

Moderator: Albert_N
Mam nr do gościa który mi robił flanszę mocującą silnik vw z vitarą. Do Samuraja też chyba ma. Dodam tylko, że sprzęgło vitary - 215mm - cienko znosi podwojony moment obrotowy, a obudowa skrzyni nie pozwoli na montaż większego. Najlepszym wyjściem jest wykonanie nie flanszy łączącej, ale nowej obudowy sprzęgła która zmieści oryginalne koło zamachowe i sprzęgło z vw.Witam Poszukuje namiaru na gościa z czanca który robi przejsciówki z vw. Pisałem juz do jednego z kolegów z forum ale niezna dokładnie namiaru. Szukałem na allegro ale nieznalazłem.
Adam.Ż pisze:stary temat i już od dawna wałkowany
zapomniałeś o jednym sporym minusie - waga
Punkty do szacunku dochodząKwadrat pisze:ale jest proste pytanie . Po co ?
U mnie 1.6 chodzi bez immo.Salata123 pisze:Ta Kwadrat takie miał... fabrycznie bez... bo kupił z pierwszego roku produkcji![]()
a poza tym to nie słyszałem o próbie która zakończyła by się sukcesem
Salata123 pisze:Ta Kwadrat takie miał... fabrycznie bez... bo kupił z pierwszego roku produkcji![]()
a poza tym to nie słyszałem o próbie która zakończyła by się sukcesem
Kostuch pisze:U mnie 1.6 chodzi bez immo.Salata123 pisze:Ta Kwadrat takie miał... fabrycznie bez... bo kupił z pierwszego roku produkcji![]()
a poza tym to nie słyszałem o próbie która zakończyła by się sukcesem![]()
Całkiem do końca nie wiem na jakiej zasadzie...
W pewnym sensie kontrolowany.Salata123 pisze:Kostuch pisze:U mnie 1.6 chodzi bez immo.Salata123 pisze:Ta Kwadrat takie miał... fabrycznie bez... bo kupił z pierwszego roku produkcji![]()
a poza tym to nie słyszałem o próbie która zakończyła by się sukcesem![]()
Całkiem do końca nie wiem na jakiej zasadzie...
Tak to w warsztacie też się kiedyś udało... co prawda w Jimnym M13A. Podczas wymiany serwa/pompy hamulcowej... wiązka została przycięta. Dokładnie dwa przewody zostały zmasowane![]()
Samochód odpalał bez kluczyka, odpalał też z kluczykiem. ale np. nie gasł z kluczyka![]()
To był zupełny przypadek, ale działało![]()
Ty zrobiłeś to w bardziej kontrolowany sposób?
a czy 1.8 ma żeliwny czy aluminiowy blok?godlesniva pisze:Adam.Ż pisze:stary temat i już od dawna wałkowany
zapomniałeś o jednym sporym minusie - waga
silnik nie będzie cięszy niż 1.8 is łatwiej dostępny i o charakterystyce bardziej pasującej do jazdy terenowej... chyba że to ma być auto na ćwiartke
Adam.Ż pisze:a czy 1.8 ma żeliwny czy aluminiowy blok?godlesniva pisze:Adam.Ż pisze:stary temat i już od dawna wałkowany
zapomniałeś o jednym sporym minusie - waga
silnik nie będzie cięszy niż 1.8 is łatwiej dostępny i o charakterystyce bardziej pasującej do jazdy terenowej... chyba że to ma być auto na ćwiartke
Kwadrat pisze:
baleno i IS są z amellinium
raczej mija sie z prawdą.godlesniva pisze:
silnik nie będzie cięszy niż 1.8 is łatwiej dostępny i o charakterystyce bardziej pasującej do jazdy terenowej... chyba że to ma być auto na ćwiartke
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość