Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
Kuba

- Posty: 227
- Rejestracja: śr lip 31, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kuba » pt gru 05, 2014 10:44 am
N2O pisze:Na AT 31".
Komplet wygłuszeń i ciche opony to klucz do sukcesu. Doładowanego silnika przy takich prędkościach wcale nie słychać.

Nie mozna oczekiwac cichego auta jesli nie ma w nim "misiów" na podłodze.
110-120km/h to byl bardzo przyjemny zakres predkosci podroznych moja 160tka z SD33T na 33x12,5" BFG AT. Halas i prowadzenie auta na zupelnie akceptowalnym poziomie.
Pozdrawiam
Kuba
-
scuaz
-

- Posty: 922
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 9:02 pm
Post
autor: scuaz » ndz gru 21, 2014 2:10 pm
michal@bojano pisze:
TD42 na 33 calach też dawało radę pod 140 km/h tyle, że silnik głośny. Chociaż teraz na 35 calach i mostach 4,375 i po wygłuszeniu auta w środku pewnie 120 km/h też dałby radę w bardziej komfortowych warunkach.
a sprawdz ile na luzie ci kręci sie silnik , masz jakieś wysokie te obroty jak podajesz
aaa i licznik po wymianie przełożeń cały cas pokazuje to samo pomimo zmiany prędkści jazdy (poprostu impulsator jest w reduktorze na wyjściu)
y61 tb42 króciak jest
gu4 3.0 króciak jest
-
bulas

- Posty: 781
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 6:31 pm
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: bulas » pn kwie 20, 2015 2:46 pm
Poszukiwane przełożenia 4.88 na tył do patrola
Ktoś coś wie w temacie (aso mnie nie interesuje

)
-
Lesław
-

- Posty: 223
- Rejestracja: śr lip 25, 2007 8:37 pm
- Lokalizacja: Trójmiasto
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Lesław » czw lip 23, 2015 5:24 pm
Panowie proszę o rozstrzygnięcie, bo dwóch mechaniorów podaje mi sprzeczne dane
Chodzi mi o to, czy do mostu z Y61 2.8 da się wrzucić całe główki mostów z 3.0D żeby uzyskać inne przełożenie?
(Tak, nie chcę zwolnić, tylko przyspieszyć

)
Y61 2.8 '99 - robi się...
Samurai SJ 413 - Historia...
-
vandall_jr
-

- Posty: 3044
- Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
- Lokalizacja: 3city
Post
autor: vandall_jr » pt lip 24, 2015 12:02 am
Lesław pisze:Chodzi mi o to, czy do mostu z Y61 2.8 da się wrzucić całe główki mostów z 3.0D żeby uzyskać inne przełożenie?
Pomyśl, czy japońce budują mosty do każdego silnika

tylko pamiętaj LSD było w 2,8 i w Rambo tyż.
BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL
-
NUREK MAV

- Posty: 1935
- Rejestracja: pt lut 05, 2010 11:32 am
- Lokalizacja: 3 M
-
Kontaktowanie:
Post
autor: NUREK MAV » czw sie 06, 2015 7:39 pm
Lesław pisze:Panowie proszę o rozstrzygnięcie, bo dwóch mechaniorów podaje mi sprzeczne dane
Chodzi mi o to, czy do mostu z Y61 2.8 da się wrzucić całe główki mostów z 3.0D żeby uzyskać inne przełożenie?
(Tak, nie chcę zwolnić, tylko przyspieszyć

)
hmmm ... niektórzy znawcy mechaniki podają ,że tak jak się komplet wymieni P-T jeszcze ni e próbowałem ,aczkolwiek jestem zainteresowany ...
Najpierw do bólu,a później nie ma,że boli - NIEPRZEMAKALNI
Fotki
-
Lesław
-

- Posty: 223
- Rejestracja: śr lip 25, 2007 8:37 pm
- Lokalizacja: Trójmiasto
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Lesław » pt sie 07, 2015 12:12 pm
vandall_jr pisze:Lesław pisze:Chodzi mi o to, czy do mostu z Y61 2.8 da się wrzucić całe główki mostów z 3.0D żeby uzyskać inne przełożenie?
Pomyśl, czy japońce budują mosty do każdego silnika

tylko pamiętaj LSD było w 2,8 i w Rambo tyż.
Na to by wskazywała logika ale czy Siara mógłby się mylić?

Do tej pory nigdy się nie mylił.
Trzeba będzie pomierzyć.
Y61 2.8 '99 - robi się...
Samurai SJ 413 - Historia...
-
vandall_jr
-

- Posty: 3044
- Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
- Lokalizacja: 3city
Post
autor: vandall_jr » pt sie 07, 2015 5:31 pm
Lesław pisze:Siara mógłby się mylić?
Każdy może się mylić

Even sulfur, wnioski są następujące. Obudowa główka jest taka sama , różnica w wielkości przełożenia wynika konstrukcji uzębienia. Łożyska z tego co pamiętam są identyczne Atak/Kosz.Set blokady jest taki sam, korekty też. Może być różnica we flanszach przedniego wału, 2,8 ma mniejsze flansze. Jak by było chłodniej to bym sprawdził...
Ale ja też mogę się mylić even I

BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL
-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » ndz sie 09, 2015 4:51 pm
NUREK MAV pisze:Lesław pisze:Panowie proszę o rozstrzygnięcie, bo dwóch mechaniorów podaje mi sprzeczne dane
Chodzi mi o to, czy do mostu z Y61 2.8 da się wrzucić całe główki mostów z 3.0D żeby uzyskać inne przełożenie?
(Tak, nie chcę zwolnić, tylko przyspieszyć

)
hmmm ... niektórzy znawcy mechaniki podają ,że tak jak się komplet wymieni P-T jeszcze ni e próbowałem ,aczkolwiek jestem zainteresowany ...
pasują.
-
Lesław
-

- Posty: 223
- Rejestracja: śr lip 25, 2007 8:37 pm
- Lokalizacja: Trójmiasto
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Lesław » czw sie 20, 2015 3:06 pm
No widzisz Rafał! Po wymianie będziesz mógł spokojnie do 200km/h się bujnąć!
Tylko kibelrurę z dachu zdejmij, bo może odfrunąć...

Y61 2.8 '99 - robi się...
Samurai SJ 413 - Historia...
-
komario

- Posty: 686
- Rejestracja: śr sty 23, 2008 2:04 pm
Post
autor: komario » czw sie 20, 2015 5:00 pm
Lesław pisze:No widzisz Rafał! Po wymianie będziesz mógł spokojnie do 200km/h się bujnąć!
Tylko kibelrurę z dachu zdejmij, bo może odfrunąć...

200 to chyba z górki z żaglem albo w przepaść

PATROL GU4 LWB 4,2 TD - TD42T MANUAL
SUPER SAFARI 4,5 - TB45 GULF MANUAL był
-
NUREK MAV

- Posty: 1935
- Rejestracja: pt lut 05, 2010 11:32 am
- Lokalizacja: 3 M
-
Kontaktowanie:
Post
autor: NUREK MAV » czw sie 20, 2015 6:05 pm
komario pisze:Lesław pisze:No widzisz Rafał! Po wymianie będziesz mógł spokojnie do 200km/h się bujnąć!
Tylko kibelrurę z dachu zdejmij, bo może odfrunąć...

200 to chyba z górki z żaglem albo w przepaść

hmm.. i bez tego śmiga nieźle ..., zabrakło mi ostatnio 20 km/h do wymienionej prędkości ,ale mina gościa z auta obok ..... bezcenna

i nie było z górki

Najpierw do bólu,a później nie ma,że boli - NIEPRZEMAKALNI
Fotki
-
conradoo
- jestem tu nowy...

- Posty: 2
- Rejestracja: wt wrz 11, 2012 8:45 am
Post
autor: conradoo » pt gru 23, 2016 11:56 am
Witam .Nabyłem Y61 2.8 longa mam zrobione 2"liftu , założone opony 33" chcę pójść w 35" i znalazłem przełożenia 5.13 czy w takie iść czy może 4.88

-
Marci
-

- Posty: 3917
- Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Marci » czw paź 12, 2017 11:52 am
zostaw 33" będziesz pan zadowolony
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup

790-71-74-74
-
Wowos
-

- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wowos » czw paź 12, 2017 2:06 pm
conradoo pisze: ↑pt gru 23, 2016 11:56 am
Witam .Nabyłem Y61 2.8 longa mam zrobione 2"liftu , założone opony 33" chcę pójść w 35" i znalazłem przełożenia 5.13 czy w takie iść czy może 4.88
To co wydasz na przełożenia, czyli pewnie z piątaka (jak nie lepiej) wydałbym na dłubnięcie motorowni.
y60 autobus, czerwony.
-
Kajen
-

- Posty: 3050
- Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
- Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kajen » czw mar 14, 2024 12:27 pm
Free connections, it won't be boring
Verified Maidens
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość