Interesuje mnie montaż przekładni w miejscu obecnej z wykorzystaniem zmiany obrotów kierownic zrealizowanym na mechanizmie różnicowy (w moim przypadku na mechanizmie z małego fiata)







Moderator: Student
Nie prawdayankee pisze:Moim zdaniem jest to łatwiejsze rozwiązanie niż przesuwanie przekładni do przodu i obracanie wąsaW sprawie wad to ja już wytoczyłem sobie osłonę na mechanizm różnicowy
, więc wystają z niego tylko półosie i jest zabezpieczony przed zanieczyszczeniami i woda
Sedno sprawy leży w tym jak półośki połączyć z jednej strony z przekładnia kierownicza a z drugiej z kolumna kierownicza
. Czy mechanizm różnicowy spawać do ramy
czy kombinować z mocowaniem do kolumny kierowniczej
Amortyzator skrętu już mam założony i spisuje się świetnie
yankee pisze:Ja mam silnik 2,4D od 123 i też jest dosyć ciasnoale przykładałem przekładnie w miejsce obecnej i wyglądało to dość dobrze powinna wejść ciasno robi się dopiero na wysokości pompy od wspomagania
ale drążek przejdzie pod pompą i nadkolem
wąs od przekładni będzie w tym samym miejscu co w oryginale miejsca jest dosyć.
MOC pisze:kolego temat poruszany i walkowany na tym forum do bolu wysil no sie troszke i poszukaj bo sam to u siebie robilem i masa fotek zostala na tym forum chocby przeze mnie pokazana. Identycznie jak u ciebie mialem silnik 2.4D z mesia 123 i zakladane wspomaganie tyle ze bez mechanizmu zmieniajacego kierunek obrotow. Praktycznie w miejsce starej kolumny nalezy przykrecic mercedesowska pasuje praktycznie idealnie, to co musisz zrobic to wylacznie zaadoptowac ten mechanizm pomiedzy kierownice a kolumne i cale motanie...![]()
A teraz z daj relacje jak ci poszlo....
Bo beczka ma drazki kier za kołem to ma was do przodu a uaz ma drazki przed kołem sprzodu i trza was obrócić bo w innym razie ty w prawo a on wlewo pojedzie.Didymos pisze:Mój braciak ma beczkę 220D '78 i przekładnia kierownicza ma wąs do przodu tak jak UAZ, nie wiecie czy nie było dwóch rodzajów tych przekładni
Rzeczywiście, nie pomyślałem o tym, że przy skręcie w prawo wąs skręca w lewo, a dopiro w Uazie się go obraca, siakieś zaciemienieArtur pisze:Bo beczka ma drazki kier za kołem to ma was do przodu a uaz ma drazki przed kołem sprzodu i trza was obrócić bo w innym razie ty w prawo a on wlewo pojedzie.Didymos pisze:Mój braciak ma beczkę 220D '78 i przekładnia kierownicza ma wąs do przodu tak jak UAZ, nie wiecie czy nie było dwóch rodzajów tych przekładni
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości