

No ale koszty tego lub tego wachały się w garnicach 10.000 zł - bez sensu






Moderator: Mroczny
A jak się mogła "skończyć" - wytarła się, pękła, odleciała ?boris.blank pisze:Jak śmierdzi takim kwaśnym zapachem oleju a nie typowym smażonym silnikowym to znaczy, że padło odpowietrzenie skrzyni redukcyjnej ew. skończyła się górna guma ochronna na lewarku zmiany rodzaju napędu i wali gazami odpowietrzenia do kabiny.
IKAR pisze:Jakby kto był ciekawy to już wiem co mi tak capało ! Ano to był AKUMLATORTak, tak dostawał taki prąd (17,5 v) że się gotował. Wymiana regulatora nic nie dała - był dobry. Jutro więc będą rozbierać alternator i wymieniać diody. Więcej dziś nie jerzdże bo ponoć może to się skończyć wybuchem akumlatorka
Trza być twardym, ale w rozmowie z gazownikiem.biloowa pisze:nord pisze:IKAR pisze:No też mi pali w terenie i w mieście 29-30. A na trasie około 25.![]()
Ja to bym się załamał......
Trza być twardym a nie mientkim![]()
![]()
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości