Peugeot Rifter 4x4
Moderator: Marcin-Kraków
Peugeot Rifter 4x4
https://www.autocentrum.pl/newsy/newsy/ ... mpaign=556
https://www.youtube.com/watch?v=_e2wHRQDsxU
generalnie na moje potrzeby byłby idealny
Problemem zapewne będzie kosmicznie zaporowa cena takiej zabawki stawiająca potencjalnego nabywcę przed dylematem: to czy Hilux
https://www.youtube.com/watch?v=_e2wHRQDsxU
generalnie na moje potrzeby byłby idealny
Problemem zapewne będzie kosmicznie zaporowa cena takiej zabawki stawiająca potencjalnego nabywcę przed dylematem: to czy Hilux
Re: Peugeot Rifter 4x4
problem taki, że to ładnie wystylizowane grafiki
w praktyce będzie partner z atrapą napędu, dychawicznym małolitrażowym badziewiem pod maską i kretyńską ceną przez co jedynie skorumpowane zarządy dużych spółek państwowych się połakomią. I to pod nich oferta..
w praktyce będzie partner z atrapą napędu, dychawicznym małolitrażowym badziewiem pod maską i kretyńską ceną przez co jedynie skorumpowane zarządy dużych spółek państwowych się połakomią. I to pod nich oferta..
Re: Peugeot Rifter 4x4
No ale nie można żyć w przekonaniu że zawsze będzie dostępny LC albo inny Partol ze słusznym wielkim turbodieslem.
Wybiją je eco-terrorystyczne przepisy a wymiotą z rynku ubezpieczalnie i SKP.
Patrząc na właściwości stricte terenowe owszem, to nigdy nie bedzie mieć szans z pełnoprawnym 4x4.
Patrząc z perspektywy kogoś kto nie chce posiadać uciążliwego wielkiego 4x4 a kręci go... nazwijmy to outdoor - fajna zabawka: pojachać do lasu, w jakieś knieje czy gdzieś gdzie 2WD po prostu nie da rady.
Ale zapewne wiekszość sprzedawanych to będą blaszaki kupowane przez spółeczki skarbu państwa pokroju energetyk, zakładów melioracji, wodociągów itp.
Wybiją je eco-terrorystyczne przepisy a wymiotą z rynku ubezpieczalnie i SKP.
Patrząc na właściwości stricte terenowe owszem, to nigdy nie bedzie mieć szans z pełnoprawnym 4x4.
Patrząc z perspektywy kogoś kto nie chce posiadać uciążliwego wielkiego 4x4 a kręci go... nazwijmy to outdoor - fajna zabawka: pojachać do lasu, w jakieś knieje czy gdzieś gdzie 2WD po prostu nie da rady.
Ale zapewne wiekszość sprzedawanych to będą blaszaki kupowane przez spółeczki skarbu państwa pokroju energetyk, zakładów melioracji, wodociągów itp.
Re: Peugeot Rifter 4x4
serio tak się zajmujesz tym, że za 15 lat nie będzie 15letnich aut?

dalej będę sobie jeździł cejotem co za sprawą żółtych blach bedzie nietykalny dla diagnostów


dalej będę sobie jeździł cejotem co za sprawą żółtych blach bedzie nietykalny dla diagnostów

Re: Peugeot Rifter 4x4
Taaa... A szczególnie w wersji rifter...



Nie trzymam Kobiet w domu...
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
Re: Peugeot Rifter 4x4
Najlepszy offroad to i tak ten na własnych nogach, a na parking leśny wszystko dojedzie. 

Re: Peugeot Rifter 4x4
Za 15 lat...
15 lat temu każdy pick-up miał min 2.5 a przeważnie 3.0 pod maską.
Dzisiaj to jest 2.2-2.4 a i już 1.9 jak D-Max czy te nowe amaroki, azteki i inne badziwia. Po 200KM z 2 litrów.
15 lat temu większość popularnych dostawczaków miała 2-litrowego diesla pod maską, dzisiaj to 1.5-1.6.
No chyba że cała polska zacznie jeździć na żółtych ale i wówczas ukręcą temu łeb.
15 lat temu każdy pick-up miał min 2.5 a przeważnie 3.0 pod maską.
Dzisiaj to jest 2.2-2.4 a i już 1.9 jak D-Max czy te nowe amaroki, azteki i inne badziwia. Po 200KM z 2 litrów.
15 lat temu większość popularnych dostawczaków miała 2-litrowego diesla pod maską, dzisiaj to 1.5-1.6.
No chyba że cała polska zacznie jeździć na żółtych ale i wówczas ukręcą temu łeb.
Re: Peugeot Rifter 4x4
uwierz - w skali problemów tego świata to mnie ryra co za 15 lat będzie z pojemnościami silników w pickupach. Będzie co będzie..
Re: Peugeot Rifter 4x4
możesz sobie kupić renault kango czy jakoś tak 4x4 , dustera , pande itd. pickupy zostaną , powoli się odchodzi od małych pojemności na rzecz normalnych silników bo łatwiej spełnić normy , ale ludzie kupują popierdułki , panie bo małe OC, i potem się dziwią że nie jedzie i chla jak głupie , ostanio widziałem C1 z lpg gdzie w tej popierdułce siedzi 1,0 trzy cylindry i pali 5l beny , ale gościu mówi że na gazie taniej , za 15lat. bede maił 60 na karku więc mnie powoli zaczyna to walić
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup
790-71-74-74
d23 pickup

790-71-74-74
Re: Peugeot Rifter 4x4
dziwne bo zdaje się trend jest wręcz odwrotny.
U wielu już nie sposób dużego silnika dostać, pomijając jakieś flagowce ale nawet tam 6.0 oznaczenia na klapie a pod maską 3-litrowy diesel bi-turbo itp historie.
Poza tym jak to udowodnił VW a za nim cała reszta: norm nie trzeba spełniać, trzeba tylko napisać że spełnia

Re: Peugeot Rifter 4x4
pisałem to w perspektywue kilku lat ,bo czytałem gdzieś dyrektywe unijną na temat silników tych małych , ale to co naprodukowali muszą sprzedać , a i dpf w benie będzie obowiązkowy , teraz jest nagonka na diesla ale tylko w płaskich , użytkowe bez zmian
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup
790-71-74-74
d23 pickup

790-71-74-74
Re: Peugeot Rifter 4x4
Ja się liczę z tym ze w jakiejś bliskiej perspektywie kupie balerona i bedę na żółtych śmigał.
Czekam tylko na to czy decyzje dotyczące wzjadu do miasta będą obejmowały auta na żółtych czy nie.
Czekam tylko na to czy decyzje dotyczące wzjadu do miasta będą obejmowały auta na żółtych czy nie.
Niva 93r.
Re: Peugeot Rifter 4x4
Spotulniejecie wszyscy... jak nie kijem go to pałą... w myśl zasady.
Popatrz sobie na Tokio, za 20 lat tak będą wyglądały centra europejskich miast.
Dlaczego Japsy na potęgę wyprzedają zajeb... limuzyny z lat 90tych jakich pełno u nas w ogłoszeniach ?
Co z tego że fajne, pancerne i prawie nowe bo przebiegi niektórych 5-cyfrowe. Bateryjki nie ma - jazdy nie ma.
Kolejne loby, tym razem bateryjkowe jest wciskane nam do głów jako eco (to samo robili z DPF`ami, potem z wtryskiem bezpośrednim benzyny). Za 10 lat się okaże że te wszystkie "bateryjki" to kolejny niewypał jak w/w na dodatek potwornie kosztowne w utylizacji.
Popatrz sobie na Tokio, za 20 lat tak będą wyglądały centra europejskich miast.
Dlaczego Japsy na potęgę wyprzedają zajeb... limuzyny z lat 90tych jakich pełno u nas w ogłoszeniach ?
Co z tego że fajne, pancerne i prawie nowe bo przebiegi niektórych 5-cyfrowe. Bateryjki nie ma - jazdy nie ma.
Kolejne loby, tym razem bateryjkowe jest wciskane nam do głów jako eco (to samo robili z DPF`ami, potem z wtryskiem bezpośrednim benzyny). Za 10 lat się okaże że te wszystkie "bateryjki" to kolejny niewypał jak w/w na dodatek potwornie kosztowne w utylizacji.
Re: Peugeot Rifter 4x4
racja
Nie trzymam Kobiet w domu...
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
Re: Peugeot Rifter 4x4
do tego motywatory w stylu OC i podatek emisyjny czy inny drogowy, zakazy wjazdów do miast i kilka innych batów i będziemy zmieniać wozy na ewozyPiasek pisze: ↑śr mar 07, 2018 4:37 pmSpotulniejecie wszyscy... jak nie kijem go to pałą... w myśl zasady.
Popatrz sobie na Tokio, za 20 lat tak będą wyglądały centra europejskich miast.
Dlaczego Japsy na potęgę wyprzedają zajeb... limuzyny z lat 90tych jakich pełno u nas w ogłoszeniach ?
Co z tego że fajne, pancerne i prawie nowe bo przebiegi niektórych 5-cyfrowe. Bateryjki nie ma - jazdy nie ma.
Kolejne loby, tym razem bateryjkowe jest wciskane nam do głów jako eco (to samo robili z DPF`ami, potem z wtryskiem bezpośrednim benzyny). Za 10 lat się okaże że te wszystkie "bateryjki" to kolejny niewypał jak w/w na dodatek potwornie kosztowne w utylizacji.
Re: Peugeot Rifter 4x4
Obstawiam podatek emisyjny, na wzór niemieckich nalepek na szybie.
W zależności od Euro X będziesz płacił XXXzł na rok podatku węglowego i ... masz kaprys posiadać Garbusa czy W123 300D - żaden problem.
Problem będzie jednak posiadać go w stanie gotowym do jazdy.
W DE za Insignię CDTI z DPF płacił w ub roku znajomy 87 euro/rok
Za poprzedniego W203 270CDI też z DPF płacił prawie 140 euro na rok tylko dlatego że więcej emitował.
Obstawiam że za takiego W123 300D jest pewnie koło 300 pod warunkiem oczywiście że przegląd techniczny przejdzie. Przelicz to na nasze realia: 1200zł opłaty na rok za to że je masz, dolicz drugie tyle OC (widzę co wyrabiają z dużymi silnikami Merca gdzie po 1600zł na rok OC im przysyłają to ci wyjdzie ze 3 tyś na rok za sam fakt posiadania. Rok zapłacisz, drugi pomarudzisz, w trzecim oddasz na złom i kupisz na bateryjkę.
A już lobby diagnostyczne szykuje się do batalii podwyżkowej opłat za przeglądy techniczne bo ograniczyli im możliwość zarobkowania na ilości. Pierwsze słuchy mówią o 160zł podstawy, a domagają się 220zł. Skończy się pewnie na 160 od osobowych coby ludu nie podburzać ale odbija sobie na firmowych (te wszystkie dostawczaki i pow. 3.5T to pewnie ze 3x drożej pójdą)
Edyta:
Pytałem kumpla z DE:
u nich jakby chciał zarejestrować takiego W123 300D no to najpierw musisz go doprowadzić do stanu aby przeszedł TUV co jak wiecie u nich nie jest prostą sprawą, następnie jak ma 30 lat i więcej masz prawo zarejestrować go na tzw. historyczne numery i wówczas podatek węglowy jest stały 191 euro na rok. Ale... mimo takich tablic auto na TUV MUSI się meldować do 2 lata jak każde inne. Dlatego zauważcie że na wszelkich zlotach jakichś pojazdów zabytkowych u nich czy generalnie dziwnych 90% aut jakie się tam pojawia jest albo przywożone na lawetach albo przyjeżdża na "czerwonych tablicach bo przejscie TUV upoważniającego do poruszania się tym normalnie po drogach nie jest rzeczą prostą (i tanią).
Także u nas pewnie też za nie długo ukręcą łeb tym żółtym tablicom i bezterminowym przeglądom bo zaraz co 3cieauto będzie na takich śmigać
Natomiast pod Diesle w DE szykują jakąś potężną ustawę majacą na celu wycofanie ich z rynku. Opłaty będą takie że praktycznie wszystko co starsze jak 6 lat będą szły albo na złom albo na export bo nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie tego trzymał.
Posiadanie dzisiaj takiego W210 300TD to finansowe samobójstwo: podatków i opłat od tego jest tyle że taniej wychodzi wziąć z salonu fabrycznie nowe KIA z jakimś 1.0 silnikiem i co miesiąc płacić raty za to.
W zależności od Euro X będziesz płacił XXXzł na rok podatku węglowego i ... masz kaprys posiadać Garbusa czy W123 300D - żaden problem.
Problem będzie jednak posiadać go w stanie gotowym do jazdy.
W DE za Insignię CDTI z DPF płacił w ub roku znajomy 87 euro/rok
Za poprzedniego W203 270CDI też z DPF płacił prawie 140 euro na rok tylko dlatego że więcej emitował.
Obstawiam że za takiego W123 300D jest pewnie koło 300 pod warunkiem oczywiście że przegląd techniczny przejdzie. Przelicz to na nasze realia: 1200zł opłaty na rok za to że je masz, dolicz drugie tyle OC (widzę co wyrabiają z dużymi silnikami Merca gdzie po 1600zł na rok OC im przysyłają to ci wyjdzie ze 3 tyś na rok za sam fakt posiadania. Rok zapłacisz, drugi pomarudzisz, w trzecim oddasz na złom i kupisz na bateryjkę.
A już lobby diagnostyczne szykuje się do batalii podwyżkowej opłat za przeglądy techniczne bo ograniczyli im możliwość zarobkowania na ilości. Pierwsze słuchy mówią o 160zł podstawy, a domagają się 220zł. Skończy się pewnie na 160 od osobowych coby ludu nie podburzać ale odbija sobie na firmowych (te wszystkie dostawczaki i pow. 3.5T to pewnie ze 3x drożej pójdą)
Edyta:
Pytałem kumpla z DE:
u nich jakby chciał zarejestrować takiego W123 300D no to najpierw musisz go doprowadzić do stanu aby przeszedł TUV co jak wiecie u nich nie jest prostą sprawą, następnie jak ma 30 lat i więcej masz prawo zarejestrować go na tzw. historyczne numery i wówczas podatek węglowy jest stały 191 euro na rok. Ale... mimo takich tablic auto na TUV MUSI się meldować do 2 lata jak każde inne. Dlatego zauważcie że na wszelkich zlotach jakichś pojazdów zabytkowych u nich czy generalnie dziwnych 90% aut jakie się tam pojawia jest albo przywożone na lawetach albo przyjeżdża na "czerwonych tablicach bo przejscie TUV upoważniającego do poruszania się tym normalnie po drogach nie jest rzeczą prostą (i tanią).
Także u nas pewnie też za nie długo ukręcą łeb tym żółtym tablicom i bezterminowym przeglądom bo zaraz co 3cieauto będzie na takich śmigać

Natomiast pod Diesle w DE szykują jakąś potężną ustawę majacą na celu wycofanie ich z rynku. Opłaty będą takie że praktycznie wszystko co starsze jak 6 lat będą szły albo na złom albo na export bo nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie tego trzymał.
Posiadanie dzisiaj takiego W210 300TD to finansowe samobójstwo: podatków i opłat od tego jest tyle że taniej wychodzi wziąć z salonu fabrycznie nowe KIA z jakimś 1.0 silnikiem i co miesiąc płacić raty za to.
Re: Peugeot Rifter 4x4
ale nasz rząd robi wszystko aby nas wykopano z euro kołchozu , a wójek putin zaciera ręce bo wrócimy w jego objęcia i nikt za nami nie będzię tęsknił
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup
790-71-74-74
d23 pickup

790-71-74-74
Re: Peugeot Rifter 4x4
Tutaj macie kalkulator stawek podatku węglowego na obecny rok
https://www.kfz-steuer.de/kfz-steuer_pkw.php
wklepcie sobie dane swoich pojazdów i wam wyliczy opłatę roczną.
Dla przykładu:
Golf 4 1.9TDI 90KM bez DPF 2000r - 340 euro rok
MB W123 300D - 1034 euro
Przeliczcie to sobie na złotówki i polskie realia.
Stawka dla nowego diesla AD2018 zakutego we wszystko co tylko dzisiaj kładą (Euro 6) to jest bodajże 9,30 euro za każde 100cm3 pojemności, za benzynę 2 euro.
Potem dochodzą jakieś współczynniki za normę emisji (Euro 5,4,3...) lata produkcji, katy, emisje CO2 (do 95, do 110, do 120 ... itp. Im starszy tym bardziej w kosmos szybuje stawka.
https://www.kfz-steuer.de/kfz-steuer_pkw.php
wklepcie sobie dane swoich pojazdów i wam wyliczy opłatę roczną.
Dla przykładu:
Golf 4 1.9TDI 90KM bez DPF 2000r - 340 euro rok
MB W123 300D - 1034 euro
Przeliczcie to sobie na złotówki i polskie realia.
Stawka dla nowego diesla AD2018 zakutego we wszystko co tylko dzisiaj kładą (Euro 6) to jest bodajże 9,30 euro za każde 100cm3 pojemności, za benzynę 2 euro.
Potem dochodzą jakieś współczynniki za normę emisji (Euro 5,4,3...) lata produkcji, katy, emisje CO2 (do 95, do 110, do 120 ... itp. Im starszy tym bardziej w kosmos szybuje stawka.
Re: Peugeot Rifter 4x4


- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Peugeot Rifter 4x4
Jezu kolczasty, a w innym jezyku nie ma? Co mi sie wydaje ze wciskam policz, to wyskakuja mariolki, albo castorama
Moje auta sie nie lapia, bo poza Vitara, wszystkie sa poza zasiegiem rocznikow tego kalkulatora. 2011 i 2017

Moje auta sie nie lapia, bo poza Vitara, wszystkie sa poza zasiegiem rocznikow tego kalkulatora. 2011 i 2017

Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
Re: Peugeot Rifter 4x4
Jakie auto i kiedy rejestrowane ?
Może tak będzie prościej
https://www.kfz-steuer.de/?gclid=EAIaIQ ... gJk8_D_BwE
Może tak będzie prościej
https://www.kfz-steuer.de/?gclid=EAIaIQ ... gJk8_D_BwE
Re: Peugeot Rifter 4x4
Bo benzynę zaznaczyłeś. Za diesla masz 416 euro
Re: Peugeot Rifter 4x4
a wybrałeś lkw do 3,5t , bo pickup to samochód ciężarowy , homologacja producenta , oddziela przestrzeń ładunkowa
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup
790-71-74-74
d23 pickup

790-71-74-74
Re: Peugeot Rifter 4x4
Nie, leciałem tylko po roczniku, normie i pojemności
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości