Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
Fiba
-

- Posty: 3725
- Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
- Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Fiba » pn lis 08, 2010 8:36 pm
Konkurencja nie śpi .
Oferta silników do Patrola rośnie po GM 6.2 i 4.2 z Toyoty przyszła pora na mercedesa
http://moto.allegro.pl/silnik-nissan-pa ... 59280.html
Dość ciekawa oferta .
Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.
Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8
-
Drako
-

- Posty: 5017
- Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gliwice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Drako » pn lis 08, 2010 8:46 pm
i tak dziwne ze tak pozno

-
Wiechu
-

- Posty: 4980
- Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
- Lokalizacja: Zielonka
Post
autor: Wiechu » pn lis 08, 2010 8:59 pm
Fiba pisze:
Dość ciekawa oferta .
Czy ja wiem...
Z tego co widać, montują używane silniki. Używane motory są w przedziale 3-4tyś.
Kasują zatem 8 tysi za montaż i podkręcenie starego motora. Ciekawe, do której bramy jest gwarancja.

łoś też człowiek
-
Wowos
-

- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wowos » pn lis 08, 2010 9:05 pm
a ten silnik mercowy, to potrzebuje jakiegoś kompa do pracy, czy cuś w ten deseń

y60 autobus, czerwony.
-
Fiba
-

- Posty: 3725
- Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
- Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Fiba » pn lis 08, 2010 9:08 pm
Dzwoniłem do gościa i gościu w temacie a oferta dość obiecująca.
Komp z merca oryginał , pompa boscha elektronik ale ponoć bezawaryjne..
Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.
Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » pn lis 08, 2010 9:09 pm
Lepiej założyć mechaniczną pompę, większe możliwości i niezawodność.

-
Fiba
-

- Posty: 3725
- Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
- Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Fiba » pn lis 08, 2010 9:11 pm
A da się do tego silnika ?
Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.
Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » pn lis 08, 2010 9:12 pm
Wszystko się da, na północy Europy bawią się w tuning tych silników.
-
lbl78
-

- Posty: 12628
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » pn lis 08, 2010 9:19 pm
N2O pisze:Lepiej założyć mechaniczną pompę, większe możliwości i niezawodność.

większe możliwości to akurat na tej co jest

i taniej ją grzebać można

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
raulf
-

- Posty: 2739
- Rejestracja: pn mar 10, 2008 9:58 pm
- Lokalizacja: skrakowa
Post
autor: raulf » pn lis 08, 2010 9:24 pm
A dużo dłubania z takim przeszczepem? Ma ktoś coś takiego wsadzone i przejeżdżone kilka kilometrów?
Parch+2+35+117xtrem ---->
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » pn lis 08, 2010 9:27 pm
lbl78 pisze:N2O pisze:Lepiej założyć mechaniczną pompę, większe możliwości i niezawodność.

większe możliwości to akurat na tej co jest

i taniej ją grzebać można

Mówisz, że taniej jest grzebać w elektronice niż pokręcić kilkoma śrubkami?

-
Fiba
-

- Posty: 3725
- Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
- Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Fiba » pn lis 08, 2010 9:35 pm
raulf pisze:A dużo dłubania z takim przeszczepem? Ma ktoś coś takiego wsadzone i przejeżdżone kilka kilometrów?
Właśnie .Może jakiś forumowicz albo jakiś koleś forumowicza co pomyka tym zestawem się odezwie.
Szerzej naświetlił by sprawę.
Koledzy z okolic Bydgoszczy czy Torunia do tablicy.

Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.
Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8
-
lbl78
-

- Posty: 12628
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » pn lis 08, 2010 9:44 pm
N2O pisze:lbl78 pisze:N2O pisze:Lepiej założyć mechaniczną pompę, większe możliwości i niezawodność.

większe możliwości to akurat na tej co jest

i taniej ją grzebać można

Mówisz, że taniej jest grzebać w elektronice niż pokręcić kilkoma śrubkami?

taniej
a i efekty są o wiele lepsze

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
Marcin-Kraków
-

- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Marcin-Kraków » pn lis 08, 2010 9:45 pm
N2O pisze:lbl78 pisze:N2O pisze:Lepiej założyć mechaniczną pompę, większe możliwości i niezawodność.

większe możliwości to akurat na tej co jest

i taniej ją grzebać można

Mówisz, że taniej jest grzebać w elektronice niż pokręcić kilkoma śrubkami?

Jak ktos umie to napewno znacznie efektywniej.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71

- w trakcie motania
-
Raymund
-

- Posty: 2699
- Rejestracja: sob sty 31, 2009 10:16 pm
- Lokalizacja: Oxford
Post
autor: Raymund » pn lis 08, 2010 10:33 pm
mnie sie podoba to rozwiazanie
cenowo nie ma tragedii.Jezdzi juz jakis Y61 z takim serduchem?
-
denior

- Posty: 472
- Rejestracja: wt paź 10, 2006 6:43 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: denior » pn lis 08, 2010 10:56 pm
cena jest bardzo ok, silnik z osprzetem i pierdołami wyjdzie 8-10 tyś, goście zarabiają 2-4 tyś a roboty jest od zajechania

pozdrawiam
Denior
GR Y60 1,9 TDI
-
Fiba
-

- Posty: 3725
- Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
- Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Fiba » pn lis 08, 2010 11:22 pm
Jak 12 tyś wołają za silnik 4.2 i montaż to ta oferta jest dobra biorąc pod uwagę parametry silnika .
Może ktoś się odezwie co ma ten motor to wiele wyjaśni .
Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.
Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8
-
raulf
-

- Posty: 2739
- Rejestracja: pn mar 10, 2008 9:58 pm
- Lokalizacja: skrakowa
Post
autor: raulf » pn lis 08, 2010 11:34 pm
Ciekawe jak skrzynka biegów znosi przeniesienie takiej mocy. Mojej to ja bym nie wróżył długiego żywota

Parch+2+35+117xtrem ---->
-
vivit

- Posty: 531
- Rejestracja: czw lut 05, 2009 11:06 am
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: vivit » wt lis 09, 2010 9:11 am
No karwa pięknie....
U mnie pod domem stoi żony W210 3,0TD z automatem.....czyżby niechcący miał zginąć z podwórka
Szkoda że automata nie da rady zapodać....
kultura jazdy i pracy tej jednostki jest przecudna stąd nasz ma nakręcone ponad 1,2 mln km

-
Raymund
-

- Posty: 2699
- Rejestracja: sob sty 31, 2009 10:16 pm
- Lokalizacja: Oxford
Post
autor: Raymund » wt lis 09, 2010 9:28 am
i po problemie (w razie problemu z 3.0 Di)
skoro skrzynia wytrzymuje Igorowe V8 to nic jej nie bedzie

-
lbl78
-

- Posty: 12628
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » wt lis 09, 2010 10:14 am
vivit pisze:No karwa pięknie....
U mnie pod domem stoi żony W210 3,0TD z automatem.....czyżby niechcący miał zginąć z podwórka
Szkoda że automata nie da rady zapodać....
kultura jazdy i pracy tej jednostki jest przecudna stąd nasz ma nakręcone ponad 1,2 mln km

spokojnie zapodasz z aftomatem z meśka
sie spuszczacie jak nie wiem na co w UAZie nie takie rzeczy robią a miejsca 3 razy pod maską mniej

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
vivit

- Posty: 531
- Rejestracja: czw lut 05, 2009 11:06 am
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: vivit » wt lis 09, 2010 12:25 pm
lbl78 pisze:
...
sie spuszczacie jak nie wiem na co w UAZie nie takie rzeczy robią a miejsca 3 razy pod maską mniej

Spuszczanie się nie ma tu nic do rzeczy. Mietek miał iść pod młotek, ale jeżeli jego serducho nadaje się do przeszczepu to młotka już nie będzie....motor znam, chodzi jak ta laleczka więc po co szukać nowego skoro tu takie pod domem stoi....

-
Paszczak
-

- Posty: 2821
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 12:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Paszczak » wt lis 09, 2010 12:33 pm
alternatywa z tym silnikiem MB jakaś jest kurcze, dobrze żeby ktoś miał to już wrzucone na auto i opycił troszkę w terenie km

-
bandzior

- Posty: 1607
- Rejestracja: wt lis 11, 2003 5:27 pm
- Lokalizacja: bydgoszcz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: bandzior » wt lis 09, 2010 1:01 pm
problemem przy wsadzaniu silników z osobówek jest płytka miska olejowa.... i tak jak miskę mozna przeważnie przerobić to gorzej jest ze smokiem...w nowoczesnych silnikach jest to przeważnie aluminiowy odlew stanowiący obudowe pompy co tez mozna oczywiscie przerobić ale wymaga sporo pracy no i zawsze to kolejna rzeżba...wniosek ze lepiej szukać silnika z terenówki... generalnie do y61 ze skrzynią od 3l mozna założyć właściwie wszystko...
-
hexe

- Posty: 433
- Rejestracja: pn mar 27, 2006 9:04 pm
- Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
Post
autor: hexe » wt lis 09, 2010 1:07 pm
bandzior pisze:problemem przy wsadzaniu silników z osobówek jest płytka miska olejowa.... i tak jak miskę mozna przeważnie przerobić to gorzej jest ze smokiem...w nowoczesnych silnikach jest to przeważnie aluminiowy odlew stanowiący obudowe pompy co tez mozna oczywiscie przerobić ale wymaga sporo pracy no i zawsze to kolejna rzeżba...wniosek ze lepiej szukać silnika z terenówki... generalnie do y61 ze skrzynią od 3l mozna założyć właściwie wszystko...
Silnik ten zasadzany był do G klasy więc może obejdzie się bez niepotrzebnego rzeźbienia?? W takim przypadku to rzeczywiście powstaje pytanie czemu karwa do tej pory nikt tego nie sprawdził na własnym przykładzie??
Jeśli czegoś nie wolno a się bardzo chce... to można

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości