Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max
Moderator: Albert_N
-
Grog
- jestem tu nowy...

- Posty: 8
- Rejestracja: ndz gru 20, 2009 3:31 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Grog » śr lut 03, 2010 11:01 am
Witam
Musze wymiec amortyzatory wczoraj na kontroli wyszlo:
przod lewy 2% przod prawy 41%
tył lewy 49% tył prawy 71%
Jakiej firmy polecacie
Pozdrawiam
-
zetorr
- jestem tu nowy...

- Posty: 29
- Rejestracja: sob gru 29, 2007 11:35 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
-
Kontaktowanie:
Post
autor: zetorr » pn lut 08, 2010 3:59 pm
Wymieniałem ostatnio u siebie i kupiłem z sachsa.
Jeszcze działa, cena tez w miare ,140 za sztuke (przednie)
Nie polecam z "magnum technology"
Pozdrawiam
SJ 416 & Trooper 2.6 & PATROL GR LONG
Sierra XR4 2.9 V6 24v
GEKON OFF ROAD TEAM
-
Nahen
-

- Posty: 4743
- Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:43 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Nahen » pn lut 08, 2010 11:57 pm
Kayaba
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo

)
-
zetorr
- jestem tu nowy...

- Posty: 29
- Rejestracja: sob gru 29, 2007 11:35 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
-
Kontaktowanie:
Post
autor: zetorr » wt lut 09, 2010 11:19 am
Nahen pisze:Kayaba
Kayaba kosztuje ponad 300 PLN to jeszcze troche dołozysz i bedziesz miał OME
SJ 416 & Trooper 2.6 & PATROL GR LONG
Sierra XR4 2.9 V6 24v
GEKON OFF ROAD TEAM
-
Grog
- jestem tu nowy...

- Posty: 8
- Rejestracja: ndz gru 20, 2009 3:31 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Grog » wt lut 09, 2010 12:59 pm
A jak z wymiana dam rade sam bo na pierwszy rzut oka wystarczy odrecic dwie sruby ?
Pozdrawiam
-
mariojura
- jestem tu nowy...

- Posty: 90
- Rejestracja: sob lut 16, 2008 8:23 pm
- Lokalizacja: Jura Krakowsko-Częstochowska-Ogrodzieniec
Post
autor: mariojura » wt lut 09, 2010 5:05 pm
Nie ma wielkich cudów. Dasz rade. Tylko użyj dobrych kluczy bo jak śruby opierdzielisz to nie dasz rady.

Trooper 2.8 TDI
-
h5n1

- Posty: 339
- Rejestracja: sob kwie 01, 2006 8:42 pm
- Lokalizacja: OSLO
Post
autor: h5n1 » wt lut 09, 2010 6:19 pm
juz widze jak przy uzyciu zwyklych kluczy odkrecasz gorna srube tylnego amortyzatora......
BMW X5 3.0 D rocznik 2002
-
Nahen
-

- Posty: 4743
- Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:43 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Nahen » wt lut 09, 2010 7:42 pm
zetorr pisze:Nahen pisze:Kayaba
Kayaba kosztuje ponad 300 PLN to jeszcze troche dołozysz i bedziesz miał OME
http://kayaba.akwimat.pl/sklep/index.ph ... /21_37_115 dziwne

mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo

)
-
zetorr
- jestem tu nowy...

- Posty: 29
- Rejestracja: sob gru 29, 2007 11:35 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
-
Kontaktowanie:
Post
autor: zetorr » wt lut 09, 2010 7:58 pm
No to chyba w tym bielsku mamy wszystko drogie

SJ 416 & Trooper 2.6 & PATROL GR LONG
Sierra XR4 2.9 V6 24v
GEKON OFF ROAD TEAM
-
Nahen
-

- Posty: 4743
- Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:43 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Nahen » wt lut 09, 2010 10:38 pm
Eee nie marudź znaczy ze bogaci jesteście jak wszystko drogie

mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo

)
-
Padre
- jestem tu nowy...

- Posty: 48
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 2:07 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Padre » pt lut 12, 2010 9:54 am
h5n1 pisze:juz widze jak przy uzyciu zwyklych kluczy odkrecasz gorna srube tylnego amortyzatora......
No właśnie, ja ukręciłem:( Więc ostrożnie...
(Trooper 2.6 + Vitara 1.6) * LPG
-
matee2
-

- Posty: 146
- Rejestracja: śr cze 13, 2007 10:15 pm
- Lokalizacja: Tarnobrzeg/Kraków
Post
autor: matee2 » pt mar 26, 2010 1:13 pm
to na to wygląda że ja mam magiczne klucze bo jakoś nigdy mi to nie sprawiło problemu ja jak kupiłem roopa 3 lata temu to były załozone amortyzatory firmy Boge czy jakoś tak boge 4x4 białe noi po 3 latach na przeglądzie pokazuje że jeszcze dadzą radę
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości