Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
leokady

- Posty: 385
- Rejestracja: ndz maja 15, 2011 3:29 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: leokady » pn mar 19, 2012 11:17 am
superkto pisze:O jaki indeksie założyłeś te Lovelasy??
Co masz na myśli pytając o index?
Ja nie mam pojęcia ale jak coś to Igor powinien wyjaśnić.
Pozdrawiam
Patrol Y61-2,8 TD LONG - na wyprawy.
-
superkto
-

- Posty: 869
- Rejestracja: pt maja 25, 2007 9:20 pm
- Lokalizacja: Marcinowice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: superkto » pn mar 19, 2012 11:43 am
leokady pisze:superkto pisze:O jaki indeksie założyłeś te Lovelasy??
Co masz na myśli pytając o index?
Ja nie mam pojęcia ale jak coś to Igor powinien wyjaśnić.
A, B czy C?
Chodzi o twardość springów.
-
Klekot
- jestem tu nowy...

- Posty: 77
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 12:03 pm
- Lokalizacja: Świdnica
Post
autor: Klekot » pn mar 19, 2012 12:13 pm
Te najtwardsze dla są za twarde

-
leokady

- Posty: 385
- Rejestracja: ndz maja 15, 2011 3:29 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: leokady » wt mar 20, 2012 11:02 am
NIe wiem jaki mają index. Z tego co mówił Karłowicz to podobno są trochę twardsze od Dobinsonsów.
Na razie polatałem w weekend po mieście i wydają się ok. W teren jeszcze nie zajrzałem.
Pozdrawiam
Patrol Y61-2,8 TD LONG - na wyprawy.
-
RudolfWT
-

- Posty: 157
- Rejestracja: pn sty 04, 2010 4:09 pm
- Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: RudolfWT » sob kwie 21, 2012 8:45 pm
Witam, mam takie pytanko... Mam u siebie założone amory monroe z serii adventure, auto jest bez żadnego liftu, i do tego mam seryjne springi, które są już wybite chyba za mocno i czasem na jakiś większych dołach samochód dobija.. I zastawiam się czy dobrym pomysłem będzie kupienie samych sprężyn, np Ironmana z zestawu, który jest do liftu +2", będzie to jakoś zdawało egzamin? Czy amory będą za krótkie?
GR Y60 ->
Y60Long ->
4Runner 3.0v6 - >
Y60 Long 
-
KarolZG
-

- Posty: 1081
- Rejestracja: ndz lip 29, 2007 6:04 pm
- Lokalizacja: Polska
Post
autor: KarolZG » sob kwie 21, 2012 9:09 pm
da radę , będzie lepiej niż dobrze , zazwyczaj amory są do liftu 0-2 cale
Samurai 1.3->Patrol GR Y60 2.8 ->Suzuki Jimny 1.3
-
RudolfWT
-

- Posty: 157
- Rejestracja: pn sty 04, 2010 4:09 pm
- Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: RudolfWT » sob kwie 21, 2012 9:14 pm
KarolSawiak pisze:da radę , będzie lepiej niż dobrze , zazwyczaj amory są do liftu 0-2 cale
Super, dzięki za odpowiedź:) Cieszy mnie to bo myślałem, że amory też będę musiał zmienić a nie mają jeszcze 1000km przebiegu:)
GR Y60 ->
Y60Long ->
4Runner 3.0v6 - >
Y60 Long 
-
boban22

- Posty: 734
- Rejestracja: pt wrz 11, 2009 9:46 pm
- Lokalizacja: Śląsk / Bieszczady :)
Post
autor: boban22 » sob kwie 21, 2012 9:27 pm
Panowie szukam i albo już zmęczony jestem albo ślepy, chodzi mi o stabilizator przedni w Y60 wywalać czy trzymać? Z tyłu nie mam i żadnych problemów na czarnym a w terenie krzyżuje się ładnie. A co z przodem?, bo jak wiadomo w Y60 przód nie krzyżuje jakoś rewelacyjnie. Więcej przemawia za zdjęciem czy za zostawieniem?
GR Y60 2.8 '95, IC , ExtremeTrekker II ...
-
Mpv

- Posty: 307
- Rejestracja: ndz kwie 04, 2010 12:20 pm
- Lokalizacja: Okolice Działdowa :D
Post
autor: Mpv » ndz kwie 22, 2012 12:23 am
4x4=16
Żaba: zielony parch y60 long

-
boban22

- Posty: 734
- Rejestracja: pt wrz 11, 2009 9:46 pm
- Lokalizacja: Śląsk / Bieszczady :)
Post
autor: boban22 » ndz kwie 22, 2012 9:51 am
Ok, u mnie też zawias zdrowy, dzięki za info. Miałem telepawkę zaraz po wywaleniu stabi ale okazało się że w jednym kole był 0,6 a w drugim 2,2 ciśnienie...A czy zawieszenie cierpi jakoś bardziej bez stabi?, wiadomo że z tyłu wahacze lubią padać, a jak z przodem?
GR Y60 2.8 '95, IC , ExtremeTrekker II ...
-
Sawa GR

- Posty: 2376
- Rejestracja: śr wrz 29, 2010 4:10 pm
- Lokalizacja: Łukasz - Czerwieńsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Sawa GR » pn kwie 23, 2012 6:30 am
Taki drucik do tego poskręcany nie ma większego wpływu na auto i dlatego nie czuć różnicy z czy bez.
Ostatnio przy wymianie łączników w Pathfinderze, bujnąłem się bez i na szybkich łukach, miałem wychylne pudło

podobnie jak zygzakowałem.
Auta wagowo takie same, ale w patrolu drążek ma 17mm i nie idzie prosto, w Pathfinderze to drąg 34mm

i idzie prosto.
Ostatnio zmieniony wt kwie 24, 2012 7:15 am przez
Sawa GR, łącznie zmieniany 1 raz.
Patrol Y60 2,8TD 1992 - Jest
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road
-
boban22

- Posty: 734
- Rejestracja: pt wrz 11, 2009 9:46 pm
- Lokalizacja: Śląsk / Bieszczady :)
Post
autor: boban22 » pn kwie 23, 2012 7:46 am
No nic polatam tak i zobaczymy, jedyne co mnie martwi to w najbliższym czasie Bieszczady i trasa ponad 200km po czarnym, a słyszałem opinie, że jak przy 100km/h bujnie w koleinie to bywa różnie...
GR Y60 2.8 '95, IC , ExtremeTrekker II ...
-
KarolZG
-

- Posty: 1081
- Rejestracja: ndz lip 29, 2007 6:04 pm
- Lokalizacja: Polska
Post
autor: KarolZG » pn kwie 23, 2012 4:08 pm
nie mam z przodu i z tyłu, 110 na godzine nie czuć różnicy
Samurai 1.3->Patrol GR Y60 2.8 ->Suzuki Jimny 1.3
-
boban22

- Posty: 734
- Rejestracja: pt wrz 11, 2009 9:46 pm
- Lokalizacja: Śląsk / Bieszczady :)
Post
autor: boban22 » pn kwie 23, 2012 7:37 pm
ok, dzięki za info...
GR Y60 2.8 '95, IC , ExtremeTrekker II ...
-
peron_GR
- jestem tu nowy...

- Posty: 13
- Rejestracja: śr wrz 28, 2011 7:18 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: peron_GR » śr maja 09, 2012 6:47 am
mam pytanie czy ktoś może sprawdzał kąt wyprzedzenia zwrotnicy w przypadku liftu 2"? Seryjnie powinno być 2,2-3,2 st. (mowa o krótkim Patrolu) A jak to wygląda przy lifcie?
-
Zibi
-

- Posty: 17616
- Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:05 pm
- Lokalizacja: Wadowice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Zibi » śr maja 09, 2012 6:53 am
mopar pisze:Miałem w 105 lovellsa i za twarde było bardzo.
Do 105-tki to się zakłada progresywny zawias Lovellsa zwłaszcza, że jest w tej samej cenie co zwykłe springi. Auto jest zbyt długie i 7 osobowe. Nie ma możliwości, abyś miał sprężynę dobrze zachowującą się z 2 i 7 osobami na pokładzie. Bez dokłądnego określenia sprzetów i ilości osób w pojeżdzie nie można mówić o dobraniu zawieszenia. Są jeszcze pewne sztuczki - np. w długich autach skutkuje zatankowanie do pełna i od razu tył staje się przyjemniejszy.
-
wolles
- jestem tu nowy...

- Posty: 1
- Rejestracja: czw maja 05, 2011 1:21 pm
Post
autor: wolles » śr cze 20, 2012 1:45 pm
Witam od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Nissana Patrola GR Y60
Chce go podnieść
Mam już zamówione zawieszenia +4" ironman oraz zestaw polibuszy, i tu rodzi się pytanie czy ktoś może ma szablon montażu tulei do przedniego wahacza bo ja takowego nie dostałem w zestawie i firma twierdzi, że wystarczy tylko wymiar 240mm.
Z góry dziękuję

-
darek86
- jestem tu nowy...

- Posty: 24
- Rejestracja: wt lip 01, 2008 10:09 am
Post
autor: darek86 » śr cze 20, 2012 4:46 pm
najlepiej założyć dłuższe łaczniki stabilizatora:D
-
zagaj1
-

- Posty: 2716
- Rejestracja: pn sie 24, 2009 9:37 pm
- Lokalizacja: Przasnysz / Olsztyn
Post
autor: zagaj1 » śr cze 20, 2012 6:40 pm
wolles pisze:Witam od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Nissana Patrola GR Y60
Chce go podnieść
Mam już zamówione zawieszenia +4" ironman oraz zestaw polibuszy, i tu rodzi się pytanie czy ktoś może ma szablon montażu tulei do przedniego wahacza bo ja takowego nie dostałem w zestawie i firma twierdzi, że wystarczy tylko wymiar 240mm.
Z góry dziękuję

darek86 pisze:najlepiej założyć dłuższe łaczniki stabilizatora:D
To też

ale lepiej dropboxy zamiast mimośrodów przy takim dużym lifcie, a pahardy przedłużone, skrzynia obniżona, krzyżaki też polecą niedługo

Patrol Y61 Long ZD30DTi &Seicento& KTM LC4 640SM
Dziadostwa nie rób, skręć drutem...! 
-
ben88
- jestem tu nowy...

- Posty: 53
- Rejestracja: czw gru 30, 2010 8:16 am
Post
autor: ben88 » śr lip 25, 2012 7:21 am
WITAM KOLEDZY.Mam pytanie o obniżenie skrzyni biegów przy lifcie 2 cale,a mianowicie jak to zrobić w krótkim y60 4.2 automat,wydaje się.że ten drążek którym zmienia się biegi jest zamontowany na sztywno,jak do tego podejść?
-
mopar
-

- Posty: 1282
- Rejestracja: sob lut 08, 2003 11:39 am
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: mopar » śr lip 25, 2012 7:46 am
Łącznik pomiędzy skrzynią biegów a dźwignią automatu ma regulację, skrzyni dużo nie opuszczasz więc powinno wydać
Lubię zapierdalać.
Ropa do traktorów.
-
ben88
- jestem tu nowy...

- Posty: 53
- Rejestracja: czw gru 30, 2010 8:16 am
Post
autor: ben88 » śr lip 25, 2012 6:02 pm
Wielkie dzięki Mopar.
-
zulu
-

- Posty: 104
- Rejestracja: pt cze 08, 2012 7:38 am
Post
autor: zulu » ndz lip 29, 2012 7:56 am
Witam, Proszę o poradę w sprawie liftu samego zawieszenia nie budy.
1. O ile cali trzeba podnieść zawieszenie żeby zmieściły się opony 37" KM2 do Nissana Patrola GU z 2005 roku? (proszę nie krzyczeć:-) opony nie założone na felgę maja wysokość 35,5 cala wiec 37 to tylko nazwa)
2. Podniesienie o 3" wystarczy?
3. Czy mogą zostać oryginalne felgi 17: czy konieczne są dystanse? ( jakie odsadzenie?)
Porównanie z STT 35 cali
https://picasaweb.google.com/Nesos2468/ ... 237VSSTT35
Pozdrawiam
-
sbst
-

- Posty: 1489
- Rejestracja: sob lip 31, 2010 6:55 pm
- Lokalizacja: Centrala ;)
Post
autor: sbst » ndz lip 29, 2012 8:25 am
nie zakladaj zadnych dystansy tylko felgi o innym et. to wynalazek chorych tjuninkowcow
co do reszty niestety nie podpowiem
PATROLnięty
~----oo----/ LAWETA (przyczepa) - 2x4,5m, 1800/2500kg -moge sie podzielic
-
piotr e38

- Posty: 742
- Rejestracja: pn sty 11, 2010 9:08 pm
- Lokalizacja: Bronisze(k.Warszawy)
Post
autor: piotr e38 » czw sie 02, 2012 5:40 pm
zulu pisze:Witam, Proszę o poradę w sprawie liftu samego zawieszenia nie budy.
1. O ile cali trzeba podnieść zawieszenie żeby zmieściły się opony 37" KM2 do Nissana Patrola GU z 2005 roku? (proszę nie krzyczeć:-) opony nie założone na felgę maja wysokość 35,5 cala wiec 37 to tylko nazwa)
2. Podniesienie o 3" wystarczy?
3. Czy mogą zostać oryginalne felgi 17: czy konieczne są dystanse? ( jakie odsadzenie?)
Porównanie z STT 35 cali
https://picasaweb.google.com/Nesos2468/ ... 237VSSTT35
Pozdrawiam
Według mnie do 35 cali wystarcza lift 2", a skoro te 37 cali nie mają 37 cali, tylko tak jak piszesz 35,5, to lift j.w. wystarczy, do tego felga z ET -25 i będzie git, a nie zrobisz niepotrzebnego latawca z auta.
ja bym dał lift 2'' a jak będzie mało, to dołożysz podkładki nad sprężynę 10mm i luzik.
PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości