Problem z ciśnieniem

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » czw lis 17, 2005 8:19 pm

to kaparzenie wymaga sily spokoju!poogladaj wszystko dokladnie !! 1 sprawdz czy w misce jest olej ?? 2 sprawdz czy pompa zapodaje oliwe ?? 3sprawdz wogole czy pompa sie obraca(czy ma naped ?? )Jezeli te trzy zasadnicze pytanka,przejdziesz pozytywnie,niema sprawy ,jezeli nie,to strzel se w leb !! :D he he he !! zachowaj zimna krew(i usun ostre przedmioty) :)2

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » pt lis 18, 2005 12:09 am

faziuaz pisze:to kaparzenie wymaga sily spokoju!poogladaj wszystko dokladnie !! 1 sprawdz czy w misce jest olej ?? 2 sprawdz czy pompa zapodaje oliwe ?? 3sprawdz wogole czy pompa sie obraca(czy ma naped ?? )Jezeli te trzy zasadnicze pytanka,przejdziesz pozytywnie,niema sprawy ,jezeli nie,to strzel se w leb !! :D he he he !! zachowaj zimna krew(i usun ostre przedmioty) :)2
z olejem w misce to mnie zabiłeś :D
ale..
jeśli ściągne dekilel z filtra oleju to coś tam pluje ale skromnie

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » pt lis 18, 2005 11:01 am

wyjmij pompe !! sprawdz czy wogole sie kreci i czy ma naped !!

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pt lis 18, 2005 12:14 pm

chyba na odwrot niech najpierw sprawdzi czy ma naped a potem ja wykreci
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » pt lis 18, 2005 3:34 pm

nie wiem kombinowałem dzisiaj i jescze wałek z klawiatury mi wyrwało
zaraz się rozpłacze chyba

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » pt lis 18, 2005 3:46 pm

wymontuj pompe i zobacz czy jak pokrecisz wałkiem to poda olej ale temat z wiertarka zrób pierwszy tylko daj na małych obrotach bo na normalnych to na padnietej pompie tez miałem cisnienie
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » wt lis 22, 2005 3:46 pm

a więc cisnienia oleju nadal nie ma.
miska po raz czwarty zjeta, wyjąłem pompe w piwnicy zanużyłem smok w oleju i obroty z wkrętarki akumulatorowej(więc nie jakieś ogromne obroty) w wyniku tych zabiegów olej pluł na wysokość 30 cm, ale nie w jakiś cyklicznych odstępach i nie było to ciagłe pchanie oleju strumieniem.
Moje pytanie :
ktoś bawił się w ten sposób z pompą i jak ten olej sikał, ciągłym strumieniem czy takim przerywanym??

co w tak prostym urządzeniu może się zesrać??

czy wałek podający napęd do pompy ze ślimacznicy ma mieś luz osiowy?? bo mój akurat ma konkretny luzik. :(

i czy uazowska pompa jest zamienna z pompą wołgwską, przypominam że mam silnik gaz-24

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » wt lis 22, 2005 8:32 pm

kuki469 pisze:a więc cisnienia oleju nadal nie ma.
miska po raz czwarty zjeta, wyjąłem pompe w piwnicy zanużyłem smok w oleju i obroty z wkrętarki akumulatorowej(więc nie jakieś ogromne obroty) w wyniku tych zabiegów olej pluł na wysokość 30 cm, ale nie w jakiś cyklicznych odstępach i nie było to ciagłe pchanie oleju strumieniem.
Moje pytanie :
ktoś bawił się w ten sposób z pompą i jak ten olej sikał, ciągłym strumieniem czy takim przerywanym??

co w tak prostym urządzeniu może się zesrać??

czy wałek podający napęd do pompy ze ślimacznicy ma mieś luz osiowy?? bo mój akurat ma konkretny luzik. :(

i czy uazowska pompa jest zamienna z pompą wołgwską, przypominam że mam silnik gaz-24
dobra pompa podczas krecenia w zanurzeniu nawet reka,daje wyczuwalny opor i podaje olej,w prostym urzadzeniu moze sie zesrac;walek podajacy naped(konkretny luzik),kola zebate (tez za duzy luzik) :wink:
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » śr lis 23, 2005 9:50 am

a czy pompa wołgi jest taka sama jak uazowska??

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » śr lis 23, 2005 10:01 am

w uazie do pompy wchodzi płetwa napędu ,a w wołdze chyba sześciokąt?
jak jest u ciebie? :roll:
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » śr lis 23, 2005 10:23 am

gaaz99 pisze:w uazie do pompy wchodzi płetwa napędu ,a w wołdze chyba sześciokąt?
jak jest u ciebie? :roll:
sześciokąt
Ostatnio zmieniony śr lis 23, 2005 10:25 am przez kuki469, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » śr lis 23, 2005 10:24 am

po lewej napęd wołgi(całkiem nówka :)21 napęd dłuższy od uazowego to w pompie pewnie też inaczej (chyba że pompe z napędem uazowym)
jeżeli to jest to :roll:
http://img400.imageshack.us/my.php?imag ... 0128ey.jpg
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » śr lis 23, 2005 10:52 am

ja mam ten po lewej a powiedz mi czy na tym sześciokącie też masz luz bo widze że jest mocowany za pomocą sworznia, więc luz jest uazasadniony tym bardziej że głeboko wchodzi w wałek od pompy.

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » śr lis 23, 2005 11:06 am

też ma luz ,ale to niema znaczenia ważne że ciągnie,a w pompie niejest opierdzielone żeby przeskakiwało? :roll: (niemam już pomysłów co to jest :cry: )
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

Awatar użytkownika
Gazon
Posty: 389
Rejestracja: wt sie 09, 2005 8:40 pm
Lokalizacja: Abinsk Rosjia

Post autor: Gazon » sob lis 26, 2005 7:12 am

Kuki jak juz zrobiles napisz co bylo ciekawa sprawa.
Pozdrwaiam z Kalkazu
Gazon
Gaz 69-57rp, Gaz 69-72rp,UAZ, MB 123,BMW 316,

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » sob lis 26, 2005 7:24 pm

czasami zdarza, sie ze urywa sie kolek mocujacy kolko napedu !!
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » sob lis 26, 2005 11:24 pm

no to by moglo byc przyczyna :)2
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » sob lis 26, 2005 11:29 pm

Ale jak kółko napędu nie będzie się kręciło to aparat zapłonowy też się nie będzie kręcił i silnik nie zapali, a ten zapala :-?
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » sob lis 26, 2005 11:31 pm

no moglo jeszcze kolek pletwy sciac i ta tez nie podaje z aparatu na pompe napedu chociaz wtedy przy wyciaganiu pompy powinna wypasc ta cholerna pletwa :-?

Ps. A w pompie (tam gdzie wchodzi pletwa z aparatu) nie ma przypadkiem kolka ??
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » sob lis 26, 2005 11:39 pm

Napęd pompy i zapłonu składa się z kilku pokołkowanych tulejek i wałków, mogło by pewnie być i tak, że zapłon kręci, a pompa nie :-?
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » ndz lis 27, 2005 10:13 am

Po raz któryś tam już odkręciłem miske i wyjąłem pompe. Pobawiłem się i teraz pompa daje pod sufit w piwnicy. Bawiłem się uszczelkami pod deklem. Jak dałem uszczelke z pocztówki to okazała się za gruba bo pompa cieniutko dawała, w końcu po wielu testach okładka z "Naj" i wyglada to nieźle. Jutro postaram się założyć. Ale dziad przestał zapalać. Jak palił po złożeniu od pół obru to teraz nawetz 24V ani nie piernie. Iskra jest, zawory ok, hmm już nie wiem :(

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » ndz lis 27, 2005 10:15 am

Bart03 pisze:no moglo jeszcze kolek pletwy sciac i ta tez nie podaje z aparatu na pompe napedu chociaz wtedy przy wyciaganiu pompy powinna wypasc ta cholerna pletwa :-?

Ps. A w pompie (tam gdzie wchodzi pletwa z aparatu) nie ma przypadkiem kolka ??
u mnie jest sześciokąt bo to wołga, ale wszystko się kręci

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » ndz lis 27, 2005 4:32 pm

Panie !! oswiec moja lepetyne !! niemam juz pomyslow :o
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » ndz lis 27, 2005 6:37 pm

najgorsze że nie wiem jak bardzo w dupe dostały panewki, sworznie itp.

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » pn lis 28, 2005 4:23 pm

no to ciśnienie jest :D na rozruszniku nawet doszedł do 5 ale...
dziad zapalić nie chce.
dziwne syknięcia słychać podczas kręcenia i opary z klawiatury dość konkretnie sadzą. Iskra jest.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości