GAŹNIK

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Rafał D
Posty: 672
Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Rafał D » wt cze 06, 2006 10:10 am

Ta rurka na zdjęciu to odpowietrzenie silnika - podłączane do filtra powietrza pod rurką łączącą z odmą silnika. Rurka do podciścnienia jest od strony klawiatury silnika

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » wt cze 06, 2006 9:08 pm

SebastianS pisze:eee, jesteś małego ducha :)21 Nie takie się z Józkiem rzeczy po pijanemu robiło :)21
Eeee nie to zaracam honorek sianownego Pana :)21
Kiedyś to się tulejowało na fosforobrązie a kto to terz zrobi :)23
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » śr cze 07, 2006 7:14 am

jak zapytałem o regenerację gaźnika w tym osi przepustnicy to na wstępie 500 usłyszałem :lol:
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » śr cze 07, 2006 7:47 am

klucz13 pisze:
SebastianS pisze:eee, jesteś małego ducha :)21 Nie takie się z Józkiem rzeczy po pijanemu robiło :)21
Eeee nie to zaracam honorek sianownego Pana :)21
Kiedyś to się tulejowało na fosforobrązie a kto to terz zrobi :)23
Niby, w zasadzie, nie jest to aż taka znów filozofia... Tylko macherzy od gaźników zamierają, bo gaźniki schodzą do podziemia...

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » śr cze 07, 2006 11:13 am

O ile pamiętam są zestawy regeneracyjne z tulejkami.
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » śr cze 07, 2006 1:45 pm

Bartmann pisze:O ile pamiętam są zestawy regeneracyjne z tulejkami.
...z gównolitu. A my tu o B101 mówimy :)21

Awatar użytkownika
BROWAR_PL
Posty: 390
Rejestracja: czw mar 09, 2006 9:41 am
Lokalizacja: Spytkowice

Post autor: BROWAR_PL » śr cze 07, 2006 3:23 pm

Z tym podciśnieniem to dziwna sprawa, ja mam podłączone do.. gaźnika, u góry, obok linki ssania, akurat ta strona której niewidać na zdjęciu... ciekawe co tam z koleji ma być podłączone :roll:

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Olek1605 » śr cze 07, 2006 6:10 pm

BROWAR_PL pisze:Z tym podciśnieniem to dziwna sprawa, ja mam podłączone do.. gaźnika, u góry, obok linki ssania, akurat ta strona której niewidać na zdjęciu... ciekawe co tam z koleji ma być podłączone :roll:


no właśnie ja też tam mam !!

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » śr cze 07, 2006 6:15 pm

SebastianS pisze:
Bartmann pisze:O ile pamiętam są zestawy regeneracyjne z tulejkami.
...z gównolitu. A my tu o B101 mówimy :)21
....nie tylko B101.....się nadaje ........powiem więcej, każdy brąz się nadaje do gażnika, .......w końcu co za obiążenia są na osi przepustnicy? 8)
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

tomek4x4
 
 
Posty: 115
Rejestracja: pn gru 19, 2005 10:58 pm
Lokalizacja: Małopolska okolice Krakowa

Re: GAŹNIK

Post autor: tomek4x4 » śr cze 07, 2006 6:53 pm

Olek1605 pisze:mam pytanie czy na wskazanym na zdjęciu miejscu może się lekko przedostawać paliwo po wciśnięciu pedału gazu na zgaszonym silniku.
czy jest to może jakaś wada??prosze o nie kasztanienie.

http://img183.imageshack.us/my.php?image=uaz0092pw.jpg
Z tego co widzę to nie masz LPG więc jeżdzisz na benzynce. Nie wiem jak ten silnik ci chodzi i ile pali ,ale tego typu gażnik to tylko za psem rzucić. Zamontuj sobie WEBERa[od poloneza] ewentualnie SOLEX będziesz zadowolony- dynamika,osiągi rewelacja,nie mowiąc juz o oszczędności paliwa. POZDRAWIAM!
W TERENIE Nissan Patrol GR 2.8 NA ASFALCIE BMW 320I 24V 150KM.

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: GAŹNIK

Post autor: Olek1605 » śr cze 07, 2006 7:01 pm

tomek4x4 pisze:
Olek1605 pisze:mam pytanie czy na wskazanym na zdjęciu miejscu może się lekko przedostawać paliwo po wciśnięciu pedału gazu na zgaszonym silniku.
czy jest to może jakaś wada??prosze o nie kasztanienie.

http://img183.imageshack.us/my.php?image=uaz0092pw.jpg
Z tego co widzę to nie masz LPG więc jeżdzisz na benzynce. Nie wiem jak ten silnik ci chodzi i ile pali ,ale tego typu gażnik to tylko za psem rzucić. Zamontuj sobie WEBERa[od poloneza] ewentualnie SOLEX będziesz zadowolony- dynamika,osiągi rewelacja,nie mowiąc juz o oszczędności paliwa. POZDRAWIAM!
czytałem o WEBRRZE że tylko na płaskim robi, a k 131 zapewni lepszą dynamikę i zmniejszy zużycie??

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » śr cze 07, 2006 7:10 pm

K 131 spala "stosunkowo" najmniej dajac niby najwięcej mocy..czyli zdaje sie dobiera optymalną ilosc wachy/nie chlapie bez potrzeby :D / A weber to jest :)3
a co do rurki to ona jest od odpowietrzenia tylko ja pomyliłem nazwe i stąd to wasze zamieszanie...pomyśleć a nie kłapac ozorami :)18
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Olek1605 » śr cze 07, 2006 7:38 pm

Przemekslaw pisze:K 131 spala "stosunkowo" najmniej dajac niby najwięcej mocy..czyli zdaje sie dobiera optymalną ilosc wachy/nie chlapie bez potrzeby :D / A weber to jest :)3
a co do rurki to ona jest od odpowietrzenia tylko ja pomyliłem nazwe i stąd to wasze zamieszanie...pomyśleć a nie kłapac ozorami :)18
i czy k 131 spokojnie pasuje do oryginalnego silmnika Uaza bez żadnych przeróbek??

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » śr cze 07, 2006 7:44 pm

Olek1605 pisze:i czy k 131 spokojnie pasuje do oryginalnego silmnika Uaza bez żadnych przeróbek??
to jest gaznik z uaza to do czego ma pasowac?
do motorynki? :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » śr cze 07, 2006 7:53 pm

No i wsio :)2
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Olek1605 » śr cze 07, 2006 7:58 pm

wupasek pisze:
Olek1605 pisze:i czy k 131 spokojnie pasuje do oryginalnego silmnika Uaza bez żadnych przeróbek??
to jest gaznik z uaza to do czego ma pasowac?
do motorynki? :wink:
dzięki nie byłem pewny w jakich cenach one chodzą?? może ktoś wie

tomek4x4
 
 
Posty: 115
Rejestracja: pn gru 19, 2005 10:58 pm
Lokalizacja: Małopolska okolice Krakowa

Re: GAŹNIK

Post autor: tomek4x4 » śr cze 07, 2006 11:39 pm

Olek1605 pisze:
tomek4x4 pisze:
Olek1605 pisze:mam pytanie czy na wskazanym na zdjęciu miejscu może się lekko przedostawać paliwo po wciśnięciu pedału gazu na zgaszonym silniku.
czy jest to może jakaś wada??prosze o nie kasztanienie.

http://img183.imageshack.us/my.php?image=uaz0092pw.jpg
Z tego co widzę to nie masz LPG więc jeżdzisz na benzynce. Nie wiem jak ten silnik ci chodzi i ile pali ,ale tego typu gażnik to tylko za psem rzucić. Zamontuj sobie WEBERa[od poloneza] ewentualnie SOLEX będziesz zadowolony- dynamika,osiągi rewelacja,nie mowiąc juz o oszczędności paliwa. POZDRAWIAM!
czytałem o WEBRRZE że tylko na płaskim robi, a k 131 zapewni lepszą dynamikę i zmniejszy zużycie??
Chyba żle zrozumialeś,bo co do symbolu k131 to wydaje mi się że to raczej jest gażnik jednogardzielowy[może się myle?]. Ja miałem na myśli gażniki dwugardzielowe, bo tylko takie mozna zkonfigurować tak aby silnik był jednoczesnie mocny i oszczędny. Ja mam zamontowany WEBER od NYSY dokładnie taki jak przy POLONEZIE.jeden z ostatnich modeli jakie wszły [bo od ŻUKA to jest kicha bo ma dwie gardziele tej samej średnicy] . Prędkość max.[według licznika] ok.120km/h ,spalanie na asfalcie z załączonymi sprzęgiełkami 11-12l/100km, w terenie trudno określić. W tamtym tygodniu zamontowana instalacja LPG -w trakcie testów.
W TERENIE Nissan Patrol GR 2.8 NA ASFALCIE BMW 320I 24V 150KM.

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » czw cze 08, 2006 12:25 am

Przemekslaw pisze:K 131 spala "stosunkowo" najmniej dajac niby najwięcej mocy..czyli zdaje sie dobiera optymalną ilosc wachy/nie chlapie bez potrzeby :D / A weber to jest :)3
Z weberem da się sprawę odchodzenia wachy opanować - i to prosto. Należy obrócic gaźnik, wtedy paliwo odchodzi spod rurek emulsyjnych nie na podjazdach tylko na zjazdach, co nie stanowi... Howgh!

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » czw cze 08, 2006 7:01 am

Tylko że po co ?? o wiele lepiej samochód na weberze idzie żeby tak motac ?? :roll:
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
Rafał D
Posty: 672
Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Rafał D » czw cze 08, 2006 9:22 am

BROWAR_PL pisze:Z tym podciśnieniem to dziwna sprawa, ja mam podłączone do.. gaźnika, u góry, obok linki ssania, akurat ta strona której niewidać na zdjęciu... ciekawe co tam z koleji ma być podłączone :roll:
W K131 u góry to jest odpowietrzenie komory pływakowej. W k 129 się nie zgłębiałem :oops:

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » pt cze 09, 2006 11:09 pm

Przemekslaw pisze:Tylko że po co ?? o wiele lepiej samochód na weberze idzie żeby tak motac ?? :roll:
Nie... K126G jest zdecydowanie lepszy, choć nieco kapryśniejszy przy regulacji niż weber. Ale jak ktoś bardzo chce...

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Olek1605 » czw cze 22, 2006 8:09 am

odnowie troche temat bo mam pytanie czy komora mieszalnika z gaźnika k129 będzie pasowała do k 131?? bo mam możliwość tanio kupić k 131 tylko bez komory mieszalnika

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » pt cze 23, 2006 9:52 am

tego nie wiem.

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Olek1605 » ndz cze 25, 2006 5:53 pm

Olek1605 pisze:odnowie troche temat bo mam pytanie czy komora mieszalnika z gaźnika k129 będzie pasowała do k 131?? bo mam możliwość tanio kupić k 131 tylko bez komory mieszalnika
czy jest ktoś na tyle dobry i tak dużo motał że mi na to pytanie odpowie??

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Olek1605 » wt cze 27, 2006 9:40 pm

Olek1605 pisze:
Olek1605 pisze:odnowie troche temat bo mam pytanie czy komora mieszalnika z gaźnika k129 będzie pasowała do k 131?? bo mam możliwość tanio kupić k 131 tylko bez komory mieszalnika
czy jest ktoś na tyle dobry i tak dużo motał że mi na to pytanie odpowie??
czy nie ma na tym forum fachmanów od gaźników ??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość