A ten dalej swoje...
Widać nie dogadamy się, bo za bardzo jesteś skupiony na swojej zajebistości aby ze zrozumieniem przeczytać co piszę.
A więc jeszcze raz Ci to wytłumaczę.
DUŻE RURY dzielą się na "niepasujące do auta" oraz "pasujące do auta". Nikt nie krytykował "dużych rur", których zalety są oczywiste tylko "za duże duże rury" jakby przełożone bez dopasowania z innego, większego wozu. A żenujące teksty i pouczenia o bulwarowych kangurkach możesz sobie darować - bo tu nikomu nie zaimponujesz tego typu uwagami.
Nawet fabryka przyznała rację, że pierwsze orurowanie do obecnego prototypu honkera było nieudane i po krótkim czasie je wymieniła na bardziej pasujące (ale spełniające te samo zadanie).
Tu masz foty porównawcze z "za dużymi dużymi rurami" oraz z "pasującymi dużymi rurami":

Dodam jeszcze kolejne foto innego honkera z "dużymi rurami" ale pasującymi do auta, może dostrzeżesz różnicę
A już totalną bzdurą jest to co piszesz o orurowaniu bocznym... Piszesz bardzo stanowczo i znów w tonie pouczającym, a auta na żywo założę się, że nie widziałeś bo jakbyś widział to byś takich bzdur nie pisał mając minimum wiedzy. A więc do rzeczy to co według Ciebie ma chronić karoserię przed wywrotkami to zwykłe, cienkie rurki które są przymocowane w wielu miejscach jedynie do hardtopu z laminatu - zgodnie z założeniem fabryki to jedynie rączki do trzymania się ich stojąc na progu bocznym oraz dodatek stylistyczny (tu podtrzymuje, że raczej to wątpliwa ozdoba). Owszem były auta robione już wiele lat temu z orurowaniem bocznym chroniącym przed wywrotkami - nazywały się honker MAX - jednak te o których mowa nawet ich nie przypominają.
Tu masz kolejne foto-porównanie auta z rurami chroniącymi przed czymś oraz takie, które nie chronią przed niczym:
Na koniec odniosę się do ostatniego zdania Twojego w ostatnim wpisie. Owszem honker to jedno z moich ulubionych aut ale z całą pewnością nie jestem psychofanem i dostrzega jego liczne wady i nikomu nigdy nie wmawiałem jego wyższości nad innymi autami. Natomiast właśnie jako fan marki w szczególności zwracam uwagę na wszelkie niedoróbki oraz kiepskie rozwiązania warte poprawienia.
Pozdrawiam i proszę czytaj ze zrozumieniem i nie rób nam już banalnych wykładów.