pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

grzeslaw
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: ndz paź 10, 2010 12:08 am
Lokalizacja: okolice Leszna

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: grzeslaw » śr maja 25, 2011 8:44 am

Witam Panowie . Mam problem z paskiem od balansów,pierwszy zerwał mi się jakiś miesiąc temu i rozwalił rozrząd .
Głowice zrobiłem paski i rolki nowe zakupilem, wszystko zmontowałem ,
i było by wszystko pięknie, gdyby nie fakt że coś mi zaczeło autko dziwnie pracować, więc zajrzałem do pasków rozrządu i okazało się że ten od balansów jest od zewnątrz zmielony i zostało go tylko centymetr.
Wygłąda niby wszysko dobrze ale od czegoś go zmieliło i niewiem co mogło być tego przyczyną .
Na górnym balansie jest leciutki lóz wzdłużny może to jest przyczyną.
Może zdjęcia wam coś powiedzą, pozdrawiam i licze na wasze doświadczenie. :)

http://img809.imageshack.us/i/ten1.jpg/
http://img717.imageshack.us/i/ten2i.jpg/
http://img29.imageshack.us/i/ten3w.jpg/
Galloper 2.5 , 99.r Silnik 4d56.

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Kajen » śr maja 25, 2011 9:08 am

Nasze doswiadczenie podpowiada zebys ten pasek wywalił zupełnie bo znow zrobisz kuku głowicy.

grzeslaw
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: ndz paź 10, 2010 12:08 am
Lokalizacja: okolice Leszna

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: grzeslaw » śr maja 25, 2011 11:06 am

Masz na myśli tylko pasek czy również wałki balansowe,bo z wałkami jak się naczytałem jest od cholery roboty, chyba że można je zostawić .
Ale czy zostawienie ich nie narobi jakiegoś bałaganu.
Choliba za dużo niewiadomych sam niewiem co myśleć ale dzięki ci Kajen :D
Pozdrawiam.
Galloper 2.5 , 99.r Silnik 4d56.

Blues_M07
Posty: 579
Rejestracja: pn wrz 27, 2010 7:47 pm
Lokalizacja: Gliwice-Paniówki

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Blues_M07 » śr maja 25, 2011 1:10 pm

Kajen pisze:No moze byc LSD :)





P.S. Ciesz sie :)21
Cieszę się,tylko chciałem kupić baniaczek oliwy do mostu tył i przód, a tu niespodzianka :D
Cza kupić coś do LSD.
Mitasubiszi Pajoro I 3D,2.5TDI, LSD,90r
Junak M07,Husqvarna WR250 YNO JAZDA :)21

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Kajen » śr maja 25, 2011 1:17 pm

grzeslaw pisze:Masz na myśli tylko pasek czy również wałki balansowe,bo z wałkami jak się naczytałem jest od cholery roboty, chyba że można je zostawić .
Ale czy zostawienie ich nie narobi jakiegoś bałaganu.
Choliba za dużo niewiadomych sam niewiem co myśleć ale dzięki ci Kajen :D
Pozdrawiam.
Wersja low budget to przeciecie paska od wałkow balansowych jak Ci sie nie chce rozrządu pozniej ustawiac.

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Eskapada » śr maja 25, 2011 4:04 pm

grzeslaw pisze:Masz na myśli tylko pasek czy również wałki balansowe,bo z wałkami jak się naczytałem jest od cholery roboty, chyba że można je zostawić .
Ale czy zostawienie ich nie narobi jakiegoś bałaganu.
Choliba za dużo niewiadomych sam niewiem co myśleć ale dzięki ci Kajen :D
Pozdrawiam.
zdemontowanie wałka balansowego spowoduje że będziesz miał dwie dziury o średnicy około 30mm w bloku silnika. Jak wiadomo ciecze w tym również olej silnikowy jak ma możliwość to wypływa przez każdy otwór. No chyba że Twój motor nie jest smarowny olejem to usuń owe wałki.

:)21
grzeslaw pisze:Witam Panowie . Mam problem z paskiem od balansów,pierwszy zerwał mi się jakiś miesiąc temu i rozwalił rozrząd .
Głowice zrobiłem paski i rolki nowe zakupilem, wszystko zmontowałem ,
i było by wszystko pięknie, gdyby nie fakt że coś mi zaczeło autko dziwnie pracować, więc zajrzałem do pasków rozrządu i okazało się że ten od balansów jest od zewnątrz zmielony i zostało go tylko centymetr.
Wygłąda niby wszysko dobrze ale od czegoś go zmieliło i niewiem co mogło być tego przyczyną .
/
Przyczyną jest hoojowy montaż. Faktem jest, że pasek od wałków balansowych nie lubi gdy się przekracza zakładane przez producenta 60 tys. km ( dla tego sugeruje wymieniać rozrząd co 50 tys ) nie mniej jednak prawidłowo złożony na dobrych częściach rozrząd nie ma prawa strzelić.

Na rozrządzie zwłaszcza w 4D56 nie można kutwić trzeba to robić na częściach sprawdzonych , markowych i najlepiej dać do dobrego warsztatu i poprosić o fakturę z wyszczególnianiem wymienionych części i przeprowadzonych prac, dopisać datę stan licznika. Zaoszczędziłeś na robicie 400zł może 600 zł i masz problem.

:roll:
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
bilans
Posty: 1972
Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: bilans » śr maja 25, 2011 5:41 pm

pajero 1 (resorak) tył amortyzatory siakie zakładać ??????
autko po lifcie 2'' + oponki 33'' resory zrobione
orginalne amorki raczej nie wyrabiają ...
więc co polecacie ????
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Eskapada » śr maja 25, 2011 6:07 pm

Na pewnie nie Ironman Nitrogas na pewno nie Dobinsons. Pierwsze wbrew temu co importerzy chcą wmówić klientom nie są heavy duty tylko medium duty o sile tłumienia i charakterystyce pracy zbliżonej do serii. Drugie są bardzo dobre jakościowo ale o twardej charakterystyce pracy, która w resoraku się nie sprawdzi.

Moim zdaniem Trailmaster Stage II, Old Man Emu Nitrocharger Sport , Rancho RS9000XL lub coś po taniości od ciężarówki albo motać Terrafirmę od Land Rovera

http://www.terrafirma4x4.com/products_p ... 41&grp=260
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: polaff » śr maja 25, 2011 6:17 pm

bilans pisze:pajero 1 (resorak) tył amortyzatory siakie zakładać ??????
autko po lifcie 2'' + oponki 33'' resory zrobione
orginalne amorki raczej nie wyrabiają ...
więc co polecacie ????
lublin
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
Mariobros
Posty: 605
Rejestracja: sob cze 24, 2006 9:36 pm
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Mariobros » śr maja 25, 2011 6:50 pm

polaff pisze: lublin
Nie będą przykrótkie? Mam założone z "lublina", ale do auta bez liftu i są one tej samej długości co fabryczne. Przy 2" lifcie nie okaże się, że maja za mały skok?
Pajero 2,5TD 86r. GG 649597

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: polaff » śr maja 25, 2011 7:04 pm

Mariobros pisze:
polaff pisze: lublin
Nie będą przykrótkie? Mam założone z "lublina", ale do auta bez liftu i są one tej samej długości co fabryczne. Przy 2" lifcie nie okaże się, że maja za mały skok?

ja mam wyższe resory + wieszak wg. projektu @Acinskiego czyli sporo wyżej stoi auto i resory od lublina już długo działają.

Dodam tylko, że moi znajomi kupują amory np. do samca ironman czy safari i strzelają błyskawicznie. Jeździmy razem - żeby nie było.

Moje lublinowe działają bez najmniejszego zająknięcia, tłumią dość dobrze i nic nie cieknie nic nie trzeszczy jest ok.
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Eskapada » śr maja 25, 2011 7:18 pm

polaff pisze:
ja mam wyższe resory + wieszak wg. projektu @Acinskiego czyli sporo wyżej stoi auto i resory od lublina już długo działają..
wyższe resory :roll: nie mniej jednak wyższe od czego ?? od tego co miałeś w 25 letnim aucie ?? czy wyższe od wartości fabrycznych ?? Obawiam się że Twój lift jest teoretyczny lub jazda w terenie jest lekka i nie osiągałeś skrajnych wykrzyży w innym wypadku rozerwałbyś amortyzator Lublina :roll:

polaff pisze:
Dodam tylko, że moi znajomi kupują amory np. do samca ironman czy safari i strzelają błyskawicznie. Jeździmy razem - żeby nie było.
a nie mówiłem heavy srewi duty

:)21
polaff pisze: Moje lublinowe działają bez najmniejszego zająknięcia, tłumią dość dobrze i nic nie cieknie nic nie trzeszczy jest ok.
Tłumić mogą dobrze bo masa nieresorowana Lublina i Pajero jest podobna ale sprawność cieplna jest znacznie gorsza od Old Man Emu to znaczy że po godzinie katowania Lublin się zagotuje a OME jeszcze parę chwil pociągnie

:)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: polaff » śr maja 25, 2011 7:27 pm

Eskapada pisze:
a nie mówiłem heavy srewi duty

nie chce mi sie z Tobą po raz tysięczny sprzeczać.
Wiem, że biorąc pod uwagę fakt iż amorki z lublina są jednostronnego działania to znaczenie ma masa resorowana i dlatego uważam, że do zabawy się powinny nadawać.

Ja nie jeżdżę tak jak @Adas i pewnie nie mam tak dużego zasobu wiedzy jak Ty i na 100% nie mam tak ogromnego parcia by sprzedać to co mi na pułkach zalega.

Nie mniej jednak nie przekonasz mnie, że warto kupować jakieś "heavy srewi duty" (jak sam je określasz) do ZABAWY miśkiem - nie mylić z bardziej zaawansowanymi i mniej rekreacyjnymi wyczynami.
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Eskapada » śr maja 25, 2011 7:34 pm

unosisz się nie wiedzieć po co i czemu, atakujesz mnie jakby ci coś złego napisał i był dla Ciebie nie miły ale na pytania nie odpowiadasz

:)3
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: polaff » śr maja 25, 2011 7:46 pm

Eskapada pisze:unosisz się nie wiedzieć po co i czemu, atakujesz mnie jakby ci coś złego napisał i był dla Ciebie nie miły ale na pytania nie odpowiadasz

:)3
nie unoszę się, ale przeszkadza mi to, że po raz kolejny nie chcesz zaakceptować tego, że komuś pasuje inne niż Twoje rozwiązanie.

Znam @Bilans'a i wiem, że mamy podobne oczekiwania od auta, nie mierzę go swoją miarą, ani nie sugeruję mu by koniecznie zakładał to co ja, ale u mnie te amory się sprawdzają.

Może przyznał bym Ci rację jak bym spróbował proponowanych przez Ciebie części, ale puki co jestem przekonany do tego że lublin jest ok.

A do Ciebie nic nie mam.
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Eskapada » śr maja 25, 2011 7:58 pm

polaff pisze:
Eskapada pisze:unosisz się nie wiedzieć po co i czemu, atakujesz mnie jakby ci coś złego napisał i był dla Ciebie nie miły ale na pytania nie odpowiadasz

:)3
nie unoszę się, ale przeszkadza mi to, że po raz kolejny nie chcesz zaakceptować tego, że komuś pasuje inne niż Twoje rozwiązanie.

.
Po pierwsze zacytuj mnie, w którym miejscu napisałem że czegoś nie akceptuje !! ?? Bo wydaje mi się, że napisałem że dobrym rozwiązaniem jest kilka markowych dedykowanych produktów. Napisałem również że można zamontować po taniości amory od ciężarówki lub motać TANIE amory Terrafirmy. Napisałem również , że amory od Lublina mogą dobrze tłumic bo masa nieresorowana Lublina i Pajero jest podobna więc czego według Ciebie nie akceptuje ??

I Mariobors i ja pytaliśmy jak te amory wyrabiają bo każdemu z nas wydaja się za krótkie ?? Dalej nie wiem co znaczy wyższe resory i wieszaki wyższe od czego ??
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: polaff » śr maja 25, 2011 8:18 pm

Eskapada pisze:
polaff pisze:
Eskapada pisze:unosisz się nie wiedzieć po co i czemu, atakujesz mnie jakby ci coś złego napisał i był dla Ciebie nie miły ale na pytania nie odpowiadasz

:)3
nie unoszę się, ale przeszkadza mi to, że po raz kolejny nie chcesz zaakceptować tego, że komuś pasuje inne niż Twoje rozwiązanie.

.
Po pierwsze zacytuj mnie, w którym miejscu napisałem że czegoś nie akceptuje !! ?? Bo wydaje mi się, że napisałem że dobrym rozwiązaniem jest kilka markowych dedykowanych produktów. Napisałem również że można zamontować po taniości amory od ciężarówki lub motać TANIE amory Terrafirmy. Napisałem również , że amory od Lublina mogą dobrze tłumic bo masa nieresorowana Lublina i Pajero jest podobna więc czego według Ciebie nie akceptuje ??

I Mariobors i ja pytaliśmy jak te amory wyrabiają bo każdemu z nas wydaja się za krótkie ?? Dalej nie wiem co znaczy wyższe resory i wieszaki wyższe od czego ??
wieszaki:
Obrazek

a resorów co prawda nie mierzyłem ale po zmontowaniu wizualnie jest większy odstęp między kołem a nadkolem nawet na '33
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Eskapada » śr maja 25, 2011 8:34 pm

+30mm uzyskałeś na samych wieszakach ale resorów nie mierzyłeś. Zdajesz sobie sprawę, że Twój lift może być teoretyczny i że tylko i wyłącznie doprowadziłeś zawieszenie do wysokości zawieszenia w fabrycznym aucie ??

Ten problem może dotyczyć również @ bilans
bilans pisze:pajero 1 (resorak) tył amortyzatory siakie zakładać ??????
autko po lifcie 2'' + oponki 33'' resory zrobione
Po jakim lifcie jest to auto ?? 2 cale do góry od jakich wartości ??
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: polaff » śr maja 25, 2011 8:53 pm

Eskapada pisze:+30mm uzyskałeś na samych wieszakach ale resorów nie mierzyłeś. Zdajesz sobie sprawę, że Twój lift może być teoretyczny i że tylko i wyłącznie doprowadziłeś zawieszenie do wysokości zawieszenia w fabrycznym aucie ??

Ten problem może dotyczyć również @ bilans
bilans pisze:pajero 1 (resorak) tył amortyzatory siakie zakładać ??????
autko po lifcie 2'' + oponki 33'' resory zrobione
Po jakim lifcie jest to auto ?? 2 cale do góry od jakich wartości ??

więc nie sprzeczajmy sie o pierdoły bo obaj możemy miec rację.

Ja w każdym razie nie jestem przekonany do markowych rozwiązań współczesnych tachnologii - dlatego kupiłem sobie starego galanta do pracy mając nowego plaskacza.
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

grzeslaw
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: ndz paź 10, 2010 12:08 am
Lokalizacja: okolice Leszna

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: grzeslaw » śr maja 25, 2011 10:30 pm

:)
Galloper 2.5 , 99.r Silnik 4d56.

grzeslaw
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: ndz paź 10, 2010 12:08 am
Lokalizacja: okolice Leszna

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: grzeslaw » śr maja 25, 2011 10:41 pm

Eskapada pisze:
grzeslaw pisze:Masz na myśli tylko pasek czy również wałki balansowe,bo z wałkami jak się naczytałem jest od cholery roboty, chyba że można je zostawić .
Ale czy zostawienie ich nie narobi jakiegoś bałaganu.
Choliba za dużo niewiadomych sam niewiem co myśleć ale dzięki ci Kajen :D
Pozdrawiam.
zdemontowanie wałka balansowego spowoduje że będziesz miał dwie dziury o średnicy około 30mm w bloku silnika. Jak wiadomo ciecze w tym również olej silnikowy jak ma możliwość to wypływa przez każdy otwór. No chyba że Twój motor nie jest smarowny olejem to usuń owe wałki.

:)21
grzeslaw pisze:Witam Panowie . Mam problem z paskiem od balansów,pierwszy zerwał mi się jakiś miesiąc temu i rozwalił rozrząd .
Głowice zrobiłem paski i rolki nowe zakupilem, wszystko zmontowałem ,
i było by wszystko pięknie, gdyby nie fakt że coś mi zaczeło autko dziwnie pracować, więc zajrzałem do pasków rozrządu i okazało się że ten od balansów jest od zewnątrz zmielony i zostało go tylko centymetr.
Wygłąda niby wszysko dobrze ale od czegoś go zmieliło i niewiem co mogło być tego przyczyną .
/
Przyczyną jest hoojowy montaż. Faktem jest, że pasek od wałków balansowych nie lubi gdy się przekracza zakładane przez producenta 60 tys. km ( dla tego sugeruje wymieniać rozrząd co 50 tys ) nie mniej jednak prawidłowo złożony na dobrych częściach rozrząd nie ma prawa strzelić.

Na rozrządzie zwłaszcza w 4D56 nie można kutwić trzeba to robić na częściach sprawdzonych , markowych i najlepiej dać do dobrego warsztatu i poprosić o fakturę z wyszczególnianiem wymienionych części i przeprowadzonych prac, dopisać datę stan licznika. Zaoszczędziłeś na robicie 400zł może 600 zł i masz problem.

:roll:
Może żle to napisałem że to ja osobiście zrobiłem, mam 50 dych na karku i nie za bardzo mam czas aby grzebać w aucie. Robił to mechanik w ponoć dobrym warsztacie a na zrobienie tego wszystkiego pieniędzy nie żałowałem.
Cały zabieg kosztował mnie ponad 3000,zł i teraz próbuje dojść co jest nie tak.
Bo jak to w życiu bywa pan z warsztatu twierdzi, że on wszystko dobrze, i że przyczyna leży napewno gdzie indziej.
Pozdrawiam. :)
Galloper 2.5 , 99.r Silnik 4d56.

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: polaff » śr maja 25, 2011 10:58 pm

grzeslaw pisze:mam 50 dych na karku
:o :o :o :)2
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

ppxt
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 95
Rejestracja: sob lut 26, 2011 11:15 pm
Lokalizacja: zagranica

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: ppxt » czw maja 26, 2011 2:42 am

siema. skad jestes? moglbym rzucic okiem na tem twoj silnik, poniewaz robie na codzien przy tych autach.

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Eskapada » czw maja 26, 2011 5:46 am

grzeslaw pisze: Może żle to napisałem że to ja osobiście zrobiłem, mam 50 dych na karku i nie za bardzo mam czas aby grzebać w aucie. Robił to mechanik w ponoć dobrym warsztacie a na zrobienie tego wszystkiego pieniędzy nie żałowałem.
Cały zabieg kosztował mnie ponad 3000,zł i teraz próbuje dojść co jest nie tak.
Bo jak to w życiu bywa pan z warsztatu twierdzi, że on wszystko dobrze, i że przyczyna leży na pewno gdzie indziej.
Pozdrawiam. :)
Aktualnie masz uszkodzony mechanicznie pasek -wyraźnie coś go niszczy, o coś ten pasek obciera.

trzy pytania:

w jakim stanie był pasek po ostatnim uszkodzeniu rozrządu ?? czy również był wytarty z jednej strony ??
w jakim stanie był pasek ( paski ) przed feralną wymianą rozrządu - czy paski były całe ?? czy również miały uszkodzenia mechaniczne ??
jakiej firmy masz te paski ?? podaj mi rocznik auta oraz oznaczenie kodowe na pasku !!

( być może pasek został źle dobrany bo w tych autach występują dwa typy pasków o takiej samej długości, szerokości liczbie zębów ale nieznacznie różniących się kształtem, rzeźbą ząbków na pasku. Teoria mi się wydaje lekko naciągana to Mitsubishi rozróżnia dwa typu pasków a z reguły w Galloperze stosowano pasek jak w Pajero 2.5 TD po 1994 roku nie mniej jednak pomyłka jest bardzo prawdopodobna bo dwa miesiące temu kolega w Intercarsie sprzedał mi paski nie pasujące rzeźbą zębów do zębatek w rozrządzie Gallopera )
grzeslaw pisze:

Bo jak to w życiu bywa pan z warsztatu twierdzi, że on wszystko dobrze, i że przyczyna leży na pewno gdzie indziej.
Pozdrawiam. :)


Nie znam odpowiedzi na powyższe pytania ale skoro jest takim dobrym mechanikiem to niech zdiagnozuje co jest przyczyną stanu paska od wałów balansowych, o co obciera pasek ??
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

ppxt
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 95
Rejestracja: sob lut 26, 2011 11:15 pm
Lokalizacja: zagranica

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: ppxt » czw maja 26, 2011 10:36 am

w galloperze pasek ma zeby polokragle. nie zalozysz tam paska trapezowego bo po prostu spadnie z kolek.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość