Nie o to chodzi.
Nie ma starych dobrych, twardych aut, które znosiły wszystko. Nie ma i nie będzie.
Moderator: Kosiarz
Nie o to chodzi.
NIKT ? NIC ?mariusz ZJ pisze: ↑sob sty 20, 2018 7:57 pmPanowie chciałem zapytać o opinię handlarza ze Śremu AUTO HANDEL 4X4 -TRANSPORT PIOTR JĘDRZEJCZAK Póki co słyszałem tylko jedno zdanie na ten temat i to nie z pierwszej ręki. Natomiast mam przeczucie że auta wyglądają za dobrze by wszystko było ok![]()
Widziałem i kusi.
Naklejka z boku pojazdu sugeruje powolne i dokladne ogledziny auta.drobtech pisze: ↑ndz sty 28, 2018 9:27 pmCzesc,
co myslicie o tym:
https://www.olx.pl/motoryzacja/samochod ... ol/?page=2
Dobra baza na wyprawy?
Mozesz rozwinac mysl:) ?komario pisze: ↑pn sty 29, 2018 8:54 amNaklejka z boku pojazdu sugeruje powolne i dokladne ogledziny auta.drobtech pisze: ↑ndz sty 28, 2018 9:27 pmCzesc,
co myslicie o tym:
https://www.olx.pl/motoryzacja/samochod ... ol/?page=2
Dobra baza na wyprawy?
Pewna firma okleja boki pojazdow takim wzoremdrobtech pisze: ↑śr sty 31, 2018 8:46 pmMozesz rozwinac mysl:) ?komario pisze: ↑pn sty 29, 2018 8:54 amdrobtech pisze: ↑ndz sty 28, 2018 9:27 pmCzesc,
co myslicie o tym:
https://www.olx.pl/motoryzacja/samochod ... ol/?page=2
Dobra baza na wyprawy?
Naklejka z boku pojazdu sugeruje powolne i dokladne ogledziny auta.
Silnik ze znana reputacja.drobtech pisze: ↑czw lut 01, 2018 10:36 amPojawił się też taki egzemplarz:
https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-pa ... xtor=SEC-8
Przebieg raczej nie z tej ziemi;
Nawet common rail po 12/2006Misiek Cypr pisze: ↑czw lut 01, 2018 10:27 pmTam nie temperatura cieczy jest problemem. Nie demonizowałbym tego silnika w tym roczniku.
Czyli tylko 4.2 ale z turbo bo bez tego to ponoc “nie jezdzi”, moze wiec latwiej Toyota LC100, 4.2....komario pisze: ↑pt lut 02, 2018 6:25 amNawet common rail po 12/2006Misiek Cypr pisze: ↑czw lut 01, 2018 10:27 pmTam nie temperatura cieczy jest problemem. Nie demonizowałbym tego silnika w tym roczniku.
Szybko konczy zywot.
W moim gu4 po 92.000 km.
Wczesniej mialem gu4 12/2004
I z Hiszpanii do Polski silnik sie skonczyl.
Dojechalem w trybie awaryjnym. LEDWO!
4.2 wolnossacy to taki "sportowy traktor"drobtech pisze: ↑pt lut 02, 2018 7:14 amCzyli tylko 4.2 ale z turbo bo bez tego to ponoc “nie jezdzi”, moze wiec latwiej Toyota LC100, 4.2....komario pisze: ↑pt lut 02, 2018 6:25 amNawet common rail po 12/2006Misiek Cypr pisze: ↑czw lut 01, 2018 10:27 pmTam nie temperatura cieczy jest problemem. Nie demonizowałbym tego silnika w tym roczniku.
Szybko konczy zywot.
W moim gu4 po 92.000 km.
Wczesniej mialem gu4 12/2004
I z Hiszpanii do Polski silnik sie skonczyl.
Dojechalem w trybie awaryjnym. LEDWO!
Cywilne pojazdy praktycznie nie dostepne z silnikiem 4.2 a tym bardziej 4.2TD, chyba czas szukać LC100
Wizualnie ciekawczy Patrol ale skoro tyle problemow z tymi silnikami a dobre jednostki nie do zdobycia wiec wyboru nie ma, ma to byc tylko auto do wypraw i do niczego innego.
Do wypraw bierz toyote i sie nie oglądaj. 2.8 nie jedzie i wybucha, 3.0 wybucha, 4.2 D nie jedzie, 4.2 TD to albo rzeźba z dokładaniem turbo albo bzdurnie drogi oryginał. A kupujesz toyke i masz jak trzeba, w oryginale.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości