pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
pedroz
 
 
Posty: 152
Rejestracja: pt mar 13, 2009 11:10 pm
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów-Włochy

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: pedroz » czw cze 23, 2016 10:32 am

Bezpieczniki "akcesoriów" są w środku, nad podstopnicą, nad lewą nogą.
PII V23 6G72

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: jradek » czw cze 23, 2016 11:09 am

Na wkrety?
Przed kierowca?

E:
Nie ma tam bezpieczników, są dwa styczniki i jeden jakiś grubszy el elektroniczny przeźroczysty.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
Blackbear
Posty: 644
Rejestracja: czw maja 07, 2015 11:08 am
Lokalizacja: Głogów/Polkowice
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Blackbear » czw cze 23, 2016 1:49 pm

Bezpieczniki są wsadzane od boku w tą płytkę z przekaźnikami, pod kierownicą z lewej.
Było Pajero, jest Galant

qmulus
Posty: 623
Rejestracja: śr lut 04, 2009 1:20 pm
Lokalizacja: Miasto Królów Polskich/ Skien Norwegia

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: qmulus » pt cze 24, 2016 5:22 pm

mam pytanie czy turbina zalacza sie na biegu jalowym ?
Pajero 92 2,5 TD :)

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: jradek » pt cze 24, 2016 5:32 pm

Chodzi Ci o obroty jalowe.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

qmulus
Posty: 623
Rejestracja: śr lut 04, 2009 1:20 pm
Lokalizacja: Miasto Królów Polskich/ Skien Norwegia

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: qmulus » pt cze 24, 2016 5:40 pm

tak dokladnie
Pajero 92 2,5 TD :)

Awatar użytkownika
Blackbear
Posty: 644
Rejestracja: czw maja 07, 2015 11:08 am
Lokalizacja: Głogów/Polkowice
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Blackbear » sob cze 25, 2016 12:00 am

Turbina kręci się cały czas, jak silnik pracuje. Napędzają ją spaliny.
Było Pajero, jest Galant

qmulus
Posty: 623
Rejestracja: śr lut 04, 2009 1:20 pm
Lokalizacja: Miasto Królów Polskich/ Skien Norwegia

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: qmulus » sob cze 25, 2016 5:11 pm

generalnie zle zadalem pytanie. juz mi sie wyjasnilo co sie stalo. raz mialem turbo raz nie. grzybek od przeladowania mi sie odkrecil i znikalo mi turbo :D
Pajero 92 2,5 TD :)

sebo_runner
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 36
Rejestracja: śr cze 01, 2016 5:47 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: sebo_runner » ndz cze 26, 2016 8:11 pm

Obrazek
( klik w zdjęcie )
Pytanie
1. Czy z tego zdjęcia można wywnioskować czy jest blokada LSD albo Manualna ?
2. Jak rozpoznać P2 które nie ma wcale blokady z tyłu ? Czy jest takowa możliwość ?
3. Z foty widzę , że chyba skrzynia SS jest ? Przynajmniej tak mi się wydaje ?
4. Gdzie dokładnie jest pompka od blokady tylnego mostu ? ( wersja krótka )
5. co to za wyświetlacz pod szybą od strony kierowcy ?

Pozdrawiam
Sebo

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: jradek » ndz cze 26, 2016 8:31 pm

Z tego zdjęcia prawie nic nie można wywnioskować.
1 Na fotelach są pokrowce, więc w fotelach są dziury.
2 To jakaś dziwna wersja, bo drzwi nie są od góry wykończone plastikiem, ma też korbki w drzwiach.
Daj linka do ogłoszenia
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

sebo_runner
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 36
Rejestracja: śr cze 01, 2016 5:47 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: sebo_runner » pn cze 27, 2016 11:28 am

Pajero 2 2.5 td krotki bez przycisku w środku i zwykły reduktor nie SS. Z tylu w moście od tylu widzę trójniak i wchodzą przewody hydrauliczne a od góry jakiś przewód który chyba idzie w ramę. Czy z takiego opisu można stwierdzić czy ma LSD ? Żadnych przewodów elektrycznych nie widziałem. Czekam na odp. Pozdro

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: jradek » pn cze 27, 2016 12:46 pm

No to pewnie blokady nie ma.

Dużo jest pitolenia z wymianą wisko?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Marcingalloper » pn cze 27, 2016 1:57 pm

jradek pisze:
Dużo jest pitolenia z wymianą wisko?
30min z wyjęciem chłodnicy i jej płukaniem.
15min jeśli odkręcisz tylko tunel wiatraka.

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Misiek Cypr » pn cze 27, 2016 2:30 pm

sebo_runner pisze:Pajero 2 2.5 td krotki bez przycisku w środku i zwykły reduktor nie SS. Z tylu w moście od tylu widzę trójniak i wchodzą przewody hydrauliczne a od góry jakiś przewód który chyba idzie w ramę. Czy z takiego opisu można stwierdzić czy ma LSD ? Żadnych przewodów elektrycznych nie widziałem. Czekam na odp. Pozdro
Nie ma blokady, a czy ma LSD, to jak nie ma naklejki, bez zdjecia dekla, sie nie dowiesz.

To jest turbodiesel, bez intercoolera, 90PS. Moze byc z tylu na resorach...
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: jradek » pn cze 27, 2016 3:13 pm

Skad Ty taki rzeczy wnioskujesz?
Chyba tylko w specyfikacji Afrykanskiej takie dziwaki byly.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
Blackbear
Posty: 644
Rejestracja: czw maja 07, 2015 11:08 am
Lokalizacja: Głogów/Polkowice
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Blackbear » wt cze 28, 2016 5:05 pm

Misiek Cypr pisze:
sebo_runner pisze:Pajero 2 2.5 td krotki bez przycisku w środku i zwykły reduktor nie SS. Z tylu w moście od tylu widzę trójniak i wchodzą przewody hydrauliczne a od góry jakiś przewód który chyba idzie w ramę. Czy z takiego opisu można stwierdzić czy ma LSD ? Żadnych przewodów elektrycznych nie widziałem. Czekam na odp. Pozdro
Nie ma blokady, a czy ma LSD, to jak nie ma naklejki, bez zdjecia dekla, sie nie dowiesz.

To jest turbodiesel, bez intercoolera, 90PS. Moze byc z tylu na resorach...
Grucha mostu z LSD nie jest przypadkiem inna niż zwykła?
Było Pajero, jest Galant

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: jradek » czw cze 30, 2016 2:46 pm

jak wygląda procedura wymiany wisko?

1 spuszczamy płyn chłodzący
2 Zdejmujemy chłodnicę? czy tylko tą część co zasłania wiatrak, czy tylko odchylamy ją do przodu??
3 odkręcamy stare wisko
4 przykręcamy nowe wisko
5 Przykręcamy chłodnicę
6 napełniamy ją i odpowietrzamy

OK?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Marcingalloper » czw cze 30, 2016 4:39 pm

Najłatwiej i najwygodniej jest po wyjęciu chłodnicy.

Ja za pierwszym razem zmieniałem na 100% tylko odkręcając ten plastik chłodnicy dookoła wiatraka. Ujowo się go wyjmuje ale dało się. Kolejne dwa razy zawsze zwalałem chłodnicę bo przy okazji można ją umyć w środku i pomiędzy blaszkami wypłukać błoto. To samo z chłodnicą klimy, której nie wymyjesz jeśli nie wyciągniesz chłodnicy silnika.

Ej, tylko pamiętaj że ja mam podróbkę Pajero i może się to u Ciebie różnić.

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: jradek » czw cze 30, 2016 5:54 pm

Tam na wiatraku jest jedna sruba?
17? 19?


Jak sie odpowietrza ten silnik?


Zarty sie skonczyly.
Gdzie sa bezpieczniki wnetrza?
Centralny zamek mi nie dziala, i zegarek.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Marcingalloper » czw cze 30, 2016 6:56 pm

Radek, tam klucz 11 albo 13 trzyma wiatrak na wisko i samo wisko też na czterech małych srubkach

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: jradek » czw cze 30, 2016 7:29 pm

Oki

Bezpieczniki znalazlem, oczywiscie byly na wierzchu.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: jradek » czw cze 30, 2016 8:10 pm

Marcingalloper pisze:Radek, tam klucz 11 albo 13 trzyma wiatrak na wisko i samo wisko też na czterech małych srubkach
Oslone silnika dolna musze zdjac aby spuscic plyn(?).
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Marcingalloper » czw cze 30, 2016 8:29 pm

jradek pisze:
Marcingalloper pisze:Radek, tam klucz 11 albo 13 trzyma wiatrak na wisko i samo wisko też na czterech małych srubkach
Oslone silnika dolna musze zdjac aby spuscic plyn(?).
Radek, nie wiem.
U mnie nie. Jest wężyk i kranik w dolnym lewym (siedząc za kierownicą lewy) rogu chłodnicy i jest tam kawałek wężyka tak że po odkręceniu wszystko ładnie spływa do pojemnika.

PS: próbuj zmienić wisko bez spuszczania płynu i demontowania chłodnicy.

қzh
 
 
Posty: 1339
Rejestracja: ndz cze 02, 2013 6:03 pm
Lokalizacja: Poznań Jeżyce

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: қzh » pt lip 01, 2016 10:25 pm

dlatego warto wypier dolic w kosmos osone ktora pogarsza chlodzenie zamiast poprawiac (sprawdzone wielokrotnie w tropikach).
zyskujemy w ten sposob przestrzen serwisowa na tyle duza ze mozna rozrzad zmienic w 15 min.
warto tez wywalic dolne plastikowe oslony ktore tez pogarszaja chlodzenia a powoduja wkurw jak ci spadnie na nie jakis klucz gdy grzebiesz w silniku.
Nie siedzę na forum i NIE KORZYSTAM Z ŻADNEGO INNEGO NICKA
NIE PISAĆ DO MNIE PW

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Marcingalloper » pt lip 01, 2016 10:45 pm

қzh pisze:dlatego warto wypier dolic w kosmos osone ktora pogarsza chlodzenie zamiast poprawiac (sprawdzone wielokrotnie w tropikach).
zyskujemy w ten sposob przestrzen serwisowa na tyle duza ze mozna rozrzad zmienic w 15 min.
warto tez wywalic dolne plastikowe oslony ktore tez pogarszaja chlodzenia a powoduja wkurw jak ci spadnie na nie jakis klucz gdy grzebiesz w silniku.
Szukając dobrych i markowych producentów wisko i ogólnej zasady działania (bo są też takie w których można uzupełnić sam olej) trafiłem na film w jołtubie obrazujący dokładnie odbiór ciepła z chłodnicy z i bez tego tunelu. Samochód "testowy" to był BMW E39, zresztą to w sumie bez znaczenia, natomiast znaczenie miało to że z tym tunelem ciepło było odbierane z większej powierzchni chłodnicy - zobrazowane to było zdjęciami z kamery termowizyjnej.
W opcji bez tunelu chłodnica była tylko dobrze chłodzona w miejscu gdzie pracuje wiatrak a wszystkie kanty były czerwońsze na zdjęciach niż w opcji z tunelem.

To tak tylko napisałem, sam dopiero w tą zimę założyłem ten tunel :)21 .

A dolna osłona pod silnikiem sama obleciała. Kupiłem drugie i znów w pizdu zgubiłem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości