Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
lysy76
-

- Posty: 3672
- Rejestracja: ndz paź 21, 2007 12:49 am
- Lokalizacja: Halupy Kozelin
Post
autor: lysy76 » sob sie 29, 2020 10:48 pm
Piotrek M pisze: ↑sob sie 29, 2020 9:48 am
Sporo kilometrów robisz terenówką rocznie
daily i na chilloutcie wychodzi tyle...

Wujek Dobra Rada

-
BARENZ

- Posty: 479
- Rejestracja: sob kwie 12, 2008 10:22 pm
- Lokalizacja: Kałuszyn ok. Mińska Mazowieckiego
-
Kontaktowanie:
Post
autor: BARENZ » pn sie 31, 2020 7:28 pm
Dziękuję a jakie oleum tam lejemy?
Frota 2.3 DTR trochę zmotana, Patrol y60 2.8 + 2 cale, Monterey 3.1 - Dawniej
TERRANO 2.7 TD- Teraz
-
Marci
-

- Posty: 3917
- Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Marci » pn sie 31, 2020 8:54 pm
takie same jak do parcha , tylko do mostu z lsd musi być z dodatkiem do lsd tzw. szpery , np
https://www.sklep4x4.pl/sklep/grupy/125.html
skrzynia most 75w80 75w90 , lsd tył 75w140
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup

790-71-74-74
-
ishimo

- Posty: 410
- Rejestracja: śr sty 18, 2012 11:14 am
- Lokalizacja: Szczecin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: ishimo » pt wrz 11, 2020 7:25 am
lysy76 pisze: ↑pt sie 28, 2020 8:10 pm
Bardziej to jak pracują w zestawieniu do Dobinsona.
Jakieś 4 lata testów i ok. 60 tysi nakulane. Najczęściej załadowany maksymalnie.
Tuż po założeniu wydawały się jak taczka na metalowym kole. I do końca nie przyzwyczaiłem się do tej charakterystyki.
To powiem Ci szczerze że wolę profendera, ta twarda charakterystyka plomby z podstawówki wybija

4x4 SZCZECIN
Nissan Patrol GR Y61 RB25DET NEO
-
44misiaki
-

- Posty: 115
- Rejestracja: wt lip 20, 2010 1:15 pm
Post
autor: 44misiaki » ndz paź 11, 2020 9:24 am
Most przod y61.
Czy lekkie "bicie", bardziej słyszalne niż odczuwalne przeniego mostu lub walu > 80km/h ma tak ten typ?
Wyjazd z zapietymi sprzęgami na drogę, oczywiście na 2H. I po 70, 80 w górę łu, łu, łu...
Kiedyś tego nie było słychać raczej.
Wal?
Krzyżaki,
Most,
Zwrotnice po remoncie i lozyska piast OK,
Jest tam takie igielkowe na polosi i tylko to zostało stare.
Nowe miały ten sam luz , nie wymieniłem ?
Piotr
Patrol Y61_long / Nikon Fx i żeby więcej czasu...
-
pinc6x6
-

- Posty: 2747
- Rejestracja: pn lut 18, 2008 8:34 pm
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: pinc6x6 » ndz paź 11, 2020 1:11 pm
W Wikipedii wyczytałem że Hiszpan ma cały układ napędowy od GR-a a resor i kastę od k160 .Czy to prawda panie i panowie? potrzebuję albo potwierdzenia albo zaprzeczenia

-
Marci
-

- Posty: 3917
- Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Marci » ndz paź 11, 2020 1:16 pm
pinc6x6 pisze: ↑ndz paź 11, 2020 1:11 pm
W Wikipedii wyczytałem że Hiszpan ma cały układ napędowy od GR-a a resor i kastę od k160 .Czy to prawda panie i panowie? potrzebuję albo potwierdzenia albo zaprzeczenia
mosty od 160 , silnik , skrzynia i reduktor y60 , most przedni c200 , tył h233 lub też c200 , resory szer 60mm , lagi pasują od poloneza lub dużego fiata i pickupa d21/d22 , k260 to taki pomotany jest
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup

790-71-74-74
-
pinc6x6
-

- Posty: 2747
- Rejestracja: pn lut 18, 2008 8:34 pm
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: pinc6x6 » ndz paź 11, 2020 1:21 pm
Serdecznie dziękuję

-
maksencjusz
- jestem tu nowy...

- Posty: 49
- Rejestracja: ndz paź 06, 2013 11:01 am
Post
autor: maksencjusz » ndz lis 15, 2020 5:58 pm
Cześć
Czy warto rozważyć zakup y60 lub y61 z silnikiem M57, z tz. drugich rąk?
Czy należy założyć, że silnik już, albo, wkrótce dokona żywota. A może wręcz odwrotnie, będzie służył i cieszył. Ma ktoś doświadczenie w tej sprawie.
Pozdr.
-
maksencjusz
- jestem tu nowy...

- Posty: 49
- Rejestracja: ndz paź 06, 2013 11:01 am
Post
autor: maksencjusz » pn lis 16, 2020 4:00 pm
Przepraszam
Nie było pytania.
Pozdrawiam
-
maksencjusz
- jestem tu nowy...

- Posty: 49
- Rejestracja: ndz paź 06, 2013 11:01 am
Post
autor: maksencjusz » ndz lis 22, 2020 6:45 pm
Durne pytanie. Moja wina.
-
Marci
-

- Posty: 3917
- Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Marci » ndz lis 22, 2020 7:38 pm
jaka jest długość drążka panharda tył y60/61 do 2000r od osi do osi mocowania , lub całośc
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup

790-71-74-74
-
Gniew
- jestem tu nowy...

- Posty: 96
- Rejestracja: śr gru 30, 2009 12:27 am
- Lokalizacja: Bawaria
Post
autor: Gniew » wt mar 09, 2021 4:50 am
Czy Patrol 3.0 po 2004r to faktycznie taka lipa? Chodzi mi o te 160KM. Wybuchaja bez zapowiedzi?
Jedni pisza, ze sa juz poprawione, a inni ze rzadziej, ale tez wybuchaja.
SWAP na M57 nie wchodzi w gre.
Piwa i pacierza nigdy nie odmawiam
-
Szuwar4x4
- jestem tu nowy...

- Posty: 7
- Rejestracja: wt lut 11, 2020 5:32 pm
Post
autor: Szuwar4x4 » pt mar 26, 2021 7:03 am
Witam wszystkich
Problem mam z układem grzania świec w y60. 2.8.
Początkowo bardzo krótko grzał świece około 2 s z odpaleniem tragedia, teraz grzeje świece cały czas przestaje dopiero po kilku minutach.
-
Fiba
-

- Posty: 3725
- Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
- Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Fiba » pt mar 26, 2021 7:54 pm
Uszkodzony komp od grzania pod nogami pasażera po prawej stronie
Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.
Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8
-
RudolfWT
-

- Posty: 157
- Rejestracja: pn sty 04, 2010 4:09 pm
- Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: RudolfWT » sob lip 10, 2021 7:35 am
Cześć, pytanko - y60 2.8 po wrócił po 4 miesiącach stania w wsrsztacie, w deszczu leci woda do środka z nagrzewnicy/ wiatraka tego nad nogami pasażera - na podszybiu po zdjęciu tej kratki jest coś co mogło zostać ruszone ze woda idzie do środka? Oprócz tego wentylatory (przód i tył) działają pomimo wyłączenia zapłonu? Pomoże ktoś?
GR Y60 ->
Y60Long ->
4Runner 3.0v6 - >
Y60 Long 
-
Marci
-

- Posty: 3917
- Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Marci » sob lip 10, 2021 8:48 am
sprawdz odpływy z podszybiu, wyjscie do wentylatora na poszybiu ma być uszczelnione gąbką czy jakoś tak już niepamiętam
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup

790-71-74-74
-
czarny bielsko
-

- Posty: 10703
- Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czarny bielsko » sob lip 10, 2021 10:05 am
jak się odpływ zasra syfem w podszybiu to będzie lało do środka. Trzeba ściągnąć obudowę i wyczyścić.
Jest Navara D40 lekko dłubnięta...
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
-
Raymund
-

- Posty: 2699
- Rejestracja: sob sty 31, 2009 10:16 pm
- Lokalizacja: Oxford
Post
autor: Raymund » ndz lip 11, 2021 11:01 am
Potrzebny isofix do y61
Ktoś coś?
Znalazłem na ruskim forum fajny patent , ale nie widzę w sprzedaży.
-
Marci
-

- Posty: 3917
- Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Marci » ndz lip 11, 2021 2:46 pm
obczaj od navary d40 lub pthfindera one już miały, może pasować, iso fix to nic innego ja kawałek blachy z oczkiem z drutu, lub plaskiegie nissana/renówki
ja miałem zapinane pasami auta, pasy fotelika 5punktowe, a później tylko pasy auta, teraz już bez foteli bo młodsza 151cm
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup

790-71-74-74
-
RudolfWT
-

- Posty: 157
- Rejestracja: pn sty 04, 2010 4:09 pm
- Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: RudolfWT » pn lip 12, 2021 8:25 pm
Marci pisze: ↑sob lip 10, 2021 8:48 am
sprawdz odpływy z podszybiu, wyjscie do wentylatora na poszybiu ma być uszczelnione gąbką czy jakoś tak już niepamiętam
Te odpływy to pod błotnikami są? Bo zdjąłem tą półkę z kratkami co pod wycieraczkami jest, i tam nic nie widać…
GR Y60 ->
Y60Long ->
4Runner 3.0v6 - >
Y60 Long 
-
Marci
-

- Posty: 3917
- Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Marci » pn lip 12, 2021 9:37 pm
tak, koniec szyby słupka A, a początek błotnika, spr jeszcze po nadkolami
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup

790-71-74-74
-
RudolfWT
-

- Posty: 157
- Rejestracja: pn sty 04, 2010 4:09 pm
- Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: RudolfWT » ndz lis 07, 2021 6:51 pm
Woda jak leciała do środka tak dalej leci, ale…
Czy ktoś podpowie jaki jest rodzaj sterowania centralnym zamkiem w y60? Chce założyć centralkę z pilotem, żeby kluczyka w drzwi nie trzeba było pchać, może ktoś podeśle jakiś link co będzie pasowało?
I drugie pytanie: po wymianie zawieszenia +3”, kierownica skręciła o 1/4 obrotu w lewo, i pojawiło się bicie na kierownicy(wcześniej nic nie waliło nawet przy 100km/h),
Co jeszcze muszę wymienić żeby wróciło do normy? Most jest na miejscu- (z tylu wymieniłem panharda na regulowany, bo wyjechał w prawo)
GR Y60 ->
Y60Long ->
4Runner 3.0v6 - >
Y60 Long 
-
Marci
-

- Posty: 3917
- Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Marci » ndz lis 07, 2021 7:41 pm
z przoda dałeś tuleje mimośrodowe , może być wał napędowy różne kąty pracy krzyżaków na wale , przód też ma być regulowany panhard
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup

790-71-74-74
-
RudolfWT
-

- Posty: 157
- Rejestracja: pn sty 04, 2010 4:09 pm
- Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: RudolfWT » ndz lis 07, 2021 9:45 pm
Marci pisze: ↑ndz lis 07, 2021 7:41 pm
z przoda dałeś tuleje mimośrodowe , może być wał napędowy różne kąty pracy krzyżaków na wale , przód też ma być regulowany panhard
patrząc od strony przodu to ten za mostem, czy ten drążek co trzyma amortyzator skrętu?
Jak dam mimośrody, to kąty się wyrównają na wale?
W tekście odnośnie poprawnego liftu, jest o regulacji kierownicy na wieloklinie -

O co chodzi? Czy jak zrobię, mimośrody i drążek, to już nie trzeba?
GR Y60 ->
Y60Long ->
4Runner 3.0v6 - >
Y60 Long 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości