MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
cosmos
- jestem tu nowy...

- Posty: 44
- Rejestracja: ndz sty 14, 2007 2:16 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: cosmos » sob lut 10, 2007 8:57 pm
hej.
tak sobie mysle ze moze by wsadzic turbine do xj. powiedzmy ze w standardzie Vmax sie ciutek zwiekszy a i sprint bedzie ciekawszy. a co na to teren?? w zasadzie to nie slyszalem itp o turbo w benzynie w terenowych ale moze to dobry krok w strone motania pieca... prozse o wyrozumialosc jesli ten pomysl jest zgola idiotyczny
oczywiscie nie bierzmy pod uwage kosztow bo pewnie z 10k peelena wyjdzie
PF126-offroad po asfalcie

-
Kłosik
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob gru 31, 2005 10:11 am
- Lokalizacja: Jarosław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kłosik » sob lut 10, 2007 9:03 pm
no fakt żeby wsadzać turbo do czirokiego to jest idiotyczne.......Ale każdy ma swoje zdanie.....pomińmy sprawy techniczne silnika ale co na to inne podzespoły???[/list]
gg 8726748
-
edox
-

- Posty: 150
- Rejestracja: czw wrz 01, 2005 10:01 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: edox » sob lut 10, 2007 9:10 pm
a moze nitro

WJ 2,7 CRD Yokohama G012 A/T
-
Mroczny
-

- Posty: 40589
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » sob lut 10, 2007 9:13 pm
a może przełączyć na benzynę?

-
Doktor-Granat

- Posty: 733
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Doktor-Granat » sob lut 10, 2007 9:15 pm
Polecam N.O.S.

Nigdy nie mów Będę , bo Nie Będziesz. Zawsze mów Jestem! "GRANAT"
-
cosmos
- jestem tu nowy...

- Posty: 44
- Rejestracja: ndz sty 14, 2007 2:16 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: cosmos » sob lut 10, 2007 9:16 pm
moze byc i nitro. i co2 nawet. smichy hihy. w czym bedzie problem? w przeniesieniu napedu?? a co na to zasadniczo skrzynia?? nie mam takiej checi na turbo, tyle ze mnie to interesi...........

PF126-offroad po asfalcie

-
pepto
- jestem tu nowy...

- Posty: 26
- Rejestracja: śr mar 15, 2006 5:16 pm
- Lokalizacja: PKS
Post
autor: pepto » sob lut 10, 2007 10:58 pm
Turbo to dopiero początek, później dochodzi jeszcze gleba -4'', chromy, fele 18'' itd...

XJ 4.0 Ltd. '98
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » sob lut 10, 2007 11:09 pm
Turbo w teren nie bardzo, bo ma turbodziurę i na ogół daje lepszy efekt dopiero w górnych obrotach (zależy od zestrojenia i doboru komponentów).
Do jeepa i jego charakterystyki nie turbo, tylko supercharger
Skrzynia powinna bez większego problemu wytrzymać wzrost o jakieś 30-50% mocy, bo przecież obciążenia tylko czasem byłyby większe, na ogół to co w standardzie. Do wranglerów motają SC który robi z tego silnika (4.0) ponad 300 koni. Problemem pozostają słabe mosty. Więc raczej trzebaby poprawić, albo nie dawać dużych opon i/lub posługiwać się gazem bardzo ostrożnie.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
cosmos
- jestem tu nowy...

- Posty: 44
- Rejestracja: ndz sty 14, 2007 2:16 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: cosmos » ndz lut 11, 2007 4:03 pm
>mendelmax< pieknie dziekuje za sensowna odpowiedz, milo przeczytac cos madrego
>pepto< fele 18'' tak, jak najbardziej. a na zewnatrz simex 42''

PF126-offroad po asfalcie

-
pepto
- jestem tu nowy...

- Posty: 26
- Rejestracja: śr mar 15, 2006 5:16 pm
- Lokalizacja: PKS
Post
autor: pepto » ndz lut 11, 2007 10:13 pm
Cosmos, więc tak monstera budujesz?
Znajdź Simexa rozmiar 42''x18''
Turbo w 4.0 to rzecz niepotrzebna. No chyba, że na ulice....
Jechałeś kiedyś Jeepem z 4.0? Chyba nie bo mocy to mu na pewno nie brakuje.
XJ 4.0 Ltd. '98
-
QBS

- Posty: 382
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 5:56 pm
- Lokalizacja: Piła
Post
autor: QBS » pn lut 12, 2007 4:44 pm
Jeden człowiek z forum lowrider.pl z Wawy ma XJ 4,0 z turbo. Zrobili mu to w VTG.
Niestety nie potrafię powiedzieć więcej.
XJ >Y60->Ranger->KJ->P3
-
cosmos
- jestem tu nowy...

- Posty: 44
- Rejestracja: ndz sty 14, 2007 2:16 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: cosmos » pn lut 12, 2007 8:11 pm
oj troszke przejezdzilem takowym ale przy 31'' to juz troszke gorsze ma osiagi. niestety..... tak sobie pomyslalem zeby miec xj stosunkowo dobrego w terenie odpowiedni lift, opony, bla bla bla i zeby do setki byl nie do wy(...)anie przez jakies plaskacze konkretnie przez te co maja 10s na przejazd 1/4mili.......... hyhyhyhyhyyy
marzenia fajna sprawa

PF126-offroad po asfalcie

-
cosmos
- jestem tu nowy...

- Posty: 44
- Rejestracja: ndz sty 14, 2007 2:16 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: cosmos » pn lut 12, 2007 8:16 pm
ale i tak NAJLEPSZE jest to: setka na budziku i 1500ob/min
tak potrafia jeszcze stare lincolny...... poprostu mistrzostwo!!
panda 4x4 tez jestfajna. 100budzik i 6000ob/min i pytasz czemu nie jedzie?? przeciez na hamowni sie kreci buhahahaha

PF126-offroad po asfalcie

-
jochas
- jestem tu nowy...

- Posty: 5
- Rejestracja: pn lut 12, 2007 9:11 pm
- Lokalizacja: Podhale
Post
autor: jochas » pn lut 12, 2007 10:02 pm
A moze by tak zamiast sprezarki, strokera zrobic?
Zestaw to cos kolo 4000zl, po wymianie bebechow srodek silnika prawie nowy, moc okolo 250KM, pojemnosc wzrosnie ci do 4,7L.
Zawsze cos, autko zwawsze, silnik zywotniejszy niz po zastosowaniu NOS'a;)
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » pn lut 12, 2007 10:31 pm
250KM to lekką ręką. Można śmignąć duuuużo wyżej na strokerze.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
jochas
- jestem tu nowy...

- Posty: 5
- Rejestracja: pn lut 12, 2007 9:11 pm
- Lokalizacja: Podhale
Post
autor: jochas » pn lut 12, 2007 10:37 pm
I ty tutaj tez Mendelmax? Marsz do rodziny na jeep.org. Ludzie tesknia, a ty na lewiznie;)
XJ 92' 4.0HO, +3", 31"MT
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » pn lut 12, 2007 10:44 pm
Na orgu od paru dni tak kasztanię, że aż mi wstyd

Małe problemy z psychą

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
QBS

- Posty: 382
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 5:56 pm
- Lokalizacja: Piła
Post
autor: QBS » czw lut 15, 2007 9:33 pm
A gdzie to to można nabyć drogą kupna

Jakiś warsztat, który się tym zajmuje

XJ >Y60->Ranger->KJ->P3
-
Rafal
- jestem tu nowy...

- Posty: 18
- Rejestracja: wt lis 12, 2002 5:49 pm
- Lokalizacja: B-stok
Post
autor: Rafal » czw lut 15, 2007 10:05 pm
jochas pisze:
Zestaw to cos kolo 4000zl,
Raczej 4000$

Pozd Rafał
-
jochas
- jestem tu nowy...

- Posty: 5
- Rejestracja: pn lut 12, 2007 9:11 pm
- Lokalizacja: Podhale
Post
autor: jochas » czw lut 15, 2007 11:29 pm
Sa rozne opcje wiec pewnie i nawet za 4000$ by sie znalazlo, ale widzialem cale zestawy w USA za 1300$. Uzaleznione jest to tez od tego ile wiecej chcemy koni dowalic.
Dokladniej jest to opisane na forum jeep.org.pl Wstukajcie w wyszukiwarke "stroker" i bedzie z przykladami i linkami gdzie cos takiego mozna zamowic. Sa tez chlopaki w USA, ktorzy pomoga cos takiego sciagnac w normalnyk piniondzak;)
A Ty QBS co tutaj robisz?;) To ze mendelmax ma schiza na kasztanienie to widze, a Ty?
XJ 92' 4.0HO, +3", 31"MT
-
QBS

- Posty: 382
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 5:56 pm
- Lokalizacja: Piła
Post
autor: QBS » pt lut 16, 2007 11:49 am
Yyyy... Ja byłem na rybach i zabłądziłem

No i tak jestem
A tak na poważnie to mendelmax obiecał mi paczkę cukierków jeśli z nim tu przyjdę

XJ >Y60->Ranger->KJ->P3
-
jochas
- jestem tu nowy...

- Posty: 5
- Rejestracja: pn lut 12, 2007 9:11 pm
- Lokalizacja: Podhale
Post
autor: jochas » pt lut 16, 2007 11:52 am
Hehehe... wiec rozumiem ze ja tez ja zarobilem? Bo i mnie zdarza sie tu zapuszczac.
Nie ma to jak poJEEPani, potrafia kazdemu, wszedzie zkasztanic temat;)))
XJ 92' 4.0HO, +3", 31"MT
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » pt lut 16, 2007 11:58 am
No, to kasztanienie to jest niezły fenomen

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
JONY B

- Posty: 577
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 12:46 pm
Post
autor: JONY B » pt lut 16, 2007 3:52 pm
panowie mialem kilka jeepow i jednego czego nioe moge im zarzucic to brak mocy!
turbo w benzynie nie jest prosta sprawa
lepiej zmienic walek rozrzadu- to warto,a nie turbo
spalanie moze byc wieksze o 50-70%
a przy walku spadnie o 10-20%
i koszt inny
mysle ze za walek w bydgoszczy zaplacicie 1000-2000max
ل يشل على تايرين
-
cosmos
- jestem tu nowy...

- Posty: 44
- Rejestracja: ndz sty 14, 2007 2:16 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: cosmos » pt lut 16, 2007 5:10 pm
oooooooo!!!! taki pieniadz jest calkiem przyjazny

a moze cos z ukl dolot-wylot??

PF126-offroad po asfalcie

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości