MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Placek^

- Posty: 1594
- Rejestracja: czw paź 13, 2011 7:37 pm
- Lokalizacja: Radom
Post
autor: Placek^ » czw cze 12, 2014 10:47 am
Jimny 1.8is
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe
-
CrOOchy
-

- Posty: 8351
- Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
- Lokalizacja: Cyców
Post
autor: CrOOchy » czw cze 12, 2014 12:34 pm
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem
Jeep
Chevy Suburban
-
Sygma
-

- Posty: 18549
- Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm
Post
autor: Sygma » czw cze 12, 2014 1:59 pm
jak wrażenia z jazdy ?
-
CrOOchy
-

- Posty: 8351
- Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
- Lokalizacja: Cyców
Post
autor: CrOOchy » czw cze 12, 2014 2:57 pm
Po zmianie zawiechy prowadził się dużo pewniej, a dzisiaj po dołożeniu dystansu i szerszych opon prowadzi się mega pewnie, praktycznie przestało bujać, zakręty stały się przyjemnością, ogólnie jestem mega zadowolony. Obszerniejsze wrażenia opisze jak zrobię kilka km w weekend
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem
Jeep
Chevy Suburban
-
Sygma
-

- Posty: 18549
- Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm
Post
autor: Sygma » czw cze 12, 2014 3:52 pm
założyłeś te opony o których mówiłeś ?
-
CrOOchy
-

- Posty: 8351
- Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
- Lokalizacja: Cyców
Post
autor: CrOOchy » czw cze 12, 2014 4:42 pm
265/65R17 GG AT
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem
Jeep
Chevy Suburban
-
Mroczny
-

- Posty: 40589
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » czw cze 12, 2014 5:16 pm
na szosówkach musi być dobrze

-
Sygma
-

- Posty: 18549
- Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm
Post
autor: Sygma » czw cze 12, 2014 6:11 pm
mam takie teraz u siebie
fajna opona
na asfalcie dobrze się na niej jedzie i nieźle trzyma
w terenie... do turystyka się nadaje
dobrze się wyważyła
ogólnie.. jestem zadowolony

-
CrOOchy
-

- Posty: 8351
- Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
- Lokalizacja: Cyców
Post
autor: CrOOchy » czw cze 12, 2014 9:05 pm
Mroczny pisze:na szosówkach musi być dobrze

TO fedime mam do dupowoza zakładać?

Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem
Jeep
Chevy Suburban
-
mocnykrk
-

- Posty: 280
- Rejestracja: ndz kwie 29, 2012 11:54 am
- Lokalizacja: krk
Post
autor: mocnykrk » pt cze 20, 2014 1:01 am
-
stopiw

- Posty: 401
- Rejestracja: ndz mar 14, 2010 1:59 pm
- Lokalizacja: Rogów k Wodzisławia Śl
Post
autor: stopiw » śr cze 25, 2014 4:16 pm
kurna pany ale się ubawiłem czytając sporo z tych waszych wypowiedzi ,napiszę tak mam 6" pełna stal Long-army wsio zrobione po mojemu i auto śmiga aż miło nie buja zawias pracuje jak trzeba (Zibi może potwierdzić widział jak w trialu startowałem ) i WJ WG nigdy nie będzie jechał jak plaskacz ale żaden plaskacz nie dotrze tam gdzie my
WJ 2004 special edition 4,0 QD,Lift +6"+przeł 3,91
Klub KAJMAN
-
Paszczak
-

- Posty: 2821
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 12:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Paszczak » śr cze 25, 2014 5:07 pm
-
mocnykrk
-

- Posty: 280
- Rejestracja: ndz kwie 29, 2012 11:54 am
- Lokalizacja: krk
Post
autor: mocnykrk » pn lip 14, 2014 5:55 pm
panowie jest pozytyw i argument za liftowaniem , teraz siedząc w aucie na parkingu pod siłownią widać przez okno damską szatnie

-
Aśka&Kuba

- Posty: 2396
- Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
- Lokalizacja: z komórki
Post
autor: Aśka&Kuba » śr lip 16, 2014 12:05 am
Jest swag i robi się biała skóra na fotelach

NO I JEST RZOPA
-
mocnykrk
-

- Posty: 280
- Rejestracja: ndz kwie 29, 2012 11:54 am
- Lokalizacja: krk
Post
autor: mocnykrk » ndz sie 17, 2014 10:09 am
poszedłem zmierzyć i odległość od środka osi do nadkola to jakieś 50,5cm z przodu i 52,5 z tyłu , troche problematyczne to mierzenie bo duża ta zaślepka na piaste z napisem jeep

i nie łatwo ten środek wyznaczyć
no ale do rzeczy , czy nie za wysoko ten tył w stosunku do przodu ? troche mnie to stresuje
-
Placek^

- Posty: 1594
- Rejestracja: czw paź 13, 2011 7:37 pm
- Lokalizacja: Radom
Post
autor: Placek^ » ndz sie 17, 2014 10:20 am
On specjalnie jest wyżej, każdy BDS tak ma.
Jimny 1.8is
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe
-
stopiw

- Posty: 401
- Rejestracja: ndz mar 14, 2010 1:59 pm
- Lokalizacja: Rogów k Wodzisławia Śl
Post
autor: stopiw » sob sty 03, 2015 10:33 pm
kolego ale do WJ do +4 " trzeba regulowane wszystkie przednie i 2 dolne wahacze do tego obniżany wąs przekładni obnizenie mocowania pancharda albo regulowanu panchard ,wał przedni na podwójnym kardanie ,inaczej nie bedzie to robiło będą kłopoty
WJ 2004 special edition 4,0 QD,Lift +6"+przeł 3,91
Klub KAJMAN
-
leszek
-

- Posty: 3337
- Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
- Lokalizacja: Żywiec
-
Kontaktowanie:
Post
autor: leszek » sob sty 03, 2015 11:20 pm
wał i flanszę już rozkminiłem.
teraz czas na zestaw i gumy
niby w RC jest wszystko, tylko czemu go wszyscy krytykują ?
Wiem z czym się wiąże liftowanie syfa, dlatego szukam kompletu co by ameryki nie odkrywać.
-
stopiw

- Posty: 401
- Rejestracja: ndz mar 14, 2010 1:59 pm
- Lokalizacja: Rogów k Wodzisławia Śl
Post
autor: stopiw » sob sty 03, 2015 11:24 pm
nowe rc jest całkiem całkiem ale jak brać do wj to zestaw z LA +4 dać podkładki i masz ładnie zgrane +6
WJ 2004 special edition 4,0 QD,Lift +6"+przeł 3,91
Klub KAJMAN
-
Placek^

- Posty: 1594
- Rejestracja: czw paź 13, 2011 7:37 pm
- Lokalizacja: Radom
Post
autor: Placek^ » sob sty 03, 2015 11:26 pm
Szkoda tylko, że taki zestaw kosztuje 12 tysiaków

Jimny 1.8is
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe
-
leszek
-

- Posty: 3337
- Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
- Lokalizacja: Żywiec
-
Kontaktowanie:
Post
autor: leszek » sob sty 03, 2015 11:51 pm
tyle że 6" wymaga jeszcze większych kółek co ciągnie cały szereg zbędnych kosztów a z dupowozu terenówki nie zrobisz, no chyba że ktoś ma zylion ewro do wywalenia w błoto.
W tym miejscu byłem 10 lat temu z innym projektem drugi raz się w wyścig zbrojeń nie dam wkręcić

chce mieć fajny gejowóz na 32" z przyzwoitym zawiasem (nie gorszym niż mam teraz).
-
stopiw

- Posty: 401
- Rejestracja: ndz mar 14, 2010 1:59 pm
- Lokalizacja: Rogów k Wodzisławia Śl
Post
autor: stopiw » ndz sty 04, 2015 12:48 am
ten zestaw załozył kolega no i niby gitara aleee brak górnych regulowanych uniemozliwia poprawienie wyjścia przedniego wału na moście ,i teraz jednak zmondrzał i jednak pujdzie w LA i +6 sie skończy ,ja do niedawna przy moim lifcie śmigałem sobie na 32" kołach i wygladał i prowadził sie zacnie ,a że wpadły mi wielkie lacie i mosty z przełożeniem 3,91 wiec zmieniłem no to wymaga sporo ciecia w nadkolach i posrodkowania mostów w razie pytań zadzwoń 501612948
WJ 2004 special edition 4,0 QD,Lift +6"+przeł 3,91
Klub KAJMAN
-
suchorz

- Posty: 747
- Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 6:23 pm
- Lokalizacja: Pierwoszyno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: suchorz » ndz sty 04, 2015 7:00 pm
Górne regulowane wahacze nie służą do ustawiania wyjścia mostu na wał, a do poprawnego ustawienie kąta wyprzedzenia zwrotnic.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości