MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
goralski
-

- Posty: 10926
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: goralski » pn kwie 15, 2019 10:58 am
Znajomy chce sobie sprawić, pomógł mi przy rehabilitacji i chciałbym mu się odwdzięczyć - zwykłe "bez sensu, kup RR" nie działa
Jaki to ma napęd, na co zwrócić uwagę itp. Używany jako bulwarowiec, 2 auto w rodzinie.
Pomożecie?
"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S
-
Misiek Cypr
-

- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Misiek Cypr » pn kwie 15, 2019 2:29 pm
Ważne, żeby miał 4x4.
3.7 nie ma reduktora.
Crd jest ok
4.7 jest ok
5.7 jest zajefajny
Quadra drive, jak chcesz w teren.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
-
goralski
-

- Posty: 10926
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: goralski » pn kwie 15, 2019 2:50 pm
Dzięki, auto w 99% na asfalt, ale ciężko stwierdzić czy nie spodoba mu się wjazd na jakieś szutry
Ciężki teren na pewno nie
Ten dizlok crd mówisz ze git? Czyja to konstrukcja?
Napędy jak tam rozwiązane są?
-
Misiek Cypr
-

- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Misiek Cypr » pn kwie 15, 2019 3:38 pm
Crd to Mercedes 3.0 V6, chyba dalej tłuczony przez MB, tylko że ten to stara wersja 218hp.
Napęd, klasyczny łańcuch, wiskoza, mosty albo otwarte albo QDII
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
-
goralski
-

- Posty: 10926
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: goralski » pn kwie 15, 2019 4:13 pm
Ok, będzie rocznik ok 2010 szukał
Raczej mina szczególna to nie będzie?
"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » pn kwie 15, 2019 6:22 pm
Właśnie prostuję przedni most

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
goralski
-

- Posty: 10926
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: goralski » pn kwie 15, 2019 7:42 pm
Ale to po ataku kamola/dzika jak mniemam,nie zwybuchował sam z siebie?
"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S
-
Misiek Cypr
-

- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Misiek Cypr » pn kwie 15, 2019 9:35 pm
vandall1 pisze: ↑pn kwie 15, 2019 6:22 pm
Właśnie prostuję przedni most
Jak można wygiąć most w IFS?

Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » wt kwie 16, 2019 1:35 am
Hehe-masz rację...
Wrzucili mi na stół jakąś danę i powiedzieli ze to od WK.
Dla mnie jeden pies co prostuję

Musi WJ

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
Misiek Cypr
-

- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Misiek Cypr » wt kwie 16, 2019 6:12 am
Wszyscy mowili, ze Dana 44A w ZJ sie gnie. Meczylem 7 lat po rajdach, ale nie wygialem. Ukrecilem dwa przeguby z przodu, Topilem go do kierownicy, lezalem na obu bokach, a mostu nie wygialem. W WJ wygialem dwa razy belke pod reduktorem, ale jest przykrecana.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
-
Mroczny
-

- Posty: 40594
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » wt kwie 16, 2019 7:05 am
WK jest fajowy i jedzie jak na dzipa fajnie..
ale jak na dzipa
dalej to się nie da wyczuć przełożenia kierownicy na koła.. Clarkson by powiedział, ze drążki są z sera
Idzie znaleźć wersje z fajnym wnętrzem itd. Ale do wspomnianego RR to zasadniczo nie bardzo da się porównywac.
-
goralski
-

- Posty: 10926
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: goralski » wt kwie 16, 2019 2:39 pm
No nie podoba mu się i uj

ale jako bulwar sam miałbym zagadke

"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S
-
Misiek Cypr
-

- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Misiek Cypr » wt kwie 16, 2019 2:53 pm
Wk jest fajny, ale ciasny. To nie jest duże auto. Da się tym przyjemnie jeździć, wersja limited. Laredo, bida z nyndzom.
Jest całkiem zwinny. RR nie jeździłem nigdy, to nie porównam. D2, przy WK jest toporne i ciężki kloc. Tylko D2 nie ma nic wspólnego z RR Mrokach. Nic, zupełnie
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
-
Mroczny
-

- Posty: 40594
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » wt kwie 16, 2019 3:52 pm
wj jest ciasny
wk już spoko...
-
lemur
-

- Posty: 977
- Rejestracja: śr maja 14, 2003 3:24 pm
- Lokalizacja: Klucze
Post
autor: lemur » śr kwie 24, 2019 7:36 pm
Na 100% wszystkie 3.7 nie miały reduktora? Dla mnie spoko. W porównaniu do WJ prowadzi się świetnie. 3.0 bym unikał.
Niva 93r.
-
s3R
-

- Posty: 4180
- Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
- Lokalizacja: Porąbka
Post
autor: s3R » ndz kwie 28, 2019 9:24 pm
Który to RR niby taki fajny
Może bym żonie na dupowóz sprawił.
Fucktycznie jęczy że WJ lata po drodze... tylko że mój o 4" już urósł.
Każda wymówka jest dobra żeby nową zabawkę kupić.

Zdrapek i poharatka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości