K-126G nie działa ssanie...

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Jakub p.
 
 
Posty: 142
Rejestracja: pn sie 22, 2005 5:00 pm
Lokalizacja: Poznań

K-126G nie działa ssanie...

Post autor: Jakub p. » śr lis 15, 2006 9:42 pm

...no i prawie po wszystkim...
Dziękuję Wszystkim za pomoc na forum - uporałem się już z montażem silnika (uazowołga)
Silnik wstawiony-poddany właściwym regulacjom-wszystko działa, ale nie ssanie.
Układ mechaniczny jest sprawny-przepustnica ssania zamyka gardziel-silnik zamiast nabrać obrotów-dławi się...
Jaka może być tego przyczyna ?

niemand
Posty: 346
Rejestracja: wt kwie 18, 2006 10:28 pm
Lokalizacja: Beskid Niski

Post autor: niemand » czw lis 16, 2006 6:54 pm

Na zimnym czy ciepłym silniku??

Mam ten sam gaznik w uazie i ssania nigdy nie uzywam

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » czw lis 16, 2006 7:51 pm

masz inst. gazową ?? :roll:
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

niemand
Posty: 346
Rejestracja: wt kwie 18, 2006 10:28 pm
Lokalizacja: Beskid Niski

Post autor: niemand » czw lis 16, 2006 7:54 pm

ja??? :D a mam :D

Awatar użytkownika
Tomek_B
Posty: 376
Rejestracja: wt wrz 13, 2005 1:19 pm
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Tomek_B » czw lis 16, 2006 9:01 pm

A może musisz jeszcze troche popracować nad regulacją linki ?? 8)

Dlaczego właśnie ten gaźnik wybrałeś??
GyGy 5479591

Uaz 469 B

Awatar użytkownika
cezii
Posty: 419
Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów

Post autor: cezii » czw lis 16, 2006 10:32 pm

Mam to samo , nowy silnik , gaźnik K126 G też nowy ; wszystko po regulacjach a ssanie działa dupowato . Prawie wcale nie zwiększa obrotów.
Robie tak że po odpaleniu chowam ssanie i przez jakieś pare chwil trzymam go na obrotach pedałem gazu , dopóki się nie ustabilizuje i ma ochotę chodzić sam .
Ale może ktoś zna przyczynę takich niedomagań ?
Linka nie ma tu nic do rzeczy ponieważ takie same objawy są gdy ssanie trzyma się ręką przy gaźniku.
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Post autor: KleryK » pt lis 17, 2006 12:31 am

cezii pisze:Mam to samo , nowy silnik , ga¼nik K126 G te¿ nowy ; wszystko po regulacjach a ssanie dzia³a dupowato . Prawie wcale nie zwiêksza obrotów.
Robie tak ¿e po odpaleniu chowam ssanie i przez jakie¶ pare chwil trzymam go na obrotach peda³em gazu , dopóki siê nie ustabilizuje i ma ochotê chodziæ sam .
Ale mo¿e kto¶ zna przyczynê takich niedomagañ ?
Linka nie ma tu nic do rzeczy poniewa¿ takie same objawy s± gdy ssanie trzyma siê rêk± przy ga¼niku.
Mam to samo w K-131 :) Musze machaæ peda³em by pompka przyspieszacza wla³a tam paliwa to siê odpali. Potem potrzymaæ póki zacznie sam chodziæ.

Przyczyna by³a taka :) po wyregulowaniu p³ywaka ( a¿ zbyt oszczêdnie :D ) i lekkich regulacjach srubek regulacyjnych wysokie obroty przy ssaniu zniknely. Stawiam na regulacje :)
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

Awatar użytkownika
cezii
Posty: 419
Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów

Post autor: cezii » pt lis 17, 2006 7:59 am

Przyczyna była taka po wyregulowaniu pływaka ( aż zbyt oszczędnie ) i lekkich regulacjach srubek regulacyjnych wysokie obroty przy ssaniu zniknely. Stawiam na regulacje
Ja też mam podejżenia co do regulacji chociaż robiłem pierwsza regulację po fabryce u dobrego magika co zjadł zęby na uazowych gaźnikach. Najlepsze jest to że elektronika kłamie bo po podłączeniu go do analizatora spalin wychodzi że mieszanka jest dobra a nawet bardzo dobra . Ja osobiście uważam że troszkę przelewa i trzeba by ujać poziomu paliwa , bo to go dławi . Z drugiej jednak strony bardzo mało pali ? I koło się zamyka.
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey

Jakub p.
 
 
Posty: 142
Rejestracja: pn sie 22, 2005 5:00 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jakub p. » pt lis 17, 2006 9:18 am

...nie mam gazu
...ssanie uruchamiam przy rozruchu na zimno...
...i jeszcze jedna kwestia: mam wgnieciony plywak (ale jest szczelny !), wymieniac ? - jak i na jakie wartości ustawić pływak ?
dzięki !

Awatar użytkownika
Tomek_B
Posty: 376
Rejestracja: wt wrz 13, 2005 1:19 pm
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Tomek_B » pt lis 17, 2006 11:12 pm

W K131 do tego mechanizmu co podłączona jest linka (w K126 też) przymocowany jest taki drut. To on odpowiada za wzrost obrotów po wyciągnięciu ssania. Byćmoże jest on za mocno wyprostowany itp. (u mnie tak było) i nie wzrastają obroty. 8) 8)
GyGy 5479591

Uaz 469 B

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Post autor: KleryK » sob lis 18, 2006 3:39 am

Tomek_B pisze:W K131 do tego mechanizmu co pod³±czona jest linka (w K126 te¿) przymocowany jest taki drut. To on odpowiada za wzrost obrotów po wyci±gniêciu ssania. Byæmo¿e jest on za mocno wyprostowany itp. (u mnie tak by³o) i nie wzrastaj± obroty. 8) 8)
rêcznie zamykaj±c pokrywke te¿ gówno daje ;p
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

Awatar użytkownika
Tomek_B
Posty: 376
Rejestracja: wt wrz 13, 2005 1:19 pm
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Tomek_B » sob lis 18, 2006 10:24 am

Spróbuj zdjąć ten drut wyciągnąć ssanie i wtedy dopiero pociąnąć czy popchnąć to co ten drut ciągnie/popycha. 8)

Bez skojarzeń :)21 :)21 :)21
GyGy 5479591

Uaz 469 B

Jakub p.
 
 
Posty: 142
Rejestracja: pn sie 22, 2005 5:00 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jakub p. » sob lis 18, 2006 10:28 pm

czy mozesz zapodac zdjecie tego "drutu", elementu ?

niemand
Posty: 346
Rejestracja: wt kwie 18, 2006 10:28 pm
Lokalizacja: Beskid Niski

Post autor: niemand » ndz lis 19, 2006 5:02 pm

Jakub p. pisze:czy mozesz zapodac zdjecie tego "drutu", elementu ?
Nie wiem o jakie druty Wam chodzi , ja ssanie podłaczone mam tak: http://img392.imageshack.us/my.php?imag ... 002na0.jpg

Awatar użytkownika
Tomek_B
Posty: 376
Rejestracja: wt wrz 13, 2005 1:19 pm
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Tomek_B » ndz lis 19, 2006 6:38 pm

GyGy 5479591

Uaz 469 B

Awatar użytkownika
cezii
Posty: 419
Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów

Post autor: cezii » pn lis 20, 2006 4:26 pm

Rzeczywiście ten drucik może mieć z tym dużo wspólnego a raczej jego wygiecie lub długość , które będzie utrzymywać właściwe obroty. Nie miałem jeszcze czasu się tym pobawić ale na pewno to sprawdzę.
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey

Jakub p.
 
 
Posty: 142
Rejestracja: pn sie 22, 2005 5:00 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jakub p. » pn lis 20, 2006 6:33 pm

...teraz sprawa jest jasna !
ja go poprostu nie mam !
cholera !...
a tak przy okazji -czy moze wiecie Panowie jak ustawic poziom paliwa (K-126G) ?-nabylem wlasnie nowy plywak i musze przeprowadzic regulacje...
Ostatnio zmieniony pn lis 20, 2006 6:45 pm przez Jakub p., łącznie zmieniany 1 raz.

Jakub p.
 
 
Posty: 142
Rejestracja: pn sie 22, 2005 5:00 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jakub p. » pn lis 20, 2006 6:42 pm

...czy mogę prosić o zdjęcie, do czego jest podłaczony ten drut na dole ?...
Prawdopodobnie muszę wykonać konstrukcję od nowa..., bo nie ma śladu po starej...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości