
porady warsztatowe
Moderator: Marcin-Kraków
Re: porady warsztatowe
Spoko,12V nie gryzie 

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
- goralski
-
- Posty: 10925
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
- Kontaktowanie:
Re: porady warsztatowe
I kontrolka grzania swiec, 2w1 

"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S
- rudypajero.koszalin
- Posty: 1895
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
- Lokalizacja: koszalin
- Kontaktowanie:
Re: porady warsztatowe
Najnowsza wersja start/stop 

Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.
- Blackbear
- Posty: 644
- Rejestracja: czw maja 07, 2015 11:08 am
- Lokalizacja: Głogów/Polkowice
- Kontaktowanie:
Re: porady warsztatowe
Nie są te same, choć wkładka ze szkła organicznego pewnie identyczna. Esab ma dwie regulacje więcej i 4 czujniki zamiast dwóch. Jest lepsiejszy. Miałem Esaba, ale poszedł ze spawarką. Teraz mam tego Lincolna i też daje radę. Jakość wykonania podobna, tylko prostszy.Pająku pisze: ↑pt wrz 28, 2018 7:38 pmForum wie,Forum się zna,Forum dobrą radę da!![]()
Zaszła potrzeba kupić:
https://allegro.pl/przylbica-spawalnicz ... 10105.html
https://allegro.pl/przylbica-samosciemn ... 11878.html
-Czy wszystkie to to samo mają w środku,tylko malunkami i spoilerami się różnią?
Na Speedglasa,czy coś z ich półki to mi więcej brakuje,niż mam.
Było Pajero, jest Galant
Re: porady warsztatowe
Po ok roku mi taka umarła... w sensie jakoś ściemnia, ale po oczach daje że hej...
Re: porady warsztatowe
Mam Szermana V2 -dziewiąty rok i zaczyna brakować prądu w "ściemniaczu". Próbowałem rozbierać,myślę sobie wymienię bateryjkę.Dupa wszystko pozgrzewane,żadnego dojścia do akumulatorka,tylko bateria słoneczna na zewnątrz.Jak jest słońce i na trochę przyłbicę wystawię,żeby się poopalała to później znowu troczę ściemnia.
-Takayuki,o której mówisz?
-Takayuki,o której mówisz?
L200 DI-D, Forester
http://www.ryby-raczkowski.pl
http://www.ryby-raczkowski.pl
- Blackbear
- Posty: 644
- Rejestracja: czw maja 07, 2015 11:08 am
- Lokalizacja: Głogów/Polkowice
- Kontaktowanie:
Re: porady warsztatowe
Przylbica ma baterię i kolektor słoneczny. Jeśli często leży nieużywana i w ciemnym garażu to sie rozładowuje.
Esabowska napirzała mi kilka lat w działalności. Zaczęło się tak dziac jak piszesz jak przestała zarabiać i leżała w garażu, użyta trzy razy w roku.
Było Pajero, jest Galant
Re: porady warsztatowe
Wymieniana bateria, kilka dni na słońcu też testowane. Trudno. Speedglas na licie dla mikołaja.
Re: porady warsztatowe
Właśnie ciągle myślę,oczy mam 2 i nie odrastają
Na starość czasem taniość może się mścić.
Coś o tym modelu ktoś... coś...?
Speedglas 9100

Coś o tym modelu ktoś... coś...?
Speedglas 9100
L200 DI-D, Forester
http://www.ryby-raczkowski.pl
http://www.ryby-raczkowski.pl
Re: porady warsztatowe
Chyba tak.
Kiedyś Patryka wypytywałem, wychodziło coś pod 1.5 koła lub połowę za używkę.
Kiedyś Patryka wypytywałem, wychodziło coś pod 1.5 koła lub połowę za używkę.
Re: porady warsztatowe
Kupiłem Speedglas`a ,ale ta też fajna:
https://www.youtube.com/watch?v=r4L-EZMxPrA
https://www.youtube.com/watch?v=r4L-EZMxPrA
L200 DI-D, Forester
http://www.ryby-raczkowski.pl
http://www.ryby-raczkowski.pl
Re: porady warsztatowe
Musi być w niej przyjemnie, tak ciepło
Jak wrażenia ze Speedglasa?

Jak wrażenia ze Speedglasa?
Re: porady warsztatowe
Stoi na stole i się napatrzam na niego.

Może jutro użyję,syna kolega urwał nóżki w Motorynce.
L200 DI-D, Forester
http://www.ryby-raczkowski.pl
http://www.ryby-raczkowski.pl
Re: porady warsztatowe
L200 DI-D, Forester
http://www.ryby-raczkowski.pl
http://www.ryby-raczkowski.pl
Re: porady warsztatowe
proszę:


11 netto
można brać


11 netto
można brać
- jarekstryszawa
-
- Posty: 4409
- Rejestracja: sob sie 12, 2006 10:28 pm
- Lokalizacja: Stryszawa
- Kontaktowanie:
Re: porady warsztatowe
Solidne żelazo!
Re: porady warsztatowe
Ładna 
Znajomy chyba z tej samej firmy ma jakąś starą CNC.Do dooopy tylko śrubki w niej -wszystko calowe (ostatnio jakieś kupowałem do niej). Niby M6,ale wychodziło coś koło 5,7coś mm.,przy tej samej średnicy były 2 różne ilości zwojów gwintu/cal i klucze imbusowe też calowe do tego,bo metryczne tylko prawie pasują.

Znajomy chyba z tej samej firmy ma jakąś starą CNC.Do dooopy tylko śrubki w niej -wszystko calowe (ostatnio jakieś kupowałem do niej). Niby M6,ale wychodziło coś koło 5,7coś mm.,przy tej samej średnicy były 2 różne ilości zwojów gwintu/cal i klucze imbusowe też calowe do tego,bo metryczne tylko prawie pasują.
L200 DI-D, Forester
http://www.ryby-raczkowski.pl
http://www.ryby-raczkowski.pl
Re: porady warsztatowe
Uroczy klocek
Gwinty calowe tak
Silniki krajowe Andorii na licencji Leylanda mają wszystko w calach, a weź
Miks calowego z radosną krajową twórczością gdzie ktoś na chama szpilki metryczne powkręca...


Gwinty calowe tak

Silniki krajowe Andorii na licencji Leylanda mają wszystko w calach, a weź

Miks calowego z radosną krajową twórczością gdzie ktoś na chama szpilki metryczne powkręca...
Re: porady warsztatowe
Takayuki,znam temat od podszewki.Miałem SW266 w rumuńskiej koparce.
L200 DI-D, Forester
http://www.ryby-raczkowski.pl
http://www.ryby-raczkowski.pl
Re: porady warsztatowe
tak
pracuje cicho i precyzyjnie
niestety - za mały zakres pracy wrzeciona dla mnie
skończy się na nowym chińczyku
zbieram informacje o tym produkcie: https://allegro.pl/profesjonalna-frezar ... 6af5238515
Re: porady warsztatowe
Mroku,a za frezarką na zdjęciu co stoi? WMW BK 32,czy nasza CHOFUM? Mi czasami brakuje stożka MK4,ale kupiłem redukcję z3 na 4. 

L200 DI-D, Forester
http://www.ryby-raczkowski.pl
http://www.ryby-raczkowski.pl
Re: porady warsztatowe
U mnie w mieście na złomie też bywają podobne skarby. Jakiś czas temu leżały na hałdzie wszelkiej maści tokarki, frezarki, wiertarki (właściwie wiertary) kolumnowe. W tej chwili stoi jakaś linia, czy robot spawalniczy, kilka już pociętych robotów przemysłowych, resztki rosomaka. Stan rozkładu różny. Czasem całe, czasem już połamane.
To, że jesteśmy w dupie, to jasne. Problem w tym, że zaczynamy się w niej urządzać.
Re: porady warsztatowe
Bawisz się w demontaż i handel tym? Czy tylko nas podenerwować chcesz?Błażej pisze: ↑czw paź 18, 2018 9:35 pmU mnie w mieście na złomie też bywają podobne skarby. Jakiś czas temu leżały na hałdzie wszelkiej maści tokarki, frezarki, wiertarki (właściwie wiertary) kolumnowe. W tej chwili stoi jakaś linia, czy robot spawalniczy, kilka już pociętych robotów przemysłowych, resztki rosomaka. Stan rozkładu różny. Czasem całe, czasem już połamane.


Szukam wrzeciennika od jakiejś małej tokarki, w robotach są fajne przekładnie falowe i serwa, wszelkie osie i stoły od frezarek zawsze w cenie, itp itd

A ić... wczoraj robiliśmy kolektor wodny w SW680 w ł-34, płyn wyżarł aluminium... jakieś ciućmoki co kiedyś silnik robili zamiast śrub calowych wkręcili dwie szpilki metryczne i na to nakrętki calowe

Re: porady warsztatowe
Takayuki nie znam się na tym i nie handluję. Ale widziałem stare, masywne maszyny rzucone na hałdę z kontenera. Część była cała. Część nie przetrwała transportu i przeładunku w całości. Pewnie dałoby się niektóre z nich wyremontować. Ostatnio było kilkanaście dużych ogrzewań typu sirocco (made in ddr) i webasto w różnym stanie. Podejrzewam, że chętny złożyłby sprawne. Spokojnie ogrzałoby to garaż, a nawet warsztat. Była jakaś skrzynia rozdzielcza z jakiejś sporej terenówki. Kiedyś pisałem, że stoi kompletne podwozie od samuraja. Bywają pocięte wagony, pociągi. No jest tego sporo, bo to centralna składnica sporej firmy.
Na innym składowisku swojego czasu było masę osprzętu z Hydralu. Firma albo zwijała jakiś wydział, albo robiła modernizację. Dużo dziwów było. Jakieś komory badawcze, które można było spokojnie wykorzystać jako komory do piaskowania, stanowiska pomiarowe z miliardami rurek i zaworów, kompletne "komputery" pracujące jeszcze na taśmach perforowanych.
Ja kiedyś za darmoszkę dostałem "jakiś dziwaczny agregat". Bo nie dawał 220/230V, tylko 12 i 16. No i nie działał. I jak chcę, to niech sobie biorę. Wziąłem. Po poszukiwaniach okazało się, że zostałem obdarowany dokładnie taką zabawką
http://pa0pzd.com/army-navy/german-army-navy/gl-erz-b/
Na innym składowisku swojego czasu było masę osprzętu z Hydralu. Firma albo zwijała jakiś wydział, albo robiła modernizację. Dużo dziwów było. Jakieś komory badawcze, które można było spokojnie wykorzystać jako komory do piaskowania, stanowiska pomiarowe z miliardami rurek i zaworów, kompletne "komputery" pracujące jeszcze na taśmach perforowanych.
Ja kiedyś za darmoszkę dostałem "jakiś dziwaczny agregat". Bo nie dawał 220/230V, tylko 12 i 16. No i nie działał. I jak chcę, to niech sobie biorę. Wziąłem. Po poszukiwaniach okazało się, że zostałem obdarowany dokładnie taką zabawką
http://pa0pzd.com/army-navy/german-army-navy/gl-erz-b/
To, że jesteśmy w dupie, to jasne. Problem w tym, że zaczynamy się w niej urządzać.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości