pytanie - naprawa

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » czw kwie 27, 2006 12:20 am

sanders pisze:vandall1 a wrazie czego mozna zrobić szlifa starycz tyleji ??
tak zrobie jak goście mi radzą :)2

....................
Obecny!
Tuleje w bloku siedzą róznie i ich wyjęcie to pewna sztuka /cierpliwości/
Gumowym młotkiem to nawet bym nie próbował,choć to przydatne narzedzie jest :wink: Najlepiej walić od dołu przez twarde drewno,albo se sprytny sciagacz dorobić.
Da się je szlifować /nie miałem z tym problemu/ na nadwymiar.Wtedy dajesz odpowiednie nadwymiarowe tłoki i pierścienie.
Zanim kupisz nadwymiarowe tłoki-daj tuleje szlifierzowi niech ci okresli ten nadwymiar.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

sanders
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 6:55 am

Post autor: sanders » czw kwie 27, 2006 5:57 am

vandall1 Dzięki i wszystko jasne :)2

Awatar użytkownika
Telesfor11
 
 
Posty: 103
Rejestracja: pn wrz 12, 2005 6:08 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Telesfor11 » czw kwie 27, 2006 7:38 am

A ja tak przy okazji zapytam i PROSZE nie dawajcie odpowiedzi "szukaj"
Obrazek

Mój górmy pierścień Uszczelniający ma 3mm
Drógi ma 2mm
No i olejowy zespolony 5mm
A luz na zamku ~1,5mm

W sklepie pytałem takich niewidzieli :roll:
Poszedłem do szlifierni i tam znowu zonk :cry:
gość mi mówi że mi tłok przetoczy (szersze kanałki)i wsadzi tam dwa pierścienie i bedzie git :)2 :evil:
Troch mnie się nogi ugły bo to by miało kosztować 200 pln :o
a za tyle to raczej sama zmiana pirścieni w gre nie wchodzi !! !! !!
bo wolałbym kupić nowe tłoki
i chyba wsadze tloki spowrotem i zaczne ostro odkładać na andorie
A ten luz to troche za duży tylko co zrobić ??????
uaz 469b 80`

RATUNKU BUDA SPADA :((((((

miggi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: pn mar 28, 2005 9:21 am
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: miggi » czw kwie 27, 2006 8:43 am

Sanders napisz skąd jesteś (ja też podkarpacie (przemyśl)
może coś wydumamy
UAZ 469b 2,4 B/G

sanders
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 6:55 am

Post autor: sanders » czw kwie 27, 2006 11:08 am

( koło brzozowa orzechówka )
Wyciągnąłem dzisiaj bo więcej nie zdążyłem 1 tłok "pierwszy " pierścień był pęknięty na tulei jest mała ryska 2 cm .
Czy to jest możliwe jak uazowi dasz w dupe to pierścień pęknie??
Jutro wyjmę resztę zobaczę co w innych
pozdrawiam

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » czw kwie 27, 2006 11:45 am

sanders pisze: Czy to jest możliwe jak uazowi dasz w dupe to pierścień pęknie??
pewnie
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

sanders
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 6:55 am

Post autor: sanders » czw kwie 27, 2006 9:56 pm

gosc pisze:
sanders pisze: Czy to jest możliwe jak uazowi dasz w dupe to pierścień pęknie??
pewnie
To ja te pierścienie popsułem :evil: :( :)17

Przyokazji to jak uazem można jeżdzić maksymalnie żeby nie zepsuć pierścieni ?? :roll:

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » czw kwie 27, 2006 10:32 pm

sanders pisze:
To ja te pierścienie popsułem :evil: :( :)17

Przyokazji to jak uazem można jeżdzić maksymalnie żeby nie zepsuć pierścieni ?? :roll:
ad 1 ty i tylko ty ,przeciez uaz sam niejezdzi :roll:
ad 2 tym pytaniem zabiles mnie i wszystkich formulowiczow :o
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

sanders
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 6:55 am

Post autor: sanders » czw kwie 27, 2006 10:40 pm

ad2 :oops: :roll:

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » czw kwie 27, 2006 10:41 pm

na to pytanie niema odpowiedzi !!
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » pt kwie 28, 2006 7:18 am

Telesfor11 pisze:A ja tak przy okazji zapytam i PROSZE nie dawajcie odpowiedzi "szukaj"
Obrazek

Mój górmy pierścień Uszczelniający ma 3mm
Drógi ma 2mm
No i olejowy zespolony 5mm
A luz na zamku ~1,5mm

W sklepie pytałem takich niewidzieli :roll:
Poszedłem do szlifierni i tam znowu zonk :cry:
gość mi mówi że mi tłok przetoczy (szersze kanałki)i wsadzi tam dwa pierścienie i bedzie git :)2 :evil:
Troch mnie się nogi ugły bo to by miało kosztować 200 pln :o
a za tyle to raczej sama zmiana pirścieni w gre nie wchodzi !! !! !!
bo wolałbym kupić nowe tłoki
i chyba wsadze tloki spowrotem i zaczne ostro odkładać na andorie
A ten luz to troche za duży tylko co zrobić ??????

sprawa wyglada tak pierscienie do uaza maja dwie grubosci 2,5mm i 2,0mm jezeli rowek ma 3,0mm to niestety jest juz rozbity :lol: :lol:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
Telesfor11
 
 
Posty: 103
Rejestracja: pn wrz 12, 2005 6:08 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Telesfor11 » pt kwie 28, 2006 8:32 am

rowek rowkiem ale pierścień ma 3mm
i to jest problem
uaz 469b 80`

RATUNKU BUDA SPADA :((((((

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » pt kwie 28, 2006 9:19 am

sanders pisze:(...)

Przyokazji to jak uazem można jeżdzić maksymalnie żeby nie zepsuć pierścieni ?? :roll:
:)19 :)20 :)20 :)2
maxymalnie 62 km/h :)21
:)21
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » pt kwie 28, 2006 9:28 am

Telesfor11 pisze:A ja tak przy okazji zapytam i PROSZE nie dawajcie odpowiedzi "szukaj"
Obrazek

Mój górmy pierścień Uszczelniający ma 3mm
Drógi ma 2mm
No i olejowy zespolony 5mm
A luz na zamku ~1,5mm

W sklepie pytałem takich niewidzieli :roll:
Poszedłem do szlifierni i tam znowu zonk :cry:
gość mi mówi że mi tłok przetoczy (szersze kanałki)i wsadzi tam dwa pierścienie i bedzie git :)2 :evil:
Troch mnie się nogi ugły bo to by miało kosztować 200 pln :o
a za tyle to raczej sama zmiana pirścieni w gre nie wchodzi !! !! !!
bo wolałbym kupić nowe tłoki
i chyba wsadze tloki spowrotem i zaczne ostro odkładać na andorie
A ten luz to troche za duży tylko co zrobić ??????
proponje wymiane tlokow ,wszystkich bo jeden moze miec inna wage i uklad korbowy w dupe dostanie
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

sanders
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 6:55 am

Post autor: sanders » pt kwie 28, 2006 2:36 pm

" Me mory fajf Siara i wszystko jasne " :
- 1 i 3 tłoku pierścień pęknięty "1"
- 2 tłok pęknięty
" REMONTYJE SILNIK musi być "
A wał też w tedy musze robić ?? :( :roll: jak chce żeby było wszystko dobre ?? Jak to sprawdzić czy wał jest dobry ?? :( :roll:

Awatar użytkownika
cichy
Posty: 425
Rejestracja: śr lip 09, 2003 4:29 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: cichy » pt kwie 28, 2006 2:54 pm

szczerze?

Najlepiej (najpewniej) bedzie jak zlecisz komus remont tego silnika.... jetem pewny ze sam nic nie zdzialasz, szkoda czasu i pieniedzy.

A ten wal najlepiej dac do szliferza niech go pomierzy i sam oceni czy cos z niego bedzie.

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » pt kwie 28, 2006 2:58 pm

sanders pisze:" Me mory fajf Siara i wszystko jasne " :
- 1 i 3 tłoku pierścień pęknięty "1"
- 2 tłok pęknięty
" REMONTYJE SILNIK musi być "
A wał też w tedy musze robić ?? :( :roll: jak chce żeby było wszystko dobre ?? Jak to sprawdzić czy wał jest dobry ?? :( :roll:
widze ze sam narobisz wiecej szkod niz pozytku , oddaj silnik do mechaniora :)2
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
cichy
Posty: 425
Rejestracja: śr lip 09, 2003 4:29 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: cichy » pt kwie 28, 2006 2:59 pm

@ Sanders

jak nie masz pieniedzy i bardzo masz ochote pojezdzic w tym sezonie to u mnie lezy jakas padlina (silnik) .... za dobra flaszke moge oddac :wink:

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » pt kwie 28, 2006 6:46 pm

chłopy, co wy opowiadacie? pękły mu dwa pierścienie a wy trujecie że silnik na szrot.
Proste. Pomierz czy nie masz owalizacji na wszystkich obrotowych częściach. Popatrz czy pod panewkami nie ma rys. Załóż nowe pierścienie i ciesz się życiem.
Jak pierwszy raz składasz silnik, to warto wziąć kogoś kto już to kiedyś robił. Wiesz, to są takie pierdółki. Jak na przykład kolejność składania, albo żeby smarować pierścienie zanim włożysz tłok do cylindra. Jest kilka takich niuansów, na które sam nie wpadniesz. I przez głupią pierdółke możesz sobie rozwalić silnik.

Pisz co tam jeszcze dolega temu silnikowi. Jaka wyszła ci owalizacja, czy progi są na cylindrach i na chłopski rozum popatrz czy nigdzie nie jest poprzycierany wał i cylindry (tylko głębokie przytarcia).
Jakos pomożemy ci się przygotować do składania. Jak już będziesz miał wszustko to na pewno za flaszkę ktoś ci pomoże to dokończyć.
"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » sob kwie 29, 2006 12:12 am

sanders pisze:" Me mory fajf Siara i wszystko jasne " :
- 1 i 3 tłoku pierścień pęknięty "1"
- 2 tłok pęknięty
" REMONTYJE SILNIK musi być "
A wał też w tedy musze robić ?? :( :roll: jak chce żeby było wszystko dobre ?? Jak to sprawdzić czy wał jest dobry ?? :( :roll:
Jeżeli pierścień jest pekniety naprzeciw zamka,to być moze ktos wstawił nadwymiarowe,bez szlifu,co by "poprawić" :)3
Tłok ma dziurę?Obejrzyj gniazada zaworowe czy są :roll:
Bierz klamota od cichego-z dwóch będzie ci łatwiej wybrać dobre rzeczy /tym bardziej,że za flaszkę.../
Powinieneś go:
1/całkowicie rozebrać i umyć /dobre:zostawić,ewidentnie uszkodzone:wypieprzyć/
2/sprawdzić stan osadzeń panewek wzdłużnych /osiowanie/.W razie potrzeby "przestrzelić blok"
3/sprawdzić stan wałka rozrządu-w razie potrzeby zmienić panewki tego wałka /coś tam zukowskiego jest o ile pamietam/

Możemy cię poprowadzić krok po kroku-to nie jest takie trudne :)2
Mozemy omawiać poszczególne operacje,które będziesz robił.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » sob kwie 29, 2006 6:12 pm

Możemy cię poprowadzić krok po kroku-to nie jest takie trudne
Mozemy omawiać poszczególne operacje,które będziesz robił.
......tylko przestań gadać ..........a weż sie do roboty!!!....bo czas płynie.... :lol: :lol:
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

sanders
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 6:55 am

Post autor: sanders » sob kwie 29, 2006 7:20 pm

Witam Panowie
Nie będzie mnie jakiś czas bo będę kołaował kase ( bo trzeba na remont a i teraz opłaty jeszce doszły) .
Jak co to sie odezwe
Dzieki za wszystko pozdrawiam :)2

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » sob kwie 29, 2006 9:21 pm

Możemy cię poprowadzić krok po kroku-to nie jest takie trudne
Mozemy omawiać poszczególne operacje,które będziesz robił.
A na koniec temat zostanie przyklejony - dla potomnosci 8)
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
STAS
 
 
Posty: 1384
Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Post autor: STAS » sob kwie 29, 2006 10:49 pm

sanders pisze:Witam Panowie
Nie będzie mnie jakiś czas bo będę kołaował kase ( bo trzeba na remont a i teraz opłaty jeszce doszły) .
Jak co to sie odezwe
Dzieki za wszystko pozdrawiam :)2
I temat poszedł się je***. Sanders, ty nie zbieraj kasy tylko zakasaj rękawy i do roboty !! A szelestów nie będziesz potrzebował dużo. Powinieneś się zamknąć w kilku stówkach.
"[..] to trzeba kupic i uleczyc ..."

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » sob kwie 29, 2006 11:00 pm

a mialo byc tak pieknie :roll:
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość