K-126G nie działa ssanie...
Moderator: Student
K-126G nie działa ssanie...
...no i prawie po wszystkim...
Dziękuję Wszystkim za pomoc na forum - uporałem się już z montażem silnika (uazowołga)
Silnik wstawiony-poddany właściwym regulacjom-wszystko działa, ale nie ssanie.
Układ mechaniczny jest sprawny-przepustnica ssania zamyka gardziel-silnik zamiast nabrać obrotów-dławi się...
Jaka może być tego przyczyna ?
Dziękuję Wszystkim za pomoc na forum - uporałem się już z montażem silnika (uazowołga)
Silnik wstawiony-poddany właściwym regulacjom-wszystko działa, ale nie ssanie.
Układ mechaniczny jest sprawny-przepustnica ssania zamyka gardziel-silnik zamiast nabrać obrotów-dławi się...
Jaka może być tego przyczyna ?
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
Mam to samo , nowy silnik , gaźnik K126 G też nowy ; wszystko po regulacjach a ssanie działa dupowato . Prawie wcale nie zwiększa obrotów.
Robie tak że po odpaleniu chowam ssanie i przez jakieś pare chwil trzymam go na obrotach pedałem gazu , dopóki się nie ustabilizuje i ma ochotę chodzić sam .
Ale może ktoś zna przyczynę takich niedomagań ?
Linka nie ma tu nic do rzeczy ponieważ takie same objawy są gdy ssanie trzyma się ręką przy gaźniku.
Robie tak że po odpaleniu chowam ssanie i przez jakieś pare chwil trzymam go na obrotach pedałem gazu , dopóki się nie ustabilizuje i ma ochotę chodzić sam .
Ale może ktoś zna przyczynę takich niedomagań ?
Linka nie ma tu nic do rzeczy ponieważ takie same objawy są gdy ssanie trzyma się ręką przy gaźniku.
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey
Mam to samo w K-131cezii pisze:Mam to samo , nowy silnik , ga¼nik K126 G te¿ nowy ; wszystko po regulacjach a ssanie dzia³a dupowato . Prawie wcale nie zwiêksza obrotów.
Robie tak ¿e po odpaleniu chowam ssanie i przez jakie¶ pare chwil trzymam go na obrotach peda³em gazu , dopóki siê nie ustabilizuje i ma ochotê chodziæ sam .
Ale mo¿e kto¶ zna przyczynê takich niedomagañ ?
Linka nie ma tu nic do rzeczy poniewa¿ takie same objawy s± gdy ssanie trzyma siê rêk± przy ga¼niku.

Przyczyna by³a taka



UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu 

Ja też mam podejżenia co do regulacji chociaż robiłem pierwsza regulację po fabryce u dobrego magika co zjadł zęby na uazowych gaźnikach. Najlepsze jest to że elektronika kłamie bo po podłączeniu go do analizatora spalin wychodzi że mieszanka jest dobra a nawet bardzo dobra . Ja osobiście uważam że troszkę przelewa i trzeba by ujać poziomu paliwa , bo to go dławi . Z drugiej jednak strony bardzo mało pali ? I koło się zamyka.Przyczyna była taka po wyregulowaniu pływaka ( aż zbyt oszczędnie ) i lekkich regulacjach srubek regulacyjnych wysokie obroty przy ssaniu zniknely. Stawiam na regulacje
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey
rêcznie zamykaj±c pokrywke te¿ gówno daje ;pTomek_B pisze:W K131 do tego mechanizmu co pod³±czona jest linka (w K126 te¿) przymocowany jest taki drut. To on odpowiada za wzrost obrotów po wyci±gniêciu ssania. Byæmo¿e jest on za mocno wyprostowany itp. (u mnie tak by³o) i nie wzrastaj± obroty.![]()
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu 

Nie wiem o jakie druty Wam chodzi , ja ssanie podłaczone mam tak: http://img392.imageshack.us/my.php?imag ... 002na0.jpgJakub p. pisze:czy mozesz zapodac zdjecie tego "drutu", elementu ?
...teraz sprawa jest jasna !
ja go poprostu nie mam !
cholera !...
a tak przy okazji -czy moze wiecie Panowie jak ustawic poziom paliwa (K-126G) ?-nabylem wlasnie nowy plywak i musze przeprowadzic regulacje...
ja go poprostu nie mam !
cholera !...
a tak przy okazji -czy moze wiecie Panowie jak ustawic poziom paliwa (K-126G) ?-nabylem wlasnie nowy plywak i musze przeprowadzic regulacje...
Ostatnio zmieniony pn lis 20, 2006 6:45 pm przez Jakub p., łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości