Sprezyny i wahacze w samuraiu - co i jak

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Re: Wahacze PILNE!!!

Post autor: vandall1 » ndz sie 29, 2010 7:57 pm

Kwadrat pisze:.............................................
Codziło mi raczej o to do jakiego kąta pochylenia amortyzator jest jeszcze użyteczny,bo że zmienia się siła to wiem/pochylając-"zmiękczamy"/.Takie np tłumiki układu kierowniczego pracują efektywnie w poziomie-jak sadzę ich konstrukcja wewnętrzna jest jednak inna.
A ile można pochylić "zwykły"amor?
A tak BTW to nie lubię trialu,cieżkich przepraw etc.Wolę się ścigać :wink: Ale to zupełnie inna sprawa.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
Michal_R
Posty: 353
Rejestracja: pn lut 18, 2008 11:45 am
Lokalizacja: ze stodoły
Kontaktowanie:

Re: Wahacze PILNE!!!

Post autor: Michal_R » ndz sie 29, 2010 10:02 pm

vandall1 pisze:
Michal_R pisze:Tak obspawane mosty, w moim przypadku wytrzymują wszystko.
No bardziej to już nie mozna :wink:
A skad bierzesz takie długoskokowe amorki?Pytam,bo niedługo czeka mnie ten problem :roll:
Amorki bilstein b46.

Awatar użytkownika
Kwadrat
 
 
Posty: 851
Rejestracja: śr gru 01, 2004 6:02 am
Lokalizacja: Warka
Kontaktowanie:

Re: Wahacze PILNE!!!

Post autor: Kwadrat » pn sie 30, 2010 6:37 am

Michal_R pisze:
vandall1 pisze:
Michal_R pisze:Tak obspawane mosty, w moim przypadku wytrzymują wszystko.
No bardziej to już nie mozna :wink:
A skad bierzesz takie długoskokowe amorki?Pytam,bo niedługo czeka mnie ten problem :roll:
Amorki bilstein b46.
Co do bilsteina.To nam dość krótko wytrzymaly. Lepszy Ohlins. Tylko dojsc z ustawieniami to 3 dni jazdy :)

http://warka-team.pl/pojazdy/50-esjot-evo-i.html

Awatar użytkownika
kryzys86
 
 
Posty: 137
Rejestracja: śr wrz 24, 2008 5:16 pm
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Re: Wahacze PILNE!!!

Post autor: kryzys86 » pn sie 30, 2010 9:47 am

Chyba powstał jeden z konkretniejszych tematów o sprężynach :wink:

jak rozsądnie wzmocnić wahacz z matiza który ma pójść na przód? osobiście skłaniałbym sie do dospawania od dołu na całej długości płaskownika zawijającego sie na końcu wahacza az na górna krawędź tworząc taki przekrój Teowy lub skrzynkowy

i takie pytanie odnoście uniball -i gdzie można zdobyć takie przeguby w PL? i jaki możne byc orientacyjny koszta uniballi na zrobienie 4-linka
Go big or go home

Awatar użytkownika
ŁeLeK
 
 
Posty: 1463
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 10:54 pm
Lokalizacja: Tczew

Re: Wahacze PILNE!!!

Post autor: ŁeLeK » pn sie 30, 2010 11:28 am

Co do amortyzatorów to ja z tyłu mam Nissan Terrano, a z przodu mam VW T5 - są ok 4cm dłuższe, ale skok mają większy. Jak pracują to widać na zdjęciach, które dodałem. W dodatku przyspawałem nowe mocowanie (szpilkę), dzięki której mam troszkę regulacji. A tego wahacza jak to już kolega ZUn powiedział to chyba nie da się wzmocnić - i tak się gnie.

Kupiłem sobie nowy wahacz. Sprawdziłem przed wyjazdem gdzie i jak pogięty jest ten stary, nie demontowałem i pojechałem z pogiętym w teren. 3 godziny upalania i NIC ! Jak zgięty był, tak jest! Kolejna niewytłumaczona zagadka lasu :)
4x4 Tczew

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Re: Wahacze PILNE!!!

Post autor: Zun » pn sie 30, 2010 8:05 pm

ŁeLeK pisze:Co do amortyzatorów to ja z tyłu mam Nissan Terrano, a z przodu mam VW T5 - są ok 4cm dłuższe, ale skok mają większy. Jak pracują to widać na zdjęciach, które dodałem. W dodatku przyspawałem nowe mocowanie (szpilkę), dzięki której mam troszkę regulacji. A tego wahacza jak to już kolega ZUn powiedział to chyba nie da się wzmocnić - i tak się gnie.

Kupiłem sobie nowy wahacz. Sprawdziłem przed wyjazdem gdzie i jak pogięty jest ten stary, nie demontowałem i pojechałem z pogiętym w teren. 3 godziny upalania i NIC ! Jak zgięty był, tak jest! Kolejna niewytłumaczona zagadka lasu :)
Niech zgadne zgiął się zaraz przed drugą tulejką patrząc od przodu samochodu , w ten sposób iż zmiażdżył tą właśnie tulejkę. ;) Dla ciekawości zrób taki mały teścik . Stań za samochodem , poproś kolege by wsiadł za kierownice i wystrzelił na pełnej pycie do przodu , najlepiej na asfalcie. Przerazisz się jak zobaczysz co się dzieje ;) Ciesząc się ze swojego 4linka robiłem podobne testy i zadowolony widzę , że nic takiego nie ma miejscu przy tego typu zawieszeniu :)2
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Re: Wahacze PILNE!!!

Post autor: vandall1 » pn sie 30, 2010 8:06 pm

kryzys86 pisze:............

i takie pytanie odnoście uniball -i gdzie można zdobyć takie przeguby w PL? i jaki możne byc orientacyjny koszta uniballi na zrobienie 4-linka
http://www.albeco.com.pl/?i=oferta&id=107
SKF również ma to w ofercie
Dokładnie się nie orientuję,ale ceny oscylują w granicach 80-120/szt
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Re: Wahacze PILNE!!!

Post autor: vandall1 » pn sie 30, 2010 8:16 pm

ŁeLeK pisze:..............
Kupiłem sobie nowy wahacz. Sprawdziłem przed wyjazdem gdzie i jak pogięty jest ten stary, nie demontowałem i pojechałem z pogiętym w teren. 3 godziny upalania i NIC ! Jak zgięty był, tak jest! Kolejna niewytłumaczona zagadka lasu :)
Dostosował sie :wink:
Mam "na stole"patrola z przodem podniesionym na sprężynach i klasycznym układem wahaczy/most łapany "na dwa punkty"/.Most jest zgięty,a mocowania popękane.
Jeszcze raz namawiam:jesli macie jakieś wątpliwości nt swojego zawieszenia,lub planujecie jakieś "wymyślne"-zróbcie model.

A z tymi amortyzatorami to chyba trzeba jakiś wynalazek wykonać :roll:
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Re: Wahacze PILNE!!!

Post autor: Zun » wt sie 31, 2010 9:25 am

vandall1 pisze:
kryzys86 pisze:............

i takie pytanie odnoście uniball -i gdzie można zdobyć takie przeguby w PL? i jaki możne byc orientacyjny koszta uniballi na zrobienie 4-linka
http://www.albeco.com.pl/?i=oferta&id=107
SKF również ma to w ofercie
Dokładnie się nie orientuję,ale ceny oscylują w granicach 80-120/szt
Za mniejsze pieniadze zakupujesz w usa uniballe z przeznaczeniem do sportu samochodowego , o wiekszym zakresie pracy jesli sobie zyczysz , z bieżnią teflonową , jeśli sobie życzysz z kalamitką do smarowania jeśli sobie życzysz . Różnią sie od tych z linku i od SKF'a tym , że po kilku wyjazdach dalej są baaardzo ciasne , gdy reszta podczas przejazdu wydaje dźwięk jak śmieciarka - luz już fabrycvznie jest wyczuwalny , a po kilku wyjazdach jest jak dla mnie nie dopuszczalny.
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
ŁeLeK
 
 
Posty: 1463
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 10:54 pm
Lokalizacja: Tczew

Re: Wahacze PILNE!!!

Post autor: ŁeLeK » wt sie 31, 2010 10:00 am

Zun pisze:
ŁeLeK pisze:Co do amortyzatorów to ja z tyłu mam Nissan Terrano, a z przodu mam VW T5 - są ok 4cm dłuższe, ale skok mają większy. Jak pracują to widać na zdjęciach, które dodałem. W dodatku przyspawałem nowe mocowanie (szpilkę), dzięki której mam troszkę regulacji. A tego wahacza jak to już kolega ZUn powiedział to chyba nie da się wzmocnić - i tak się gnie.

Kupiłem sobie nowy wahacz. Sprawdziłem przed wyjazdem gdzie i jak pogięty jest ten stary, nie demontowałem i pojechałem z pogiętym w teren. 3 godziny upalania i NIC ! Jak zgięty był, tak jest! Kolejna niewytłumaczona zagadka lasu :)
Niech zgadne zgiął się zaraz przed drugą tulejką patrząc od przodu samochodu , w ten sposób iż zmiażdżył tą właśnie tulejkę. ;) Dla ciekawości zrób taki mały teścik . Stań za samochodem , poproś kolege by wsiadł za kierownice i wystrzelił na pełnej pycie do przodu , najlepiej na asfalcie. Przerazisz się jak zobaczysz co się dzieje ;) Ciesząc się ze swojego 4linka robiłem podobne testy i zadowolony widzę , że nic takiego nie ma miejscu przy tego typu zawieszeniu :)2
Mi się skręcił tak w połowie, dzisiaj cyknę fotkę to zobaczycie :)
A taka ciekawostka... podczas wczorajszej jazdy znalazłem Poloneza na terenach wojskowych 1.6GSi :P Nawet cały hehe ! :)
4x4 Tczew

Awatar użytkownika
kryzys86
 
 
Posty: 137
Rejestracja: śr wrz 24, 2008 5:16 pm
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Re: Wahacze PILNE!!!

Post autor: kryzys86 » wt sie 31, 2010 10:29 am

Za mniejsze pieniadze zakupujesz w usa uniballe z przeznaczeniem do sportu samochodowego , o wiekszym zakresie pracy jesli sobie zyczysz , z bieżnią teflonową , jeśli sobie życzysz z kalamitką do smarowania jeśli sobie życzysz . Różnią sie od tych z linku i od SKF'a tym , że po kilku wyjazdach dalej są baaardzo ciasne , gdy reszta podczas przejazdu wydaje dźwięk jak śmieciarka - luz już fabrycvznie jest wyczuwalny , a po kilku wyjazdach jest jak dla mnie nie dopuszczalny.
A można prosic o jakis namiar? na razie to tylko orientacyjnie pytam bo powoli zajmuje sie przodem a jak wyjdzie fajnie to i tył porządnie sie zrobi w przyszłości
Go big or go home

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Re: Wahacze PILNE!!!

Post autor: vandall1 » wt sie 31, 2010 5:31 pm

Zun pisze: Za mniejsze pieniadze zakupujesz w usa uniballe z przeznaczeniem do sportu samochodowego , o wiekszym zakresie pracy jesli sobie zyczysz , z bieżnią teflonową , jeśli sobie życzysz z kalamitką do smarowania jeśli sobie życzysz . Różnią sie od tych z linku i od SKF'a tym , że po kilku wyjazdach dalej są baaardzo ciasne , gdy reszta podczas przejazdu wydaje dźwięk jak śmieciarka - luz już fabrycvznie jest wyczuwalny , a po kilku wyjazdach jest jak dla mnie nie dopuszczalny.
Dzis dostałem ofertę Albeco:17-19 ojro/szt.
Hamerykańskie chętnie bym zakupił,ale jak?Tym bardziej,ze potrzebuję kilka tylko sztuk i nie chcę czekać miesiac :cry:
Albeco/Fluro/ma też do sportu samochodowego i o podwyższonej odporności na korozję.
Najtańsze to będą pewnie jakieś chinole,albo indyjskie :roll: Tylko kto kupi kontener?
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Re: Wahacze PILNE!!!

Post autor: vandall1 » wt sie 31, 2010 5:34 pm

ŁeLeK pisze:........Mi się skręcił tak w połowie, dzisiaj cyknę fotkę to zobaczycie :)
A taka ciekawostka... podczas wczorajszej jazdy znalazłem Poloneza na terenach wojskowych 1.6GSi :P Nawet cały hehe ! :)
Daj te foty i jeszcze foty mocowań.
A na Poloneza nie patrz,bo zaminowany może być :)20 Nie ma w nim nic co by sie nam przydało :wink:
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
ŁeLeK
 
 
Posty: 1463
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 10:54 pm
Lokalizacja: Tczew

Re: Wahacze PILNE!!!

Post autor: ŁeLeK » wt sie 31, 2010 7:10 pm

Jak widać zgiął się na środku, co do mocować to nawet nie drgnęły.
http://img809.imageshack.us/gal.php?g=20100831001.jpg
4x4 Tczew

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Re: Wahacze PILNE!!!

Post autor: vandall1 » wt sie 31, 2010 7:23 pm

Puszcza "najsłabsze ogniwo" :)23
Masz krótkie wahacze/zdaje się mocowane tam gdzie resor/-to pogarsza sprawę.
Zmniejsz skok mostu :)20,przerób mocowanie przy ramie na szpilkę,"może coś pomoze" :wink:
Moje wahacze mają po ok 0.9 m długości,ale mogłyby być krótsze.
Pomyśl o przebudowie,to nie działa jak widać.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
ŁeLeK
 
 
Posty: 1463
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 10:54 pm
Lokalizacja: Tczew

Re: Wahacze PILNE!!!

Post autor: ŁeLeK » wt sie 31, 2010 8:45 pm

vandall1 pisze:Puszcza "najsłabsze ogniwo" :)23
Masz krótkie wahacze/zdaje się mocowane tam gdzie resor/-to pogarsza sprawę.
Zmniejsz skok mostu :)20,przerób mocowanie przy ramie na szpilkę,"może coś pomoze" :wink:
Moje wahacze mają po ok 0.9 m długości,ale mogłyby być krótsze.
Pomyśl o przebudowie,to nie działa jak widać.

Tylko najśmieszniejsze jest to, że wahacz wygiął się przy jeździe ''po czarnym'', a teraz jak go upalałem to nawet 1cm się nie wygiął. No i tak generalnie obserwując przy jeździe to wszystko fajnie działa, nie narzekam :)
4x4 Tczew

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Re: Wahacze PILNE!!!

Post autor: vandall1 » wt sie 31, 2010 9:00 pm

No to już tylko siły nieczyste pozostają...
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
Michal_R
Posty: 353
Rejestracja: pn lut 18, 2008 11:45 am
Lokalizacja: ze stodoły
Kontaktowanie:

Re: Wahacze PILNE!!!

Post autor: Michal_R » wt sie 31, 2010 9:16 pm

Kwadrat pisze:
Co do bilsteina.To nam dość krótko wytrzymaly. Lepszy Ohlins. Tylko dojsc z ustawieniami to 3 dni jazdy :)

http://warka-team.pl/pojazdy/50-esjot-evo-i.html
Ohlins fajny, tylko ta cena :wink: I tak teraz co by sie w rozwoju nie cofać coilovery należało by wstawić :)21
Zresztą ja to auto tylko buduje :)21

ŁeLeK pisze: Tylko najśmieszniejsze jest to, że wahacz wygiął się przy jeździe ''po czarnym'', a teraz jak go upalałem to nawet 1cm się nie wygiął. No i tak generalnie obserwując przy jeździe to wszystko fajnie działa, nie narzekam :)
Ktoś kiedyś rzucił hasło matiz/tico i teraz co drugi bez zastanowienia ładuje tą zaprojektowaną jako wahacz wleczący ośkę z drutu, przykrótką hujnię...

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Wahacze PILNE!!!

Post autor: Salata123 » wt sie 31, 2010 9:33 pm

To tak jak by używać kinetyka do pchania a nie ciągnięcia :)21
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Wahacze PILNE!!!

Post autor: N2O » wt sie 31, 2010 9:45 pm

To trzeba najpierw wykrochmalić.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Wahacze PILNE!!!

Post autor: Salata123 » wt sie 31, 2010 9:51 pm

To się nazywa w offrodzie inaczej...

nazywa się to "wzmocnić"

czyli do spawać różnego, wszelakiego żelastwa w mniej lub bardziej udany sposób... bo udać się musi nie tylko spaw ale i miejsce gdzie mel będzie przyspawany a nawet kształt mela ma znaczenie :)21

Jedyną zaletą jaką maja te wahacze to cena i dostępność w każdej aptece/piekarni... tylko po "wzmocnieniu" wahacze te przestają być wymienne na "nowe" bo nowe nie są krochmalone :)21
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Wahacze PILNE!!!

Post autor: N2O » wt sie 31, 2010 9:54 pm

Co do wahaczy to nawet z łady są lepsze, a niva to ma już w ogóle zawias z tyły jak w parchu Y60/Y61.
Te może by nie wymagały "krochmalenia".
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Re: Wahacze PILNE!!!

Post autor: Zun » śr wrz 01, 2010 9:09 am

vandall1 pisze:
Zun pisze: Za mniejsze pieniadze zakupujesz w usa uniballe z przeznaczeniem do sportu samochodowego , o wiekszym zakresie pracy jesli sobie zyczysz , z bieżnią teflonową , jeśli sobie życzysz z kalamitką do smarowania jeśli sobie życzysz . Różnią sie od tych z linku i od SKF'a tym , że po kilku wyjazdach dalej są baaardzo ciasne , gdy reszta podczas przejazdu wydaje dźwięk jak śmieciarka - luz już fabrycvznie jest wyczuwalny , a po kilku wyjazdach jest jak dla mnie nie dopuszczalny.
Dzis dostałem ofertę Albeco:17-19 ojro/szt.
Hamerykańskie chętnie bym zakupił,ale jak?Tym bardziej,ze potrzebuję kilka tylko sztuk i nie chcę czekać miesiac :cry:
Albeco/Fluro/ma też do sportu samochodowego i o podwyższonej odporności na korozję.
Najtańsze to będą pewnie jakieś chinole,albo indyjskie :roll: Tylko kto kupi kontener?
17-19 to cena imho dosc dobra , ale pokaz jakie to to. Jaki zakres pracy , jakie wykonanie (mosiądz czy teflon , bo jak mosiądz to w ogóle nie warto sobie tym głowy zaprzątać. Ja kupowałem z firmy qa1 -> http://www.qa1.net/ . Wysylaja na caly swiat , ja dostalem w dwoch paczkach poczta lotnicza , kosztowala mnie przesylka cos kolo 40$ i mialem je w 6 dni u siebie. Wybór mają przeogromny , ale największy i najlepszy w calowcyh produktach. Zakupiłem na allegro gwintownik 5/8" za 6,5 pln , a śruby do kontrowania znalazłem w agromie (nakrętki piast jakiegoś ciągnika) za 3 pln za sztuke. Minus tego taki , ze nie mam gwintow lewych i prawych a tylko prawe. Wiec do regulacji neistety musze z jednej strony wahacz opuscic ale nie ma tragedii (gwintowniki i nakretki z lewym calowym gwintem sa w Polsce w astronomicznych kwotach - najtanszy gwintownik to gdziesz kolo 300 pln , a nakretki trzeba zamawiac z zagranicy i kosztuja kilkadziesiąt złotych za sztuke). Chinole odpuścić bo to pozorna oszczędnośc - jak je wymienisz czwarty raz w ciągu sezonu to się okaże , że płacisz za nie więcej niż za hardmadafaka hamerykanisz produkszyn.
Salata123 pisze:To się nazywa w offrodzie inaczej...

nazywa się to "wzmocnić"

czyli do spawać różnego, wszelakiego żelastwa w mniej lub bardziej udany sposób... bo udać się musi nie tylko spaw ale i miejsce gdzie mel będzie przyspawany a nawet kształt mela ma znaczenie :)21

Jedyną zaletą jaką maja te wahacze to cena i dostępność w każdej aptece/piekarni... tylko po "wzmocnieniu" wahacze te przestają być wymienne na "nowe" bo nowe nie są krochmalone :)21
Może i tak , ale widzisz jeżdżę na nich dwa lata - dostały w dupę nieskromnie . Przód nie wzmocnione , lewy tyl nie wzomocniony. Nic się nigdy nie zgieło . Giął się tylko prawy tylny , nawet wzmocniony , z nie wyjaśnionych względów. Nigdy nie mówiłem , że to jest dobre rozwiązanie , ale jest tanie . I powtarzałem , że z tyłu nie daje rady.
ŁeLeK pisze:Jak widać zgiął się na środku, co do mocować to nawet nie drgnęły.
http://img809.imageshack.us/gal.php?g=20100831001.jpg
Coś masz zdupczone . Mimo mych usilnych prób nigdy , aleto nigdy mi sie wahacz na bok nie zgiął . Mi się wahacz zawsze jeden i ten sam , czyli tylny prawy giął , ale od sił skręcajacych - poprostu się zwijał . Twój jest zgiety na bok , co by świadczyło o błędzie w geometrii lub jakimś mocnym walnięciu.
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
qwai
Posty: 645
Rejestracja: pn lip 13, 2009 7:41 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wahacze PILNE!!!

Post autor: qwai » śr wrz 01, 2010 9:15 am

Panowie jak bym się decydował na wahacze z LR to lepiej z mocowaniem na szpilkę czy oczko ??
Fascynaci 4x4

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Wahacze PILNE!!!

Post autor: Salata123 » śr wrz 01, 2010 9:18 am

Zun - wiem, pamiętam, czytałem :)2 :wink:

qwai - szpilka
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości