
problem z silnikiem 4.0 w ZJcie
Moderator: Mroczny
Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie
Dzizas... w byle corsie jest więcej elektroniki. Któryś z tych macherów ukończył podstawówkę 

Zdrapek i poharatka
Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie
nie wiem czy w corsie jest więcej czy mniej elektroniki, ale z tego co mówią ci "spece" to komputer sterujący jakoś mapą wtrysku który musi się zgrywać ze sterownikami na skrzyni biegów, sterownikami zaplonu , sterownikami pompy paliwowej, jak ich slucham to mam wrażenie że ten samochód naszpikowany jest elektronikom jak statek kosmiczny appolo.
Ludzie o wiele częściej waliliby się młotkiem w palec,
gdyby ból występował dopiero po roku
gdyby ból występował dopiero po roku
Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie
Raffi to jest rozwiązanie twojego problemu



Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie
obawiam się kolego że masz rację.
Ludzie o wiele częściej waliliby się młotkiem w palec,
gdyby ból występował dopiero po roku
gdyby ból występował dopiero po roku
Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie
"Wykształcony" wyjaśnij 1391 przy 2 nowych elementachs3R pisze:Dzizas... w byle corsie jest więcej elektroniki. Któryś z tych macherów ukończył podstawówkę
Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie
a ja drogą eliminacji doszedłem do tego, że wężyk w baku łączący pompę z filtrem sparciał i nie dawało należytego ciśnienia do listwy
ale juz wymieniony i teraz pali na dyg 


Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie
ale na pewno wcześniej ze 4 razy wymieniłeś kable i świece, potem czujnik wału, pompę i konwerter


Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie
no prawie
kable coś 3 razy, świece, kopułka z palcem już miałem drzeć wtryski ale kol. suchorz podpowiedział co by ciśnienie na listwie sprawdzić




Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie
Dla ułatwienia na gazie to samo 

Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie
param parampłaski pisze:"Wykształcony" wyjaśnij 1391 przy 2 nowych elementachs3R pisze:Dzizas... w byle corsie jest więcej elektroniki. Któryś z tych macherów ukończył podstawówkę

Zdrapek i poharatka
Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie
Ciasny umysł nie uwiera



Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie
jak ci z tym wygodnie to tak trzymaj
coś z Wjta to jest chyba błąd...
P1391 (M) Intermittent Loss of CMP or CKP Loss of the Cam Position Sensor or Crank Position sensor has occurred
P1391 unstable signal from the sensor of the revolutions of crankshaft or position detector of tappet shaft

coś z Wjta to jest chyba błąd...
P1391 (M) Intermittent Loss of CMP or CKP Loss of the Cam Position Sensor or Crank Position sensor has occurred
P1391 unstable signal from the sensor of the revolutions of crankshaft or position detector of tappet shaft
Zdrapek i poharatka
Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie
kolega napisal wyraznie, ze ma ZJ a nie WJ
Patrol GR Y60 Long
http://www.muddoctors.pl
http://www.muddoctors.pl
Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie
Znalazłem z wujta bo zdaje się że w ZJ takie nie występują ? Ale ja się mogę nie znać, nie jestem elektrykiem.
Może płaski opowie nam swoją historię z zjtem związaną
Może płaski opowie nam swoją historię z zjtem związaną

Zdrapek i poharatka
Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie

Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie
Z powodu "próby " partackiej naprawy zwariowała diagnostyka - powodem czego wystąpił fuckap z diagnozą usterki
Ta przejściówka ma kody z WJ a nie ZJ choć to ZJ.

Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie
Witam
jak już zapewne wiecie WIELKIM zostal Plaski który dal rade przywrócić mojego granda do życia i tu muszę mu pocukrować ale w pelni zaslużyl na to, bo po pierwsze jako jedyny dal rade, po drugie byl bardzo wytrwaly i nie poddawal się jak jego poprzednicy (pseldo fachowcy) i po trzecie nie zdarl ze mnie skóry, (a mógl
) Dziś żaluje że od razu nie pojechalem do niego. Z czystym sumieniem mogę powiedzieć że nie znam lepszego speca od JEEPów a ostatnio poznalem kilku co się za takich podawali. Wiem nie mogę mieć żalu do kogoś dla tego że nie dal rady i w większości nie mam bo poza firmą "ASTRO" wszyscy nie wzieli grosza przyznając że przerasta to ich możliwości i wiedzę. Natomiast wyżej wymieniona frma "ASTRO" z katowic reklamująca się jako (spece od aut amerykańskich) skasowali mnie jak cygan za matkę i oddali mi nie sprawne auto. Dla tego radzę omijać tych panów gdyż są to typowi naciągacze a wiedzą plaskiemu do pięt nie dorastają. A tak dla przykladu czujnik polożenia walu kosztuje u tych panów 517zl +vat a wymiana 300zl+vat i nie interesuje ich czy po wymianie tegoż czujnika auto będzie chodzić czy nie oni wymienili więc kasują.


Ludzie o wiele częściej waliliby się młotkiem w palec,
gdyby ból występował dopiero po roku
gdyby ból występował dopiero po roku
Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie
Że czujnik tyle kosztuje to potrafię zrozumieć jeżeli to część z serwisu.
Natomiast 300 zł za wymianę to nawet nie lekkie ale całkiem spore przegięcie
Natomiast 300 zł za wymianę to nawet nie lekkie ale całkiem spore przegięcie

Zdrapek i poharatka
Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie
Niby tak tyle że u plaskiego ten czujnik kosztuje 210zl
Ludzie o wiele częściej waliliby się młotkiem w palec,
gdyby ból występował dopiero po roku
gdyby ból występował dopiero po roku
Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie
Mówię o oryginalnym czujniku moparowskim a nie crownie 

Zdrapek i poharatka
Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie
a ja znowu mam dziwny problem z pompą paliwa a mianowicie od czasu do czasu zawiesza się dziadówa, trzeba pi....c w bak wtedy zaskoczy
teraz pytanie co ja może bolec, a może to wina pływaka 


Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie
a może jakaś inna podpowiedz publiczności
generalnie pompę wczoraj wieczorem wydarłem ale niby wszystko oki, spokój był przez chwilę i znowu to samo





Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie
wymień pompę bo ta niedługo już pochodzi,skoro trzeba z buta ją odpalać.saleta pisze:a może jakaś inna podpowiedz publiczności![]()
generalnie pompę wczoraj wieczorem wydarłem ale niby wszystko oki, spokój był przez chwilę i znowu to samo
![]()
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości