pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Moderator: Kosiarz
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Ja go wywałiłem po przebojach na A4... Teraz klekła mi skrzynia, tego karwa jeszcze nie było... I przesiadłem sie tymczasowo do plaskiego...
A tak btw, polaff, chciałbym wrzucic automata z reduktorem ss, są jakies knify o ktorych warto wiedziec ?
A tak btw, polaff, chciałbym wrzucic automata z reduktorem ss, są jakies knify o ktorych warto wiedziec ?
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Dobierając most na przód zwróćcie uwagę na długość wału. Ja nie popatrzyłem i teraz mam za długi o 2cm.... (główki mostów są różnej długości)
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją
[J. Piłsudski].
gg1196424
[J. Piłsudski].
gg1196424
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Kajen pisze:Ja go wywałiłem po przebojach na A4... Teraz klekła mi skrzynia, tego karwa jeszcze nie było... I przesiadłem sie tymczasowo do plaskiego...
A tak btw, polaff, chciałbym wrzucic automata z reduktorem ss, są jakies knify o ktorych warto wiedziec ?
ja mam reduktora ES i jedyne co musialem kombinować oprþócz grtów od dawcy to przerobienie wała na tyła bo długość była wieksza niz potrzeba, ale to koszt 250 netto i ok 24h...
pewnie da się taniej i szybciej jak się znajomości ma...
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
- ludekczarnorzek
- jestem tu nowy...
- Posty: 66
- Rejestracja: śr sie 18, 2010 8:56 pm
- Lokalizacja: Czarnorzeki
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Witam
Mam szybkie pytanko , Czy w pajero 1 long występowały elektryczne szyby oryginalnie ? jeśli tak to czy moge zamontować je na zasadzie P&P? jakie elementy są potrzebne , ewentualnie jaki koszt ?
Z góry dziękuje
Pozdrawiam Damian W.

Z góry dziękuje
Pozdrawiam Damian W.
Pajero '88 2.5 4d56 General MT grabber 31x10,5 15"
" Nikt nie jest Doskonały "
" Nikt nie jest Doskonały "
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
tak, występują w angolach, ale drzwi się trochę różnią, bo mocowania silników są inne niż w korbkach, instalacja właściwie jest do zamontowania, wymienić trzeba też boczki drzwi, możesz kupić cały komplet u Tomka Domagalskiego w Książkach, który handluje na alledrogoludekczarnorzek pisze:WitamMam szybkie pytanko , Czy w pajero 1 long występowały elektryczne szyby oryginalnie ? jeśli tak to czy moge zamontować je na zasadzie P&P? jakie elementy są potrzebne , ewentualnie jaki koszt ?
Z góry dziękuje
Pozdrawiam Damian W.
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
- ludekczarnorzek
- jestem tu nowy...
- Posty: 66
- Rejestracja: śr sie 18, 2010 8:56 pm
- Lokalizacja: Czarnorzeki
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Dzięki
jaki to koszt ? gdzie tego pana można znaleźć ? nik na allegro albo nr kontakt na priv 


Pajero '88 2.5 4d56 General MT grabber 31x10,5 15"
" Nikt nie jest Doskonały "
" Nikt nie jest Doskonały "
- PAJERO Driver
- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Witam Kolegów
Mam takie pytanie... Po zamontowaniu manualnych sprzęgów w P-II tak całkiem przypadkowo chwyciłem za przegub i co się okazało ze mogę go nieco wysuwać." nie siedzi tam na stałe tylko jest ruchomy.... Czy jak wymienili mi z Auto na Manual to czasem nie zapomnieli zapiąć spinki która tam była wraz z Auto...
Pozdrawiam
Damian

Mam takie pytanie... Po zamontowaniu manualnych sprzęgów w P-II tak całkiem przypadkowo chwyciłem za przegub i co się okazało ze mogę go nieco wysuwać." nie siedzi tam na stałe tylko jest ruchomy.... Czy jak wymienili mi z Auto na Manual to czasem nie zapomnieli zapiąć spinki która tam była wraz z Auto...


Pozdrawiam
Damian
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
GG: 4883455
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
W PII półoski (przeguby) są zabezpieczane pierścieniem pod tym pierścieniem są także podkładki którymi kasujesz luz.
Jeśli półoś będzie wychodziła za dużo to nie będzie Ci trzymało uszczelnienie i poleci zaraz łożysko podporowe półosi.
Jeśli półoś będzie wychodziła za dużo to nie będzie Ci trzymało uszczelnienie i poleci zaraz łożysko podporowe półosi.
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją
[J. Piłsudski].
gg1196424
[J. Piłsudski].
gg1196424
- PAJERO Driver
- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Przemy pisze:W PII półoski (przeguby) są zabezpieczane pierścieniem pod tym pierścieniem są także podkładki którymi kasujesz luz.
Jeśli półoś będzie wychodziła za dużo to nie będzie Ci trzymało uszczelnienie i poleci zaraz łożysko podporowe półosi.
No przyznam się ze jak chwytam to mogę na tyle wysunąć ze palca idzie wsadzić...

Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
GG: 4883455
- ludekczarnorzek
- jestem tu nowy...
- Posty: 66
- Rejestracja: śr sie 18, 2010 8:56 pm
- Lokalizacja: Czarnorzeki
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
witam . ostatnio pojawił się u mnie w miśku ( '88 long 2,5 td) problem , a mianowicie objawia się tym że na wolnych obrotach zapalają się te same kontrolki co przy włączeniu zapłonu i uruchamiają się świece . wskaźnik ładowania praktycznie go nie pokazuje, max pojawiło się 12 , moje pytanie brzmi czy coś szlak trafił , może szczotki padły w alternatorze ? dodam jeszce że pojawiło się to jakąś godzinę po wożeniu się po lesie i rzeczce . może coś zamokło ? może mieliście taki problem ? jeśli jest to opisane gdzieś na forum to proszę o link bo nie dałem rady nic takiego znaleźć .
Pozdrawiam Damian W.
Pozdrawiam Damian W.
Pajero '88 2.5 4d56 General MT grabber 31x10,5 15"
" Nikt nie jest Doskonały "
" Nikt nie jest Doskonały "
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
pewnie było ale nie mogę znaleźć...
Po przekręceniu kluczyka nie zapalają się kontrolki :ładowania wody w ON i świec, kolejny objaw to brak ładowania - gdzie szukać problemu?
kolejny problem to grzanie się silnika - podczas jazdy z prędkością około 80 - 90km/h wskazówka jest na 3/4 skali. Silnik się nie gotuje, ale temperatura jest podwyższona. Chłodnica była myta z zewnątrz więc powinna być w miarę wydajna...
Dodam tylko, że problemy pojawiły się po upalaniu na zamkniętym torze gdzie było kilka dość grząskich gliniastych odcinków...
Po przekręceniu kluczyka nie zapalają się kontrolki :ładowania wody w ON i świec, kolejny objaw to brak ładowania - gdzie szukać problemu?
kolejny problem to grzanie się silnika - podczas jazdy z prędkością około 80 - 90km/h wskazówka jest na 3/4 skali. Silnik się nie gotuje, ale temperatura jest podwyższona. Chłodnica była myta z zewnątrz więc powinna być w miarę wydajna...
Dodam tylko, że problemy pojawiły się po upalaniu na zamkniętym torze gdzie było kilka dość grząskich gliniastych odcinków...
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
W alternatorze szukaj, a znajdzieszpolaff pisze:, kolejny objaw to brak ładowania - gdzie szukać problemu?....
Dodam tylko, że problemy pojawiły się po upalaniu na zamkniętym torze gdzie było kilka dość grząskich gliniastych odcinków...

Pajero 2,5TD 86r. GG 649597
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
polaff pisze:pewnie było ale nie mogę znaleźć...
Po przekręceniu kluczyka nie zapalają się kontrolki :ładowania wody w ON i świec, kolejny objaw to brak ładowania - gdzie szukać problemu?
kolejny problem to grzanie się silnika - podczas jazdy z prędkością około 80 - 90km/h wskazówka jest na 3/4 skali. Silnik się nie gotuje, ale temperatura jest podwyższona. Chłodnica była myta z zewnątrz więc powinna być w miarę wydajna...
Dodam tylko, że problemy pojawiły się po upalaniu na zamkniętym torze gdzie było kilka dość grząskich gliniastych odcinków...
najprawdopodobniej dalej masz zawalona chłodnicę. wymyj ją dobrze. Albo wiatrak może Ci sie nie załączać.
A brak kontrolek to jak kolega napisał wina alternatora. Jeśli stało sie to po jeździe w błocie i masz alternator w oryginalnym miejscu to na 100% jego wina.
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją
[J. Piłsudski].
gg1196424
[J. Piłsudski].
gg1196424
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Przemy pisze:polaff pisze:pewnie było ale nie mogę znaleźć...
Po przekręceniu kluczyka nie zapalają się kontrolki :ładowania wody w ON i świec, kolejny objaw to brak ładowania - gdzie szukać problemu?
kolejny problem to grzanie się silnika - podczas jazdy z prędkością około 80 - 90km/h wskazówka jest na 3/4 skali. Silnik się nie gotuje, ale temperatura jest podwyższona. Chłodnica była myta z zewnątrz więc powinna być w miarę wydajna...
Dodam tylko, że problemy pojawiły się po upalaniu na zamkniętym torze gdzie było kilka dość grząskich gliniastych odcinków...
najprawdopodobniej dalej masz zawalona chłodnicę. wymyj ją dobrze. Albo wiatrak może Ci sie nie załączać.
A brak kontrolek to jak kolega napisał wina alternatora. Jeśli stało sie to po jeździe w błocie i masz alternator w oryginalnym miejscu to na 100% jego wina.
dziękiu za podpowiedzi. wychodzi na to, że muszę się zastosować do rad.

Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Witam, krótka piłka, padła mi tarcza sprzęgłowa a przy okazji naprawy chcę wymienić olej w skrzyni i reduktorze... Moje pytanie brzmi, jaki olej do skrzyni w L200 97' 2,5 TDI?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Normalny przekładniowy Hipol 75W90 GL5_Bart pisze:Witam, krótka piłka, padła mi tarcza sprzęgłowa a przy okazji naprawy chcę wymienić olej w skrzyni i reduktorze... Moje pytanie brzmi, jaki olej do skrzyni w L200 97' 2,5 TDI?
Pozdrawiam
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Eska dojebałeś do pieca, do skrzyni ma być GL-4 a nie GL-5, olej gl-5 to do mostów, ew. olej który ma GL-4 i GL-5 tzw. multiEskapada pisze:Normalny przekładniowy Hipol 75W90 GL5_Bart pisze:Witam, krótka piłka, padła mi tarcza sprzęgłowa a przy okazji naprawy chcę wymienić olej w skrzyni i reduktorze... Moje pytanie brzmi, jaki olej do skrzyni w L200 97' 2,5 TDI?
Pozdrawiam
pojeździj dłużej na GL-5 to polecą synchronizatory
Czwarte serce 

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
jasne, jasne to tak jak z teorią, że starych motorów nie leje się olejów półsyntetycznych a w skrzyniach biegów się ojeju nie wymieniagebels pisze:Eska dojebałeś do pieca, do skrzyni ma być GL-4 a nie GL-5, olej gl-5 to do mostów, ew. olej który ma GL-4 i GL-5 tzw. multiEskapada pisze:Normalny przekładniowy Hipol 75W90 GL5_Bart pisze:Witam, krótka piłka, padła mi tarcza sprzęgłowa a przy okazji naprawy chcę wymienić olej w skrzyni i reduktorze... Moje pytanie brzmi, jaki olej do skrzyni w L200 97' 2,5 TDI?
Pozdrawiam
pojeździj dłużej na GL-5 to polecą synchronizatory

Moje auto przez 7 lat jeździło na 75W90 GL5 i jedne co się w nim nie zepsuło to skrzynia biegów.
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Eskapada pisze:jasne, jasne to tak jak z teorią, że starych motorów nie leje się olejów półsyntetycznych a w skrzyniach biegów się ojeju nie wymienia![]()
Moje auto przez 7 lat jeździło na 75W90 GL5 i jedne co się w nim nie zepsuło to skrzynia biegów.
Eska to tylko potwierdza to że skrzynie w miśku trudne do zabicia

a skoro twierdzisz że to bujda



Czwarte serce 

- ludekczarnorzek
- jestem tu nowy...
- Posty: 66
- Rejestracja: śr sie 18, 2010 8:56 pm
- Lokalizacja: Czarnorzeki
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Alternator faktycznie był zaj...ny ale dałem do naprawy i zapłaciłem 85 zł więc jest ok
Pozdrawiam

Pajero '88 2.5 4d56 General MT grabber 31x10,5 15"
" Nikt nie jest Doskonały "
" Nikt nie jest Doskonały "
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
To teraz przenieś go nad silnik i zapomnisz o kłopocie na wiekiludekczarnorzek pisze:Alternator faktycznie był zaj...ny ale dałem do naprawy i zapłaciłem 85 zł więc jest okPozdrawiam

Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Choc niekoniecznieKabal pisze:To teraz przenieś go nad silnik i zapomnisz o kłopocie na wiekiludekczarnorzek pisze:Alternator faktycznie był zaj...ny ale dałem do naprawy i zapłaciłem 85 zł więc jest okPozdrawiam

- ludekczarnorzek
- jestem tu nowy...
- Posty: 66
- Rejestracja: śr sie 18, 2010 8:56 pm
- Lokalizacja: Czarnorzeki
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Pomysle nad ta opcja jak przetrwa tygodniowy wyjazd w bieszczady 

Pajero '88 2.5 4d56 General MT grabber 31x10,5 15"
" Nikt nie jest Doskonały "
" Nikt nie jest Doskonały "
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Mój przetrwał taki tygodniowy wyjazd w Bieszczady! A czasami woda była,że hej 

Mitasubiszi Pajoro I 3D,2.5TDI, LSD,90r
Junak M07,Husqvarna WR250 YNO JAZDA
Junak M07,Husqvarna WR250 YNO JAZDA

- ludekczarnorzek
- jestem tu nowy...
- Posty: 66
- Rejestracja: śr sie 18, 2010 8:56 pm
- Lokalizacja: Czarnorzeki
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Zabaczę czy ja przetrwamBlues_M07 pisze:Mój przetrwał taki tygodniowy wyjazd w Bieszczady! A czasami woda była,że hej


Pajero '88 2.5 4d56 General MT grabber 31x10,5 15"
" Nikt nie jest Doskonały "
" Nikt nie jest Doskonały "
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości