jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
1234
- jestem tu nowy...

- Posty: 4
- Rejestracja: sob sty 01, 2005 9:08 pm
- Lokalizacja: konin
Post
autor: 1234 » pt sty 28, 2005 1:07 pm
witam. jak w temacie.
jaki najlepiej zastosować.
mam tez problem z rozrusznikiem, po wymianie tulejek cieżko kręci na mrozie. Jest na to jakis sposób????
pozdrawiam.
-
kuki469

- Posty: 354
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
- Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica
Post
autor: kuki469 » pt sty 28, 2005 2:07 pm
ja mam Wołge na wkłady ale do orginała z tego co wiem podchodzi Polonez

-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » pt sty 28, 2005 2:40 pm
i zuczek pasuje , jest wiekszy troszke
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
1234
- jestem tu nowy...

- Posty: 4
- Rejestracja: sob sty 01, 2005 9:08 pm
- Lokalizacja: konin
Post
autor: 1234 » pt sty 28, 2005 3:24 pm
dzięki. Zatem żuk.
Może ktoś remontował rozrusznik i wie bo u mnie po wymianie tulejek słabo kreci na zimnym a po rozgrzaniu silnika kręci normalnie.
-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » pt sty 28, 2005 4:11 pm
A sprawdzałeś go na sucho? Tzn. poza samochodem jak kreci?
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
cichy

- Posty: 425
- Rejestracja: śr lip 09, 2003 4:29 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: cichy » pt sty 28, 2005 6:38 pm
filtr oleju do uaza kupisz w prawie kazdym sklepie ktory handluje filtrami
napewno Wytwornia Filtrow - Sędziszów Młp. ma w swojej ofercie taki filtr (nie pamietam symbolu)
-
1234
- jestem tu nowy...

- Posty: 4
- Rejestracja: sob sty 01, 2005 9:08 pm
- Lokalizacja: konin
Post
autor: 1234 » pt sty 28, 2005 8:34 pm
tak sprawdzałem na sucho i kręcił z tym że nie trzymałem go na mrozie.
Wygląda to tak: po włączeniu zapłonu ledwie kręci prawie zdycha ale zapala po krótkiej chwili (na gazie zresztą jak i na pb) . Jak się nagrzeje to kuż kręci dobrze. Akumulator jest sprawny. Co to może być? Silnik zalany mineralnym. Podejrzewam raczej rozrusznik.
-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » pt sty 28, 2005 9:23 pm
A sprawne masz połączenia elektryczne?? Masa na silnik??
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » pt sty 28, 2005 11:03 pm
sprawdz połaczenia kabli i czy nie jest za ciasno złozony

Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
Majkello

- Posty: 316
- Rejestracja: pt paź 04, 2002 8:53 pm
- Lokalizacja: Warszawa Białołęka
Post
autor: Majkello » pn sty 31, 2005 12:42 am
Tak przy okazji: jak to jest z emulsją (woda+olej) po brodzeniu? czy to zbiera się w filtrze i go zamula, czy w końcu woda się wyseparuje?
Czy zamulony emulsją filtr puszcza bypassem,czy jednak filtruje?
A szanowni uazo userzy jak podchodzą do zagadnienia wymioany oleju & filtra po brodzeniu?
Ja na ogół wykręcam korek wlewu:D
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....
-
Jagoda

- Posty: 328
- Rejestracja: wt cze 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Uć
Post
autor: Jagoda » pn sty 31, 2005 12:00 pm
1 - PP 6.2.
2 - a nasmarowałeś tulejki po złożeniu

W razie jak by co, to 601-34-87-25
-
twister1
-

- Posty: 205
- Rejestracja: ndz lis 14, 2004 5:20 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
Post
autor: twister1 » ndz lut 27, 2005 4:27 pm
witam.
musze zmienic olej w silniku a wiadomo jak olej to i filtr oleju....
gri74 pisze:i zuczek pasuje , jest wiekszy troszke
co do zuka to duzo motanai zeby go uzyc? a jak tak to co trzeba zrobic?
Cherokee '90
.:: Twister ::.
-
KleryK

- Posty: 749
- Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdañsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KleryK » ndz lut 27, 2005 9:55 pm
twister1 pisze:witam.
musze zmienic olej w silniku a wiadomo jak olej to i filtr oleju....
gri74 pisze:i zuczek pasuje , jest wiekszy troszke
co do zuka to duzo motanai zeby go uzyc? a jak tak to co trzeba zrobic?
Pasuje bez problemu idealnie

Nic nie trzeba w orginalnym silniku motaæ.
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu

-
twister1
-

- Posty: 205
- Rejestracja: ndz lis 14, 2004 5:20 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
Post
autor: twister1 » pn lut 28, 2005 11:32 am
no to bardzo dobrze sie sklada

w takim razie czeka mnie wyprawa do sklepu z czesciami do zuka

Cherokee '90
.:: Twister ::.
-
Doktor200

- Posty: 1563
- Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
- Lokalizacja: Markuszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Doktor200 » pn lut 28, 2005 9:55 pm
Witam do Uaza pasuje sporo filtrów-z tego cowiem to
1 orginalny oczywiscie-mialem
2 Zuka-mialem
3 od Land Rovera Defender 110-mialem
4 pasuje tez od fiata cinquatento ale ma zamala pojemnosc i go niazainstalowalem<ale pasuje>
5 poloneza- mialem
6 125p. hehe
-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » wt mar 01, 2005 12:03 am
co do kwestii rozrusznika, to sprawdzalez luzy na tulejkach, dlugosc i stan szczotek a takze stan samego komutatora...

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
1234
- jestem tu nowy...

- Posty: 4
- Rejestracja: sob sty 01, 2005 9:08 pm
- Lokalizacja: konin
Post
autor: 1234 » wt mar 01, 2005 8:21 am
okazało się że na mrozie coś się kurczyło i tylna tulejka obracała sie w obudowie!! jak polezał w garażu to sie nie obracała! było to o tyle upierdliwe że rozrusznik nie dziłał na mrozie a działał w garażu. Skończyło się szlifowaniem wałka rozrusznika i wymiana tulei na większą. mimo wszystko uważam że uaz jest ok.
-
wojtak4
-

- Posty: 108
- Rejestracja: sob sie 30, 2003 8:48 pm
- Lokalizacja: z Mazur
Post
autor: wojtak4 » czw mar 03, 2005 6:24 pm
Uaz ok, gdyby nie hamulce cieknące bezustannie i jakies wycieki to bylby bardzo ok. Ale i tak go lubie

-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » pt mar 04, 2005 1:40 am
wiadomym jest od dawien dawna ze uazy sa najlepsze

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
twister1
-

- Posty: 205
- Rejestracja: ndz lis 14, 2004 5:20 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
Post
autor: twister1 » pn mar 07, 2005 11:50 am
hm... bylem w sklepie motoryzacyjnym i poprosilem filtr do zuka...gosciu szukal szukal.... w miedzyczasie powiedzialem mu ze w sumie to szukam do uaza a on na to ze poszukamy w katalogu... znalezlismy 469B i odpowiadajacy mu model filtra...
gosciu mi pokazuje ten filterek a to takie male gowno....
koniec koncow i tak kupilem od zuka (taki mialem poprzednio jak sie pozniej okazalo

)
ale mam w zwiazku z zaistniala sytuacja pytanko.... co daje mniejszy lub wiekszy filtr? czy to nie ma roznicy?
Cherokee '90
.:: Twister ::.
-
twister1
-

- Posty: 205
- Rejestracja: ndz lis 14, 2004 5:20 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
Post
autor: twister1 » pn mar 07, 2005 11:52 am
MOC pisze:wiadomym jest od dawien dawna ze uazy sa najlepsze

MOCne slowa zdecydowanie popieram

Cherokee '90
.:: Twister ::.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości