Most PII tył różnice

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Re: Most PII tył różnice

Post autor: Przemy » pt lip 08, 2011 12:58 pm

Gdyby ktoś miał kiedyś problemy z doborem półosi do tylnego mostu to oto foto i przybliżone wymiary.
Są to półosie z mostu z blokadą 8" (mała główka, 10 śrub) oraz 9" (duża główka 12 śrub)

Na foto są lewe półosie. ( 1 i 2 od lewej)

Obrazek

Obrazek
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Re: Most PII tył różnice

Post autor: Przemy » ndz lip 24, 2011 7:01 pm

Tylny most poza tym wszystkim co było opisane różni się także flaszą do przykręcania wału. Analogicznie małą główka małą flasza i na odwrót. Pamiętajcie o tym przy doborze wału.
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: Most PII tył różnice

Post autor: Kajen » pn lip 25, 2011 4:47 am

Rozwiązaniem tego problemu moze byc flansza z mostu od l200, ktora ma osiem otworow i pasuje chyba do wszystkiego. Jest tez wyzsza od "normalnej" flanszy o centymetr czy dwa...

piotr11
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 55
Rejestracja: pn gru 31, 2007 2:17 pm
Lokalizacja: wielkopolskie

Re: Most PII tył różnice

Post autor: piotr11 » wt sie 09, 2011 5:12 pm

Koledzy,a czy flansze wału od mostu z dużą główką można założyć do mostu z małą główką?

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Re: Most PII tył różnice

Post autor: Przemy » wt sie 09, 2011 8:52 pm

piotr11 pisze:Koledzy,a czy flansze wału od mostu z dużą główką można założyć do mostu z małą główką?

nie można. inne średnice.
Do tego mała ma inne dziury do wały aniżeli duża.
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Most PII tył różnice

Post autor: Eskapada » śr sie 10, 2011 6:44 am

Swoją drogą to mamy plan z kumplem zrobić z tylnego mostu przedni z blokadą

:lol:
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: Most PII tył różnice

Post autor: Kajen » śr sie 10, 2011 6:56 pm

Nie tylko Ty masz taki plan :) Silnik trzeba bedzie dzwignąc ;)

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Most PII tył różnice

Post autor: Eskapada » czw sie 11, 2011 6:16 am

Kajen pisze:Nie tylko Ty masz taki plan :) Silnik trzeba bedzie dzwignąc ;)
Raczej opuścić most - tak jak to robią koledzy od Suzuki Vitra lub Tajwańczycy w swoich liftach +5cali

:wink:
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: Most PII tył różnice

Post autor: rudypajero.koszalin » czw sie 11, 2011 7:28 am

A czy to się opłaca? Porzeźbić zawsze fajnie, ale istnieje jeszcze taka firma ARB... oni już przeszli tą drogę :wink:
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
codec
 
 
Posty: 105
Rejestracja: ndz sie 29, 2010 4:06 pm
Lokalizacja: Darłowo
Kontaktowanie:

Re: Most PII tył różnice

Post autor: codec » pt wrz 30, 2011 1:52 am

może lamerskie pytanie, ale jak zdemontować tulejkę zabezpieczjącą łożysko w tylnej półosi? do tej pory brałem całość z piastą i przekręcałem :roll: dokładnie się jeszcze tej tulejce nie przyglądałem, ale warto wcześniej zapytać
Seaside Customs Garage --> seasidecustomsgarage.com
Mój blog --> seasidecustoms.blogspot.com

Awatar użytkownika
Qbartx
Posty: 1672
Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
Lokalizacja: Konstancin

Re: Most PII tył różnice

Post autor: Qbartx » sob paź 15, 2011 8:56 pm

To tak dopisze tylko, glowka l200 po 2006 z blokada pasuje do dyfra bez blokady, zamieni trzeba tylko polosie lewa na prawa. Tak na oko, musi ktos dokladnie zmierzyc. Jakby co mam namiar na caly most po taniosci.
Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: Most PII tył różnice

Post autor: Kajen » ndz paź 16, 2011 4:12 am

Ja p.ierdole :/

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: Most PII tył różnice

Post autor: Kajen » ndz paź 16, 2011 9:54 am

codec pisze:może lamerskie pytanie, ale jak zdemontować tulejkę zabezpieczjącą łożysko w tylnej półosi? do tej pory brałem całość z piastą i przekręcałem :roll: dokładnie się jeszcze tej tulejce nie przyglądałem, ale warto wcześniej zapytać
Pierwszy post tego tematu :

http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f= ... it=blokada

Tak, tez się zdziwiłem, i uwierz mi, trzeba ciąć bo inaczej nie zlezie bez uszkodzenia innych elementów piasty.

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: Most PII tył różnice

Post autor: Kajen » śr sie 07, 2013 9:41 pm

Elaboratu ciąg dalszy a ja nadal bez blokady :) Ktoś chce coś wiedzieć ? Mam na stanie bebechy 4.875 z blokadą lub bez, 4.625 z lsd, konfiguracji mnóstwo :P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość