witam. jaki filtr oleju do uaz 2,4 benzyna?

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

1234
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: sob sty 01, 2005 9:08 pm
Lokalizacja: konin

witam. jaki filtr oleju do uaz 2,4 benzyna?

Post autor: 1234 » pt sty 28, 2005 1:07 pm

witam. jak w temacie.
jaki najlepiej zastosować.
mam tez problem z rozrusznikiem, po wymianie tulejek cieżko kręci na mrozie. Jest na to jakis sposób????
pozdrawiam.

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » pt sty 28, 2005 2:07 pm

ja mam Wołge na wkłady ale do orginała z tego co wiem podchodzi Polonez 8)

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pt sty 28, 2005 2:40 pm

i zuczek pasuje , jest wiekszy troszke
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

1234
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: sob sty 01, 2005 9:08 pm
Lokalizacja: konin

Post autor: 1234 » pt sty 28, 2005 3:24 pm

dzięki. Zatem żuk.
Może ktoś remontował rozrusznik i wie bo u mnie po wymianie tulejek słabo kreci na zimnym a po rozgrzaniu silnika kręci normalnie.

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pt sty 28, 2005 4:11 pm

A sprawdzałeś go na sucho? Tzn. poza samochodem jak kreci?
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
cichy
Posty: 425
Rejestracja: śr lip 09, 2003 4:29 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: cichy » pt sty 28, 2005 6:38 pm

filtr oleju do uaza kupisz w prawie kazdym sklepie ktory handluje filtrami

napewno Wytwornia Filtrow - Sędziszów Młp. ma w swojej ofercie taki filtr (nie pamietam symbolu)

1234
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: sob sty 01, 2005 9:08 pm
Lokalizacja: konin

Post autor: 1234 » pt sty 28, 2005 8:34 pm

tak sprawdzałem na sucho i kręcił z tym że nie trzymałem go na mrozie.
Wygląda to tak: po włączeniu zapłonu ledwie kręci prawie zdycha ale zapala po krótkiej chwili (na gazie zresztą jak i na pb) . Jak się nagrzeje to kuż kręci dobrze. Akumulator jest sprawny. Co to może być? Silnik zalany mineralnym. Podejrzewam raczej rozrusznik.

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pt sty 28, 2005 9:23 pm

A sprawne masz połączenia elektryczne?? Masa na silnik??
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » pt sty 28, 2005 11:03 pm

sprawdz połaczenia kabli i czy nie jest za ciasno złozony :lol: :lol:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
Majkello
Posty: 316
Rejestracja: pt paź 04, 2002 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa Białołęka

Post autor: Majkello » pn sty 31, 2005 12:42 am

Tak przy okazji: jak to jest z emulsją (woda+olej) po brodzeniu? czy to zbiera się w filtrze i go zamula, czy w końcu woda się wyseparuje?
Czy zamulony emulsją filtr puszcza bypassem,czy jednak filtruje?

A szanowni uazo userzy jak podchodzą do zagadnienia wymioany oleju & filtra po brodzeniu?
Ja na ogół wykręcam korek wlewu:D
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....

Awatar użytkownika
Jagoda
Posty: 328
Rejestracja: wt cze 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja:

Post autor: Jagoda » pn sty 31, 2005 12:00 pm

1 - PP 6.2.
2 - a nasmarowałeś tulejki po złożeniu ??
W razie jak by co, to 601-34-87-25

Awatar użytkownika
twister1
 
 
Posty: 205
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 5:20 pm
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: twister1 » ndz lut 27, 2005 4:27 pm

witam.
musze zmienic olej w silniku a wiadomo jak olej to i filtr oleju....
gri74 pisze:i zuczek pasuje , jest wiekszy troszke
co do zuka to duzo motanai zeby go uzyc? a jak tak to co trzeba zrobic?
Cherokee '90
.:: Twister ::.

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Post autor: KleryK » ndz lut 27, 2005 9:55 pm

twister1 pisze:witam.
musze zmienic olej w silniku a wiadomo jak olej to i filtr oleju....
gri74 pisze:i zuczek pasuje , jest wiekszy troszke
co do zuka to duzo motanai zeby go uzyc? a jak tak to co trzeba zrobic?
Pasuje bez problemu idealnie :) Nic nie trzeba w orginalnym silniku motaæ.
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

Awatar użytkownika
twister1
 
 
Posty: 205
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 5:20 pm
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: twister1 » pn lut 28, 2005 11:32 am

no to bardzo dobrze sie sklada :) w takim razie czeka mnie wyprawa do sklepu z czesciami do zuka :)
Cherokee '90
.:: Twister ::.

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » pn lut 28, 2005 9:55 pm

Witam do Uaza pasuje sporo filtrów-z tego cowiem to
1 orginalny oczywiscie-mialem
2 Zuka-mialem
3 od Land Rovera Defender 110-mialem
4 pasuje tez od fiata cinquatento ale ma zamala pojemnosc i go niazainstalowalem<ale pasuje>
5 poloneza- mialem
6 125p. hehe

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » wt mar 01, 2005 12:03 am

co do kwestii rozrusznika, to sprawdzalez luzy na tulejkach, dlugosc i stan szczotek a takze stan samego komutatora...
:)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

1234
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: sob sty 01, 2005 9:08 pm
Lokalizacja: konin

rozrusznik - w końcu finał!

Post autor: 1234 » wt mar 01, 2005 8:21 am

okazało się że na mrozie coś się kurczyło i tylna tulejka obracała sie w obudowie!! jak polezał w garażu to sie nie obracała! było to o tyle upierdliwe że rozrusznik nie dziłał na mrozie a działał w garażu. Skończyło się szlifowaniem wałka rozrusznika i wymiana tulei na większą. mimo wszystko uważam że uaz jest ok.

wojtak4
 
 
Posty: 108
Rejestracja: sob sie 30, 2003 8:48 pm
Lokalizacja: z Mazur

Post autor: wojtak4 » czw mar 03, 2005 6:24 pm

Uaz ok, gdyby nie hamulce cieknące bezustannie i jakies wycieki to bylby bardzo ok. Ale i tak go lubie ;)

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » pt mar 04, 2005 1:40 am

wiadomym jest od dawien dawna ze uazy sa najlepsze :)2
:)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
twister1
 
 
Posty: 205
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 5:20 pm
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: twister1 » pn mar 07, 2005 11:50 am

hm... bylem w sklepie motoryzacyjnym i poprosilem filtr do zuka...gosciu szukal szukal.... w miedzyczasie powiedzialem mu ze w sumie to szukam do uaza a on na to ze poszukamy w katalogu... znalezlismy 469B i odpowiadajacy mu model filtra...

gosciu mi pokazuje ten filterek a to takie male gowno....
koniec koncow i tak kupilem od zuka (taki mialem poprzednio jak sie pozniej okazalo :P)

ale mam w zwiazku z zaistniala sytuacja pytanko.... co daje mniejszy lub wiekszy filtr? czy to nie ma roznicy?
Cherokee '90
.:: Twister ::.

Awatar użytkownika
twister1
 
 
Posty: 205
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 5:20 pm
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: twister1 » pn mar 07, 2005 11:52 am

MOC pisze:wiadomym jest od dawien dawna ze uazy sa najlepsze :)2
:)21
MOCne slowa zdecydowanie popieram :)
Cherokee '90
.:: Twister ::.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości