
opony 265/75r16 (wchodza bez problemu nawet rosjanie potwierdzili....)
felgi 8x16" et+10 ... i pojawial sie dylemat czy nie beda wystawaly jak w G klasie.... i nie wystaja, sa dobrane idealnie z gorna krawedzia blotnika. (bez liftu przy skrecie robi sie ciasno ale nic nie obciera, po lifcie tematu w ogole nie bedzie).
na pytanie po co mi takie odsadzone felgi powiem tylko ze auto w oryginale bardzo fajnie sie prowadzilo na zakretach, po zmianie opon na 32" podnioslo sie o okolo 2-3cm, po lifcie o 40mm to bedzie juz 60mm (czyli srodek ciezkosci podnosi sie o okolo 3-4cm) poszerzajac auto an kolach po 33mm na strone (oryginalne et+43) zachowam stabilnosc na zakretach..... a jak bedzie w praktyce napisze na wiosne po wiekszych testach

teraz na wiosne jeszcze plyty pod silnik i skrzynie oraz lift 40mm i bedzie mozna w terenie sie pobawic


co do opon to mialy byc Kumho KL71..... ale jak podzwonilem i popytalem to tak oponka super ale z ciagloscia dostepnosci to juz bywa roznie
