problem z silnikiem 4.0 w ZJcie

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie

Post autor: s3R » pt sie 13, 2010 12:53 pm

Dzizas... w byle corsie jest więcej elektroniki. Któryś z tych macherów ukończył podstawówkę ??
Zdrapek i poharatka

4x4rd
 
 
Posty: 211
Rejestracja: sob sie 13, 2005 5:45 pm
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie

Post autor: 4x4rd » pt sie 13, 2010 5:17 pm

nie wiem czy w corsie jest więcej czy mniej elektroniki, ale z tego co mówią ci "spece" to komputer sterujący jakoś mapą wtrysku który musi się zgrywać ze sterownikami na skrzyni biegów, sterownikami zaplonu , sterownikami pompy paliwowej, jak ich slucham to mam wrażenie że ten samochód naszpikowany jest elektronikom jak statek kosmiczny appolo.
Ludzie o wiele częściej waliliby się młotkiem w palec,
gdyby ból występował dopiero po roku

Awatar użytkownika
andrzej:)
 
 
Posty: 2894
Rejestracja: sob kwie 12, 2008 12:57 am
Lokalizacja: p-ń

Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie

Post autor: andrzej:) » pt sie 13, 2010 9:16 pm

Raffi to jest rozwiązanie twojego problemu :wink: :)21

4x4rd
 
 
Posty: 211
Rejestracja: sob sie 13, 2005 5:45 pm
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie

Post autor: 4x4rd » pt sie 13, 2010 9:27 pm

obawiam się kolego że masz rację.
Ludzie o wiele częściej waliliby się młotkiem w palec,
gdyby ból występował dopiero po roku

płaski
 
 
Posty: 225
Rejestracja: wt mar 22, 2005 7:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie

Post autor: płaski » ndz sie 22, 2010 6:58 pm

s3R pisze:Dzizas... w byle corsie jest więcej elektroniki. Któryś z tych macherów ukończył podstawówkę ??
"Wykształcony" wyjaśnij 1391 przy 2 nowych elementach

Awatar użytkownika
saleta
 
 
Posty: 1340
Rejestracja: pn lip 27, 2009 6:33 am
Lokalizacja: Krempna/Rzeszow
Kontaktowanie:

Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie

Post autor: saleta » ndz sie 22, 2010 7:38 pm

a ja drogą eliminacji doszedłem do tego, że wężyk w baku łączący pompę z filtrem sparciał i nie dawało należytego ciśnienia do listwy :)11 ale juz wymieniony i teraz pali na dyg :)21
był ZJ4.0`93LPG,31x10,5KL71,13000lbs
jest Y61`99/01SE 35``,itd
https://picasaweb.google.com/piojeep

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40589
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie

Post autor: Mroczny » ndz sie 22, 2010 7:51 pm

ale na pewno wcześniej ze 4 razy wymieniłeś kable i świece, potem czujnik wału, pompę i konwerter
:)21

Awatar użytkownika
saleta
 
 
Posty: 1340
Rejestracja: pn lip 27, 2009 6:33 am
Lokalizacja: Krempna/Rzeszow
Kontaktowanie:

Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie

Post autor: saleta » ndz sie 22, 2010 8:02 pm

no prawie :)21 kable coś 3 razy, świece, kopułka z palcem już miałem drzeć wtryski ale kol. suchorz podpowiedział co by ciśnienie na listwie sprawdzić :)2 :)2
był ZJ4.0`93LPG,31x10,5KL71,13000lbs
jest Y61`99/01SE 35``,itd
https://picasaweb.google.com/piojeep

płaski
 
 
Posty: 225
Rejestracja: wt mar 22, 2005 7:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie

Post autor: płaski » ndz sie 22, 2010 8:26 pm

Dla ułatwienia na gazie to samo :)21

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie

Post autor: s3R » pn sie 23, 2010 8:48 am

płaski pisze:
s3R pisze:Dzizas... w byle corsie jest więcej elektroniki. Któryś z tych macherów ukończył podstawówkę ??
"Wykształcony" wyjaśnij 1391 przy 2 nowych elementach
param param :)21
Zdrapek i poharatka

płaski
 
 
Posty: 225
Rejestracja: wt mar 22, 2005 7:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie

Post autor: płaski » pn sie 23, 2010 10:14 am

Ciasny umysł nie uwiera :)21 :)21

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie

Post autor: s3R » pn sie 23, 2010 10:33 am

jak ci z tym wygodnie to tak trzymaj :)2

coś z Wjta to jest chyba błąd...

P1391 (M) Intermittent Loss of CMP or CKP Loss of the Cam Position Sensor or Crank Position sensor has occurred

P1391 unstable signal from the sensor of the revolutions of crankshaft or position detector of tappet shaft
Zdrapek i poharatka

qubus
 
 
Posty: 1018
Rejestracja: wt lut 22, 2005 9:15 pm
Lokalizacja: KATOWICE

Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie

Post autor: qubus » czw sie 26, 2010 9:21 pm

kolega napisal wyraznie, ze ma ZJ a nie WJ
Patrol GR Y60 Long
http://www.muddoctors.pl

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie

Post autor: s3R » pt sie 27, 2010 12:45 pm

Znalazłem z wujta bo zdaje się że w ZJ takie nie występują ? Ale ja się mogę nie znać, nie jestem elektrykiem.
Może płaski opowie nam swoją historię z zjtem związaną :)21
Zdrapek i poharatka

płaski
 
 
Posty: 225
Rejestracja: wt mar 22, 2005 7:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie

Post autor: płaski » pt sie 27, 2010 1:30 pm

:)21 zapytaj właściciela ZJ-a.myślę że jest BARDZO zadowolony .

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie

Post autor: s3R » pt sie 27, 2010 2:13 pm

Pewnie tak. A o co kaman z tymi kodami ?
Zdrapek i poharatka

płaski
 
 
Posty: 225
Rejestracja: wt mar 22, 2005 7:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie

Post autor: płaski » sob sie 28, 2010 9:14 am

Z powodu "próby " partackiej naprawy zwariowała diagnostyka - powodem czego wystąpił fuckap z diagnozą usterki :)11 Ta przejściówka ma kody z WJ a nie ZJ choć to ZJ.

4x4rd
 
 
Posty: 211
Rejestracja: sob sie 13, 2005 5:45 pm
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie

Post autor: 4x4rd » sob sie 28, 2010 10:31 am

Witam :D jak już zapewne wiecie WIELKIM zostal Plaski który dal rade przywrócić mojego granda do życia i tu muszę mu pocukrować ale w pelni zaslużyl na to, bo po pierwsze jako jedyny dal rade, po drugie byl bardzo wytrwaly i nie poddawal się jak jego poprzednicy (pseldo fachowcy) i po trzecie nie zdarl ze mnie skóry, (a mógl :wink: ) Dziś żaluje że od razu nie pojechalem do niego. Z czystym sumieniem mogę powiedzieć że nie znam lepszego speca od JEEPów a ostatnio poznalem kilku co się za takich podawali. Wiem nie mogę mieć żalu do kogoś dla tego że nie dal rady i w większości nie mam bo poza firmą "ASTRO" wszyscy nie wzieli grosza przyznając że przerasta to ich możliwości i wiedzę. Natomiast wyżej wymieniona frma "ASTRO" z katowic reklamująca się jako (spece od aut amerykańskich) skasowali mnie jak cygan za matkę i oddali mi nie sprawne auto. Dla tego radzę omijać tych panów gdyż są to typowi naciągacze a wiedzą plaskiemu do pięt nie dorastają. A tak dla przykladu czujnik polożenia walu kosztuje u tych panów 517zl +vat a wymiana 300zl+vat i nie interesuje ich czy po wymianie tegoż czujnika auto będzie chodzić czy nie oni wymienili więc kasują.
Ludzie o wiele częściej waliliby się młotkiem w palec,
gdyby ból występował dopiero po roku

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie

Post autor: s3R » sob sie 28, 2010 3:17 pm

Że czujnik tyle kosztuje to potrafię zrozumieć jeżeli to część z serwisu.
Natomiast 300 zł za wymianę to nawet nie lekkie ale całkiem spore przegięcie !!
Zdrapek i poharatka

4x4rd
 
 
Posty: 211
Rejestracja: sob sie 13, 2005 5:45 pm
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie

Post autor: 4x4rd » sob sie 28, 2010 4:04 pm

Niby tak tyle że u plaskiego ten czujnik kosztuje 210zl
Ludzie o wiele częściej waliliby się młotkiem w palec,
gdyby ból występował dopiero po roku

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie

Post autor: s3R » sob sie 28, 2010 5:50 pm

Mówię o oryginalnym czujniku moparowskim a nie crownie :D
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
saleta
 
 
Posty: 1340
Rejestracja: pn lip 27, 2009 6:33 am
Lokalizacja: Krempna/Rzeszow
Kontaktowanie:

Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie

Post autor: saleta » śr wrz 08, 2010 4:13 pm

a ja znowu mam dziwny problem z pompą paliwa a mianowicie od czasu do czasu zawiesza się dziadówa, trzeba pi....c w bak wtedy zaskoczy :)11 teraz pytanie co ja może bolec, a może to wina pływaka ??
był ZJ4.0`93LPG,31x10,5KL71,13000lbs
jest Y61`99/01SE 35``,itd
https://picasaweb.google.com/piojeep

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie

Post autor: s3R » śr wrz 08, 2010 7:13 pm

Boli ją w krzyżu :)21
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
saleta
 
 
Posty: 1340
Rejestracja: pn lip 27, 2009 6:33 am
Lokalizacja: Krempna/Rzeszow
Kontaktowanie:

Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie

Post autor: saleta » czw wrz 09, 2010 9:10 am

a może jakaś inna podpowiedz publiczności ?? :)21 generalnie pompę wczoraj wieczorem wydarłem ale niby wszystko oki, spokój był przez chwilę i znowu to samo :)11 :evil:
był ZJ4.0`93LPG,31x10,5KL71,13000lbs
jest Y61`99/01SE 35``,itd
https://picasaweb.google.com/piojeep

Awatar użytkownika
wasior-xj
 
 
Posty: 185
Rejestracja: pt lis 20, 2009 9:01 am
Lokalizacja: Kościerzyna
Kontaktowanie:

Re: problem z silnikiem 4.0 w ZJcie

Post autor: wasior-xj » czw wrz 09, 2010 11:10 am

saleta pisze:a może jakaś inna podpowiedz publiczności ?? :)21 generalnie pompę wczoraj wieczorem wydarłem ale niby wszystko oki, spokój był przez chwilę i znowu to samo :)11 :evil:
wymień pompę bo ta niedługo już pochodzi,skoro trzeba z buta ją odpalać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości