P38a naped

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

filarm
 
 
Posty: 278
Rejestracja: wt cze 03, 2008 7:50 am
Lokalizacja: Łodygowice

P38a naped

Post autor: filarm » pn lut 06, 2017 8:51 pm

Mam takie pytanko chodzi mi po glowie zmiana sibaru imprezy na cos wiekszego bo sie rodzina powiekszyla opcje mam dwie albo p38a albo grand cheerokie wj oba oczywiscie z mocnym v8 czyli 4.6 lub 4.7. Pytanko jest takie jak jest rozwiazany naped w p38a bo o jeepeie pisze wiele i jego quadra drive swoja droga ciekawym napedzie. Co do rr nie ma za wiele danych wiem tyle ze ma staly naped 4x4 czesto z kontrola trakcji...jak dziala ta kontrola bo jak tak samo jak np w moim iveco gdzie np jedno kolo na aswalcie a jedno na lodzie i czy wlacze asr czy wylacze auto rusza tak samo szybko...znaczy niezbyt chetnie ale rusza tyle ze przy asr on lampka miga a przy off swieci;) czy w p38a to cos daje czy taki bajer i lepiej szukac blokad np arb czego np w jeepie nie trzeba z quadra drive bo mosty sie same zblokuja i opinie slyszalem ze jak sie doda zdecydowanie gazu to dziala fajnie. Ale wazniejsze pytanie i sesno postu czy w p38a jest sztywna blokada miedzy osiowa zeby przod z tylem zblokowac na sztywno jak np w samuraiu patrolu czy fronterze to jest najwazniejsze bo czytalem ze tam jest zwykly mechanizm roznicowy plus wisko czyli to co w subaru i na snieg czy lod to jest fajne trakcji mi w subaru nie brakuje ale w teren to za malo...a auto ma byc uzywane do wozenia rodziny i w teren ok 50/50%
Opel Frontera A 2,4i remontomodyfikacje in progress:D SWAP

Suzuki SJ500 gaźnik 2x34mm:D SPRZEDANY:(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość