Mała ilośc paliwa i nie ciagnie

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
has01
 
 
Posty: 219
Rejestracja: sob lis 05, 2005 10:01 am
Lokalizacja: Wałbrzych/Poznań

Mała ilośc paliwa i nie ciagnie

Post autor: has01 » śr maja 31, 2006 10:51 am

Witam wszystkich, odrazu napomne że kiedys mój znajomy miał podobne problemy ale nie do końca :D
Mianowicie Przy malej ilości paliwa(wskaźnik pokazywał 1/4) ale nie wiem czy mozna mu zaufać 8) )przy podjeździe na stromą górke zgasł silnik, zrobiłem dolewke 10l(czyli można powiedzieć że 10l było napewno a wydaje mi się że w baku było z 15l w sumie)
Pomimo że dolalem te 10l to nie chciał zapalić pompowanie ręcznie nic nie dawało nawet nie wlewało sie paliwo do gaźnika.Dopiero jak autko stało dziobem w dół to zapalił.
Poza tym mam problemy z odpaleniem po nocy( znaczy sie jak nie podpąpuje recznie to musze kręcić dłuższą chwilkę)
Z tego co wiem to pompka nie daje juz rady.
Czy zestawik naprawczy wystarczy czy może też bak jest zapowietrzony a moze coś innego ???
Prosze o podpowiedzi, pompke będę wymieniał na dniach ale może to coś innego ???
UAZ '78 ?? ?? :)2:)2

Awatar użytkownika
Wojtek_K
Posty: 2384
Rejestracja: wt paź 29, 2002 7:35 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek_K » śr maja 31, 2006 11:01 am

można kupić samą reperaturkę pompy, bak jest zawsze zapowietrzony a raczej powinno być tam powietrze bo jezeli stowrzysz podciśnienie w baku to będzie miał problemy z podawaniem paliwa

sprawdź: przewody paliwowe, osadnik paliwa, pompkę paliwa
1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00 :-)

Awatar użytkownika
zaq
Posty: 492
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 12:35 am
Lokalizacja: Warszawa/Gorlice

Post autor: zaq » śr maja 31, 2006 11:40 am

U mnie Gazie, podobne objawy były. Wykryłem dwie rzeczy: rozszczelniał się układ paliwowy w okolicy filtra paliwa, druga sprawa to paliwo odparowywało z pompy jak się silnik mocno zagrzał.
GAZ 69 EVO II - zmota się mota
Daihatsu Feroza - zemsta Yakuzy

Awatar użytkownika
has01
 
 
Posty: 219
Rejestracja: sob lis 05, 2005 10:01 am
Lokalizacja: Wałbrzych/Poznań

Post autor: has01 » śr maja 31, 2006 3:30 pm

Wojtek_K pisze:można kupić samą reperaturkę pompy, bak jest zawsze zapowietrzony a raczej powinno być tam powietrze bo jezeli stowrzysz podciśnienie w baku to będzie miał problemy z podawaniem paliwa

sprawdź: przewody paliwowe, osadnik paliwa, pompkę paliwa
Znaczy się, mam zestawik naprawczy do pompki i od tego zacznę, potem sprawdzę resztę.
Jakieś inne pomysły.
UAZ '78 ?? ?? :)2:)2

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mała ilośc paliwa i nie ciagnie

Post autor: Olek1605 » śr maja 31, 2006 3:37 pm

has01 pisze:Witam wszystkich, odrazu napomne że kiedys mój znajomy miał podobne problemy ale nie do końca :D
Mianowicie Przy malej ilości paliwa(wskaźnik pokazywał 1/4) ale nie wiem czy mozna mu zaufać 8) )przy podjeździe na stromą górke zgasł silnik, zrobiłem dolewke 10l(czyli można powiedzieć że 10l było napewno a wydaje mi się że w baku było z 15l w sumie)
Pomimo że dolalem te 10l to nie chciał zapalić pompowanie ręcznie nic nie dawało nawet nie wlewało sie paliwo do gaźnika.Dopiero jak autko stało dziobem w dół to zapalił.
Poza tym mam problemy z odpaleniem po nocy( znaczy sie jak nie podpąpuje recznie to musze kręcić dłuższą chwilkę)
Z tego co wiem to pompka nie daje juz rady.
Czy zestawik naprawczy wystarczy czy może też bak jest zapowietrzony a moze coś innego ???
Prosze o podpowiedzi, pompke będę wymieniał na dniach ale może to coś innego ???
jażeli po nocy musisz kręcić ostro żeby naszł oto znaczy że ci sie paliwo cofa bądź masz nieszczelność mw gaźniku.

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » śr maja 31, 2006 3:43 pm

Zestaw naprawczy :)2 ...zobacz też czy nie cieknie ci paliwo z zaworka awaryjnego pompy (taki otworek na spodzie)....to by świadczyło o nieszczelności mambrany.
Zestaw jest tani a membranę da się bezproblemowo wymienić bez ściągania całej pompy...trzeba tylko odkręcić dekielki....przy okazji wymienisz sobie gumową uszczelkę górnego dekielka...reszta się "raczej" nie psuje....
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
has01
 
 
Posty: 219
Rejestracja: sob lis 05, 2005 10:01 am
Lokalizacja: Wałbrzych/Poznań

Re: Mała ilośc paliwa i nie ciagnie

Post autor: has01 » śr maja 31, 2006 3:47 pm

Olek1605 pisze:
has01 pisze:Witam wszystkich, odrazu napomne że kiedys mój znajomy miał podobne problemy ale nie do końca :D
Mianowicie Przy malej ilości paliwa(wskaźnik pokazywał 1/4) ale nie wiem czy mozna mu zaufać 8) )przy podjeździe na stromą górke zgasł silnik, zrobiłem dolewke 10l(czyli można powiedzieć że 10l było napewno a wydaje mi się że w baku było z 15l w sumie)
Pomimo że dolalem te 10l to nie chciał zapalić pompowanie ręcznie nic nie dawało nawet nie wlewało sie paliwo do gaźnika.Dopiero jak autko stało dziobem w dół to zapalił.
Poza tym mam problemy z odpaleniem po nocy( znaczy sie jak nie podpąpuje recznie to musze kręcić dłuższą chwilkę)
Z tego co wiem to pompka nie daje juz rady.
Czy zestawik naprawczy wystarczy czy może też bak jest zapowietrzony a moze coś innego ???
Prosze o podpowiedzi, pompke będę wymieniał na dniach ale może to coś innego ???
jażeli po nocy musisz kręcić ostro żeby naszł oto znaczy że ci sie paliwo cofa bądź masz nieszczelność mw gaźniku.

To że sie paliwo cofa to sam wywnioskowałem, ale nie ma chyba możliwości żeby było coś nieszczelne bo jet to nowy gaźnik k131
Kiedyś już pytałem o to dlaczego tak się dzieje to usłyszałem od wielu że to wina pompki :o
Zobaczymy
UAZ '78 ?? ?? :)2:)2

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mała ilośc paliwa i nie ciagnie

Post autor: Olek1605 » śr maja 31, 2006 4:01 pm

has01 pisze:
Olek1605 pisze:
has01 pisze:Witam wszystkich, odrazu napomne że kiedys mój znajomy miał podobne problemy ale nie do końca :D
Mianowicie Przy malej ilości paliwa(wskaźnik pokazywał 1/4) ale nie wiem czy mozna mu zaufać 8) )przy podjeździe na stromą górke zgasł silnik, zrobiłem dolewke 10l(czyli można powiedzieć że 10l było napewno a wydaje mi się że w baku było z 15l w sumie)
Pomimo że dolalem te 10l to nie chciał zapalić pompowanie ręcznie nic nie dawało nawet nie wlewało sie paliwo do gaźnika.Dopiero jak autko stało dziobem w dół to zapalił.
Poza tym mam problemy z odpaleniem po nocy( znaczy sie jak nie podpąpuje recznie to musze kręcić dłuższą chwilkę)
Z tego co wiem to pompka nie daje juz rady.
Czy zestawik naprawczy wystarczy czy może też bak jest zapowietrzony a moze coś innego ???
Prosze o podpowiedzi, pompke będę wymieniał na dniach ale może to coś innego ???
jażeli po nocy musisz kręcić ostro żeby naszł oto znaczy że ci sie paliwo cofa bądź masz nieszczelność mw gaźniku.

To że sie paliwo cofa to sam wywnioskowałem, ale nie ma chyba możliwości żeby było coś nieszczelne bo jet to nowy gaźnik k131
Kiedyś już pytałem o to dlaczego tak się dzieje to usłyszałem od wielu że to wina pompki :o
Zobaczymy
życzę powodzenia jak będziesz wiedział co to było to napisz.

Awatar użytkownika
Rafał D
Posty: 672
Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Rafał D » śr maja 31, 2006 9:00 pm

Gaźnik może być nowy ale o regulacji odpowietrzenia komory pływakowej warto pamiętać.

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Olek1605 » śr maja 31, 2006 10:01 pm

Rafał D pisze:Gaźnik może być nowy ale o regulacji odpowietrzenia komory pływakowej warto pamiętać.
dobrze mówi to przeoczyłem.

Awatar użytkownika
Rafał D
Posty: 672
Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Rafał D » pt cze 02, 2006 9:03 am

Poszukaj w starych postach tam już opisywałem jak to regulować

Awatar użytkownika
has01
 
 
Posty: 219
Rejestracja: sob lis 05, 2005 10:01 am
Lokalizacja: Wałbrzych/Poznań

Post autor: has01 » pt cze 02, 2006 11:30 am

Rafał D pisze:Poszukaj w starych postach tam już opisywałem jak to regulować
Dobrze prawisz Rafał :) Sprawdę napewno, zaraz idę zobaczyć czy po nocy będę mógł go odpalić bez pompowania, wczoraj wymieniłem mębranę i ręszte
UAZ '78 ?? ?? :)2:)2

Awatar użytkownika
has01
 
 
Posty: 219
Rejestracja: sob lis 05, 2005 10:01 am
Lokalizacja: Wałbrzych/Poznań

Post autor: has01 » wt cze 06, 2006 1:51 pm

To była pompa paliwa , a dokładniej zaworki w jej wnetrzu, mębrana była OK ale jak juz wymienialem zaworki to i ja wymieniłem.
Dzieki wszystkim za podpowiedzi.
Pozdrawiam :D
P.S Był ktos na hałdzie w niedzielę w Wałbrzychu ??? Dobrze było!!! 8)
UAZ '78 ?? ?? :)2:)2

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » śr cze 07, 2006 6:41 pm

.........pierdzielenie o szopenie.......paliwo powinno znajdować się w komorze pływakowej,podczas zapalania,....... właśnie z "tego miejsca "jest paliwo pobierane a nie z pompki......resztę dopowiedz sobie sam(dla czego komora pływakowa,... jest pusta?) 8)
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » śr cze 07, 2006 7:21 pm

dla czego piszemy łącznie.. o tak : dlaczego ? nie wiem :)21
A btw..o so chozi ?? :o
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
has01
 
 
Posty: 219
Rejestracja: sob lis 05, 2005 10:01 am
Lokalizacja: Wałbrzych/Poznań

Post autor: has01 » śr cze 07, 2006 10:09 pm

faziuaz pisze:.........pierdzielenie o szopenie.......paliwo powinno znajdować się w komorze pływakowej,podczas zapalania,....... właśnie z "tego miejsca "jest paliwo pobierane a nie z pompki......resztę dopowiedz sobie sam(dla czego komora pływakowa,... jest pusta?) 8)
Fazi nie wnikam czy o Szopenie czy o kims innym, zrobilem co zrobiłem i nic innego nie ruszałem odrazu efekty widać. :D Tak wiec pomysl i to wlasne Ty sam sobie odpowiedz na swoje przemyslenia typu dlaczego komora plywakowa jest pusta ( Co z tego ze zapalal jak po paru sekundach gasl bo nie bylo paliwa w przewodach ani w pompce).
Czyli mowisz ze mi gdzies z komory plywakowej ucieka ??? Gażnik jest zawsze suchy :o
Nie wnikam dalej, koniec tematu usterka naprawiona
Pozdrawiam
UAZ '78 ?? ?? :)2:)2

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » pt cze 09, 2006 7:03 pm

....nie mówię że.....ucieka,tylko że pompka padaka...... :)2 pozdro.
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » pt cze 09, 2006 7:14 pm

No to teraz się rozumiemy 8) .. zresztą temat rozwiązany koniec . (kropka :)21 )
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
has01
 
 
Posty: 219
Rejestracja: sob lis 05, 2005 10:01 am
Lokalizacja: Wałbrzych/Poznań

Post autor: has01 » sob cze 10, 2006 12:05 pm

Przemekslaw pisze:No to teraz się rozumiemy 8) .. zresztą temat rozwiązany koniec . (kropka :)21 )
Dokładnie tak jak piszesz Przemek.
Pozdro dla wszystkich i jeszcze raz dzięki za pomoc, idę troszkę pośmigać.
UAZ '78 ?? ?? :)2:)2

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość