Czy warto zainwestowac w TRAIL MASTER czy moze inne?

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Bartek:-)
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 76
Rejestracja: czw gru 22, 2005 8:21 pm
Lokalizacja: Warszawa

Czy warto zainwestowac w TRAIL MASTER czy moze inne?

Post autor: Bartek:-) » czw sty 12, 2006 7:25 pm

Mam zamiar zainwestowac w zawieszenie do pajero .
Jakie jest warte grzechu? Morze mi ktoś pomoże?
ganiam Pajero z 87r.

Awatar użytkownika
bojach
Posty: 730
Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
Lokalizacja: rumia
Kontaktowanie:

Post autor: bojach » czw sty 12, 2006 7:38 pm

pewnie ze warto ...... i daj znać jak to robi :wink:
pozdrawiam Marek
offpoje team

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » czw sty 12, 2006 7:44 pm

a co z piętą achilesowa drązkowachaczowców :roll: ??
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
bojach
Posty: 730
Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
Lokalizacja: rumia
Kontaktowanie:

Post autor: bojach » czw sty 12, 2006 7:44 pm

no drązki też mają w ofercie , no moze ironmen
pozdrawiam Marek
offpoje team

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » czw sty 12, 2006 7:55 pm

Nie ma drązków w zestawie ... a ani w ofercie TM ...według naszego moderatra podkrecanie drązków to nie jest najlepszy pomysł w tej kwesti to sie z Siwym zgadzam wiec co ??

BTW to jest blad w ofercie bo po 1998 juz nie bylo reserów a juz na pewno nie po 91 ale taki maly chochlik sie zdarza ...

http://www.rajdy4x4.pl/sklep/produkt.php?id=1731&idg=48

Opis produktu:
Numer katalogowy kompletu: S15249

Dane techniczne:
Rocznik samochodu:
po 91
W skład kompletu wchodzą:
- 2 amortyzatory przednie #5770
- 2 amortyzatory tylne #59460
- komplet resorów tylnych #76106k
- zestaw mocujący przód #13668
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
bojach
Posty: 730
Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
Lokalizacja: rumia
Kontaktowanie:

Post autor: bojach » czw sty 12, 2006 8:04 pm

ironman , ma w ofercie drązki :)2
pozdrawiam Marek
offpoje team

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » czw sty 12, 2006 8:13 pm

bojach pisze:ironman , ma w ofercie drązki :)2
ma i zakup drażków jest konieczny !! ale w tedy koszt zawiechy wzrosnie o okolo 1200-1500 zł zależy gdzie sie bedzie zanbywać ...mozna w CZ tam VAT jest 19 % ale koszt przesyłki droższy

tak swoja droga to może Kylon wyjasni jak TM sugeruje podniesc auto do 60 mm bez wymiany drązków
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pt sty 13, 2006 2:11 pm

długie masz to Pajero czy krotkie pierwsza seria czy druga ??
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » sob sty 14, 2006 9:44 pm

mam założone zawieszenie TM :)2 od kilku miesięcy w krótkim 3,0 v6z 91 roku .po wymianie amorków samochód podniósł się o około 2 cm :D .Zawieszenie jest znakomite warte wydania kasy !! !! .mój Misiek jest po lifcie budy o 4cm i zawieszenia o około 5cm (sprężyny+5 .amorki +5,podkręcone drążki,gumy 33*12,5*15) wszystko chodzi super :lol: ,na nowym zawieszeniu prowadzi się super :D !! .Polecam

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » ndz sty 15, 2006 12:32 pm

To w koncu +5, czy +2cm, bo sie pogubilem?

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » ndz sty 15, 2006 12:35 pm

czesto ludzie mieszaja mm z calami :)21

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » ndz sty 15, 2006 7:33 pm

oczywiście 5 cm :P w Polsce posługujemy się systemem metrycznym :D

Awatar użytkownika
Pandora
Posty: 393
Rejestracja: pt gru 30, 2005 6:50 pm
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Post autor: Pandora » pn sty 16, 2006 1:53 pm

Przy okazji amorów mam pytanie:

Czy ktoś z was miał amory Kayabah? i czy to się wogóle nadaje do jazdy po lekkim terenie?
WD21 2,7TD

tel 609204000
GG - 506386

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » pn sty 16, 2006 2:42 pm

Drako pisze:czesto ludzie mieszaja mm z calami :)21
a potem kobiety przeżywają zawód... Tak to jest z internetowymi znajomościami
:)21 :)21 :)21
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher » pn sty 16, 2006 4:05 pm

Pandora pisze:Przy okazji amorów mam pytanie:

Czy ktoś z was miał amory Kayabah? i czy to się wogóle nadaje do jazdy po lekkim terenie?
kayaby to porządne japońskie amory - uzywałem je w plaskaczu wyścigowym
teraz będę aplikował do pojary więc w tym zasotosowaniu jeszcze polecić nie mogę
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
Piernik
Posty: 589
Rejestracja: czw sie 21, 2003 2:38 pm
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Piernik » pn sty 16, 2006 4:24 pm

przyznaj ze do dlugiej wyliftowanej z tylu glizdy ;P
Ja Wam mówię jest dobrze, jest dobrze, jest dobrze
ale nie najgorzej jest
13-13
OffPoje TEAM

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher » wt sty 17, 2006 9:38 am

nie ciesz się, nie ciesz, będziesz śruby odkręcał
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Kylon
Posty: 1949
Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am

Post autor: Kylon » wt sty 17, 2006 10:02 am

Zawieszenia w samochodach z drążkami są opisane nastepująco np. 35/60 oznacza to, że przód da się podciagnąć o 35 mm, a tył po wymianie elementów idzie w górę o 60 mm. Dalsze podciąganie przodu następuje na ryzyko podciagajacego. Drążki kosztują średnio od 1100 do 1600 PLN za parę w zależności od samocodu i producenta. Ale wielokrotnie jest tak ze same drążki to nie wszystko - patrz Nissan Zbiga.

A tak BDW warto zajrzeć na wyprzedaż drążków Irona :wink:

Awatar użytkownika
Piernik
Posty: 589
Rejestracja: czw sie 21, 2003 2:38 pm
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Piernik » wt sty 17, 2006 12:10 pm

Kylon pisze:Zawieszenia w samochodach z drążkami są opisane nastepująco np. 35/60 oznacza to, że przód da się podciagnąć o 35 mm, a tył po wymianie elementów idzie w górę o 60 mm. Dalsze podciąganie przodu następuje na ryzyko podciagajacego. Drążki kosztują średnio od 1100 do 1600 PLN za parę w zależności od samocodu i producenta. Ale wielokrotnie jest tak ze same drążki to nie wszystko - patrz Nissan Zbiga.

A tak BDW warto zajrzeć na wyprzedaż drążków Irona :wink:
trza obaczyc ;)) ale zawsze skreca, jesli ma samochod podrozec o 100% i wcale nie zwiekszyc wartosci ;P
same podkrecone drazki powoduja mocna zmiane kata pochylenia kola - przydalby sie dluzszy wahacz gorny
Ja Wam mówię jest dobrze, jest dobrze, jest dobrze
ale nie najgorzej jest
13-13
OffPoje TEAM

Awatar użytkownika
Bartek:-)
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 76
Rejestracja: czw gru 22, 2005 8:21 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bartek:-) » pt lut 17, 2006 12:15 pm

No więc drążki bedą ironman ale dopiero za jkiś czas bo na teraz to golas jestem bez kasy . Zawieszenie juz jest i moze w ten weekend zamontuje to powiem co i jak . Oczywiście musze podkrecic na drazkach wiec efekt jeszcze bedzie kiepski ale na 100% wykrzyz bedzie o niebo lepszy .
Moze na wieloklinie przestawic i wtedy bedzie troszke lepiej ????
Pozdrawiam
ganiam Pajero z 87r.

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » pt lut 17, 2006 5:04 pm

Skad Ci sie wzielo, ze wykrzyz bedzie lepszy? :o

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pt lut 17, 2006 8:01 pm

Bartek:-) pisze:No więc drążki bedą ironman ale dopiero za jkiś czas bo na teraz to golas jestem bez kasy . Zawieszenie juz jest i moze w ten weekend zamontuje to powiem co i jak .
a co to za zawiecha bez drążków ?? :roll:
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Bartek:-)
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 76
Rejestracja: czw gru 22, 2005 8:21 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bartek:-) » pt lut 17, 2006 10:26 pm

Bo koła będą niżej zchodzic. No i wydaje mi sie ze o to chodzi w wykrzyzu. Jak nie to prosze skoryguj mój tok myslenia
ganiam Pajero z 87r.

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » sob lut 18, 2006 4:56 pm

Ale ktore? Przednie? Nie sadze :D
A tylne - tak, jesli amortyzatory maja wiekszy skok, niz seryjne.

Awatar użytkownika
Bartek:-)
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 76
Rejestracja: czw gru 22, 2005 8:21 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bartek:-) » pn lut 20, 2006 10:40 am

No wiec z tyłu sa resory no i amory wszystko sie zgadza :-)
ganiam Pajero z 87r.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość