pare pytań :
Wiem napewno że bedzie to dizelek z gwiazdą ale teraz nie wiem
czy wybrać silnik z turbiną czy bez...
Mam do wyboru:
OM617.912 cyl.5 88KM 2998cm3
( występuje w modelach 300D 300 DL 300 TDT )
OM617.952 cyl.5 125KM 2998cm3
( 300 CDT 300 DT 300 TDT )
Który bedzie lebszbszy??
-zależy mi na trwałości i niskich kosztach eksploatacji
-bedzie działał ze skrzynią UAZa
-czy w tych modelach występuje problem z miską olejową
( z tego co wiem to tak )

-silnik bedzie zamontowany w miejsce 2.4D MB, czy bedzie koniczne przerabianie uchwytów pod silnik

-czy jest problem z dostępnością któregoś z tych silników??
-jak się przedstawiają ceny tych silników
( zależy mi na silniku w stanie b.dobrym (igiełka) z osprzętem )

I jeszcze wcześniej chcem sprzedać swój obecny silnik ( 2.4D MB )
ile to, to jest warte

Myślałem o tym jak wyleminować problemy z miską: zamierzam
przerobić blaszanke, ale myślałem też otym żeby unieś silnik skrzynie
jakieś 4cm do góry ( ale nie wiem jak bedzie wyglądać sprawa
długości wałów i kąty ich zejścia )... a czy można zamontować silnik
z lekim spadkiem ku tyłowi ( tak z 10stopni )

Proszę o pomoc, przydatne info. i porady...