tiaaa, niech robi
za 15 to najlepsze co może zrobić w samuraiu to:
15000zł
1. Zmienić tył na tarcze 1000zł (uchwyty, mocowania, tarcze, zaciski, jarzma, przewody, trójniki, płyn, regulator hamowania, klocki, zestawy naprawcze, dłuższe szpilki) może się w 1000zł zamknie...
14000
2. Kupić nalewkę 235/75/15 simexa 2000zł
12000
3. Włożyć resor np. mazur + amortyzatory + gumy + gumki + blokady wieszaków... a pewnie i u-bolty 2500zł
9500
4. reduktor 4.16 + łożyska, uszczelniacze i wszytko co trzeba wymienić 3000
6500
5. wymienić sprzęgło 400
6100
6. przełożenia w mostach na 4.3 + nowe łożyska + uszczelniacze 1300
4800
7. minispool tył 700
4100
8. chińska blokada na przód 2700
1400
9. tirfor t-max 800zł
600
10. hamulce z przodu, tarcze, klocki, regeneracja, łożyska zwrotnic, uszczelniacze kul itp. 600
nie ma tu wliczonej ceny zakupu samochodu, może felgi będzie trzeba zmienić, może jakąś blacharkę... nie ma mowy o pasach, fotelach, klatkach, dodatkowym oświetleniu, metromierzu, dobrych oponach, zawieszeniu na sprężynie, bedlockach, akumulatorze, wkładów świateł, wymian krzyżaków, wydechu, lince prędkościomierza, przenoszenia komputera, snorklu i trylionie innych rzeczy o których nie chce mi się pisać, ale poznasz je "budując zmote"
