5.2 V 8 do cherokeego

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » sob lut 25, 2006 10:02 am

Eskapada pisze:
Adamek pisze:Czy ty @Eskapada prowokujesz ?? :evil:
eee coś Ty stram sie pomóc zrobic pomnik wszak na tym zdjęciu są jak nic 38 - 42 calowe opony :)21
Dobra dobra, nie ściemniaj, a i weź pod uwage to że ja nie mam zamiaru budować ciężarówki.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » sob lut 25, 2006 10:05 am

jesli nie cieżarówke to powiedz mi prosze co ?? jaki widzisz cel aby to Twego auta zakładać inny wiekszy motor - czemu ta wymiana ma służyć ?? co w ten sposób chcesz osiągnąc ??
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » sob lut 25, 2006 10:34 am

Jedni lubią duże disle inni benzynke przerabiają na gaz a ja od kiedy pamiętam lubie duże pojemności i to w benzynie, a moc w aucie musi być nie cierpie jak mi silniczek zaczyna mulić. A i nie mów mi że Ty nie chciałbyś mieć mocniejszy niż fabryczny motor, każdy by chciał jak myśle. A pozatym wiesz jak jest zabawka musi miec coś w sobie. :)21
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

JONY B
Posty: 577
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 12:46 pm

Post autor: JONY B » ndz mar 05, 2006 4:38 pm

roznica mocy jest tak mala, ze nie warto wydawac kasy na przerabianie
za te pieniadze kupisz turbo i nowy walek........

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » ndz mar 05, 2006 9:24 pm

turbo,walek,program, plus takie bzdety jak kolektory i totalne pionierstwo w tym temacie jesli chodzi o polske od 10kzl

dziekuje
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
moomoojeep
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 89
Rejestracja: sob lip 23, 2005 6:46 pm
Lokalizacja: New Jersey, USA blisko NYC
Kontaktowanie:

Post autor: moomoojeep » ndz mar 05, 2006 10:30 pm

misman pisze:
Adamek pisze:Nie no, te 265 wystarczy :)21
Ale przy jakich obrotach... Ja nawet przy bucie w podłodze rzadko kiedy przekraczam 3 tys obrotów :)21 A prędkość podróżną mam w okolicach 1900 obrotów max - wtedy to pod jakieś 120 km/h podchodzi, co wydaje się być barierą rozsądku dla pojazdu o aerodynamice kuchennego kredensu, na 31'' MT'kach :)21
Zwłaszcza po naszych dziurach, umownie nazywanych "drogami" :roll: :lol:
Sprawdz link ktory podalem tam wszystko jest:
http://www.jpmagazine.com/techarticles/ ... index.html
Voytek
W teren: 79 Jeep CJ-7: 4.5", 33"SS
Na codzien: 99 Cool 4x4 Cherokee XJ: 2.5"
www.run4x4fun.com

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » ndz mar 05, 2006 10:38 pm

moomoojeep pisze:
Sprawdz link ktory podalem tam wszystko jest:
http://www.jpmagazine.com/techarticles/ ... index.html
Widziałem tą tabelkę, i twierdzę że w normalnych warunkach tej mocy nie osiągnę. Zwłaszcza że osobiście nie lubię katować sprzętu bez potrzeby, tylko dla poprawy mojego samopoczucia. Jeżdzę raczej spokojnie, rzadko zdarza mi się wdepnąć do dechy... :roll:
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
moomoojeep
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 89
Rejestracja: sob lip 23, 2005 6:46 pm
Lokalizacja: New Jersey, USA blisko NYC
Kontaktowanie:

Post autor: moomoojeep » ndz mar 05, 2006 11:13 pm

Adamek pisze:Słyszałem coś ostatnio o jakiś zajebistych mostach z jakiegoś forda zakładanych do kredensów, niewiecie co to dokładnie jest ??
Po zamontowaniu podobno można zapomnieć o problemie jakim są awarie na dużych butach.
Dosc popularne sa tu teraz mosty z Forda Explorera fordowskie 8,8. Fabryczne hamulce tarczowe, wieloklin polosi 31 zabkow (choc sa slabsze wersje z 28 zabkami), opcjonalnie byly z fabrycznym LSD, dostepne fabrzyczne przelozenia 4,10. Walek atakujacy grubszy niz w Danie 44. Kolo talerzowe ma troche wieksza srednice niz w Danie 44 ale jest sporo grubsze. Slaby punkt: niestety polos jest trzymana w pochwie przez C-kilp jak w wiekszosci mostow Dana 35.

http://www.4wheeloffroad.com/techarticl ... ndex7.html

Jeszcze mocniejszy jest most fordowski 9 cali. Bardzo popularny w starszych pick-upach Forda.
Voytek
W teren: 79 Jeep CJ-7: 4.5", 33"SS
Na codzien: 99 Cool 4x4 Cherokee XJ: 2.5"
www.run4x4fun.com

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 448
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Kosa » pn mar 06, 2006 12:42 am

danielpoz pisze:turbo,walek,program, plus takie bzdety jak kolektory i totalne pionierstwo w tym temacie jesli chodzi o polske od 10kzl

dziekuje
uwierz mi nie jest to pionierstwo w szczególności jeżeli chodzi o hamerykańskie V8 8)
Only at ...

ZJ 95' V8 4,5"up

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości