
L322 jako wóz do turystyki
Moderator: Jerry
Re: L322 jako wóz do turystyki
Jedno Mariuszowi trzeba przyznać - w obecnej sytuacji ekonomicznej, codzienna eksploatacja nie wchodzi w grę 

Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
Re: L322 jako wóz do turystyki
ekonomiści forum 4x4
ekonomiści nie jeżdzą terenówkami tylko chodzą z buta, rowerem, komunikacją zbiorową ew jeżdzą tico w gazie
2.7 diesel jest ok na ekonomiczną jazdę na codzień, ale 3 litrowy diesel w trochę większym aucie już nie
a propo terrano/maverick, jeździem kilkoma i nie podeszło mi zupełnie to auto - za wąskie zdecydowanie i ciasne w środku, ani to sprytne małe auto jak vitara ani wygodne jak pełnowymiarowe 4x4, a spali ile ropy, litr, dwa mniej niż np disco J95 czy pajero
na plus że proste i tanie (jak na 4x4) w obsłudze i wytrzymały silnik

ekonomiści nie jeżdzą terenówkami tylko chodzą z buta, rowerem, komunikacją zbiorową ew jeżdzą tico w gazie

2.7 diesel jest ok na ekonomiczną jazdę na codzień, ale 3 litrowy diesel w trochę większym aucie już nie


a propo terrano/maverick, jeździem kilkoma i nie podeszło mi zupełnie to auto - za wąskie zdecydowanie i ciasne w środku, ani to sprytne małe auto jak vitara ani wygodne jak pełnowymiarowe 4x4, a spali ile ropy, litr, dwa mniej niż np disco J95 czy pajero

P I 2.5 TD '90
R1100GS '99
R1100GS '99
Re: L322 jako wóz do turystyki
mówimy o różnicy w spalaniu między 2.7 w terrano a 4.2 w toyocie z 4 biegowym automatem.
Uzytkując taki wóz jak daily - dla mnie - spalanie ma znaczenie.
Uzytkując taki wóz jak daily - dla mnie - spalanie ma znaczenie.
Re: L322 jako wóz do turystyki
no w tym przypadku tak
co nie zmienia faktu że jeżdżenie terenówką na codzień niewiele ma wspólnego z ekonomią
co nie zmienia faktu że jeżdżenie terenówką na codzień niewiele ma wspólnego z ekonomią

P I 2.5 TD '90
R1100GS '99
R1100GS '99
Re: L322 jako wóz do turystyki
ależ ma..
oszczędzam na terapeucie
próbuję jeździć osobowymi autami od 20 lat i zawsze kończy się tak samo. porzucone na końcu parkingu a ja w dzipie czy tujocie. Trzeba mieć jakiś 8letni staż w tybecie żeby radzić sobie z ruchem ulicznym w mieście innowacji nie będąc w aucie z taranem
oszczędzam na terapeucie
próbuję jeździć osobowymi autami od 20 lat i zawsze kończy się tak samo. porzucone na końcu parkingu a ja w dzipie czy tujocie. Trzeba mieć jakiś 8letni staż w tybecie żeby radzić sobie z ruchem ulicznym w mieście innowacji nie będąc w aucie z taranem
Re: L322 jako wóz do turystyki
też unikam plaskaczy na codzień pajero śmiga mi się świetnie
P I 2.5 TD '90
R1100GS '99
R1100GS '99
Re: L322 jako wóz do turystyki
To chyba zależy od miejsca zamieszkania. Po wrocku przez 5 lat jeździłem d-maxem.
Było fajnie póki nie trzeba było parkować w bardzo ciasnym parkingu podziemnym.
Wjeżdżanie na kilka razy opanowałem do perfekcji... ale to nie jest fajne.
Jedziesz po centrum i szukasz miejsca do zaparkowania... widzisz, że ktoś wyjeżdża... no jakby tak jeszcze z pół metra to bym też tu zaparkował

Re: L322 jako wóz do turystyki
przesadzasz, ciut więcej niż duże kombi

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: L322 jako wóz do turystyki
Też bym wolał J95 albo nawet J120 ale do 30 tyś nie ma szans tego kupić w dobrym stanie.trocin pisze: ↑pt wrz 16, 2022 6:37 amekonomiści forum 4x4![]()
ekonomiści nie jeżdzą terenówkami tylko chodzą z buta, rowerem, komunikacją zbiorową ew jeżdzą tico w gazie![]()
2.7 diesel jest ok na ekonomiczną jazdę na codzień, ale 3 litrowy diesel w trochę większym aucie już nie![]()
![]()
a propo terrano/maverick, jeździem kilkoma i nie podeszło mi zupełnie to auto - za wąskie zdecydowanie i ciasne w środku, ani to sprytne małe auto jak vitara ani wygodne jak pełnowymiarowe 4x4, a spali ile ropy, litr, dwa mniej niż np disco J95 czy pajerona plus że proste i tanie (jak na 4x4) w obsłudze i wytrzymały silnik
Bubaru outback na A/T
DR 750s

DR 750s
Re: L322 jako wóz do turystyki
powyżej też ciężko
jakoś terrana lepiej wytrzymały próbę czasu. Niedawno rodzina sprzedawała wóz po nieżyjącym niestety kumplu - 200tkm przbiegu, jasne wnętrze, jak nowy wóz. I co ciekawe - garażowany pod wiatą ale używany sporadycznie
jakoś terrana lepiej wytrzymały próbę czasu. Niedawno rodzina sprzedawała wóz po nieżyjącym niestety kumplu - 200tkm przbiegu, jasne wnętrze, jak nowy wóz. I co ciekawe - garażowany pod wiatą ale używany sporadycznie
Re: L322 jako wóz do turystyki
Ich było więcej i chyba mniej męczone. Mój ma 160 tyś.
Kolega ma takiego z 95 tyś km.
Kolega ma takiego z 95 tyś km.
Bubaru outback na A/T
DR 750s

DR 750s
Re: L322 jako wóz do turystyki
Tylko niewiele z nich występuje w wersji z kompletną ramą.
Zabezpiecz sobie gniazda do łączników stabilizatora w wahaczach żeby się nie wyrobiły.
Na pewno są na to jakieś patenty. Grubsze podkładki czy coś.
Wzmocnienie podpory drążków kierowniczych trzeba zrobić żeby wjechać w jakikolwiek teren.
Zawias w terrano przedni jest słabawy.
Ojciec maverika przez 5 lat w terenie tylko wykorzystywał, tylko że 2.4 w LPG. 2.7 zdecydowanie dużo lepszy.
Zabezpiecz sobie gniazda do łączników stabilizatora w wahaczach żeby się nie wyrobiły.
Na pewno są na to jakieś patenty. Grubsze podkładki czy coś.
Wzmocnienie podpory drążków kierowniczych trzeba zrobić żeby wjechać w jakikolwiek teren.
Zawias w terrano przedni jest słabawy.
Ojciec maverika przez 5 lat w terenie tylko wykorzystywał, tylko że 2.4 w LPG. 2.7 zdecydowanie dużo lepszy.

Zdrapek i poharatka
Re: L322 jako wóz do turystyki
Dlatego nawet nie oglądałem aut innych niż Włochy czy Francja. Mam tylko troszkę nalotu w paru miejscach, który zaraz ogarnę i zabezpieczę.
Ciężko mi było uwierzyć, że po tylu latach auto od spodu może być tylko przykurzone.
Nie planuję liftu. Zostaje przy seryjnej wysokości na a/t o rozmiar większych. Amortyzatory będą gazowe Bilsteina bo nie lubię jak fura się buja.
Dzięki za podpowiedzi.
Dżem też mi coś opowiadał o łącznikach i ich wzmacnianiu.
Ciężko mi było uwierzyć, że po tylu latach auto od spodu może być tylko przykurzone.
Nie planuję liftu. Zostaje przy seryjnej wysokości na a/t o rozmiar większych. Amortyzatory będą gazowe Bilsteina bo nie lubię jak fura się buja.
Dzięki za podpowiedzi.

Dżem też mi coś opowiadał o łącznikach i ich wzmacnianiu.
Bubaru outback na A/T
DR 750s

DR 750s
Re: L322 jako wóz do turystyki
Popatrzę czy coś zostało po ojca mavericku.
Może coś Ci spasuje.
Podnosić nie trzeba to prawda.
Pewnie 30 cali wejdzie.
Terenówki stare tylko włochy... ja ostatnie 3 auta mam z stamtąd.
Mechanicznie ogarniesz ale z rudą nie wygrasz.
Może coś Ci spasuje.
Podnosić nie trzeba to prawda.
Pewnie 30 cali wejdzie.
Terenówki stare tylko włochy... ja ostatnie 3 auta mam z stamtąd.
Mechanicznie ogarniesz ale z rudą nie wygrasz.
Zdrapek i poharatka
Re: L322 jako wóz do turystyki
JPRD... mój post ostatni od paru tygodni w dziale LR.
Świat sie kończy... albo jestem już po prostu stary.
Świat sie kończy... albo jestem już po prostu stary.
Zdrapek i poharatka
Re: L322 jako wóz do turystyki
Przecież tu był zbiorowy foch i wszyscy poszli na NIE-forum 

Bubaru outback na A/T
DR 750s

DR 750s
- minizbowid
-
- Posty: 4038
- Rejestracja: czw lut 19, 2009 7:00 pm
- Lokalizacja: Świdnik k. Mełgwi
Re: L322 jako wóz do turystyki
Nie chciałem być chamski, ale najmłodszy też nie jesteś

Shadow C2 aka Chujamba
DR800S

DR800S

Re: L322 jako wóz do turystyki
Coraz mnie mnie życie wirtualne absorbuje... na szczęście.
Zdrapek i poharatka
Re: L322 jako wóz do turystyki
W moim rankingu znam głupsze…..
I bardziej popierdolone technicznie bez dostępu do czesci
Na szczęście nie jestem już użytkownikiem jednego i drugiego
Alleluja…..
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania
Re: L322 jako wóz do turystyki
Tylko Rocky

a nie... tu też części nie ma już.
Zdrapek i poharatka
Re: L322 jako wóz do turystyki
długi z klimą ...na drążkach
czemu nie.....
plus drugi na części
czemu nie.....
plus drugi na części
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania
Re: L322 jako wóz do turystyki
No ale to opcja tylko w 2 osoby.
Za to całkiem spoko.
Za to całkiem spoko.
Zdrapek i poharatka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości