pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Moderator: Kosiarz
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Bezpieczniki "akcesoriów" są w środku, nad podstopnicą, nad lewą nogą.
PII V23 6G72
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Na wkrety?
Przed kierowca?
E:
Nie ma tam bezpieczników, są dwa styczniki i jeden jakiś grubszy el elektroniczny przeźroczysty.
Przed kierowca?
E:
Nie ma tam bezpieczników, są dwa styczniki i jeden jakiś grubszy el elektroniczny przeźroczysty.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- Blackbear
- Posty: 644
- Rejestracja: czw maja 07, 2015 11:08 am
- Lokalizacja: Głogów/Polkowice
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Bezpieczniki są wsadzane od boku w tą płytkę z przekaźnikami, pod kierownicą z lewej.
Było Pajero, jest Galant
-
- Posty: 623
- Rejestracja: śr lut 04, 2009 1:20 pm
- Lokalizacja: Miasto Królów Polskich/ Skien Norwegia
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
mam pytanie czy turbina zalacza sie na biegu jalowym ?
Pajero 92 2,5 TD 

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Chodzi Ci o obroty jalowe.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- Blackbear
- Posty: 644
- Rejestracja: czw maja 07, 2015 11:08 am
- Lokalizacja: Głogów/Polkowice
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Turbina kręci się cały czas, jak silnik pracuje. Napędzają ją spaliny.
Było Pajero, jest Galant
-
- Posty: 623
- Rejestracja: śr lut 04, 2009 1:20 pm
- Lokalizacja: Miasto Królów Polskich/ Skien Norwegia
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
generalnie zle zadalem pytanie. juz mi sie wyjasnilo co sie stalo. raz mialem turbo raz nie. grzybek od przeladowania mi sie odkrecil i znikalo mi turbo 

Pajero 92 2,5 TD 

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 36
- Rejestracja: śr cze 01, 2016 5:47 pm
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

( klik w zdjęcie )
Pytanie
1. Czy z tego zdjęcia można wywnioskować czy jest blokada LSD albo Manualna ?
2. Jak rozpoznać P2 które nie ma wcale blokady z tyłu ? Czy jest takowa możliwość ?
3. Z foty widzę , że chyba skrzynia SS jest ? Przynajmniej tak mi się wydaje ?
4. Gdzie dokładnie jest pompka od blokady tylnego mostu ? ( wersja krótka )
5. co to za wyświetlacz pod szybą od strony kierowcy ?
Pozdrawiam
Sebo
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Z tego zdjęcia prawie nic nie można wywnioskować.
1 Na fotelach są pokrowce, więc w fotelach są dziury.
2 To jakaś dziwna wersja, bo drzwi nie są od góry wykończone plastikiem, ma też korbki w drzwiach.
Daj linka do ogłoszenia
1 Na fotelach są pokrowce, więc w fotelach są dziury.
2 To jakaś dziwna wersja, bo drzwi nie są od góry wykończone plastikiem, ma też korbki w drzwiach.
Daj linka do ogłoszenia
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 36
- Rejestracja: śr cze 01, 2016 5:47 pm
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Pajero 2 2.5 td krotki bez przycisku w środku i zwykły reduktor nie SS. Z tylu w moście od tylu widzę trójniak i wchodzą przewody hydrauliczne a od góry jakiś przewód który chyba idzie w ramę. Czy z takiego opisu można stwierdzić czy ma LSD ? Żadnych przewodów elektrycznych nie widziałem. Czekam na odp. Pozdro
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
No to pewnie blokady nie ma.
Dużo jest pitolenia z wymianą wisko?
Dużo jest pitolenia z wymianą wisko?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
30min z wyjęciem chłodnicy i jej płukaniem.jradek pisze:
Dużo jest pitolenia z wymianą wisko?
15min jeśli odkręcisz tylko tunel wiatraka.
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Nie ma blokady, a czy ma LSD, to jak nie ma naklejki, bez zdjecia dekla, sie nie dowiesz.sebo_runner pisze:Pajero 2 2.5 td krotki bez przycisku w środku i zwykły reduktor nie SS. Z tylu w moście od tylu widzę trójniak i wchodzą przewody hydrauliczne a od góry jakiś przewód który chyba idzie w ramę. Czy z takiego opisu można stwierdzić czy ma LSD ? Żadnych przewodów elektrycznych nie widziałem. Czekam na odp. Pozdro
To jest turbodiesel, bez intercoolera, 90PS. Moze byc z tylu na resorach...
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Skad Ty taki rzeczy wnioskujesz?
Chyba tylko w specyfikacji Afrykanskiej takie dziwaki byly.
Chyba tylko w specyfikacji Afrykanskiej takie dziwaki byly.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- Blackbear
- Posty: 644
- Rejestracja: czw maja 07, 2015 11:08 am
- Lokalizacja: Głogów/Polkowice
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Grucha mostu z LSD nie jest przypadkiem inna niż zwykła?Misiek Cypr pisze:Nie ma blokady, a czy ma LSD, to jak nie ma naklejki, bez zdjecia dekla, sie nie dowiesz.sebo_runner pisze:Pajero 2 2.5 td krotki bez przycisku w środku i zwykły reduktor nie SS. Z tylu w moście od tylu widzę trójniak i wchodzą przewody hydrauliczne a od góry jakiś przewód który chyba idzie w ramę. Czy z takiego opisu można stwierdzić czy ma LSD ? Żadnych przewodów elektrycznych nie widziałem. Czekam na odp. Pozdro
To jest turbodiesel, bez intercoolera, 90PS. Moze byc z tylu na resorach...
Było Pajero, jest Galant
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
jak wygląda procedura wymiany wisko?
1 spuszczamy płyn chłodzący
2 Zdejmujemy chłodnicę? czy tylko tą część co zasłania wiatrak, czy tylko odchylamy ją do przodu??
3 odkręcamy stare wisko
4 przykręcamy nowe wisko
5 Przykręcamy chłodnicę
6 napełniamy ją i odpowietrzamy
OK?
1 spuszczamy płyn chłodzący
2 Zdejmujemy chłodnicę? czy tylko tą część co zasłania wiatrak, czy tylko odchylamy ją do przodu??
3 odkręcamy stare wisko
4 przykręcamy nowe wisko
5 Przykręcamy chłodnicę
6 napełniamy ją i odpowietrzamy
OK?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Najłatwiej i najwygodniej jest po wyjęciu chłodnicy.
Ja za pierwszym razem zmieniałem na 100% tylko odkręcając ten plastik chłodnicy dookoła wiatraka. Ujowo się go wyjmuje ale dało się. Kolejne dwa razy zawsze zwalałem chłodnicę bo przy okazji można ją umyć w środku i pomiędzy blaszkami wypłukać błoto. To samo z chłodnicą klimy, której nie wymyjesz jeśli nie wyciągniesz chłodnicy silnika.
Ej, tylko pamiętaj że ja mam podróbkę Pajero i może się to u Ciebie różnić.
Ja za pierwszym razem zmieniałem na 100% tylko odkręcając ten plastik chłodnicy dookoła wiatraka. Ujowo się go wyjmuje ale dało się. Kolejne dwa razy zawsze zwalałem chłodnicę bo przy okazji można ją umyć w środku i pomiędzy blaszkami wypłukać błoto. To samo z chłodnicą klimy, której nie wymyjesz jeśli nie wyciągniesz chłodnicy silnika.
Ej, tylko pamiętaj że ja mam podróbkę Pajero i może się to u Ciebie różnić.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Tam na wiatraku jest jedna sruba?
17? 19?
Jak sie odpowietrza ten silnik?
Zarty sie skonczyly.
Gdzie sa bezpieczniki wnetrza?
Centralny zamek mi nie dziala, i zegarek.
17? 19?
Jak sie odpowietrza ten silnik?
Zarty sie skonczyly.
Gdzie sa bezpieczniki wnetrza?
Centralny zamek mi nie dziala, i zegarek.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Radek, tam klucz 11 albo 13 trzyma wiatrak na wisko i samo wisko też na czterech małych srubkach
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Oki
Bezpieczniki znalazlem, oczywiscie byly na wierzchu.
Bezpieczniki znalazlem, oczywiscie byly na wierzchu.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Oslone silnika dolna musze zdjac aby spuscic plyn(?).Marcingalloper pisze:Radek, tam klucz 11 albo 13 trzyma wiatrak na wisko i samo wisko też na czterech małych srubkach
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Radek, nie wiem.jradek pisze:Oslone silnika dolna musze zdjac aby spuscic plyn(?).Marcingalloper pisze:Radek, tam klucz 11 albo 13 trzyma wiatrak na wisko i samo wisko też na czterech małych srubkach
U mnie nie. Jest wężyk i kranik w dolnym lewym (siedząc za kierownicą lewy) rogu chłodnicy i jest tam kawałek wężyka tak że po odkręceniu wszystko ładnie spływa do pojemnika.
PS: próbuj zmienić wisko bez spuszczania płynu i demontowania chłodnicy.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
dlatego warto wypier dolic w kosmos osone ktora pogarsza chlodzenie zamiast poprawiac (sprawdzone wielokrotnie w tropikach).
zyskujemy w ten sposob przestrzen serwisowa na tyle duza ze mozna rozrzad zmienic w 15 min.
warto tez wywalic dolne plastikowe oslony ktore tez pogarszaja chlodzenia a powoduja wkurw jak ci spadnie na nie jakis klucz gdy grzebiesz w silniku.
zyskujemy w ten sposob przestrzen serwisowa na tyle duza ze mozna rozrzad zmienic w 15 min.
warto tez wywalic dolne plastikowe oslony ktore tez pogarszaja chlodzenia a powoduja wkurw jak ci spadnie na nie jakis klucz gdy grzebiesz w silniku.
Nie siedzę na forum i NIE KORZYSTAM Z ŻADNEGO INNEGO NICKA
NIE PISAĆ DO MNIE PW
NIE PISAĆ DO MNIE PW
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Szukając dobrych i markowych producentów wisko i ogólnej zasady działania (bo są też takie w których można uzupełnić sam olej) trafiłem na film w jołtubie obrazujący dokładnie odbiór ciepła z chłodnicy z i bez tego tunelu. Samochód "testowy" to był BMW E39, zresztą to w sumie bez znaczenia, natomiast znaczenie miało to że z tym tunelem ciepło było odbierane z większej powierzchni chłodnicy - zobrazowane to było zdjęciami z kamery termowizyjnej.қzh pisze:dlatego warto wypier dolic w kosmos osone ktora pogarsza chlodzenie zamiast poprawiac (sprawdzone wielokrotnie w tropikach).
zyskujemy w ten sposob przestrzen serwisowa na tyle duza ze mozna rozrzad zmienic w 15 min.
warto tez wywalic dolne plastikowe oslony ktore tez pogarszaja chlodzenia a powoduja wkurw jak ci spadnie na nie jakis klucz gdy grzebiesz w silniku.
W opcji bez tunelu chłodnica była tylko dobrze chłodzona w miejscu gdzie pracuje wiatrak a wszystkie kanty były czerwońsze na zdjęciach niż w opcji z tunelem.
To tak tylko napisałem, sam dopiero w tą zimę założyłem ten tunel

A dolna osłona pod silnikiem sama obleciała. Kupiłem drugie i znów w pizdu zgubiłem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości