .... i po kiego rzeźbić ??
:)21
Life's Too Short For A Full Time Job

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: N2O » czw lut 04, 2010 11:44 pm

Niektórzy mają już tak zaprogramowane, że muszą kombinować, a że czasem oryginał albo dobrej jakości zamiennik jest tańszy...
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
BENGI
Posty: 1811
Rejestracja: ndz lis 19, 2006 7:15 pm
Lokalizacja: Sędzisław/dolnośląskie
Kontaktowanie:

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: BENGI » pt lut 05, 2010 9:36 pm

a ja mam w k160 tył na sprężynce i mogę zapitalać po dziurach tak samo jak gr :)21 , z przodu mam sopa ale też będe robił na sprężynke i będzie :)2 :wink:
Uaz, Uaz, Nissan Szakal, 2xNissan Patrol K160, W160, Nissan Strzała, Y60 long
pzdr Mati ;)

Awatar użytkownika
Hugon
 
 
Posty: 191
Rejestracja: czw cze 25, 2009 7:16 pm
Lokalizacja: Zakrzewo/Poznań

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: Hugon » sob lut 06, 2010 10:26 pm

według mnie za miękkie nie może być bo się wytrze ale za twarde też nie bo przy wstrząsach mogą pęknąć sworznie. myślę że tokaż będzie już dobrze wiedział z jakiego materiału to zrobić jak mu się wytłumaczy po co to i do czego. Ja w tym tygodniu zrobiłem nowe wieszaki od podstaw z przodu bo mi strasznie leżał ryj. Poszedł o jakieś 3 cm do góry i w końcu jest prosty względem tyłu. mą może któryś kolega lagi od paraboli do k160 bo chciałem dołożyć po jednej z przodu i z tyłu? A propo jak 3,3 chodzi na wolnym wydechu i rurze 2,5"? bo moja rura jest kompletne dno i chciałem założyć właśnie taką. co o tym sądzicie?
Był Parch 160 3.3td 3" Cybuch , 33" Sahara
Jest Nieviasta 1.6 i GV 3D 2.5 R6

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40589
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Lift 2" w K-160

Post autor: Mroczny » sob lut 06, 2010 10:32 pm

uturbiony - znośnie
wolnossący za bardzo ryczy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości