Mozę będzie chciał zamienić?ZbychoS pisze: ↑pn lip 24, 2017 4:27 pmKurde, podobny do mojego ... http://allegro.pl/mitsubishi-pajero-iii ... 57780.html ... jak dwie krople wody ...![]()
![]()
https://www.olx.pl/oferta/pajero-off-ro ... e6f6196c0c
Moderator: Kosiarz
Mozę będzie chciał zamienić?ZbychoS pisze: ↑pn lip 24, 2017 4:27 pmKurde, podobny do mojego ... http://allegro.pl/mitsubishi-pajero-iii ... 57780.html ... jak dwie krople wody ...![]()
![]()
A ile lat jeździłeś każdym z nich? Bo są tacy ludzie którymKrzysiek_MM pisze: ↑śr sie 30, 2017 11:02 am3.2 nigdy nie był bardzo wadliwy
Miałem dwie sztuki i z żadnym nie miałem problemów z ukł paliwowym
roczniki 2003 i 2004 jako siedmiolatki dobijały wtedy do 300k przebiegu
Teraz nowa pompa to ok 6k, więc nie taki kosmos
3.2 Di-D w Pajero miało zastosowany wtrysk CR dopiero od 2006. Wcześniej to był zwykły wtrysk bezpośredni mechaniczny z pompą mechaniczną sterowaną elektronicznym nastawinikiem dawki.. Tak jak w VW TDI miało do mniej więcej 2000 roku zanim wsadzili pompowtryskiwacze a potem CR.
4,5tys.Krzysiek_MM pisze: ↑czw sie 31, 2017 7:21 amCo do regeneracji pompy wtryskowej to nowa kosztuje 6k ale do tego robocizna i czyszczenie/wymiana zbiornika i nalatuje
Po 2007 niby awaryjnej pompy juz nie ma ale potrafią sie wyrsać wtryski i wcale taniej nie jest.
A co do tych pomp to moje siedmioletnie miało ok 300k przebiegu, dzis pewnie ma pod 400
A w tych sprowadzonych z zachodu co miały po 200 własnie pompy padały...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość