Nazwa robocza "Puchar Polski Cross Country"
Moderator: Pasza
Re: Nazwa robocza "Puchar Polski Cross Country"
I jak tam Panie - dzieje się coś temacie regulaminów itd. ?
Szalony Iwan EVO (kto by zliczył!)


Re: Nazwa robocza "Puchar Polski Cross Country"
Dzieje sie dzieje. w tym tyg maja juz wisiec na www. jutro mam spotkanie w PZM by przewalkowac jeszcze kilka rzeczy min kombinezony i dowiedziec sie o te konstrukcje co wyslalem
Re: Nazwa robocza "Puchar Polski Cross Country"
Kombinezon - jednoczęściowy z materiałów trudnopalnych... moja rada to kombinezon minimum spełniający normę PN 531
Nadkola zasłonięte pod kątem 120 stopni patrząc od góry
Chlapacze
!
brak szyby przedniej - okulary/gogle ochronne
boczna siatka w "oknie"
Kask z czerwoną nalepką ( homologacyjną) lub nowszą ( nie niebieską)
to tak szeroko, a szczegóły mailowo.
Nadkola zasłonięte pod kątem 120 stopni patrząc od góry
Chlapacze

brak szyby przedniej - okulary/gogle ochronne
boczna siatka w "oknie"
Kask z czerwoną nalepką ( homologacyjną) lub nowszą ( nie niebieską)
to tak szeroko, a szczegóły mailowo.
Re: Nazwa robocza "Puchar Polski Cross Country"
Darek,
Odpowiedź jest taka... bez problemu startować moze zawodnik, który posiada licencję ale nie odnawiał jej od min 5 lat. Poztstali jako Gość
Odpowiedź jest taka... bez problemu startować moze zawodnik, który posiada licencję ale nie odnawiał jej od min 5 lat. Poztstali jako Gość
- Janusz2000
-
- Posty: 900
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 7:34 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Nazwa robocza "Puchar Polski Cross Country"
RPPST - czyli pojawiły się "reppsty"
Rajdowy Puchar Polski Samochodów Terenowych
02-04.05 Baja Żagań
21-23.06 Baja Carpathia
21-22.09 Master Race
11-13.10 lub 25-27.10 planowana runda RPPST
no to czekamy jeszcze na ostateczny regulami tych repstów, aż zawiśnie na stronie pzmotu..

Rajdowy Puchar Polski Samochodów Terenowych
02-04.05 Baja Żagań
21-23.06 Baja Carpathia
21-22.09 Master Race
11-13.10 lub 25-27.10 planowana runda RPPST
no to czekamy jeszcze na ostateczny regulami tych repstów, aż zawiśnie na stronie pzmotu..
Re: Nazwa robocza "Puchar Polski Cross Country"
No to czekamy na regulaminy i zobaczymy.... jak narazie to jakoś zniechęcają nas trochę te zmiany w aucie, majtkogolfy z pantoflami no i nie wiem jaki kolor nalepek mamy na kaskach
Druga runda w tym samym terminie co Motomaraton - będzie wojna?


Druga runda w tym samym terminie co Motomaraton - będzie wojna?


Szalony Iwan EVO (kto by zliczył!)


Re: Nazwa robocza "Puchar Polski Cross Country"
Te mądrala...
po tych wszystkich latach organizacji Serii... i świadomości, ze teraz wszystko będzie w miarę pod kontrolą... a okazuje się, ze dobrze przygotowanych aut w Polsce troszkę jest.... a z Pucharu do RMPST już krótka droga... klasa Open czy Th... zawsze fajnie jest się pochwalić tytułem Mistrza Polski czy zdobywcy Pucharu Polski niż ... no juz nie umiejszając samemu sobie ale Serii4x4...

Re: Nazwa robocza "Puchar Polski Cross Country"
Kierownik...
Ty mi tu nie wyjeżdżaj z jakimiś pierdołami odnośnie regulaminów i sratów tatów dzikich węży:)
Ze sponsorami dogadane że startujemy u Ciebie w 3edycjach a tu nagle jakieś zmiany konstrukcyjne w aucie wprowadzać trzeba. To pod koniec roku nie było wiadomo żeby się ludzie przez zimę przygotowali? Tylko na miesiąc przed imprezą.
Kombinezony OK, lusterka, spryskiwacze OK, siatki w oknach OK. Ale te chlapacze to gdzie ja mam sobie przytwierdzić? Chyba do lawety co auto wozi.
Napisz wprost czy nasze auto przejdzie badania czy nie?
A tak się nastawiłem na ten Żagań. Pod rękę to Ty mi na razie nie podchodź
Ty mi tu nie wyjeżdżaj z jakimiś pierdołami odnośnie regulaminów i sratów tatów dzikich węży:)
Ze sponsorami dogadane że startujemy u Ciebie w 3edycjach a tu nagle jakieś zmiany konstrukcyjne w aucie wprowadzać trzeba. To pod koniec roku nie było wiadomo żeby się ludzie przez zimę przygotowali? Tylko na miesiąc przed imprezą.
Kombinezony OK, lusterka, spryskiwacze OK, siatki w oknach OK. Ale te chlapacze to gdzie ja mam sobie przytwierdzić? Chyba do lawety co auto wozi.
Napisz wprost czy nasze auto przejdzie badania czy nie?
A tak się nastawiłem na ten Żagań. Pod rękę to Ty mi na razie nie podchodź

Re: Nazwa robocza "Puchar Polski Cross Country"
z tym czy to fajnie jest się tak pochwalić to ja bym się tak nie rozpędzała...
czasami dużo więcej satysfakcji daje jakiś tam rajd typu seria niż jakieś mistrzostwa...i wtedy zdecydowanie fajniej chwalić się tym pierwszym. Takie me osobiste zdanie...ale co kto lubi

czasami dużo więcej satysfakcji daje jakiś tam rajd typu seria niż jakieś mistrzostwa...i wtedy zdecydowanie fajniej chwalić się tym pierwszym. Takie me osobiste zdanie...ale co kto lubi
Re: Nazwa robocza "Puchar Polski Cross Country"
Madziu pojeździlibyśmy co? A ten taki brzydki Pan stwarza problemy...
Re: Nazwa robocza "Puchar Polski Cross Country"
no zdecydowanie Kamilu zdecydowanie, ale jakoś tak mnie z pezetmotem nie jest po drodze...
Re: Nazwa robocza "Puchar Polski Cross Country"
Co do samego PZMot nie mam nic. Tylko niech dadzą żyć
Re: Nazwa robocza "Puchar Polski Cross Country"
fiejas pisze:Te mądrala...po tych wszystkich latach organizacji Serii... i świadomości, ze teraz wszystko będzie w miarę pod kontrolą... a okazuje się, ze dobrze przygotowanych aut w Polsce troszkę jest.... a z Pucharu do RMPST już krótka droga... klasa Open czy Th... zawsze fajnie jest się pochwalić tytułem Mistrza Polski czy zdobywcy Pucharu Polski niż ... no juz nie umiejszając samemu sobie ale Serii4x4...
Panie... może i fajnie jest się pochwalić, ale wychodząc z tego założenia daleko nie zajedziecie, bo nie bez powodu na imprezach typu seria, bałtowskie bezdroża, czy za dawnych czasów naszych czasów jak robiliśmy Faję startuje 50-70 czy ponad 100 załóg - a w RMPST? 15-20 samochodów?
Poza tym znakomita większość załóg jeździ za swoje pieniądze, więc może się pochwalić sama sobie


Ja rozumiem regulaminy techniczne, bezpieczeństwa itp itd bo tych rajdów maści wszelakiej robiłem już "naście" i od strony organizacyjnej temat znam - kwestia aby to pogodzić z załogami właśnie pod kątem regulaminowym i oczywiście finansowym, bo to też dla ogromnej większości ma decydujące znaczenie.
Szalony Iwan EVO (kto by zliczył!)


Re: Nazwa robocza "Puchar Polski Cross Country"
Oo to to właśnie, kolega dobrze to ujął był- polać mu 

Re: Nazwa robocza "Puchar Polski Cross Country"
no gutman twoje zdrowie 

- Janusz2000
-
- Posty: 900
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 7:34 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Nazwa robocza "Puchar Polski Cross Country"
Ja zwykle wszystkim wszystko nie pasuje bo każdy by chcieł żeby było "po mojemu" i tak jak mu pasuje
Na rmpst-ach było po 20-załóg bo obowiązywały zasady FIA - zrozumiałem było, że z powodów głównie finansowych w Polsce to się nie rozwinie na masową skalę.
Natomiast teraz zarówno klasa Open w rmpst jak i stworzenie Pucharu Polski to naprawdę fajne inicjatywy idące w dobrym kierunku. A że dalej zostało kilka zapisów, które nam się nie podobają bo nie było ich wcześniej w rajdach do których jesteśmy przyzwyczajeni? no bez przesady - cieszmy się i tak że PZMot federacja należąca do FIA (jedno i drugie jest dość skostniałą, hermetyczną i niepodatną na zmiany organizacją) wykazała się tu jakąś elastycznością..
Trudno przeboleje jakoś te chlapacze i kombinezon i jak poskładam nowego wynalazka do kupy zamierzam się wystartowac w tym Pucharze i zobaczyć czy fajnie czy niefajnie - i tak - zamierzam się wtedy cieszyć, że startuje w Pucharze Polski, a nie w rajdzie o złoty Puchar burmistza gminy x

Na rmpst-ach było po 20-załóg bo obowiązywały zasady FIA - zrozumiałem było, że z powodów głównie finansowych w Polsce to się nie rozwinie na masową skalę.
Natomiast teraz zarówno klasa Open w rmpst jak i stworzenie Pucharu Polski to naprawdę fajne inicjatywy idące w dobrym kierunku. A że dalej zostało kilka zapisów, które nam się nie podobają bo nie było ich wcześniej w rajdach do których jesteśmy przyzwyczajeni? no bez przesady - cieszmy się i tak że PZMot federacja należąca do FIA (jedno i drugie jest dość skostniałą, hermetyczną i niepodatną na zmiany organizacją) wykazała się tu jakąś elastycznością..
Trudno przeboleje jakoś te chlapacze i kombinezon i jak poskładam nowego wynalazka do kupy zamierzam się wystartowac w tym Pucharze i zobaczyć czy fajnie czy niefajnie - i tak - zamierzam się wtedy cieszyć, że startuje w Pucharze Polski, a nie w rajdzie o złoty Puchar burmistza gminy x

Re: Nazwa robocza "Puchar Polski Cross Country"
Janusz2000 pisze:Ja zwykle wszystkim wszystko nie pasuje bo każdy by chcieł żeby było "po mojemu" i tak jak mu pasuje![]()
Na rmpst-ach było po 20-załóg bo obowiązywały zasady FIA - zrozumiałem było, że z powodów głównie finansowych w Polsce to się nie rozwinie na masową skalę.
Natomiast teraz zarówno klasa Open w rmpst jak i stworzenie Pucharu Polski to naprawdę fajne inicjatywy idące w dobrym kierunku. A że dalej zostało kilka zapisów, które nam się nie podobają bo nie było ich wcześniej w rajdach do których jesteśmy przyzwyczajeni? no bez przesady - cieszmy się i tak że PZMot federacja należąca do FIA (jedno i drugie jest dość skostniałą, hermetyczną i niepodatną na zmiany organizacją) wykazała się tu jakąś elastycznością..
Trudno przeboleje jakoś te chlapacze i kombinezon i jak poskładam nowego wynalazka do kupy zamierzam się wystartowac w tym Pucharze i zobaczyć czy fajnie czy niefajnie - i tak - zamierzam się wtedy cieszyć, że startuje w Pucharze Polski, a nie w rajdzie o złoty Puchar burmistza gminy x
Coś mi się wydyje że zawsze bedziesz miał pudło bo więcej załóg nie da rady wystartować

- Janusz2000
-
- Posty: 900
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 7:34 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Nazwa robocza "Puchar Polski Cross Country"
Wszystko ma swoje plusy i minusykamill00 pisze:Janusz2000 pisze:
Coś mi się wydyje że zawsze bedziesz miał pudło bo więcej załóg nie da rady wystartować

Re: Nazwa robocza "Puchar Polski Cross Country"
Nooo, pić za moje zdrowie - ino tylko dużo




Szalony Iwan EVO (kto by zliczył!)


Re: Nazwa robocza "Puchar Polski Cross Country"
Powiem tak 
Wszyscy macie rację
Ba... wszyscy mamy rację.
Owszem, na pewno więcej będzie zawodników na imprezie typu Seria, którą tworzyłem od początku. Na pewno atmosfera na tego typu imprezach jest inna niż na RMPST... ale pamiętajcie , ze atmosferę tworzą ludzie.
W danych RMPST startowało góra 20 załóg... imprezy jakie były, takie były. Teraz startuje podobna liczna aut ale imprezy kompletnie się zmieniły. Na szczęście utrzymywana jest klasa Open czy TH, po to by wszyscy Ci co jednak chcą się pościgać, a mają mniejsze budżety niż T1 , mogli realizować swoje hobby czy uprawiać ten sport w pełni cywilizowany sposób.
Od organizatorów oczekuje się wielu rzeczy, a zawodnicy oczekuja coraz więcej. Ja obserwując swoje imprezy i inne rajdy na polskiej scenie cc doszedłem do wniosku, ze wolę mieć troszkę mniej załóg na starcie a mieć więcej spokoju. RPPST powstał po to by integrować środowisko, by urozmaicać imprezy. Nie chcesz robić licencji? Nie rów ale masz mozliwosć ścigać się na imprezie na najwyższym poziomie organizacyjnym. Ja też chcę od Ciebie czegoś wymagać! Kamil, ja rozumiem, że późno wychodzi ten regulamin i pewne wymagania ale uwierzcie, zę rozmowy nad tym trwały dość długo, a osoby, które to na siebie wzieły robiły to w swoim wolnym czasie. I nie robimy tego dla siebie.
Nie ma przymusu startu ale wszyscy będą mile widziani.
Co do konstrukcji Waszego auta, Kamilu... brak zastrzału przy słupku B czy X w drzwiach na dobrą sprawę mocno osłabia całą konstrukcje. Ząłącznik J to nie jest coś co ktoś wymyślił sobie wczoraj. Tylko jest to "konstrukcja" która ewoluuje i jest poprawiana od lat. Postaram się o kilka filmików... zrozumiesz o co mi chodzi. Co do kombinezonów... moi drodzy. Zdaję sobie sprawę z dodatkowego kosztu...na szczęście udało się przelobbować na naprawdę najtańsze rozwiązanie.
Stawiamy pewne wymagania ale za to otrzymujecie całkiem sporo... a to Wasze "tyłki" sa wożone w tych wózkach
i mają dojechać cało do mety.
Co do chlapaczy... chłopaki... jeśli dobrze pamiętam, to przepisy ruchu drogowego i inne regulujące i dopuszczające pojazd do ruchu, mówią wyraźnie o konieczności posiadania takowych w swoim pojeździe
więc jaki problem
, a poważnie... pomysł na szybko to dospawać lub przykręcić do stałego elementu na 2 sróby 6stki czy 8mki rurkę do której przymocujesz górną krawędź chlapacza... wydaje mi się to naprawdę prostą sprawą...

Wszyscy macie rację

Owszem, na pewno więcej będzie zawodników na imprezie typu Seria, którą tworzyłem od początku. Na pewno atmosfera na tego typu imprezach jest inna niż na RMPST... ale pamiętajcie , ze atmosferę tworzą ludzie.
W danych RMPST startowało góra 20 załóg... imprezy jakie były, takie były. Teraz startuje podobna liczna aut ale imprezy kompletnie się zmieniły. Na szczęście utrzymywana jest klasa Open czy TH, po to by wszyscy Ci co jednak chcą się pościgać, a mają mniejsze budżety niż T1 , mogli realizować swoje hobby czy uprawiać ten sport w pełni cywilizowany sposób.
Od organizatorów oczekuje się wielu rzeczy, a zawodnicy oczekuja coraz więcej. Ja obserwując swoje imprezy i inne rajdy na polskiej scenie cc doszedłem do wniosku, ze wolę mieć troszkę mniej załóg na starcie a mieć więcej spokoju. RPPST powstał po to by integrować środowisko, by urozmaicać imprezy. Nie chcesz robić licencji? Nie rów ale masz mozliwosć ścigać się na imprezie na najwyższym poziomie organizacyjnym. Ja też chcę od Ciebie czegoś wymagać! Kamil, ja rozumiem, że późno wychodzi ten regulamin i pewne wymagania ale uwierzcie, zę rozmowy nad tym trwały dość długo, a osoby, które to na siebie wzieły robiły to w swoim wolnym czasie. I nie robimy tego dla siebie.
Nie ma przymusu startu ale wszyscy będą mile widziani.
Co do konstrukcji Waszego auta, Kamilu... brak zastrzału przy słupku B czy X w drzwiach na dobrą sprawę mocno osłabia całą konstrukcje. Ząłącznik J to nie jest coś co ktoś wymyślił sobie wczoraj. Tylko jest to "konstrukcja" która ewoluuje i jest poprawiana od lat. Postaram się o kilka filmików... zrozumiesz o co mi chodzi. Co do kombinezonów... moi drodzy. Zdaję sobie sprawę z dodatkowego kosztu...na szczęście udało się przelobbować na naprawdę najtańsze rozwiązanie.
Stawiamy pewne wymagania ale za to otrzymujecie całkiem sporo... a to Wasze "tyłki" sa wożone w tych wózkach

Co do chlapaczy... chłopaki... jeśli dobrze pamiętam, to przepisy ruchu drogowego i inne regulujące i dopuszczające pojazd do ruchu, mówią wyraźnie o konieczności posiadania takowych w swoim pojeździe


Re: Nazwa robocza "Puchar Polski Cross Country"
Czy możesz podać przykłady takiego kombinezonu i kasku które spełniają wymagania regulaminu PPCC ?fiejas pisze:Co do kombinezonów... moi drodzy. Zdaję sobie sprawę z dodatkowego kosztu...na szczęście udało się przelobbować na naprawdę najtańsze rozwiązanie
Patrol LS1 "Czarna Mamba"
Re: Nazwa robocza "Puchar Polski Cross Country"
podobno tylko różowe spełniają warunki PZmotu 

Re: Nazwa robocza "Puchar Polski Cross Country"
http://www.rallyshop.pl/index.php?p173, ... jet-silver
http://autoracing.pl/p/3/7686/kombinezo ... a-fia.html
na upartego... tylko nie wiem czy ma jakies oznaczenia mowiace o trudnopalnosci...http://www.bron.pl/shopbron/product/ODZ ... porny/7702
http://autoracing.pl/p/3/7686/kombinezo ... a-fia.html
na upartego... tylko nie wiem czy ma jakies oznaczenia mowiace o trudnopalnosci...http://www.bron.pl/shopbron/product/ODZ ... porny/7702
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości