grzeslaw pisze: Może żle to napisałem że to ja osobiście zrobiłem, mam 50 dych na karku i nie za bardzo mam czas aby grzebać w aucie. Robił to mechanik w ponoć dobrym warsztacie a na zrobienie tego wszystkiego pieniędzy nie żałowałem.
Cały zabieg kosztował mnie ponad 3000,zł i teraz próbuje dojść co jest nie tak.
Bo jak to w życiu bywa pan z warsztatu twierdzi, że on wszystko dobrze, i że przyczyna leży na pewno gdzie indziej.
Pozdrawiam.

Aktualnie masz uszkodzony mechanicznie pasek -wyraźnie coś go niszczy, o coś ten pasek obciera.
trzy pytania:
w jakim stanie był pasek po ostatnim uszkodzeniu rozrządu

czy również był wytarty z jednej strony
w jakim stanie był pasek ( paski ) przed feralną wymianą rozrządu - czy paski były całe

czy również miały uszkodzenia mechaniczne

jakiej firmy masz te paski

podaj mi rocznik auta oraz oznaczenie kodowe na pasku
( być może pasek został źle dobrany bo w tych autach występują dwa typy pasków o takiej samej długości, szerokości liczbie zębów ale nieznacznie różniących się kształtem, rzeźbą ząbków na pasku. Teoria mi się wydaje lekko naciągana to Mitsubishi rozróżnia dwa typu pasków a z reguły w Galloperze stosowano pasek jak w Pajero 2.5 TD po 1994 roku nie mniej jednak pomyłka jest bardzo prawdopodobna bo dwa miesiące temu kolega w Intercarsie sprzedał mi paski nie pasujące rzeźbą zębów do zębatek w rozrządzie Gallopera )
grzeslaw pisze:
Bo jak to w życiu bywa pan z warsztatu twierdzi, że on wszystko dobrze, i że przyczyna leży na pewno gdzie indziej.
Pozdrawiam.

Nie znam odpowiedzi na powyższe pytania ale skoro jest takim dobrym mechanikiem to niech zdiagnozuje co jest przyczyną stanu paska od wałów balansowych, o co obciera pasek
