RMPST 2011 - co dalej ?
Moderator: Pasza
RMPST 2011 - co dalej ?
Witam;
Jak będą wyglądać rajdy w 2011 i w latach następnych ? Co sądzicie - czy warto budować samochód do T1 lub T2 ? Jakoś to wszystko dziwnie wygląda; większość rund zagranicą, wymagania techniczne bardzo wysokie (T1,T2) klasa otwarta w roku ubiegłym prawie nie istniała.
Ile załóg planuje starty w tym roku ?
Łza w oku się kręci gdy wracają wspomnienia z RMPST z przed paru lat; dużo załóg, prawie dowolność samochodów, małe obciążenia finansowe , dobra zabawa itp.Tamte rajdy były dostępne prawie dla wszystkich.
Jak widzicie przyszłość ? bo nawet forum prawie umarło ! Mam nadzięję, że temat rozrusza forum i wszystkie zmoty i samochody znów wyruszą na OS-y
Jak będą wyglądać rajdy w 2011 i w latach następnych ? Co sądzicie - czy warto budować samochód do T1 lub T2 ? Jakoś to wszystko dziwnie wygląda; większość rund zagranicą, wymagania techniczne bardzo wysokie (T1,T2) klasa otwarta w roku ubiegłym prawie nie istniała.
Ile załóg planuje starty w tym roku ?
Łza w oku się kręci gdy wracają wspomnienia z RMPST z przed paru lat; dużo załóg, prawie dowolność samochodów, małe obciążenia finansowe , dobra zabawa itp.Tamte rajdy były dostępne prawie dla wszystkich.
Jak widzicie przyszłość ? bo nawet forum prawie umarło ! Mam nadzięję, że temat rozrusza forum i wszystkie zmoty i samochody znów wyruszą na OS-y
- Maciek Skura
-
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Re: RMPST 2011 - co dalej ?
taaa chciałbym uwierzyć w twoja tezę ale jestem pesymistą:(
a wspomnienia wracaja, wracaja - chetnie w tamtych rmpst mimo ich też wad bym pojeździł
a wspomnienia wracaja, wracaja - chetnie w tamtych rmpst mimo ich też wad bym pojeździł
Maciek Skura
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport
Re: RMPST 2011 - co dalej ?
witam
do rangi mistrzowskiej stare REMSTY już chyba nie powrócą ale są imprezy w podobnej admoswerze co na starych rmpst
tytułów nie dają ale nagrody i puchary na pewno lepsze
do rangi mistrzowskiej stare REMSTY już chyba nie powrócą ale są imprezy w podobnej admoswerze co na starych rmpst
tytułów nie dają ale nagrody i puchary na pewno lepsze

Re: RMPST 2011 - co dalej ?
kaczor127 pisze:Witam;
...Łza w oku się kręci gdy wracają wspomnienia z RMPST z przed paru lat; dużo załóg, prawie dowolność samochodów, małe obciążenia finansowe , dobra zabawa itp.Tamte rajdy były dostępne prawie dla wszystkich.
Jak widzicie przyszłość ? bo nawet forum prawie umarło ! Mam nadzięję, że temat rozrusza forum i wszystkie zmoty i samochody znów wyruszą na OS-y
Za czym tu płakać



Koszty? Nie przymusu startu w T1 czy T2, została klasa Otwarta i TH a tam poza wpisowym nic się nie zmieniło - dalej dostępne dla wzystkich.
Nie ma co marudzić, szykować zmoty i na start. Jak wzrośnie liczba startujących to i przybędzie rund w Polsce.
Szczerze: lepiej pojechać na jedną baję niż na 10 popierdułek.
T2 optymista
"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"
"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"
Re: RMPST 2011 - co dalej ?
zapraszamy do szczecina na baje 

szczecin ..... po prostu dziura
a w dole parch 2.8 3cale i 35 cali 


Re: RMPST 2011 - co dalej ?
.........Nie przymusu startu w T1 czy T2, została klasa Otwarta i TH a tam poza wpisowym nic się nie zmieniło - dalej dostępne dla wzystkich.
Nie ma co marudzić, szykować zmoty i na start. Jak wzrośnie liczba startujących to i przybędzie rund w Polsce.
Szczerze: lepiej pojechać na jedną baję niż na 10 popierdułek.[/quote]..........
Tylko ile startowalo w roku 2010 załóg w klasie O lub TH ?
Napewno lepsza baja niz '" popierdulka " tylko koszty też lepsze........
Problem polega na odtworzeniu klasy otwartej i czym zachęcic byłych zawodników do startu w O lub TH? Przecież tych starych RMPST -owskich samochodów jest dużo ale jakoś nie chca wyjeźdzać z garażu........
Nie ma co marudzić, szykować zmoty i na start. Jak wzrośnie liczba startujących to i przybędzie rund w Polsce.
Szczerze: lepiej pojechać na jedną baję niż na 10 popierdułek.[/quote]..........
Tylko ile startowalo w roku 2010 załóg w klasie O lub TH ?
Napewno lepsza baja niz '" popierdulka " tylko koszty też lepsze........
Problem polega na odtworzeniu klasy otwartej i czym zachęcic byłych zawodników do startu w O lub TH? Przecież tych starych RMPST -owskich samochodów jest dużo ale jakoś nie chca wyjeźdzać z garażu........
Re: RMPST 2011 - co dalej ?
niemarudzic tylko skrecac graty i startowac jakos bedzie 

szczecin ..... po prostu dziura
a w dole parch 2.8 3cale i 35 cali 


Re: RMPST 2011 - co dalej ?
Tu nie chodzi o marudzeniekogucik2 pisze:niemarudzic tylko skrecac graty i startowac jakos bedzie

- GrzesiekG13
- jestem tu nowy...
- Posty: 42
- Rejestracja: sob lut 16, 2008 10:33 pm
- Lokalizacja: Adamów -parafia Kuklówka
- Kontaktowanie:
Re: RMPST 2011 - co dalej ?
Mi też tęskno zrobiło się i chyba wyciągnę wynalazka na te dwie polskie baje.
Re: RMPST 2011 - co dalej ?
mam wrażenie że jest to oficjalne stanowisko PZM w temacie RMPSTkogucik2 pisze:niemarudzic tylko skrecac graty i startowac jakos bedzie

Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
Re: RMPST 2011 - co dalej ?
oficjalne nieoficjalne ale staniem nic sie niewygra



szczecin ..... po prostu dziura
a w dole parch 2.8 3cale i 35 cali 


Re: RMPST 2011 - co dalej ?
Wyciągaj, wyciągajGrzesiekG13 pisze:Mi też tęskno zrobiło się i chyba wyciągnę wynalazka na te dwie polskie baje.

T2 optymista
"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"
"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"
Re: RMPST 2011 - co dalej ?
Analizowałem dzisiaj załącznik " J " do klasy T1. Jest dużo sprzeczności i przekłamań ( oczywiście to tylko moja prywatna opinia ), ale uważam że niejasności mogą być problemem do uzyskania paszportu. Może ktoś, kto w ubiegłym sezonie dostał paszport wypowie sie o skali trudności oraz o tym, na co trzeba zwrócić uwagę podczas budowy samochodu. Takie wskazówki były by bardzo pomocne. Tym, którzy zgodzą się uchylić rąbek " tajemnicy " z góry dziękuje za pomoc.
Chociaż ankieta pokazuje, iż może więcej będzie samochodów w klasie "O"
Chociaż ankieta pokazuje, iż może więcej będzie samochodów w klasie "O"
Re: RMPST 2011 - co dalej ?
Nowe T 1 od 2010 są bardzo trudne do zrobienia , lub bardzo proste jeżeli zrobisz T 1.2 to jest T2 z wygaśniętą homologacją
Re: RMPST 2011 - co dalej ?
Darek T1 pisze:Nowe T 1 od 2010 są bardzo trudne do zrobienia , lub bardzo proste jeżeli zrobisz T 1.2 to jest T2 z wygaśniętą homologacją
Co masz na myśli ? Jeżeli możesz to rozwiń temat.
Re: RMPST 2011 - co dalej ?
Aby to rozwinąć trzeba przepisać regulamin i to kilkukrotnie T 1.2 od tego roku to T 3
Re: RMPST 2011 - co dalej ?
wg regulaminy PZM T3 to pojazdy typu „Buggy”
http://www.pzm.pl/userfiles/2010-pliki/ ... T_2011.pdf Strona 9
http://www.pzm.pl/userfiles/2010-pliki/ ... T_2011.pdf Strona 9
Re: RMPST 2011 - co dalej ?
Dokladnie. T3 to klasa dla buggy Mcrae 

Re: RMPST 2011 - co dalej ?
A gdzie w ankiecie podziała się klasa TH?
Re: RMPST 2011 - co dalej ?
Traktuj TH na równo z O , mój błąd 

- GrzesiekG13
- jestem tu nowy...
- Posty: 42
- Rejestracja: sob lut 16, 2008 10:33 pm
- Lokalizacja: Adamów -parafia Kuklówka
- Kontaktowanie:
Re: RMPST 2011 - co dalej ?
Z ankiety wnioskuję, że przynajmniej sześć załóg ma zamiar wystartować w klasie TH.
Re: RMPST 2011 - co dalej ?
Klasa T1 ----- po rozmowach na „samym szczycie” wnioski ( są to wyłącznie moje spostrzeżenia, które nie muszą polegać na prawdzie );
- w roku 2011 prawie niemożliwym jest zbudowanie samochodu w klasie T1 , dokładnie uzyskanie paszportu
- przepisy techniczne są nie przejrzyste
- klasa T1 w roku 2011 i latach następnych opierać będzie się na samochodach już posiadających paszport T1, co docelowo może doprowadzić do zaniku tej klasy
- jedynie sensownym wydaje się budowa samochodu w klasie T2
- najlepszym rozwiązanie była by reaktywacja klasy TH, dokładnie wzrost liczby startujących ( czyli co ? - budować samochód do TH ?)
-jest jeszcze temat klasy zamkniętej do której FIA nie może się wtrącać – ale czy to ma sens ?
Jestem ciekaw Waszych opinii, jaki samochód budować i jak widzicie przyszłość "terenówek"
- w roku 2011 prawie niemożliwym jest zbudowanie samochodu w klasie T1 , dokładnie uzyskanie paszportu
- przepisy techniczne są nie przejrzyste
- klasa T1 w roku 2011 i latach następnych opierać będzie się na samochodach już posiadających paszport T1, co docelowo może doprowadzić do zaniku tej klasy
- jedynie sensownym wydaje się budowa samochodu w klasie T2
- najlepszym rozwiązanie była by reaktywacja klasy TH, dokładnie wzrost liczby startujących ( czyli co ? - budować samochód do TH ?)
-jest jeszcze temat klasy zamkniętej do której FIA nie może się wtrącać – ale czy to ma sens ?
Jestem ciekaw Waszych opinii, jaki samochód budować i jak widzicie przyszłość "terenówek"
Re: RMPST 2011 - co dalej ?
E tam, od razu niemozliwekaczor127 pisze:Klasa T1 ----- po rozmowach na „samym szczycie” wnioski ( są to wyłącznie moje spostrzeżenia, które nie muszą polegać na prawdzie );
- w roku 2011 prawie niemożliwym jest zbudowanie samochodu w klasie T1 , dokładnie uzyskanie paszportu

No chyba ze na "samym szczycie" to jest na samym szczycie PZM a to faktycznie

domator
Re: RMPST 2011 - co dalej ?
Jestem ciekaw Waszych opinii, jaki samochód budować i jak widzicie przyszłość "terenówek"
ps.
po Dzisiejszych informacjach ze szczecina przyszłość w różowych kolorach się rysuje
ps.
po Dzisiejszych informacjach ze szczecina przyszłość w różowych kolorach się rysuje
Re: RMPST 2011 - co dalej ?
Czytając co piszesz, mam wrażenie że wydaje Ci się, że budowa T1 poza pewnymi zawiłościami regulaminowymi to pikuś. Pomijając wiedzę i doświadczenie konstruktorskie, jak nie widzisz w portfelu 100-200 tyś Eurasów - szkoda czasu, a jak widzisz, to też lepiej kupić coś używanego z paszportem za granicą.kaczor127 pisze:...Jestem ciekaw Waszych opinii, jaki samochód budować i jak widzicie przyszłość "terenówek"
Najmniej kasy wtopisz i czasu stracisz, zaczynając od startu w Polsce w klasie TH lub Open, zobaczysz o co biega, a potem pomyślisz czym chcesz jeździć i na co Cię stać.
Wróbelki ćwierkają, że TH i Open odradza się w tym roku

T2 optymista
"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"
"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości