Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
Salata123
-

- Posty: 4423
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Salata123 » pn lis 30, 2009 12:28 am
Kostuch pisze:Apropos bębna na wale.
Są do kupienia szczęki do niego? Albo z czego pasują?
I nie pisać mi żebym sobie nabił okładziny, bo nie ma na co nabić...
Szukałem kiedyś długo. Nie znalazłem. Nabiłem.
ps. nie wiem gdzie, ale powinienem mieć gdzieś stare-nabite-używane okładziny z 410.
-
Michal_R

- Posty: 353
- Rejestracja: pn lut 18, 2008 11:45 am
- Lokalizacja: ze stodoły
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Michal_R » pn lis 30, 2009 3:25 am
jak ktoś chce to mam do oddania za free z 3 kompletne bębny i ze 2 kpl. prawie nowych szczęk, tylko trza se przyjechać i zabrać

-
NartaDhFr
- jestem tu nowy...

- Posty: 72
- Rejestracja: śr gru 30, 2009 2:52 pm
- Lokalizacja: Śląsk
Post
autor: NartaDhFr » pn lis 22, 2010 10:49 pm
Salata123 pisze:Kostuch pisze:Apropos bębna na wale.
Są do kupienia szczęki do niego? Albo z czego pasują?
I nie pisać mi żebym sobie nabił okładziny, bo nie ma na co nabić...
Szukałem kiedyś długo. Nie znalazłem. Nabiłem.
ps. nie wiem gdzie, ale powinienem mieć gdzieś stare-nabite-używane okładziny z 410.
Witam.
Temat stary ale właśnie mam ten sam problem, czy ktoś widział gdzieś szczęki do ręcznego?
Pozdrawiam.
SJ413 '87 Long.
-
Salata123
-

- Posty: 4423
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Salata123 » wt lis 23, 2010 12:26 am
napisz na PW do gościa co się Kwadrat nazywa a ten niech zapyta Pirata gdzie kupował - bo widziałem - kupił nowe

nawet pasowały

-
Stachu-80

- Posty: 1779
- Rejestracja: pn lut 19, 2007 8:12 am
- Lokalizacja: Sławno
Post
autor: Stachu-80 » wt lis 23, 2010 8:49 am
NartaDhFr pisze:Salata123 pisze:Kostuch pisze:Apropos bębna na wale.
Są do kupienia szczęki do niego? Albo z czego pasują?
I nie pisać mi żebym sobie nabił okładziny, bo nie ma na co nabić...
Szukałem kiedyś długo. Nie znalazłem. Nabiłem.
ps. nie wiem gdzie, ale powinienem mieć gdzieś stare-nabite-używane okładziny z 410.
Witam.
Temat stary ale właśnie mam ten sam problem, czy ktoś widział gdzieś szczęki do ręcznego?
Pozdrawiam.
Ponoć z malczaka pasują bez kombinacji.
Zielony Hijszpan TEAM SŁAWNO 4X4
-
Salata123
-

- Posty: 4423
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Salata123 » wt lis 23, 2010 10:04 am
miałem kiedyś w ręku od malacza /nowego typu/ nie pasowały - wcale
ale od starego może...
-
arni89
-

- Posty: 171
- Rejestracja: wt cze 02, 2009 3:58 pm
- Lokalizacja: Wisła
Post
autor: arni89 » czw lis 25, 2010 6:04 pm
Walneły mi ostatnio hamulce i tył wogule niechamował a z przodu lekko prawy lewy też zero i jak przychamowałem samca z lewej nogi gaz opór to robił zajebis...nawroty w prawo można powiedzieć że w miejscu na tyle mam blokade. I tu pytanie jak zrobić oddzielne chamowanie na przodzie prawa/lewa strona

Myśle to zrobić na 2-óch pompach coś ala hydro łapa i wpiąć się poprzez trójniki czy to będzie robiło jak trzeba nie będzie chamowało też drugie koło, wstawiać zaworki zwrotne albo coś w tym stylu. Jeśli ktoś robił takie żeczy ma pojęcie proszę o rady. Myślę też że z braku blokady na przodzie było by to pomocne
Rzeczy niemożliwe wykonuje od ręki, na cuda trzeba dzień czekać!
-
PITSJ413:)
-

- Posty: 174
- Rejestracja: pn gru 21, 2009 9:41 pm
- Lokalizacja: GIŻYCKO
Post
autor: PITSJ413:) » czw lis 25, 2010 7:32 pm
NartaDhFr pisze:Salata123 pisze:Kostuch pisze:Apropos bębna na wale.
Są do kupienia szczęki do niego? Albo z czego pasują?
I nie pisać mi żebym sobie nabił okładziny, bo nie ma na co nabić...
Szukałem kiedyś długo. Nie znalazłem. Nabiłem.
ps. nie wiem gdzie, ale powinienem mieć gdzieś stare-nabite-używane okładziny z 410.
Witam.
Temat stary ale właśnie mam ten sam problem, czy ktoś widział gdzieś szczęki do ręcznego?
Pozdrawiam.
idz do motoryzacyjnego i kup okladziny do mlucha (2zl/szt) i poxipol. Oczysc stare szczeki do metalu, odtlusc, przyklej i bedzie dzialalo

u mnie juz dwa lata dziala bez zarzutu i trzyma ok

BYŁ SUZUKI SJ413 '85,SPOA,PERSISHINI 225/70/15
JEST SAMURAI 1.3i '92, SIMEX 195/80/15
-
szympro

- Posty: 660
- Rejestracja: pt cze 29, 2007 12:33 am
- Lokalizacja: Kujawy
Post
autor: szympro » czw lis 25, 2010 10:31 pm
A ja nie wiem czy nie widzialem jakis czas temu na stronie Intercarsu szczek do hamulca recznego. Wejdz na ich strone i sprawdz w sklepie online.
Miejsce na Twoją reklamę.
-
NartaDhFr
- jestem tu nowy...

- Posty: 72
- Rejestracja: śr gru 30, 2009 2:52 pm
- Lokalizacja: Śląsk
Post
autor: NartaDhFr » pt lis 26, 2010 12:31 am
szympro pisze:A ja nie wiem czy nie widzialem jakis czas temu na stronie Intercarsu szczek do hamulca recznego. Wejdz na ich strone i sprawdz w sklepie online.
Dzięki chłopaki za pomoc. Nabijanie czy przyklejanie odpada.
Śpiąc w samochodzie w górach chce mieć pewność, ze ręczny będzie trzymał do rana

W IC nie mają, dużo u nich kupuję ale tego nie można u nich zamówić, mimo że jest ich katalogu.
Jestem na dobrym tropie, jak kupię to się pochwale.

SJ413 '87 Long.
-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » pt lis 26, 2010 1:19 pm
NartaDhFr pisze:szympro pisze:A ja nie wiem czy nie widzialem jakis czas temu na stronie Intercarsu szczek do hamulca recznego. Wejdz na ich strone i sprawdz w sklepie online.
Dzięki chłopaki za pomoc. Nabijanie czy przyklejanie odpada.
Śpiąc w samochodzie w górach chce mieć pewność, ze ręczny będzie trzymał do rana

W IC nie mają, dużo u nich kupuję ale tego nie można u nich zamówić, mimo że jest ich katalogu.
Jestem na dobrym tropie, jak kupię to się pochwale.

to ja bym proponował zmotać inny ręczny
widziałem już sytuacje gdzie znajomy zostawił auto na chodzie i na ręcznym. Auto zaczęło samo zjeżdżać i zrolowało w dół zbocza...
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
NartaDhFr
- jestem tu nowy...

- Posty: 72
- Rejestracja: śr gru 30, 2009 2:52 pm
- Lokalizacja: Śląsk
Post
autor: NartaDhFr » pt lis 26, 2010 10:28 pm
to ja bym proponował zmotać inny ręczny
widziałem już sytuacje gdzie znajomy zostawił auto na chodzie i na ręcznym. Auto zaczęło samo zjeżdżać i zrolowało w dół zbocza...
To co to był za ręczny?

Docelowo mają być tarcze z tyłu, więc ręczny na wale będzie dobrym rozwiązaniem bez dodatkowych kosztów.
SJ413 '87 Long.
-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » sob lis 27, 2010 9:32 am
ręczny na wale

Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » ndz lis 28, 2010 11:04 pm
Sprawny ręczny na wale potrafi tak trzymać, że nawet nie ruszysz.

-
NartaDhFr
- jestem tu nowy...

- Posty: 72
- Rejestracja: śr gru 30, 2009 2:52 pm
- Lokalizacja: Śląsk
Post
autor: NartaDhFr » pn lis 29, 2010 12:04 am
No to może właśnie miał nabite okładziny ze 126p?

SJ413 '87 Long.
-
meenia
-

- Posty: 1131
- Rejestracja: śr paź 01, 2008 2:36 pm
- Lokalizacja: Łańcut
Post
autor: meenia » pn lis 29, 2010 12:08 am
NartaDhFr pisze:No to może właśnie miał nabite okładziny ze 126p?

Zaciag reczny, podnies tyl auta i zobacz czy sie aby kola nie kreca

wystarczy zeby jedno kolo mialo marny kontakt z podlozem i reczny na wale o dupe rozbic.
sj 425 606468554
-
NartaDhFr
- jestem tu nowy...

- Posty: 72
- Rejestracja: śr gru 30, 2009 2:52 pm
- Lokalizacja: Śląsk
Post
autor: NartaDhFr » pn lis 29, 2010 12:18 am
meenia pisze:Zaciag reczny, podnies tyl auta i zobacz czy sie aby kola nie kreca

wystarczy zeby jedno kolo mialo marny kontakt z podlozem i reczny na wale o dupe rozbic.
Tylko, że przy wpiętym napędzie na 4 i braku między osiowego mechanizmu różnicowego trzyma jeszcze przód...
SJ413 '87 Long.
-
meenia
-

- Posty: 1131
- Rejestracja: śr paź 01, 2008 2:36 pm
- Lokalizacja: Łańcut
Post
autor: meenia » pn lis 29, 2010 12:23 am
NartaDhFr pisze:meenia pisze:Zaciag reczny, podnies tyl auta i zobacz czy sie aby kola nie kreca

wystarczy zeby jedno kolo mialo marny kontakt z podlozem i reczny na wale o dupe rozbic.
Tylko, że przy wpiętym napędzie na 4 i braku między osiowego mechanizmu różnicowego trzyma jeszcze przód...
Racja, co nie zmienia faktu ze reczny na wale to taki sredni patent,no i nie zawsze jezdzimy na 4x4. Jak tylko dorwe gdzies zaciski na tyl z recznym to od razu wymieniam.
sj 425 606468554
-
NartaDhFr
- jestem tu nowy...

- Posty: 72
- Rejestracja: śr gru 30, 2009 2:52 pm
- Lokalizacja: Śląsk
Post
autor: NartaDhFr » pn lis 29, 2010 12:31 am
meenia pisze:Racja, co nie zmienia faktu ze reczny na wale to taki sredni patent,no i nie zawsze jezdzimy na 4x4. Jak tylko dorwe gdzies zaciski na tyl z recznym to od razu wymieniam.
Wydaje mi się, że w miejscu gdzie jedno z kół może nie mieć przyczepności z podłożem to jedziemy z wpiętym 4x4
Przerażające jest to, że wszystko trzyma się na jednym bębnie i to o średnicy 180mm....
SJ413 '87 Long.
-
meenia
-

- Posty: 1131
- Rejestracja: śr paź 01, 2008 2:36 pm
- Lokalizacja: Łańcut
Post
autor: meenia » pn lis 29, 2010 12:36 am
NartaDhFr pisze:meenia pisze:Racja, co nie zmienia faktu ze reczny na wale to taki sredni patent,no i nie zawsze jezdzimy na 4x4. Jak tylko dorwe gdzies zaciski na tyl z recznym to od razu wymieniam.
Wydaje mi się, że w miejscu gdzie jedno z kół może nie mieć przyczepności z podłożem to jedziemy z wpiętym 4x4
Przerażające jest to, że wszystko trzyma się na jednym bębnie i to o średnicy 180mm....
Z tym 4x4 nie ma co przesadzac notorycznie latam po blocie na samym tyle, taki lekki drift

recznego uzywam zawsze ale nie za bardzo mu ufam, beben ma tyle lat co auto, szczeki pewnie tez, stad pomysl z wymiana tylnych zaciskow na takie z recznym.
sj 425 606468554
-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » pn lis 29, 2010 10:22 am
NartaDhFr pisze:...
Przerażające jest to, że wszystko trzyma się na jednym bębnie i to o średnicy 180mm....
"Siła trzymania" ręcznego na wale jest pomnożona przez przełożenie mostu (w odróżnieniu od ręcznego na kołach).
meenia pisze:
Zaciag reczny, podnies tyl auta i zobacz czy sie aby kola nie kreca

wystarczy zeby jedno kolo mialo marny kontakt z podlozem i reczny na wale o dupe rozbic.
Z lockerem w moście nie ma takiego problemu

Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości