Od czego wciągarka
Moderator: Student
-
-
- Posty: 143
- Rejestracja: ndz paź 16, 2005 8:33 pm
- Lokalizacja: wlkp
Od czego wciągarka
Czy wciągarka od stara 66 tzw mułka bedzie pasować do uaza? Na jakiej zasadzie ona działa. Bodajże mam gdzies taką w garażu myśle ją załozyc
Re: Od czego wciągarka
Działanie wyciągarki jest proste lina się nawija na beben i jużczapla_offroad pisze:Czy wciągarka od stara 66 tzw mułka bedzie pasować do uaza? Na jakiej zasadzie ona działa. Bodajże mam gdzies taką w garażu myśle ją załozyc


-
-
- Posty: 143
- Rejestracja: ndz paź 16, 2005 8:33 pm
- Lokalizacja: wlkp
-
-
- Posty: 143
- Rejestracja: ndz paź 16, 2005 8:33 pm
- Lokalizacja: wlkp
- chiquito83
- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
Jak chcesz ją założyć "jakoś" to przykręć ją gdziekolwiek i będzie Ci tylko wagę zwiększała.czapla_offroad pisze:To jak załoze ją jakoś?
Jak chcesz to zrobić porządnie to:
- poszukaj kogoś kto dorubi CI wyjście mocy z reduktora - przwdopodobnie najdroższa inwestycja,
- odchudź u tokarza bęben - nie potrzebny Ci taki wielki,
- znajdź na aucie dobre miejsce, np. centralnie, będzie działała na przód i na tył.
I po co Ci to ?
LR2 - jej
LR3 - jego
LR3 - jego
Jest jeszcze opcja zeby zamiast dorabiac wyjscie mocy zapodac reduktor od robura 4x4, ktory bywal wyposazony w wyjscie mocy (poszukaj na forum jak Cie to interesuje, bo bylo troche pisane).
Plusy sa nasteopujace:
-reduktor nie do zajechania... szczegolnie ze uaz wazy kilka razy mniej niz zaladowany robur
-koszt calego reduktora to okolo 800 zl (czasem wiecej, czasem mniej), a za dorobienie samego PTO do uaza licza sobie 1000-1500 zl (np w/kolo Otwocka) i podobno nie jest to zbyt solidna konstrukcja- tak slyszalem, sam nie testowalem.
-naprawa rzeczy dorabianych czasem bywa bardzo droga...
Minusy:
-ciężki (ale niewiem jak sie ma do oryginalnego z dolozona przystawka odbioru mocy), ale pewnie troche ciezszy jest
-trzeba dobraciac/przerabiac waly
slabsze przelozenia terenowe
-kombinacje z rozlaczeniem skrzyni z reduktorem, lub wstawianie innej skrzybni (zuk itp..)
Moim zdaniem jezeli chcesz tylko dorzucic wyciagarke rozgladnij sie za PTO do uaza (a raczej za jego dorobieniem), jezeli np chcesz zmienic przy okazji mosty, silnik, skrzynie...
pomysl o roburze.
Ja mam taki reduktorek w garazu, lezy kolo wyciagarki ze stara 660, ale narazie czekaja na lepsze czasy.
Pozdrawiam
Lukasz
Plusy sa nasteopujace:
-reduktor nie do zajechania... szczegolnie ze uaz wazy kilka razy mniej niz zaladowany robur
-koszt calego reduktora to okolo 800 zl (czasem wiecej, czasem mniej), a za dorobienie samego PTO do uaza licza sobie 1000-1500 zl (np w/kolo Otwocka) i podobno nie jest to zbyt solidna konstrukcja- tak slyszalem, sam nie testowalem.
-naprawa rzeczy dorabianych czasem bywa bardzo droga...
Minusy:
-ciężki (ale niewiem jak sie ma do oryginalnego z dolozona przystawka odbioru mocy), ale pewnie troche ciezszy jest
-trzeba dobraciac/przerabiac waly
slabsze przelozenia terenowe
-kombinacje z rozlaczeniem skrzyni z reduktorem, lub wstawianie innej skrzybni (zuk itp..)
Moim zdaniem jezeli chcesz tylko dorzucic wyciagarke rozgladnij sie za PTO do uaza (a raczej za jego dorobieniem), jezeli np chcesz zmienic przy okazji mosty, silnik, skrzynie...

Ja mam taki reduktorek w garazu, lezy kolo wyciagarki ze stara 660, ale narazie czekaja na lepsze czasy.
Pozdrawiam
Lukasz
no to Czapla teraz strzel sobie piwko i zastanow sie ktora opcja ci bardziej odpowiada i do roboty 
a bo bym zapomnial- zawsze ci jeszcze zostaje elektryczna
ona przynajmniej nie narobi tyle strat w samochodzie gdyby ci sie np wajcha od sprzegla w mechaniku zaciela 

a bo bym zapomnial- zawsze ci jeszcze zostaje elektryczna


UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
jakbys mial jakies fotki reduktora od robura zamontowanego w furze, to prosze o fotki na lukaszstel@o2.pl - dla chetnych wrzuce je na moja stronkę
www.uaz469b.republika.pl
pozdrawiam
Lukasz
www.uaz469b.republika.pl
pozdrawiam
Lukasz
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
Robur moze nie glupi pomysl ale ciekaw jestem jak to bedzie z dlugoscia walow w uazie.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
Taa patent jest takie ze musisz sobie obtoczyc gałe. 

WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość