jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
tomekuaz
-

- Posty: 173
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 6:04 pm
- Lokalizacja: Białystok
Post
autor: tomekuaz » śr sie 30, 2006 9:59 pm
Mam u siebie założone MTR-y. Opona fajna, używam ich bez przerwy przez dwa lata i jeśli mi sie kiedyś skończą to kupie takie same. Dodam że zużycia prawie nie widać mimo iż robię sporo kilometrów.
Zyczę miłej eksploatacji i dobrej zabawy z 33"

pozdrawiam
tomek
UAZ M30 3,5l
WJ 2,7 CRD
-
drwal

- Posty: 339
- Rejestracja: śr sty 09, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Jabłonna k. Wawy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: drwal » śr sie 30, 2006 10:19 pm
To może dołączę sie do tematu i zapytam czy to prawda, że jak większe koła się założy, lub zmieni przełożenia na szybsze to spada zużycie paliwa??
Przy mniejszych obrotach silnika samochód szybciej jedzie, więc teoretycznie by się zgadzało, a jak jest w praktyce??
Gaz 69M 1968 ; Suzuki Vitra 1993 ; Grand Vitara 2007 ; Nissan Leaf 2014
-
jac.uaz

- Posty: 506
- Rejestracja: wt kwie 19, 2005 12:01 pm
- Lokalizacja: Elbląg
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jac.uaz » czw sie 31, 2006 8:40 pm
U nas 2 jeździ Uazami na 35'' (BF G..) i 2 gazami. Muszę stwierdzić, że jak się jeździ z głową, mosty są dobrze wyregulowane to problemów wiekszych nie ma (mimo blokad), a silniki też już mocniejsze. Ja odkładam na 35''. Miałem okazję jeździć w terenie uazaem na 35" z silnikiem uazo-wołga i muszę stwierdzić, że WYMIATA. A osławionym mostom patrola już się przyjżałem jak klękają. Nie są niezniszczalne. Najważniejszy jest łącznik między kierownicą a pedałami.

GRUPA OFFROAD
UAZ 469 B
-
pakjusz_pl

- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: pakjusz_pl » wt wrz 05, 2006 2:54 pm
w takim razie chyba zaryzykuje i zaloze kapcie 33x12,5 czy te BFG Mud Terrain A/T to dobre kapcie???? bo nad nimi wlasnie sie zastanawiam auto bedzie jezdzic po czesci w terenie (niekiedy dosc ciezkim) a czasami po czarnym...

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem

-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » wt wrz 05, 2006 3:31 pm
Jak masz dobrze wyregulowane mosty, zero luzów i jestes dobrym łącznikiem to dawaj

-
faziuaz
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: przemysl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: faziuaz » wt wrz 05, 2006 8:10 pm
ja po założeniu 33"x10,5" w przeciągu może trzech tygodni rozwaliłem most tylny......po naprawie w przeciagu następnego tygodnia urwałem półośkę.......ale z powodu takiego,że stare to wszystko było,wyczuchrane,a nowe oponki zweryfikowały tylko nie do końca sprawne podzespoły.....

-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » wt wrz 05, 2006 11:33 pm
a ja na AT bfg 31" rozwaliłem tył trzy razy, w przodzie raz półoś. Po założeniu bfg MT 33x12,5 od trzech lat nic nie ukręciłem. Przed zmianą opon na większe zmieniłem przełożenia na 8/37, WYREGULOWAŁEM luzy,zmieniłem nawet silnik na ciut mocniejszy niż wcześniej i nic się nie dzieje, poza tym że czwórka zbyt słaba i przydałoby się coś niżej niż jedynka na reduktorze.
-
UAZ Adventure

- Posty: 611
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
- Lokalizacja: Tarnów
Post
autor: UAZ Adventure » czw wrz 07, 2006 7:52 pm
pilmar pisze:a ja na AT bfg 31" rozwaliłem tył trzy razy, w przodzie raz półoś. Po założeniu bfg MT 33x12,5 od trzech lat nic nie ukręciłem. Przed zmianą opon na większe zmieniłem przełożenia na 8/37, WYREGULOWAŁEM luzy,zmieniłem nawet silnik na ciut mocniejszy niż wcześniej i nic się nie dzieje, poza tym że czwórka zbyt słaba i przydałoby się coś niżej niż jedynka na reduktorze.
Ten ciut mocniejszy silnik to mam rozumieć V8 z 540i E39

??????
-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » czw wrz 07, 2006 7:58 pm
Nie... ten motor to mam w e39.
w syfie to mam 2,3 na gaźniku z gelendy, ale od dwóch lat zbieram sie do włożenia scorpio 2,9 ale ciągle jakoś czasu brak.
4,4 m62 rozniosłoby syfa na strzępy...
-
UAZ Adventure

- Posty: 611
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
- Lokalizacja: Tarnów
Post
autor: UAZ Adventure » czw wrz 07, 2006 8:29 pm
No , na tym silniku to by ładnie dawał
Ale kto wie może kiedyś .........

????????
-
dred
- jestem tu nowy...

- Posty: 52
- Rejestracja: sob sty 08, 2005 1:18 pm
- Lokalizacja: Strzyżów (podkarpacie)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: dred » pt wrz 08, 2006 10:12 am
A my zakłądamy nalewki simexa 235/85/16 = 33 chyba , na orginalnym silniku i orginalnych mostach, zobacztmy czy wytrzyma jak nie to półosie homokinetyczne i tu pytanie jaki koszt takiej półosi

-
L80

- Posty: 646
- Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
- Lokalizacja: Mlawa
Post
autor: L80 » ndz wrz 10, 2006 10:23 am
37"
i niczego nie wymiela
-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » ndz wrz 10, 2006 12:41 pm
dred pisze:A my zakłądamy nalewki simexa 235/85/16 = 33 chyba , na orginalnym silniku i orginalnych mostach, zobacztmy czy wytrzyma jak nie to półosie homokinetyczne i tu pytanie jaki koszt takiej półosi

rozmiarowo to są 32" ... ale skoro nalewki to 33 pewnie będą .. a mógłbyś pokazac jakieś fotki jak załozysz

-
dred
- jestem tu nowy...

- Posty: 52
- Rejestracja: sob sty 08, 2005 1:18 pm
- Lokalizacja: Strzyżów (podkarpacie)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: dred » pn wrz 11, 2006 2:05 pm
Moge ale zapraszam na żywo do Stępiny

-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » pn wrz 11, 2006 4:59 pm
Chyba wole zdjęcia

-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » pn wrz 11, 2006 6:09 pm
Piszecie ze orinalne mosty UAZ-a wytrzymola 35 a nawet 37"

To odpwiecie mi na pytanie: Po co ruska armia zoztala wyposazona podczas wojny w afganistanie w mosty na zwolnicach w polsce nazywane "Afganami" (podobno w Rosji nikt takiej nazwy nie zna, mowia na nie portalnyje lub wojenne) Czy nie dlatago wlasnie ze orginalne nie wytrzymywaly w ciezkim kamienistym, gorsikim terenie.
-
tomekuaz
-

- Posty: 173
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 6:04 pm
- Lokalizacja: Białystok
Post
autor: tomekuaz » pn wrz 11, 2006 6:30 pm
ponoć po to aby nie czepiały gruchą o ziemię kiedy jadą po drogach czołgowych...
UAZ M30 3,5l
WJ 2,7 CRD
-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » pn wrz 11, 2006 7:04 pm
Ale ja slyszalem ze sa mocniejsze. Przeciez jak maja zwolnice to jest dotatkowa redukcja monentu obrotowego Chyba ze przelozenie w zwolnicy jest 1:1

-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » pn wrz 11, 2006 7:39 pm
caterpillar pisze: mosty na zwolnicach w polsce nazywane "Afganami" (podobno w Rosji nikt takiej nazwy nie zna, mowia na nie portalnyje lub wojenne) .
Sa jeszcze pierogi ruskie ,kawa po turecku ,pruski mur itd

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
pakjusz_pl

- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: pakjusz_pl » pn wrz 11, 2006 8:02 pm
z tego co mi wiadomo w "afganach" wlasnie chodzilo o poprawe przeswitu uaza.... a co do wytrzymalosci tych mostow to zdania wsrod uzytkownikow sa podzielone... jedni mowia ze dobre inni ze wywalone pieniadze w BLOTO i ze niczym poza przeswitem i zwolnicami nie roznia sie od oryginalow... dlatego ja zmieniam tylko przelozenia w mostach i zakladam kapcie 33" jesli juz mialaby nastapic zmiana mostow to odrazu na patrolowskie...

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem

-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » pn wrz 11, 2006 8:23 pm
Czy mosty orginalne (zwykle) mosty uaza byly produkowane w wersjach z roznymi przelozeniami czy tylko z jednym?
Jakie mosty maja nowe uazy Patriot
http://www.tarmot.pl/bin/45_dane2 z tego co widze to jakis inny
-
Didymos

- Posty: 2164
- Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
- Lokalizacja: Węgrów
Post
autor: Didymos » wt wrz 12, 2006 8:31 am
Afgany wcale nie powstały na potrzeby wojny w Afganistanie. Wojskowe wersje uazów były w nie wyposażane od początków produkcji - stąd w Rosji nikt o afganach nie słyszał

SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » wt wrz 12, 2006 10:24 am
Czyli od 1970 roku? To dlaczego w polsce byly nie dostepne chocby w wojskowychy UAZ-ach. Pewnie byly super tajne

-
Didymos

- Posty: 2164
- Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
- Lokalizacja: Węgrów
Post
autor: Didymos » wt wrz 12, 2006 10:33 am
Od 1972-3 chyba

Polska raczej nie sprowadzała uazów na afganach, może nie było kasy, może potrzeby, a może towar był deficytowy

SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » wt wrz 12, 2006 4:27 pm
Rozumie czyli nazwa afgan jest troche bezsensu. Ale wydaje mi ie ze grucha a afganie jest inna (masywinejsza, szersza) niz w normalnym
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości