Od czego wciągarka

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

czapla_offroad
 
 
Posty: 143
Rejestracja: ndz paź 16, 2005 8:33 pm
Lokalizacja: wlkp

Od czego wciągarka

Post autor: czapla_offroad » sob paź 22, 2005 10:58 pm

Czy wciągarka od stara 66 tzw mułka bedzie pasować do uaza? Na jakiej zasadzie ona działa. Bodajże mam gdzies taką w garażu myśle ją załozyc

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Re: Od czego wciągarka

Post autor: west » sob paź 22, 2005 11:08 pm

czapla_offroad pisze:Czy wciągarka od stara 66 tzw mułka bedzie pasować do uaza? Na jakiej zasadzie ona działa. Bodajże mam gdzies taką w garażu myśle ją załozyc
Działanie wyciągarki jest proste lina się nawija na beben i już :)21 :lol:

czapla_offroad
 
 
Posty: 143
Rejestracja: ndz paź 16, 2005 8:33 pm
Lokalizacja: wlkp

Post autor: czapla_offroad » sob paź 22, 2005 11:11 pm

Lol... nie o to mi chodziło... Jak działa wciągarka ze stara bo napędzana ona jest chyba jakoś z silnika

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » sob paź 22, 2005 11:12 pm

czapla_offroad pisze:Lol... nie o to mi chodziło... Jak działa wciągarka ze stara bo napędzana ona jest chyba jakoś z silnika
dodatkowe wyjscie mocy z reduktora.. takie jak do tylnego walu tylko obok :lol:
Obrazek

czapla_offroad
 
 
Posty: 143
Rejestracja: ndz paź 16, 2005 8:33 pm
Lokalizacja: wlkp

Post autor: czapla_offroad » sob paź 22, 2005 11:13 pm

To jak załoze ją jakoś? :)

Awatar użytkownika
chiquito83
Posty: 2321
Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
Lokalizacja: Bytów, Gdynia

Post autor: chiquito83 » sob paź 22, 2005 11:13 pm

a teraz idz poczytaj starsze posty :D

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » ndz paź 23, 2005 7:28 am

założyc sie da ale ponoć jest cholernie ciężka... było to juz przerabiane na forum...mam nadzieje ze jeszcze jest :wink: :wink:
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Maq
Posty: 1573
Rejestracja: pt lut 21, 2003 12:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Maq » ndz paź 23, 2005 7:34 am

czapla_offroad pisze:To jak załoze ją jakoś? :)
Jak chcesz ją założyć "jakoś" to przykręć ją gdziekolwiek i będzie Ci tylko wagę zwiększała.

Jak chcesz to zrobić porządnie to:
- poszukaj kogoś kto dorubi CI wyjście mocy z reduktora - przwdopodobnie najdroższa inwestycja,
- odchudź u tokarza bęben - nie potrzebny Ci taki wielki,
- znajdź na aucie dobre miejsce, np. centralnie, będzie działała na przód i na tył.

I po co Ci to ?
LR2 - jej
LR3 - jego

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » ndz paź 23, 2005 9:24 am

w wywal ta cholerna rame z ceownikoe bo ona wazy jeszcze wiecej niz ten bebem :wink:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » ndz paź 23, 2005 8:45 pm

podziel na dwa bębny i będziesz miał dwie w jednym :lol: zobacz posty w
wyciągarkach :)2 o

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » ndz paź 23, 2005 8:48 pm

bedzie pasować :)2

Awatar użytkownika
_CaShu_
Posty: 309
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 10:30 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: _CaShu_ » ndz paź 23, 2005 9:12 pm

Jest jeszcze opcja zeby zamiast dorabiac wyjscie mocy zapodac reduktor od robura 4x4, ktory bywal wyposazony w wyjscie mocy (poszukaj na forum jak Cie to interesuje, bo bylo troche pisane).

Plusy sa nasteopujace:
-reduktor nie do zajechania... szczegolnie ze uaz wazy kilka razy mniej niz zaladowany robur
-koszt calego reduktora to okolo 800 zl (czasem wiecej, czasem mniej), a za dorobienie samego PTO do uaza licza sobie 1000-1500 zl (np w/kolo Otwocka) i podobno nie jest to zbyt solidna konstrukcja- tak slyszalem, sam nie testowalem.
-naprawa rzeczy dorabianych czasem bywa bardzo droga...

Minusy:
-ciężki (ale niewiem jak sie ma do oryginalnego z dolozona przystawka odbioru mocy), ale pewnie troche ciezszy jest
-trzeba dobraciac/przerabiac waly
slabsze przelozenia terenowe
-kombinacje z rozlaczeniem skrzyni z reduktorem, lub wstawianie innej skrzybni (zuk itp..)

Moim zdaniem jezeli chcesz tylko dorzucic wyciagarke rozgladnij sie za PTO do uaza (a raczej za jego dorobieniem), jezeli np chcesz zmienic przy okazji mosty, silnik, skrzynie... :) pomysl o roburze.
Ja mam taki reduktorek w garazu, lezy kolo wyciagarki ze stara 660, ale narazie czekaja na lepsze czasy.

Pozdrawiam
Lukasz

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » ndz paź 23, 2005 9:21 pm

no to Czapla teraz strzel sobie piwko i zastanow sie ktora opcja ci bardziej odpowiada i do roboty :lol:

a bo bym zapomnial- zawsze ci jeszcze zostaje elektryczna :wink: ona przynajmniej nie narobi tyle strat w samochodzie gdyby ci sie np wajcha od sprzegla w mechaniku zaciela :)21
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » ndz paź 23, 2005 9:28 pm

dorób pto do uaza ja zmotałem sam z kilku zębatek i wałka ze skrzyń biegów i reduktora uaza :)2 i oczywiście tokarz był pomocny :)21

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » ndz paź 23, 2005 9:45 pm

ja wybrałem opcje - robur - wały też od robura... jeszcze nie wiem jak jezdzi ale już niebawem :)21
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

Awatar użytkownika
_CaShu_
Posty: 309
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 10:30 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: _CaShu_ » ndz paź 23, 2005 10:10 pm

jakbys mial jakies fotki reduktora od robura zamontowanego w furze, to prosze o fotki na lukaszstel@o2.pl - dla chetnych wrzuce je na moja stronkę
www.uaz469b.republika.pl

pozdrawiam
Lukasz

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » pn paź 24, 2005 8:04 am

zdjęcia są bardzo kiepskie, wysłałem Ci na maila (i to chyba 2 razy :)21 )
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pn paź 24, 2005 9:10 am

Robur moze nie glupi pomysl ale ciekaw jestem jak to bedzie z dlugoscia walow w uazie.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » pn paź 24, 2005 9:14 am

Przód 91, tył 59 - długość to jeszcze pikuś, ale waga...
Obrazek
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

Awatar użytkownika
J.P.K
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: śr paź 20, 2004 10:35 am
Lokalizacja: Wiśniowa City

Post autor: J.P.K » czw lis 03, 2005 7:45 pm

mam pytanie czy orientujecie się jakie przełożenie ma reduktor od robura

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » czw lis 03, 2005 10:53 pm

przełożenia 1:1 i 1:1,8
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » pt lis 04, 2005 10:25 pm

Ma ktoś zdjęcia patentu na "gałki" do reduktora ??
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » sob lis 05, 2005 1:08 pm

Taa patent jest takie ze musisz sobie obtoczyc gałe. :D
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
has01
 
 
Posty: 219
Rejestracja: sob lis 05, 2005 10:01 am
Lokalizacja: Wałbrzych/Poznań

Post autor: has01 » sob lis 05, 2005 5:40 pm

Czy takie coś nada sie do UAZA ??? Niby do 1,5tony
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=70934548

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » sob lis 05, 2005 5:42 pm

nada sie :)2
ale drogo :roll:
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość