RMPST 2011 - co dalej ?

Rajdowe Mistrzostwa Polski Samochodów Terenowych

Moderator: Pasza

Czy będziesz startował w RMPST w 2011 roku

Czas głosowania minął wt mar 01, 2011 12:23 pm

w klasie T1
11
41%
w klasie T2
5
19%
w klasie otwartej
11
41%
 
Liczba głosów: 27

kaczor127
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: śr mar 02, 2005 9:18 am

RMPST 2011 - co dalej ?

Post autor: kaczor127 » ndz sty 30, 2011 12:23 pm

Witam;

Jak będą wyglądać rajdy w 2011 i w latach następnych ? Co sądzicie - czy warto budować samochód do T1 lub T2 ? Jakoś to wszystko dziwnie wygląda; większość rund zagranicą, wymagania techniczne bardzo wysokie (T1,T2) klasa otwarta w roku ubiegłym prawie nie istniała.
Ile załóg planuje starty w tym roku ?

Łza w oku się kręci gdy wracają wspomnienia z RMPST z przed paru lat; dużo załóg, prawie dowolność samochodów, małe obciążenia finansowe , dobra zabawa itp.Tamte rajdy były dostępne prawie dla wszystkich.

Jak widzicie przyszłość ? bo nawet forum prawie umarło ! Mam nadzięję, że temat rozrusza forum i wszystkie zmoty i samochody znów wyruszą na OS-y

Awatar użytkownika
Maciek Skura
 
 
Posty: 216
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: RMPST 2011 - co dalej ?

Post autor: Maciek Skura » ndz sty 30, 2011 12:44 pm

taaa chciałbym uwierzyć w twoja tezę ale jestem pesymistą:(
a wspomnienia wracaja, wracaja - chetnie w tamtych rmpst mimo ich też wad bym pojeździł
Maciek Skura
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport

Awatar użytkownika
Darek T1
 
 
Posty: 103
Rejestracja: sob maja 29, 2010 10:09 pm
Lokalizacja: Gdów
Kontaktowanie:

Re: RMPST 2011 - co dalej ?

Post autor: Darek T1 » ndz sty 30, 2011 1:37 pm

witam
do rangi mistrzowskiej stare REMSTY już chyba nie powrócą ale są imprezy w podobnej admoswerze co na starych rmpst
tytułów nie dają ale nagrody i puchary na pewno lepsze :)2

Awatar użytkownika
mirek_to
Posty: 686
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 8:20 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: RMPST 2011 - co dalej ?

Post autor: mirek_to » ndz sty 30, 2011 1:39 pm

kaczor127 pisze:Witam;

...Łza w oku się kręci gdy wracają wspomnienia z RMPST z przed paru lat; dużo załóg, prawie dowolność samochodów, małe obciążenia finansowe , dobra zabawa itp.Tamte rajdy były dostępne prawie dla wszystkich.

Jak widzicie przyszłość ? bo nawet forum prawie umarło ! Mam nadzięję, że temat rozrusza forum i wszystkie zmoty i samochody znów wyruszą na OS-y

Za czym tu płakać ?? Za Górą Kalwarią ?? Rund w Polsce zostało może mniej ale za to jakie :)2 Długość tras i poszczególnych odcinków specjalnych na europejskim poziomie. Dwie rudy a do przejechania tyle co w przez dwa lata w przeszłości.
Koszty? Nie przymusu startu w T1 czy T2, została klasa Otwarta i TH a tam poza wpisowym nic się nie zmieniło - dalej dostępne dla wzystkich.
Nie ma co marudzić, szykować zmoty i na start. Jak wzrośnie liczba startujących to i przybędzie rund w Polsce.
Szczerze: lepiej pojechać na jedną baję niż na 10 popierdułek.
T2 optymista

"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"

Awatar użytkownika
kogucik2
Posty: 740
Rejestracja: wt lis 16, 2004 10:56 pm
Lokalizacja: szczecin

Re: RMPST 2011 - co dalej ?

Post autor: kogucik2 » ndz sty 30, 2011 3:45 pm

zapraszamy do szczecina na baje :D
szczecin ..... po prostu dziura :) a w dole parch 2.8 3cale i 35 cali :)

kaczor127
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: śr mar 02, 2005 9:18 am

Re: RMPST 2011 - co dalej ?

Post autor: kaczor127 » ndz sty 30, 2011 4:48 pm

.........Nie przymusu startu w T1 czy T2, została klasa Otwarta i TH a tam poza wpisowym nic się nie zmieniło - dalej dostępne dla wzystkich.
Nie ma co marudzić, szykować zmoty i na start. Jak wzrośnie liczba startujących to i przybędzie rund w Polsce.
Szczerze: lepiej pojechać na jedną baję niż na 10 popierdułek.[/quote]..........

Tylko ile startowalo w roku 2010 załóg w klasie O lub TH ?
Napewno lepsza baja niz '" popierdulka " tylko koszty też lepsze........

Problem polega na odtworzeniu klasy otwartej i czym zachęcic byłych zawodników do startu w O lub TH? Przecież tych starych RMPST -owskich samochodów jest dużo ale jakoś nie chca wyjeźdzać z garażu........

Awatar użytkownika
kogucik2
Posty: 740
Rejestracja: wt lis 16, 2004 10:56 pm
Lokalizacja: szczecin

Re: RMPST 2011 - co dalej ?

Post autor: kogucik2 » ndz sty 30, 2011 7:23 pm

niemarudzic tylko skrecac graty i startowac jakos bedzie :)13
szczecin ..... po prostu dziura :) a w dole parch 2.8 3cale i 35 cali :)

kaczor127
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: śr mar 02, 2005 9:18 am

Re: RMPST 2011 - co dalej ?

Post autor: kaczor127 » pn sty 31, 2011 2:11 pm

kogucik2 pisze:niemarudzic tylko skrecac graty i startowac jakos bedzie :)13
Tu nie chodzi o marudzenie :lol: tylko musze sobie odpowiedzieć czy budować auto do T1 czy dać sobie spokój i kupić wędkę na karpie..... albo szachy

Awatar użytkownika
GrzesiekG13
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: sob lut 16, 2008 10:33 pm
Lokalizacja: Adamów -parafia Kuklówka
Kontaktowanie:

Re: RMPST 2011 - co dalej ?

Post autor: GrzesiekG13 » pn sty 31, 2011 5:22 pm

Mi też tęskno zrobiło się i chyba wyciągnę wynalazka na te dwie polskie baje.

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: RMPST 2011 - co dalej ?

Post autor: DamnIt! » pn sty 31, 2011 6:12 pm

kogucik2 pisze:niemarudzic tylko skrecac graty i startowac jakos bedzie :)13
mam wrażenie że jest to oficjalne stanowisko PZM w temacie RMPST :)21
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
kogucik2
Posty: 740
Rejestracja: wt lis 16, 2004 10:56 pm
Lokalizacja: szczecin

Re: RMPST 2011 - co dalej ?

Post autor: kogucik2 » pn sty 31, 2011 7:35 pm

oficjalne nieoficjalne ale staniem nic sie niewygra :)21 :)21
szczecin ..... po prostu dziura :) a w dole parch 2.8 3cale i 35 cali :)

Awatar użytkownika
mirek_to
Posty: 686
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 8:20 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: RMPST 2011 - co dalej ?

Post autor: mirek_to » wt lut 01, 2011 6:39 pm

GrzesiekG13 pisze:Mi też tęskno zrobiło się i chyba wyciągnę wynalazka na te dwie polskie baje.
Wyciągaj, wyciągaj :)2
T2 optymista

"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"

kaczor127
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: śr mar 02, 2005 9:18 am

Re: RMPST 2011 - co dalej ?

Post autor: kaczor127 » wt lut 01, 2011 7:29 pm

Analizowałem dzisiaj załącznik " J " do klasy T1. Jest dużo sprzeczności i przekłamań ( oczywiście to tylko moja prywatna opinia ), ale uważam że niejasności mogą być problemem do uzyskania paszportu. Może ktoś, kto w ubiegłym sezonie dostał paszport wypowie sie o skali trudności oraz o tym, na co trzeba zwrócić uwagę podczas budowy samochodu. Takie wskazówki były by bardzo pomocne. Tym, którzy zgodzą się uchylić rąbek " tajemnicy " z góry dziękuje za pomoc.

Chociaż ankieta pokazuje, iż może więcej będzie samochodów w klasie "O"

Awatar użytkownika
Darek T1
 
 
Posty: 103
Rejestracja: sob maja 29, 2010 10:09 pm
Lokalizacja: Gdów
Kontaktowanie:

Re: RMPST 2011 - co dalej ?

Post autor: Darek T1 » wt lut 01, 2011 8:28 pm

Nowe T 1 od 2010 są bardzo trudne do zrobienia , lub bardzo proste jeżeli zrobisz T 1.2 to jest T2 z wygaśniętą homologacją

kaczor127
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: śr mar 02, 2005 9:18 am

Re: RMPST 2011 - co dalej ?

Post autor: kaczor127 » wt lut 01, 2011 8:50 pm

Darek T1 pisze:Nowe T 1 od 2010 są bardzo trudne do zrobienia , lub bardzo proste jeżeli zrobisz T 1.2 to jest T2 z wygaśniętą homologacją

Co masz na myśli ? Jeżeli możesz to rozwiń temat.

Awatar użytkownika
Darek T1
 
 
Posty: 103
Rejestracja: sob maja 29, 2010 10:09 pm
Lokalizacja: Gdów
Kontaktowanie:

Re: RMPST 2011 - co dalej ?

Post autor: Darek T1 » wt lut 01, 2011 10:11 pm

Aby to rozwinąć trzeba przepisać regulamin i to kilkukrotnie T 1.2 od tego roku to T 3

kaczor127
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: śr mar 02, 2005 9:18 am

Re: RMPST 2011 - co dalej ?

Post autor: kaczor127 » śr lut 02, 2011 7:45 am

wg regulaminy PZM T3 to pojazdy typu „Buggy”
http://www.pzm.pl/userfiles/2010-pliki/ ... T_2011.pdf Strona 9

Awatar użytkownika
domator
 
 
Posty: 844
Rejestracja: sob lut 22, 2003 4:31 pm
Kontaktowanie:

Re: RMPST 2011 - co dalej ?

Post autor: domator » śr lut 02, 2011 7:47 am

Dokladnie. T3 to klasa dla buggy Mcrae :-)

mixtura
 
 
Posty: 108
Rejestracja: czw lut 15, 2007 9:03 pm
Lokalizacja: Łask

Re: RMPST 2011 - co dalej ?

Post autor: mixtura » śr lut 02, 2011 9:48 am

A gdzie w ankiecie podziała się klasa TH?

kaczor127
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: śr mar 02, 2005 9:18 am

Re: RMPST 2011 - co dalej ?

Post autor: kaczor127 » śr lut 02, 2011 12:43 pm

Traktuj TH na równo z O , mój błąd :P

Awatar użytkownika
GrzesiekG13
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: sob lut 16, 2008 10:33 pm
Lokalizacja: Adamów -parafia Kuklówka
Kontaktowanie:

Re: RMPST 2011 - co dalej ?

Post autor: GrzesiekG13 » śr lut 02, 2011 12:59 pm

Z ankiety wnioskuję, że przynajmniej sześć załóg ma zamiar wystartować w klasie TH.

kaczor127
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: śr mar 02, 2005 9:18 am

Re: RMPST 2011 - co dalej ?

Post autor: kaczor127 » śr lut 02, 2011 2:16 pm

Klasa T1 ----- po rozmowach na „samym szczycie” wnioski ( są to wyłącznie moje spostrzeżenia, które nie muszą polegać na prawdzie );
- w roku 2011 prawie niemożliwym jest zbudowanie samochodu w klasie T1 , dokładnie uzyskanie paszportu
- przepisy techniczne są nie przejrzyste
- klasa T1 w roku 2011 i latach następnych opierać będzie się na samochodach już posiadających paszport T1, co docelowo może doprowadzić do zaniku tej klasy
- jedynie sensownym wydaje się budowa samochodu w klasie T2
- najlepszym rozwiązanie była by reaktywacja klasy TH, dokładnie wzrost liczby startujących ( czyli co ? - budować samochód do TH ?)
-jest jeszcze temat klasy zamkniętej do której FIA nie może się wtrącać – ale czy to ma sens ?


Jestem ciekaw Waszych opinii, jaki samochód budować i jak widzicie przyszłość "terenówek"

Awatar użytkownika
domator
 
 
Posty: 844
Rejestracja: sob lut 22, 2003 4:31 pm
Kontaktowanie:

Re: RMPST 2011 - co dalej ?

Post autor: domator » śr lut 02, 2011 5:05 pm

kaczor127 pisze:Klasa T1 ----- po rozmowach na „samym szczycie” wnioski ( są to wyłącznie moje spostrzeżenia, które nie muszą polegać na prawdzie );
- w roku 2011 prawie niemożliwym jest zbudowanie samochodu w klasie T1 , dokładnie uzyskanie paszportu
E tam, od razu niemozliwe :o
No chyba ze na "samym szczycie" to jest na samym szczycie PZM a to faktycznie :)21
domator

Awatar użytkownika
Darek T1
 
 
Posty: 103
Rejestracja: sob maja 29, 2010 10:09 pm
Lokalizacja: Gdów
Kontaktowanie:

Re: RMPST 2011 - co dalej ?

Post autor: Darek T1 » śr lut 02, 2011 10:06 pm

Jestem ciekaw Waszych opinii, jaki samochód budować i jak widzicie przyszłość "terenówek"


ps.
po Dzisiejszych informacjach ze szczecina przyszłość w różowych kolorach się rysuje

Awatar użytkownika
mirek_to
Posty: 686
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 8:20 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: RMPST 2011 - co dalej ?

Post autor: mirek_to » śr lut 02, 2011 11:28 pm

kaczor127 pisze:...Jestem ciekaw Waszych opinii, jaki samochód budować i jak widzicie przyszłość "terenówek"
Czytając co piszesz, mam wrażenie że wydaje Ci się, że budowa T1 poza pewnymi zawiłościami regulaminowymi to pikuś. Pomijając wiedzę i doświadczenie konstruktorskie, jak nie widzisz w portfelu 100-200 tyś Eurasów - szkoda czasu, a jak widzisz, to też lepiej kupić coś używanego z paszportem za granicą.
Najmniej kasy wtopisz i czasu stracisz, zaczynając od startu w Polsce w klasie TH lub Open, zobaczysz o co biega, a potem pomyślisz czym chcesz jeździć i na co Cię stać.

Wróbelki ćwierkają, że TH i Open odradza się w tym roku :wink:
T2 optymista

"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"

ODPOWIEDZ

Wróć do „RMPST”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości