
problemy z kolumna...
Moderator: Student
- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
problemy z kolumna...
Panowie! Poratujcie! Wlasnie jestem na etapie montowania mostow patrola do mojego uaza... przedni most juz siedzi ale jest teraz dosc duzy problem... chcialem zamontowac z mechanikiem kolumne kierownicza od beczki lecz okazało sie ze nie pasuja ona z wasem do drazkow kierowniczych patrola... nie pracuja pod takim kontem was jak powinien... czy jest jakis patent na rozwiazanie tego problemu.. moze jakies fotki jak to ktos ma u siebie zrobione... tylko nie mowcie mi ze jedyne co mi pozostaje to kupic cala kolumne od patrola... 

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem 

Moze sie podepne do tematu bo tez potrzebuje pomocy.
Jak mamy oryginalną kolumnę uaza w któej jest nie wiem jak to sie nazywa fachowo wiec nazwe to metalowy drąg z wieloklinem na końcach który trzyma kierownice. I ten drąg jest w takiej rurze ale miedzy nimi cos powinno byc tylko nie wiem co:guma łorzysko czy inny czort? było to rozbierane dobre 5 lat temu i mogliśmy z ojcem to zgubic. wiec prosze was o informacje co to jest jesli łożysko to jakie (najlepiej numery zebym wiedział co kupic(w tarmocie wszystko strasznie drogo mają wiec wole jakis zamiennik). dzieki za info
Jak mamy oryginalną kolumnę uaza w któej jest nie wiem jak to sie nazywa fachowo wiec nazwe to metalowy drąg z wieloklinem na końcach który trzyma kierownice. I ten drąg jest w takiej rurze ale miedzy nimi cos powinno byc tylko nie wiem co:guma łorzysko czy inny czort? było to rozbierane dobre 5 lat temu i mogliśmy z ojcem to zgubic. wiec prosze was o informacje co to jest jesli łożysko to jakie (najlepiej numery zebym wiedział co kupic(w tarmocie wszystko strasznie drogo mają wiec wole jakis zamiennik). dzieki za info
....do orginału dorób dwa łożyska i nową rurę,i po robocie
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/258 ... e50ab.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/258 ... e50ab.html
- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Miałem na myśli zmiane długiści drążków, chyba, że coś innego masz na myśli. Widziałem w niektórych autach, że przekładnie mieli montowane odwrotnie niż normalnie. Niestety szczegółów nie znampakjusz_pl pisze:tz? co masz na mysli? moze ma ktos rozwiazany problem mostow patrola w uazie z kolumna beczki...![]()

GyGy 5479591
Uaz 469 B
Uaz 469 B
- Ml_Kruszka18
- Posty: 315
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Panowie! no i nie poradzilem sobie nadal z problemem kolumny... kupilem kompletna kolumne od patrola GRa i okazalo sie ze tez nie pasuje gdyz resory w uazie przeszkadzaja... juz mi rece oapdaja mechanik sadzil ze bedzie pasowac...
od czego moze mi przypasowac kolumna ? mosty mam od K260 patrola wmotane do uaza i szukam kolumne do tych drazkow...
za wszelkie info dzieki..


Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem 

Re: problemy z kolumna...
pakjusz_pl pisze: nie pracuja pod takim kontem was jak powinien...
nie wiem czy o to chodzi, ale czy nie wystarczy wygiąć tego wąsa do odpowiedniego kąta?? ja tak robiłem z wąsem od bmw, z obydwu stron było przeginane. wystarczy podgrzać konkretnie i przedłużką jakąś potraktować, idze jak po maśle.(podgrzać do czerwoności)
no risk, no fun
uaz 300D


uaz 300D
- Ml_Kruszka18
- Posty: 315
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
faziuaz pisze:...pod warunkiem że zamontujesz przed poprzeczką,kierując wąs do tyłu......(montowałem.....to wiempakjusz_pl pisze:mowisz od omegi bedzie oke?)
masz moze fote jakas jak masz to u siebie pomotane???


Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem 

- seba4x4
-
- Posty: 4046
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
- Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
- Kontaktowanie:
Nie kombinuj. Kup łącznik taki, jak w tej zakończonej aukcji:
http://www.allegro.pl/item142783818_142783818.html
Następnie dorób drążek między kolumną, a tym czymś. Pozwoli Ci to na ominięcie resora i będzie OK. Drugą stronę masz kompletną.
http://www.allegro.pl/item142783818_142783818.html
Następnie dorób drążek między kolumną, a tym czymś. Pozwoli Ci to na ominięcie resora i będzie OK. Drugą stronę masz kompletną.
jakos nie widze tej twojej opcji w uazie - przekladnia posrednia nie jest zbytnio wskazanaseba4x4 pisze:Nie kombinuj. Kup łącznik taki, jak w tej zakończonej aukcji:
http://www.allegro.pl/item142783818_142783818.html
Następnie dorób drążek między kolumną, a tym czymś. Pozwoli Ci to na ominięcie resora i będzie OK. Drugą stronę masz kompletną.
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
- seba4x4
-
- Posty: 4046
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
- Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
- Kontaktowanie:
Dlaczego? Jeśli robi to w Patrolu, czemu nie może robiś w Uazie. Kwestia montażu. Pozwoli zabrać ładnych parę centymetrów z "skosu" i ominąć resor. Ponadto pakjusz.pl ma most od 260-ki z głównym drążkiem i tym krótkim, który łączy się z tą przekładnią pośrednią. Jest to możliwe do zrobienia, więc czemu nie?
dlatego ze niema gdzie tego zabardzo przymocowac - trzeba dorabiac cale mocowanie do przedniej belki ramy.
a tak apropo to K160 tez mal takie samo rozwiazanie z przekladnia posrednia i do tego jeszcze do wasa przekladni posredniej byl podpiety amortyzator skretu
a tak apropo to K160 tez mal takie samo rozwiazanie z przekladnia posrednia i do tego jeszcze do wasa przekladni posredniej byl podpiety amortyzator skretu

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości