Nissan Patrol, krotki czy dlugi?
Moderator: Kosiarz
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 31
- Rejestracja: wt cze 20, 2017 7:34 pm
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Nissan Patrol, krotki czy dlugi?
Raz jeszcze witam wszystkich uzytkownikow, jestem na poczatku mojej przygody z offroad i rozwazam zakup Nissan Patrol, czy mozecie przedstawic jakies argumenty na plus i minus dla wersji krotkiej oraz dlugiej? Czy lepiej wy rac starszy model z motorem 2.8D czy po lifcie z 3.0D.
Bede wdzieczny za kazda podpowiedz.
Pozdrawiam!
Bede wdzieczny za kazda podpowiedz.
Pozdrawiam!
In vino veritas in aqua sanitas
Re: Nissan Patrol, krotki czy dlugi?
a gdzie tym będziesz jeździł? sam czy z rodziną?
jak dla mnie - parch to tylko krótki, gr, 2.8 lekko dłubnięte
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/or ... e6e423.jpg
jak dla mnie - parch to tylko krótki, gr, 2.8 lekko dłubnięte
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/or ... e6e423.jpg
Re: Nissan Patrol, krotki czy dlugi?
Wyłącznie długi jeśli rodzinnie, wyjazdowo/wyprawowo, czy też imprezowy, wesoły autobus ogniskowy
. Krótki dobry jest na zabawę w koło komina. Silnik do wyboru, do koloru możesz se wsadzić co tam zapragniesz.

Bubaru outback na A/T
DR 750s

DR 750s
- Wowos
-
- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
- Kontaktowanie:
Re: Nissan Patrol, krotki czy dlugi?
Według mnie tylko autobus. Załadujesz wszystko - rodzinę/kochankę/psa/drzewo/meble/niepotrzebne skreślić. Imprezowóz jak to już purti wspomniał - szczególnie w 7 osób 
W terenie dłuższy rozstaw lepiej robi, ładniej wybiera jamy, tarki, jest stabilniejszy na podjazdach. Jedyna "wada" to, że (z oczywistych względów) trzeba się czasem łamać na parę razy.
Silnikowo - 2.8, albo benzyna/diesel 4.2. Trzylitrówka tylko ze świadomością, że może klęknąć. W przypadku 2.8 koniecznie na dzień dobry kompleksowy przegląd układu chłodzenia.

W terenie dłuższy rozstaw lepiej robi, ładniej wybiera jamy, tarki, jest stabilniejszy na podjazdach. Jedyna "wada" to, że (z oczywistych względów) trzeba się czasem łamać na parę razy.
Silnikowo - 2.8, albo benzyna/diesel 4.2. Trzylitrówka tylko ze świadomością, że może klęknąć. W przypadku 2.8 koniecznie na dzień dobry kompleksowy przegląd układu chłodzenia.
y60 autobus, czerwony.
Re: Nissan Patrol, krotki czy dlugi?
Króciak ma tendencje do podbijania przodu na dziurawych, stromych podjazdach.
Bubaru outback na A/T
DR 750s

DR 750s
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 31
- Rejestracja: wt cze 20, 2017 7:34 pm
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: Nissan Patrol, krotki czy dlugi?
Przyznam, ze blizej mi do Parcha(czy to ksywa patrola?
) w wersji autobus(juz 2 nowe okreslenie jakie poznalem
), przeznaczenie wyjazdowo/wyprawowe( mam nadzieje nie tylko w polsce).
In vino veritas in aqua sanitas
- Wowos
-
- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
- Kontaktowanie:
Re: Nissan Patrol, krotki czy dlugi?
O to to - tam gdzie ja autobusem jadę sobie taśtasiem, na zimny łokieć, kumpel wjeżdża cały zestresowany...
y60 autobus, czerwony.
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 31
- Rejestracja: wt cze 20, 2017 7:34 pm
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: Nissan Patrol, krotki czy dlugi?
Zapowiada sie dluga droga, ciezko namierzyc autobus 2.8 w automacie
In vino veritas in aqua sanitas
Re: Nissan Patrol, krotki czy dlugi?
Jak auto rodzinne, to kupuj Y61, oczywiście autobusowaty. Silnik do wyboru, każdy ma jakieś mankamenty.
2.8 - fabrycznie to trochę mocy mu brakuje, padają głowice
3.0 - to chyba każdy kto kiedykolwiek przymierzał się do patrola wie, te silniki wybuchają
4.2 - w zasadzie nie do dostania za normalne pieniądze
szczególnie wersja uturbiona..
Dużo zależy od tego jaki masz budżet. Jak masz 40k i więcej na samochód (SAM SAMOCHÓD), to szukaj od razu pata po przeszczepie BMW.
2.8 - fabrycznie to trochę mocy mu brakuje, padają głowice
3.0 - to chyba każdy kto kiedykolwiek przymierzał się do patrola wie, te silniki wybuchają

4.2 - w zasadzie nie do dostania za normalne pieniądze

Dużo zależy od tego jaki masz budżet. Jak masz 40k i więcej na samochód (SAM SAMOCHÓD), to szukaj od razu pata po przeszczepie BMW.
Re: Nissan Patrol, krotki czy dlugi?
albo toyoty


-
- jestem tu nowy...
- Posty: 31
- Rejestracja: wt cze 20, 2017 7:34 pm
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: Nissan Patrol, krotki czy dlugi?
Ma to byc kolejne auto w rodzinie (do zabawy)wiec zalozylem budzet 20k za auto plus oczywiscie modyfikacje.
2.8 w automacie brak
3.0 jest tego duzo ale odradzacie
4.2 to nawet nie widzialem w ogloszeniach....
Szukam zdecydowanie cywila.
2.8 w automacie brak
3.0 jest tego duzo ale odradzacie
4.2 to nawet nie widzialem w ogloszeniach....
Szukam zdecydowanie cywila.
In vino veritas in aqua sanitas
Re: Nissan Patrol, krotki czy dlugi?
G klasa to bardzo drogie auto w zakupie i w eksploatacji. Bez 4 dych + pakiet startowy do kupna auta nie podchodź.
Bubaru outback na A/T
DR 750s

DR 750s
Re: Nissan Patrol, krotki czy dlugi?
do tego ciężki klamor pozbawiony silników do którego nie idzie kupić mostu bo co tydzień zmieniali przełożenia
dla wyjątkowych fanów
dla wyjątkowych fanów
Re: Nissan Patrol, krotki czy dlugi?
patrol w automacie- zapomnij. Te automaty są do dupy, już w manualu te silniki nie należą do rajdówek, a w automacie to się jeździć nie da.
3.0 nie tyle odradzamy ile ostrzegamy, realia są jakie są. Ja mam ten silnik i wszystko jest ok, ale licze się z tym, że w dowolnym momencie może walnąć. Jak w przyszłości nie boisz się w niego włożyć kasy na ewentualny przeszczep, to możesz brać. Inna sprawa, że za 20k to nie kupisz rokującego długiego y61.
4.2 jest ciężko dostać, ale to z kolei drugi biegun niż 3.0 - silnik niezajebliwy. Wolnossak jak to wolnossak, przyspieszeniem nie grzeszy, ale można go uturbić, ma ogromny zapas na modyfikacje i w zasadzie nie da się zepsuć
3.0 nie tyle odradzamy ile ostrzegamy, realia są jakie są. Ja mam ten silnik i wszystko jest ok, ale licze się z tym, że w dowolnym momencie może walnąć. Jak w przyszłości nie boisz się w niego włożyć kasy na ewentualny przeszczep, to możesz brać. Inna sprawa, że za 20k to nie kupisz rokującego długiego y61.
4.2 jest ciężko dostać, ale to z kolei drugi biegun niż 3.0 - silnik niezajebliwy. Wolnossak jak to wolnossak, przyspieszeniem nie grzeszy, ale można go uturbić, ma ogromny zapas na modyfikacje i w zasadzie nie da się zepsuć

- Wowos
-
- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
- Kontaktowanie:
Re: Nissan Patrol, krotki czy dlugi?
Czy ja wiem czy taki do dupy - stary, ciężko zajebliwy 4ro biegowy awtomat. Nie jest to DSG, ale takie 4.2pb z automatem to idealne połączenie do parcha.
y60 autobus, czerwony.
Re: Nissan Patrol, krotki czy dlugi?
ok, 4.2 pb tak, niech będzie. Tylko już ustaliliśmy, że ten silnik jest nie do dostania 
Mówiłęm o automatach w 2.8 i 3.0 które z tymi skrzyniami nie chcą ruszyć się z miejsca

Mówiłęm o automatach w 2.8 i 3.0 które z tymi skrzyniami nie chcą ruszyć się z miejsca
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 31
- Rejestracja: wt cze 20, 2017 7:34 pm
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: Nissan Patrol, krotki czy dlugi?
Tylko ciągłe machanie dzwignia jest chyba jeszcze gorsze...
In vino veritas in aqua sanitas
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 31
- Rejestracja: wt cze 20, 2017 7:34 pm
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: Nissan Patrol, krotki czy dlugi?
Takie cos znalazłem:
https://www.mobile.de/pl/Samochod/Nissa ... 75668.html
https://www.mobile.de/pl/Samochod/Nissa ... 75668.html
In vino veritas in aqua sanitas
Re: Nissan Patrol, krotki czy dlugi?
Panie, kupujesz samochód miejski czy terenówkę? Daj spokój z tym "machaniem dźwignią", jeżdżąc w terenie to ty masz decydować czy jedziesz na jedynce i 4.5 tys obrotów czy trójce i 1.5 tys a nie głupi komputer.
A co do tego u niemiaszków.. Jak chcesz to jedź, nie wiem gdzie mieszkasz, moze blisko masz. Zdalnie stanu ramy nie ocenisz.
A co do tego u niemiaszków.. Jak chcesz to jedź, nie wiem gdzie mieszkasz, moze blisko masz. Zdalnie stanu ramy nie ocenisz.
Re: Nissan Patrol, krotki czy dlugi?
tylko te z lekkim silnikiem z przodu

ogólnie nie zauważyłem, zresztą na podjazdach to 2,8 to średnio się sprzwdza, zwłaszcza dłuuugich
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
- Wowos
-
- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
- Kontaktowanie:
Re: Nissan Patrol, krotki czy dlugi?
Te roczniki miały w ramach akcji serwisowej wymieniane silniki. Warto sprawdzić, czy ten egzemplarz się załapał. Plus - jest bardzo duża szansa, że na dzień dobry w y61 będziesz mieć do roboty zgnity przynajmniej pas przedni. Chyba, że auto targane z ciepłych krajów.drobtech pisze: ↑śr cze 21, 2017 11:05 amTakie cos znalazłem:
https://www.mobile.de/pl/Samochod/Nissa ... 75668.html
Ale ogólnie od sześćdziesiątkijedynki w tej cenie szału nie oczekuj. W niemcownie za tyle chodzą w miarę przyzwoite sześćdziesiątki.
y60 autobus, czerwony.
Re: Nissan Patrol, krotki czy dlugi?
ku przestrodze zdjęcie z karłowicz4x4
wóz ad 2002, z wierzchu ładny bardzo


wóz ad 2002, z wierzchu ładny bardzo


Re: Nissan Patrol, krotki czy dlugi?
ku przestrodze zdjęcie z karłowicz4x4
wóz ad 2002, z wierzchu ładny bardzo


wóz ad 2002, z wierzchu ładny bardzo


Re: Nissan Patrol, krotki czy dlugi?



Dwie dychy to trochę mało za tą legendę!
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości