Jak przerobić kanały w głowicy 300D Mercedec....?

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Dzieżok
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: śr paź 19, 2005 4:52 pm

Jak przerobić kanały w głowicy 300D Mercedec....?

Post autor: Dzieżok » śr paź 19, 2005 5:06 pm

Mam na stole przed komputerem głowice z silnika mercedesa 123, potocznie znanego jako beczka, głowica na pięć cylindrów, ale to już nie takie istotne...

Po wielotygodniowych walkach z kanałami (rozwiercanie i polerowanie) i kilkukrotnych pomiarach, stwierdziłem że spokojnie wejdą większe o ok trzey lub cztery milimetry większe zawory...

A pytania brzmią następująco...

Czy ktoś to jużrobił...?

Gdzie wniedalekiej odległości od Gliwic jest dobry frezarz, który jak usłyszy o co chodzi to mnie nie wyśmieje, tylko potakująco kiwnie głową?

Z góry dziękuję za odpowiedzi, a jeżeli temat się powtórzył, to z góry przepraszam za ponowne mataczenie... :D

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » śr paź 19, 2005 5:30 pm

Jesli chcesz to moge cie poratowac dobrym szlifierzem ale w Mikolowie.

http://www.jurgal.com.pl/pl/index.php

ja wszystkie silniki i glowice do niego woze :)2 , zreszta Uchman to juz tradycja :lol:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » śr paź 19, 2005 11:59 pm

:o :o Na hamownię pójdzie?
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
Ml_Kruszka18
Posty: 315
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
Lokalizacja: Kaszuby

Post autor: Ml_Kruszka18 » czw paź 20, 2005 6:26 am

Vandall sprawdzales swojego na hamowni ??
4x4 Full Gass Kaszuby
była 300 Potęga Diesla :) teraz obserwator

Mikołaj
 
 
Posty: 1499
Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Opole

Post autor: Mikołaj » czw paź 20, 2005 7:18 am

Z doświadczenia wiem że takie przeróbki nie mają sensu...
Kupę zachodu i wydanej kasy, a efekt mizerny lub nawet ujemny. Zakłócenia przepływu powietrza, brak obliczeń, żle dobrana mieszanka i efekt - klapa.
Lepiej dołóż turbinę z beczki. Co prawda skróci to żywot silnika ale efekt będzie widoczny. Przy cenie silnika z beczki taka operacja ma sens. Sprawdzone....
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8 :wink:

Dzieżok
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: śr paź 19, 2005 4:52 pm

Post autor: Dzieżok » czw paź 20, 2005 7:40 am

Nie sprawdzałem na hamowni i nie bede sprawdzał, szukam rozwiązania na większego buta, a, że mam rozebrany motorek i leży na stole to sie tak zastanawiam, mam nareazie wypolerowane kanały i zostało mi planowanie, i właśnie takiej opini mi potrzeba było. :)2

Mikołaj, czy w takiem razie, turbina z 300DT pasuje do 300D bez przeróbek, czy trzeba tam coś podziałać,

I czy ma ktoś pojęcie o kosztach tekiej turbiny i ewentualnych przeróbek.

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » czw paź 20, 2005 8:21 am

Turbine powinien miec Wojtek w pystkowicach
a sprawe turbo to tez mozesz z nim obgadac , lub skocz do jarosza od kiedys mocno przerabial 300d :)21 co sie czasami fajnie konczylo.

Mikołaj
 
 
Posty: 1499
Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Opole

Post autor: Mikołaj » czw paź 20, 2005 9:07 am

szukaj kontaktu z "robur zmota" czy "zmota robur" jakoś tak....
zrobili taki numer i działa całkiem całkiem......
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8 :wink:

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » czw paź 20, 2005 9:59 am

Mikołaj pisze:szukaj kontaktu z "robur zmota" czy "zmota robur" jakoś tak....
zrobili taki numer i działa całkiem całkiem......
raczej Tadek ze ZMOTY - on zapodal turbine
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » czw paź 20, 2005 10:02 am

a dokladniej Grzesiu do Gelendy .
ostatnio mowili ze im to szczezlo.
Dluugo myslalem nad turbina do mojego 290 d ( G)
jednak koszty sa duze ...za duze.

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » czw paź 20, 2005 10:03 am

Mikołaj pisze:Z doświadczenia wiem że takie przeróbki nie mają sensu...
...Kupę zachodu i wydanej kasy....
no z 600zl to mu policza u Uchmana :)21
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » czw paź 20, 2005 10:04 am

Drako pisze:a dokladniej Grzesiu do Gelendy .
ostatnio mowili ze im to szczezlo.
Dluugo myslalem nad turbina do mojego 290 d ( G)
jednak koszty sa duze ...za duze.
prezes tez dokladal turbine :o

kurde ja juz za nimi nie nadazam :lol:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Ml_Kruszka18
Posty: 315
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
Lokalizacja: Kaszuby

Post autor: Ml_Kruszka18 » czw paź 20, 2005 10:42 am

myslal ktos o turbinie do 3.0D z beczki od vw corrado?? w silnikach G60 to te turba byly na pasku, jak to by sie moglo spisywac ??
4x4 Full Gass Kaszuby
była 300 Potęga Diesla :) teraz obserwator

Awatar użytkownika
motokogut
 
 
Posty: 263
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem

Post autor: motokogut » czw paź 20, 2005 12:48 pm

Drako pisze:Turbine powinien miec Wojtek w pystkowicach
a sprawe turbo to tez mozesz z nim obgadac , lub skocz do jarosza od kiedys mocno przerabial 300d :)21 co sie czasami fajnie konczylo.
a można jakiś kontakt do tego gościa?? chętnie bym się dołączył do tej przeróbki:) bo też jestm w fazie szukania. narazie nikt mnie nie chce poratować taką turbiną bo podobno żadko spotykana. Więc jeśli ktoś ma kontakt z takim źródłem to będę dźwięczny
no risk, no fun !! :)
uaz 300D

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » czw paź 20, 2005 3:27 pm

Ml_Kruszka18 pisze:myslal ktos o turbinie do 3.0D z beczki od vw corrado?? w silnikach G60 to te turba byly na pasku, jak to by sie moglo spisywac ??
to corrado mial kompresor :lol: dobrze wiedziec :lol: to jest dobra rzecz tak jak w mietkach i taki uklad podobno nie ma tzw turbodziury
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » czw paź 20, 2005 6:38 pm

Ml_Kruszka18 pisze:Vandall sprawdzales swojego na hamowni ??
Nie-korzystam tylko z G-techa.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
Ml_Kruszka18
Posty: 315
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
Lokalizacja: Kaszuby

Post autor: Ml_Kruszka18 » czw paź 20, 2005 7:46 pm

quote]to corrado mial kompresor :lol: dobrze wiedziec :lol: to jest dobra rzecz tak jak w mietkach i taki uklad podobno nie ma tzw turbodziury[/quote]

mial mial w silnikach G60 i na to bylo na pasku :) moze i to rozwiazanie bylo by dobre...
4x4 Full Gass Kaszuby
była 300 Potęga Diesla :) teraz obserwator

Awatar użytkownika
Ml_Kruszka18
Posty: 315
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
Lokalizacja: Kaszuby

Post autor: Ml_Kruszka18 » czw paź 20, 2005 7:47 pm

chyba mi cytat nie wyszedl :oops:
4x4 Full Gass Kaszuby
była 300 Potęga Diesla :) teraz obserwator

Awatar użytkownika
DamianKrosno
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 20
Rejestracja: czw lis 25, 2004 3:53 pm
Lokalizacja: Krosno

Post autor: DamianKrosno » czw paź 20, 2005 10:02 pm

Witam.
Kompresory w VW to porażka. Niska trwałość kosmiczme ceny remontu. Myślałem o takim do mojego Forda Probe, poza tym znaczna część mocy idzie na napęd kompresoora. Jak zawsze coś za coś.
Pozdr.
Trochę przedłużony Uaz, kawałek skróconego Nissana i motorek BMW 2.4 TD ]:-]

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: L80 » czw paź 20, 2005 10:13 pm

hej autor
a ile ty masz koników w tym 300 coś tam
i ile chciał byś mieć ?

Awatar użytkownika
Ml_Kruszka18
Posty: 315
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
Lokalizacja: Kaszuby

Post autor: Ml_Kruszka18 » pt paź 21, 2005 6:12 am

DamianKrosno pisze:Witam.
Kompresory w VW to porażka. Niska trwałość kosmiczme ceny remontu. Myślałem o takim do mojego Forda Probe, poza tym znaczna część mocy idzie na napęd kompresoora. Jak zawsze coś za coś.
Pozdr.
dobrze wiedziec, czyli vw odpada :(
4x4 Full Gass Kaszuby
była 300 Potęga Diesla :) teraz obserwator

Awatar użytkownika
JAREK Ż
Posty: 319
Rejestracja: czw kwie 14, 2005 6:23 pm
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: JAREK Ż » pt paź 21, 2005 1:08 pm

Jeśli VW odpada to Mercedes wkładał kompresory do silników benzynowych 8) Te powinny sie lepiej sprawdzać :wink:

Dzieżok
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: śr paź 19, 2005 4:52 pm

Post autor: Dzieżok » ndz paź 23, 2005 8:23 pm

hej autor
a ile ty masz koników w tym 300 coś tam
i ile chciał byś mieć ?
Mam koło 90 kucyków, to że przed remontem połowa uciekła to jedno, a to ile chciał bym mieć to drugie,

Ile wyjdzie nie wiem na hamownie nie bede jechał tylko po to żeby miał na papierku, ale chciał bym osiągnąć koło 100 do 110, Ile wyjdzie, praktyka pokarze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości