
Pozdro
Marcus
Moderator: Kosiarz
z tym przodem możesz mieć racje.Qbala pisze:Masz rację ale w angolach masz na słupkach tzw lampy zespolone czyli kierunek równiez jest u góry. dlatego w miejscu gdzie eu mają białe tam jest pomarańczowe plus mały kawałek białego. Mniejsza o większość nawpewno nie jest to angol bo VIN w calości zgadza sie bynajmniej opierając sie na danych podanych przez DamnIt na naszym forum. Wajchy w środku też są ok. Jeżeli wnioskujesz tylko po błotniku i antenie że to angol to chyba trochę mało może był zmienieony błotnik/błotniki, co mogłoby świadczyć o tym że był walnięty i to chyba njszybsza prawda, stąd tez pwenie chrom zderzak z odzysku. W mojej ocenie furak chodził już w terenie kwestia tylko gdzie i czy ktoś kojarzy to auto?? w Polsce od 2006 roku.
dokładnie, a później są ewenementy, że Pojar z wyglądem 97r. ma w papierach 93r.DamnIt! pisze:W temacie "anglików" to jest jeszcze jedna ewentualność: al'a szczepan. Czyli ktoś miał pojarę "kontynentalną" z kierownicą po naszej stronie -> pojara dogorywała -> kupił anglika -> wykorzystał dogorywającą pojarę jako dawcę części do przekładki i dawcę kwitów(dowodu itd). Czyli jest to przerobiony anglik jeżdżący na kwitach z normalnej pojary. Taka akcja pozwoliła unknąć płacenia wysokiej akcyzy i reszty opłat. Widziałem już ze 2 takie samochody. Nie twierdzę że ten biały to taki szczepan - ale trzeba pozor włączyć - zwłaszcza że ewidentnie coś "pachnie".
No i się [cenzura] nie napalać przede wszystkim
pewnie zgniła tam jak niemal w każdym pajeroQbala pisze:no cóz jak nie ma tzn że jakś rzeźba albo rama była konserwowana i po prostu nie widać. Bo w innym miejscu nie chyba???
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości